پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۱May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 25 فروردین 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 فروردین 1397 مشرق نیوز 2 فروردین 1397 مشرق نیوز 3 فروردین 1397 مشرق نیوز 4 فروردین 1397 مشرق نیوز 5 فروردین 1397 مشرق نیوز 6 فروردین 1397 مشرق نیوز 7 فروردین 1397 مشرق نیوز 8 فروردین 1397 مشرق نیوز 9 فروردین 1397 مشرق نیوز 10 فروردین 1397 مشرق نیوز 11 فروردین 1397 مشرق نیوز 12 فروردین 1397 مشرق نیوز 13 فروردین 1397 مشرق نیوز 14 فروردین 1397 مشرق نیوز 15 فروردین 1397 مشرق نیوز 16 فروردین 1397 مشرق نیوز 17 فروردین 1397 مشرق نیوز 18 فروردین 1397 مشرق نیوز 19 فروردین 1397 مشرق نیوز 20 فروردین 1397 مشرق نیوز 21 فروردین 1397 مشرق نیوز 22 فروردین 1397 مشرق نیوز 23 فروردین 1397 مشرق نیوز 24 فروردین 1397 مشرق نیوز 25 فروردین 1397 مشرق نیوز 26 فروردین 1397 مشرق نیوز 27 فروردین 1397 مشرق نیوز 28 فروردین 1397 مشرق نیوز 29 فروردین 1397 مشرق نیوز 30 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۲    
اکبر چمنی از شهدای نوجوان دانش آموز شاهرودی است که کتاب پهلوان اکبر زندگی آن را روایت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۰    
گفت دیگه دارم به آرزوی دیرینه ام می رسم باید برم ماموریت و این ماموریت تقریبا دو ماه طول خواهد کشید ، از ماموریت هایی که همیشه در ارتش داشت آگاه بودم گفتم اشکالی نداره موفق باشید...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۹    
صیاد شیرازی در شرایطی توسط منافقین ترور شد و به شهادت رسید که هنوز چند روز بیشتر از ارتقای درجه او نگذشته بود. او پنج روز قبل از هجرت از دنیای فانی، درجه سرلشکری را از فرماندهی کل قوا دریافت کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی از سخنان اخیر همتای چینی خود درباره مسئله گمرک و واردات خودرو تشکر کرد که گفته می شود هدف از این امر فریب افکار عمومی جهان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۵:۲۶    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای لوکس و وارداتی در سطح بازار پایتخت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۲:۵۶    
چند ماه پیش حدود ساعت 10 صبح سه شنبه 7 دی، بازپرس کشیک جنایی پایتخت درپی تماس ماموران پلیس، از کشف جسد دختر دانشجوی جوانی درشهرک اکباتان تهران باخبرشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حبس یک میلیون تومان پول به بهانه طرح ترافیک صددرصد غیرقانونی است شهرداری به جای ایجاد رفاه برای مردم آسایش را از آنها گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۰    
هشت سالی است که ایام نوروز را در مناطق عملیاتی می گذرانم و هر سال لحظات تحویل سال را همسفر زائران و همسفره شهیدان گمنامی بوده ام که جان و جوانی خود را در غریبانگی و سکوت تقدیم عزت و آزادی ما کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۴    
جاری شدن سیلاب در رودخانه زیدر در 15 کیلومتری شهر میامی سبب طغیان آن شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۶    
یک جوان خلاق چینی، وسیله ای شبیه به موتورسیکلت ساخته که جنس بدنه اصلی آن، چوب است. این وسیله جالب قادر است 10 سرنشین را حمل کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۲۵    
به گزارش مشرق ، ترامپ در تازه ترین توئیت خود درباره حمله موشکی به سوریه نوشت: حمله تمام عیاری صورت گرفت. از فرانسه و بریتانیا برای خرد ورزی و قدرت ارتش خوبشان متشکرم. بهتر از این نمی شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۶    
می توان از انگیزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین المللی در تدوین این سند نام برد. این کشور در عرصه اقتصادی تاکنون وابستگی زیادی به نفت داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۳    
یکی از پرطرفدارترین سریال های نوروز 97 مجموعه طنز پایتخت 5 بود که به شکلی طنز گونه به مسائل اجتماعی و حتی مسائل سیاسی ایران و جهان پرداخت. در این فیلم، شما پشت صحنه این سریال را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۷    
مسئولان و مردم هند و مالزی و برخی کشورهای دیگر، حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۱    
روس ها تجاوز نظامی آمریکا و برخی متحدانش به سوریه را به شدت محکوم و اعلام کردند، این حملات قطعا با واکنشی متعارف همراه خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۱:۰۸    
گروه های فلسطینی با تجلیل از توان ارتش سوریه در انهدام شماری از موشکها، این توانمندی را به ملت سوریه تبریک گفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
رفع تعهد ارزی وارد کنندگان کالا و خدمت به مناطق آزاد تجاری - صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی منوط به ارائه پروانه ترخیص قطعی کالا و یا اصل صورت حساب های قطعی انجام کار و ارائه تأییدیه کارفرما است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۹    
براساس بخشنامه بانک مرکزی عملیات مجاز صرافی ها فقط در بخش های، انتقال ارز به دستور هر یک از بانک های دارای مجوز ارزی، خرید ارز ناشی از صادرات کالاهای غیر نفتی از صادر کنندگان صورت می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۲    
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد که اینستاگرام در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی بدترین تأثیر را بر سلامت روانی جوانان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۷    
پس از تصمیم دولت در هفته گذشته برای افزایش نرخ رسمی دلار، این نگرانی ایجاد شد که اجناس وارداتی بخصوص کالاهای اساسی که با نرخ ارز مرجع وارد کشور می شدند، تحت تأثیر این اقدام ، قرار گرفته و گران شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۷    
فعالان ضد جنگ در ایتالیا با تجمع برابر سفارت آمریکا در رم، حمله موشکی این کشور و متحدانش را به خاک سوریه محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۰:۱۲    
بانک مرکزی نحوه تعیین ارز برای حواله ها و اعتبارات اسنادی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۸    
آمریکا که به همراه برخی متحدان خود از جمله انگلیس و فرانسه به سوریه حمله نظامی کردند، به چالشی بزرگ دعوت شد و بسیاری از مردم دنیا از جمله شهروندان آمریکایی این اقدام ترامپ را محکوم کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۶    
به گزارش مشرق ، سید حسین نقوی حسینی در توییتر خود درباره درباره حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
کشور آلمان برابر حمله آمریکا به سوریه در هفته های اخیر سیاست های دوگانه ای را دنبال کرده است. درحالی که مردم آلمان مخالف این حمله هستند، آنگلا مرکل صدراعظم این کشور، از این حملات حمایت کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۲    
افرادی که ترجیح می دادند گوشت کاملاً کبابی شده (اعم از گوشت قرمز، سوسیس، همبرگر و یا استیک) بخورند، خطر ابتلا به سرطان پانکراس (لوزالمعده) در آنان به میزان 60 درصد افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۰    
بر اساس آمار گمرک، در پایان سال 96، بیش از 1.2 میلیارد دلار برنج وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال 95 رشد 76 درصدی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۵    
بسیاری از پاک کننده هایی که برای تمیز کردن خانه از آنها استفاده می کنیم به ظاهر بدون ضرر هستند ولی در باطن یک سم خطرناک محسوب می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۲۹    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی 11 ماهه سال 96، نشان می دهد که در این مدت بیش از 41 هزار و 504 تن لوبیا چیتی از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۵    
زمانی که مریوان بودم ما را تا نقطه صفر مرزی فرستادند، تجهیزات و سلاحی که در اختیار ما بود برای جنگیدن کافی نبود. در ظاهر امر، تمام امکاناتی که در آن محل بود برای یک ساعت مقاومت و جنگیدن بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۴:۴۷    
شبکه تلویزیونی سی ان ان با انتشار یک گزارش مستند، ترامپ را مسخره کرده و پرسیده است حمله به سوریه غیر از ضربه به حیثیت آمریکا چه دستاوردی داشته است؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۴:۲۶    
مقام های سیاسی و نظامی آمریکا و متحدانش در ساعات بعد از حمله به سوریه، بیشتر به دنبال توجیه حمله خود و آرام کردن خشم روس ها بوده اند تا اینکه به نتایج سیاسی و نظامی حمله خود ببالند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۲:۲۲    
سردرگمی و ناکامی آمریکا و انگلیس در حمله موشکی به سوریه، شبکه دولتی بی بی سی را هم به اعتراف واداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۰:۲۹    
منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در یک انبار مهمات در جنوب استان حلب خبر می دهند؛ گمانه زنی ها بر این اساس است که این انفجار، در نتیجه حمله هوایی رخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۰:۱۲    
حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه نشان داد چه قدر ادعای دنیای فردا، دنیای گفتمان است، نه موشک ، بی پایه و غلط است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۶    
فرماندهی کل ارتش سوریه در بیانیه ای تأکید کرد که حمله آمریکا و متحدانش به سوریه مانع از مقابله با تروریسم در این کشور نشده و امروز غوطه شرقی کاملاً از لوث وجود تروریست ها پاک شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۶    
یکی از نمایندگان افراطی و متواری مجلس ششم، ضمن بهانه تراشی کشف حجاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۰    
ساعتی پس از پایان حمله روز شنبه، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا که بدون تردید در تصمیم دیروز این سه کشور اثرگذار بوده است در توئیت کوتاه خود نوشت: سوریه یک سایه است؛ هدف اصلی ایران است .
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۱    
نتیجه گیری آزمایشگاه سوئیس درباره پرونده اسکریپال اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۵    
پسندیده نیست برای بدحجاب ها کلاس فرهنگی بگذارند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۱    
مقامات پنتاگون در کنفرانسی خبری مدعی شدند همه 105 موشک شلیک شده به 3 هدف تعیین شده در سوریه، موفق عمل کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری به مجلس، با هدف یکسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
هم حزبی ترزا می در مجلس بریتانیا به وی می نویسد ما حتی اگر وارد سوریه شویم، به دلیل نابودی داعش مجبور به خروجیم و آن وقت روسیه ادعا می کند او بود که ما را بیرون انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سوالات مخاطبان در زمینه فیلترینگ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۱    
جزئیات و ضوابط مربوط به تأمین ارز برای واردات کالاها و خدمات، طی بخشنامه به بانک های عامل ابلاغ شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۹    
وزارت خارجه سوریه به حمایت رژیم سعودی از تجاوز نظامی آمریکا و فرانسه و انگلیس به خاک سوریه واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بالاخره سکوتش را شکست و در واکنش به حملات بامداد امروز در سوریه، گفت که صهیونیست ها از تصمیم ترامپ برای مقابله با نظام سوریه پشتیبانی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۹    
ترامپ حمله به سوریه را تمام عیار خواند و مدعی انجام ماموریت شد. پنتاگون نیز حملات آمریکا را دقیق و متناسب نامید. آیا حمله به سوریه موفق بوده است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۳    
فروختن دختران 9 ساله برای یک ساعت تن فروشی به راننده ها و مردم عادی در کوچه و خیابان در دوران پهلوی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۰    
تمرین تیم فوتبال استقلال در کشور کویت در حالی برگزار شد که دکتر نوروزی در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۵    
در نشست امروز شورای امنیت، نماینده آمریکا تهدید کرد که باز هم حمله می کنیم و نماینده انگلیس هم گفت که حمله کاملا قانونی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۷    
یک تحلیلگر مطرح عرب تاکید کرد حمله امروز آمریکا، انگیس و فرانسه به سوریه نه تنها در تحقق بیشتر اهداف خود ناکام ماند بلکه نتایج کاملا معکوس برجا گذاشت حال آنکه قربانی اصلی آن نشست سران عرب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۵    
هفته سی و دوم لالیگا؛ بارسلونا 2 - 1 والنسیا
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۲    
شوروی هم اواخر عمر خود همین گونه شده بود؛ دقیق تر بگوییم: درست از وقتی که در باتلاق افغانستان گیر افتاد. بدبختی های آمریکا از وقتی بالا آمد، که وارد باتلاق در عراق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۴    
شاید بتوان گفت بزرگترین برنده حملات موشکی اخیر به سوریه شرکت ریتون سازنده این موشک ها و بزرگترین بازنده، مالیات دهندگان غربی هستند که همواره هزینه جنگ طلبی سران خود را می پردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۲    
بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان در بازگشت به لالیگا مقابل والنسیا به پیروزی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۴    
چهره هایشان را در این عکس خوب نگاه کنید. جوانان عرب سوریه هستند. بعد از تحمل هفت سال رنج بمباران و ویرانگری جنگ و از دست دادن عزیزترین هایشان. صبح روز موشک باران شهرشان توسط بزرگترین قدرتهای جهان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۵    
در هفته پایانی دور گروهی لیگ والیبال لهستان تیم اسکرا بلهاتوف لهستان با نتیجه سه بر صفر تیم زاکسا را از پیش رو برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۳    
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مخالفان دولت سوریه عامل حمله شیمیایی ادعائی در این کشور هستند، گفت که حامیان اروپایی آن ها هیچ گونه مدرک و شواهدی دال بر اینکه حمله کار دمشق بوده، ارائه نکردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۴    
در فاصله دو ماه تا آغاز جام جهانی ، خبری از لباس ویزه تیم ملی برای جام جهانی نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۳    
محور هراز محدوده رانشی در استان مازندران که به علت سقوط تیر برق به داخل محور، مسدود اعلام شده بود، پس از رفع موانع باز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۴۱    
جنبش حماس امروز شنبه ضمن محکوم کردن تجاوز آمریکا و هم پیمانانش به خاک سوریه تاکید کرد که هدف از این تجاوزگری حمایت از رژیم صهیونیستی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر نوشت که شب گذشته حمله تمام عیاری صورت گرفت و ماموریت انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۶    
باشگاه چلسی به دلیل رفتار تند ماموران امنیتی حاضر در استادیوم نوکمپ به یوفا شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز شنبه از وزیران کابینه اش خواست تا از اظهار نظر درباره تجاوزگری آمریکا و انگلیس و فرانسه به خاک سوریه خودداری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۷    
وزیر دفاع ایران در گفتگو با همتای سوریش گفت: با موفقیت دیگری که ارتش سوریه در مقابله با حملات موشکی متجاوزین با هدف قرار دادن اکثریت موشک ها کسب کرد، بحمدالله گام بلندی به سمت پیروزی نهایی برداشتید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۶    
باراک اوباما و هیلاری کلینتون رفتند اما بشار اسد ماند. دیگر دست ناتو روشده، بالمالسکه داعش تمام شد، امپریالیست ها نقاب از چهره شان برداشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۰    
وزارت خارجه سوریه، مواضع قطر در حمایت از تجاوزات نظامی مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه را محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۱    
به گزارش مشرق، محمد عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه در توییتر خود نوشت: عنوان
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۶    
رئیس جمهوری ترکیه مدعی شد آمریکا و متحدینش با حمله موشکی خود، این پیام را به سوریه دادند که اقداماتش بی پاسخ نمی ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۵    
مهاجم روبین بهترین بازیکن میدان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۳    
در بیانیه سپاه آمده است: سوری های مقاوم با همراهی متحدان راهبردی دمشق دست از ادامه راه تا پیروزی کامل نخواهند کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۲    
گزارش بدون تعارف این هفته با کارآفرینی که معلولیت هم نتوانست جلوی پیشرفتش را بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۸    
سفیر آمریکا در روسیه می گوید برای پرهیز از افزایش تلفات نیروهای روس مستقر در سوریه، پیش از حمله به مواضع دمشق، مسکو را در جریان تصمیم خود قرار دادیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۰    
در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی در دیداری که 2 بر صفر از ساوتهمپتون عقب بود با درخشش ژیرو به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۵    
هدف اصلی از حمله یک ساعته به مراکزی در کشور سوریه چه بود؟ اقدام بایسته طرف مقابل یعنی جبهه مقاومت و به طور خاص سوریه چه خواهد بود و بالاخره استقرار نظامی روسیه در خاک سوریه چه توجیهی دارد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۱    
دفتر سیاسی انصارالله یمن حمله به سوریه را محکوم کرد و آن را حمایت صریح از رژیم غاصب صهیونیستی و تروریست ها خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۷    
مرکز تحقیقات علمی در برزه دمشق که هدف موشک ائتلاف آمریکایی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۶    
رسانه های جهان صبح امروز خبری را تیتر یک خود قرار دادند: "حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه"
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۳    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم در فصل آینده هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۳    
یکی از نقاط قوت این است که تمامی 12 موشک شلیک شده به فرودگاه الضمیر (نظامی) منهدم شده است. این بدان معناست که در منطقه ای که سوریه اراده و تصمیم جدی بر مقابله داشته، موفق بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۸    
سرمربی رئال درباره صحبت های اخیر برخی از شخصیت ها و رسانه درباره اتفاقات بازی با یوونتوس گفت: با جام ها و افتخاراتی که در این سال های اخیر به دست آوردیم به نظر می رسد باعث آزار و رنج بسیاری ها شدیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۶    
مدیر مسئول کیهان گفت: بدون کمترین تردیدی هزینه حمله مشترک و جنایتکارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را آل سعود پرداخته است، بنابر این تاوان آن را نیز باید عربستان و همپیمان های او بدهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۷    
هانی زاده گفت: دولت سوریه و محور مقاومت با پاک سازی غوطه شرقی از وجود گروهک های تروریستی یک پیروزی درخشان را رقم زدند که این پیروزی به مفهوم شکست سیاست های مشترک آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۸    
خبرنگار اسراییلی با توجه به حمله نمایشی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه در توییتر خود نوشت: امروز در اسرائیل احساس یأس حکمفرماست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۷    
6 کاندیدای کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۶    
محمد صلاح، سیدو مانه و امره جان بازیکنان مسلمان لیورپول قبل از سوت آغاز بازی آیت الکرسی تلاوت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز ضمن حمایت از حمله موشکی علیه سوریه، از ایران و روسیه خواست برای پایان دادن به استفاده از تسلیحات شیمیایی، از تاثیر خود بر دولت دمشق استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۲    
در حالی که بسیاری از نخبگان، التهابات ارزی را ناشی از نبودن اطلاعات شفاف درنظام اقتصادی می دانند، ماده 169 مکرر قانون مالیات ها که بر شفافیت اطلاعات پولی ومالی تاکید دارد،طی 3سال گذشته معطل مانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۶    
وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی و یهداشت و درمان، این هفته برای پاسخگویی به سوالات 7 نماینده به مجلس شورای اسلامی می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۷    
چهار جنگنده تورنادو، موشک هایی را که کاملا از محدوده دفاع هوایی سوریه دور بودند، شلیک کرده و پس از آن همگی به سلامت به پایگاه بازگشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
بخشنامه دستمزد 97 فردا (یکشنبه) با امضای وزیر کار ابلاغ می شود و تمام کارفرمایان ملزم به اعمال مصوبه جدید شورای عالی کار در مزد فروردین کارگران هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۷    
وزارت خارجه چین با محکوم کردن حمله موشکی علیه سوریه، خواستار مذاکره و راه حل دیپلماتیک شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
به گزارش مشرق ، یک فعال فضای مجازی در توییتر خود درباره حمله سه کشور به سوریه نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۵    
تیم فوتبال روبین کازان در دربی ایرانی های روسیه با دبل سردار آزمون مقابل آمکار، تیم سعید عزت اللهی به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
به گزارش مشرق ، وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در توئیتی درباره حمله آمریکا و متحدانش به سوریه نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۱    
رهبر معظم انقلاب: بنده صریحاً اعلام می کنم رئیس جمهور آمریکا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس جنایتکارند. 97/1/25
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۶    
اکنون پس از پاکسازی کامل دمشق و حومه آن در غوطه شرقی، آمریکا، انگلستان و فرانسه به بهانه دروغین و غیرمستند حمله شیمیایی تهدید به جنگ مستقیم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی آخرین اخبار از بازطراحی رآکتور اراک را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۱    
برخی نزدیکان به باشگاه استقلال در تلاشند تا با روش های خاص خودشان برای شفر و پسرش بازارگرمی کنند و رقم قرارداد برای فصل آینده این دو را چند برابر کنند.