سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 مرداد 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 مرداد 1398 مشرق نیوز 2 مرداد 1398 مشرق نیوز 3 مرداد 1398 مشرق نیوز 4 مرداد 1398 مشرق نیوز 5 مرداد 1398 مشرق نیوز 6 مرداد 1398 مشرق نیوز 7 مرداد 1398 مشرق نیوز 8 مرداد 1398 مشرق نیوز 9 مرداد 1398 مشرق نیوز 10 مرداد 1398 مشرق نیوز 11 مرداد 1398 مشرق نیوز 12 مرداد 1398 مشرق نیوز 13 مرداد 1398 مشرق نیوز 14 مرداد 1398 مشرق نیوز 15 مرداد 1398 مشرق نیوز 16 مرداد 1398 مشرق نیوز 17 مرداد 1398 مشرق نیوز 18 مرداد 1398 مشرق نیوز 19 مرداد 1398 مشرق نیوز 20 مرداد 1398 مشرق نیوز 21 مرداد 1398 مشرق نیوز 22 مرداد 1398 مشرق نیوز 23 مرداد 1398 مشرق نیوز 24 مرداد 1398 مشرق نیوز 25 مرداد 1398 مشرق نیوز 26 مرداد 1398 مشرق نیوز 27 مرداد 1398 مشرق نیوز 28 مرداد 1398 مشرق نیوز 29 مرداد 1398 مشرق نیوز 30 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۱۰    
این اثر که به همت هسته احیاء امر تهیه و تنظیم شده است تلاش دارد تا با تبیین جایگاه، اهمیت و آثار شرکت در مجالس اهل بیت، مخاطبان را جهت بهره گیری هرچه بیشتر از برکات این مجالس مهیا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۵۱    
وزیر خارجه سوئد روز جمعه اعلام کرد به منظور آغاز مجدد گفت وگوها بین دولت مستعفی یمن و اعضای انصارالله یمن به منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) سفر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۳    
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۰:۲۹    
به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب درباره شهدای دولت را می شنویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۳:۳۱    
حسین امیرعبداللهیان، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پاک سازی کامل منطقه ⁧خان شیخون⁩ ⁧سوریه⁩ از حضور تروریست ها را بر مردم، ارتش و رهبری سوریه مبارک باد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۹    
به گفته مشاورِ پوری حسینی، سود مربوط به سهام عدالت تا پایان آذر و اوایل دی امسال به حساب مشمولان واریز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۱    
کشورهای مرکز و جنوب اروپا به ویژه آلمان و فرانسه، می خواهند با ایران تجارت کنند و کمترین تهدیدی از سوی این کشور احساس نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۶:۲۰    
دکتر حکیم امهز کارشناس لبنانی مسائل ایران و خاورمیانه در شبکه روسیا الیوم، آزادی نفتکش ایرانی را سیلی محکمی به انگلیس و آمریکا توصیف کرد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۴:۰۰    
یک موتورسوار در پیست لینکلن شایر انگلیس پس از بروز حادثه به زمین افتاد. سرعت این موتورسوار هنگام سقوط 177 کیلومتر بر ساعت بود.وی به طرز معجزه آسایی نجات یافت و فقط ساق پای او ترک کوچکی برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۶    
دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم بین تیم های پرسپولیس و پارس جنوبی جم از ساعت 19:10 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حال و هوای ورزشگاه در فاصله کمتر از یک ساعت تا شروع بازی را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس حج و زیارت استان ایلام گفت: سامانه ساماندهی مشتاقان ایام حضور در عتبات عالیات موسوم به سماح برای ثبت نام زائران اربعین حسینی از اول شهریور ماه فعال می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
فرمانده انتظامی از شناسایی و دستگیری دو سارق نوجوان 16 ساله که با تشکیل یک باند و طراحی سایت و درگاه جعلی بانکی از اطلاعات هزار کارت بانکی کپی و برداشت وجه کرده بودند، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۱    
شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز عملیات اجرایی ساخت 150 هزار واحد مسکونی در قالب برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن طی هفته آینده با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
وزیر امور خارجه که در نروژ است، گفت: غربی ها به برخی کشورها می گویند اگر ما یک هفته از شما حمایت نکنیم، شما به زبان فارسی صحبت خواهید کرد اما ایران همواره روی پای خود ایستاده است، بدون هیچ وابستگی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۲    
روزنامه اکسپرس انگلیس روز چهارشنبه نوشت: در صورت دیدار محمد جواد ظریف با رئیس جمهور فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به شدت خشمناک و عصبانی خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۷    
راننده کامیونی در یکی از خیابان های مسکو، ناخواسته یک ماشین پلیس را له کرد.افسر پلیس تصمیم داشت از سمت راست کامیون سبقت بگیرد اما پس از تصادفی وحشتناک با کامیون، جان خود را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۵    
دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی در طول 6 سال گذشته 8 دیدار با رهبر انقلاب اسلامی داشته است که ایشان نکات بسیار زیادی در این باره به دولت فرموده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۰    
عملکرد فرهنگی فرهنگسرای نیاوران دارای ابهام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری دولتی ایسنا به بهانه گفت وگو با یک شاعر، به تعریف و تمجید از احمد شاملو پرداخت و وی را شاعری انسانی خطاب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۵:۳۰    
نشریات زنجیره ای در اقدامی مسبوق به سابقه، اظهارنظر دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اینکه نباید برجام را امضا می کردیم را سانسور کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۶:۰۰    
رئیس دستگیر شده سازمان خصوصی، با تخلفات گسترده، خصوصی سازی را منحرف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۴:۳۰    
یک عابر پیاده در تایلند مشغول حرکت در پیاده رو بود که ناگهان خودروی شاسی بلندی با سرعت زیاد از مقابل او عبور کرد. در کمال ناباوری، این مرد لحظاتی بعد بدون آسیب دیدن از محل حادثه خارج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۳:۰۰    
اخیرا مدیرعامل شرکت ایران خودرو به همراه دو مدیر دیگر آن بازداشت شد. همچنین شش نفر از مدیران شرکت سایپا بازداشت شده اند و مدیرعامل سایپا هم به دادگاه احضار و ممنوع الخروج شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۰    
یک شبکه تلویزیون آمریکایی تصریح کرد آزادی نفتکش گریس یک پیش از رفع توقیف نفتکش انگلیسی، شگفت آور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۱:۰۵    
با تکمیل نواقص گیت های الکترونیکی ورزشگاه شهدای فولاد مجوز برگزاری بازیهای خانگی فولاد در این ورزشگاه صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۴۶    
سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا در آسمان استان ذمار گفت که این حادثه نشان می دهد که آمریکایی ها در حمله ائتلاف سعودی به یمن مشارکت دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۴۶    
علی پروین عصر امروز به تمرین پرسپولیس رفت و با بازیکنان و کادرفنی دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۲۶    
مدیر روابط عمومی دهکده فرهنگی، ورزشی و گردشگری گنجنامه همدان تعداد مسافران مانده در دشت میشان به خاطر سرعت پایین تله کابین گنجنامه برای انتقال افراد را 152 نفر عنوان کرد نه 300 نفر.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۰:۱۷    
رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی با ارسال پیام جعلی به بهانه فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف و هدایت کاربران به درگاه های جعلی پرداخت به شهروندان هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۴۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که به دنبال فرود یک فروند راکت شلیک شده از غزه در نزدیکی یکی از شهرک های صهیونیست نشین، آژیر خطر به صدا درآمده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۲    
یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به بیانیه سازمان الحشد الشعبی درباره حوادث اخیر در پایگاه های نظامی عراق واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۶    
نویسنده و تحلیلگر برجسته مصری با انتشار مقاله ای به بررسی اوضاع داخلی عربستان درسایه زمامداری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی پرداخت و سیاست های وی را عامل ویرانی داخلی کشورش و جهان اسلام دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۱۳    
یارو گِله می کرد و می گفت چند ساله هر کاری می کنم زندگیم روی غلطک نمی افته! بهش گفتند حالا وقتشه که غلطک بیفته روت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۹    
دستگاه اطلاعاتی امارات: شمار حملاتی که از یمن ضد اهداف سعودی و در داخل خاک این کشور اتفاق می افتد از آنچه که ریاض می پذیرد بسیار بیشتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور درباره لغو ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت گفت: قرار نیست برنج های وارداتی در فصل برداشت برنج در بازار توزیع شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۰    
اگر مقابل به مثل های چین در عرصه بین المللی برای اقناع آمریکا به پایان جنگ تجاری کارگر نیافتد، چین گزینه های دیگری دارد که می تواند یک بحران اقتصادی دیگر را به غرب تحمیل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۹    
رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه گفت قبل از برگزاری نشست گروه 7 با مقام های ایران دیدار خواهد کرد تا به آنها پیشنهادهایی برای کاستن از تنش ها میان واشنگتن و تهران ارائه دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۳    
وزیر دفاع: امروز بیش از 770 خانواده محصول دفاعی را تولید می کنیم و این در حالی است که همه این موارد در شرایط تحریم رقم خورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۰    
دو تیم گل گهر سیرجان و نساجی مازندران عصر پنجشنبه در سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۰    
توسعه عملیات تهاجمی موشکی و پهپادی یمنی ها نشان داد جایی برای امتیازگیری ریاض و ابوظبی در مرحله سیاسی وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۵    
پایگاه اینترنتی فاینشنال تایمز روز چهارشنبه نوشت، آزادی نفتکش ایران که در جبل الطارق توقیف شده بود، روحیه جسورانه و پیروزمندانه ایران را تقویت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۳    
ارتش سوریه بعد از فرار گروه های تروریستی از شهر خان شیخون امروز (چهارشنبه) وارد این شهر شد و آن را پاکسازی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۰    
تراکتور قرارداد مدافع 23 ساله خود را به مدت 3 فصل تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: افرادی مثل زید که در آزادسازی بصره افراطی عمل کرد، گرچه انقلابی بودند اما ضرباتی نیز به اسلام زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۴    
یکی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر اینکه دولت به قم و حوزه بدهکاری دارد، گفت: باید مسئولان و دولتمردان را به امتیازات و موقعیت ویژه این استان توجه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصلی ترین جهاد را جهاد امیدآفرینی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۶    
دولت آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد تدابیری را به کار گرفته که به نهادهای مجری قانون اجازه می داد کودکان مهاجر و خانواده های آنها را برای مدت نامعلوم بازداشت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۰    
ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش دریایی مشترک با آمریکا و عملیات ویژه دریایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۹    
فروش الکترونیک بلیت بازی پرسپولیس – پارس جنوبی جم در چارچوب دیدارهای لیگ برتر، از طریق سایت pin90.ir و از ساعت 8 صبح فردا پنج شنبه آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۶    
جنبش استقلال کالیفرنیا از ایالات متحده امریکا، پس از ریاست جمهوری ترامپ فعالیت خود را تشدید و از این رو هواداران بیشماری پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۵    
محمدرضا خانزاده، مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: کاملا آماده ی شروع لیگ برتر هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۱    
رزمایش بزرگ غدیر توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه با رمز یا علی بن ابی طالب (ع) در ارتفاعات مرزی منطقه بورالان ماکو در استان آذربایجان غربی اجرا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۰    
وزیر امور خارجه ایران در سومین مقصد سفرش به اروپای شمالی دقایقی قبل وارد اسلو پایتخت نروژ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۹    
به گزارش مشرق ، عبدالله اسکندری گریمور سینما این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: کی باشه خوبه
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه از ایران و کشورهای دیگر خواست مبارزه با گروه تروریستی داعش در افغانستان را تشدید کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۵۸    
یکی از مسئولان دولتی در مصاحبه ای گفته که امضای برجام اشتباه بود، اما سوال اینجاست خسارت این مسیر را چه کسی خواهد داد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۴    
یک شهروند دوتابعیتی ایرانی-آمریکا به اتهام نقض تحریم های آمریکا علیه ایران بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۶    
تیم فوتبال شهرخودرو خراسان آخرین جلسه تمرینی خود در مشهد پیش از دیدار با پیکان را برگزار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۲    
رئیس جمهوری روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای فنلاندی خود تهدید کرد: در برابر آزمایش موشکی آمریکا متقابلاً پاسخ می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۰    
در زندگی خصوصی موسی بن جعفر (ع) هیچ یک از نزدیکان و خواص اصحاب آن حضرت نبود که نداند ایشان برای چه تلاش می کند و خود موسی بن جعفر در اشارات خود این را به دیگران نشان می داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی اعلام کرد که گفت وگوهای سازنده ای بر سر برجام با مقامات سوئدی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برابر تیم پارس جنوبی جم، با 19 بازیکن به اردو رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۱:۰۰    
یک گاوباز اسپانیایی که دقایقی گاو وحشی را درگیر حرکات نمایشی خود کرده بود، سرانجام پاسخ محکمی از حیوان گرفت. گاو وحشی به مرد گاوباز حمله ور شد و پس از ضربات پی در پی، او را به شدت مجروح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۳    
مسئولان شرکت آل اشپورت بابت برگزار نشدن مراسم رونمایی از پیراهن جدید باشگاه پرسپولیس نامه اعتراض آمیز به مسئولان این باشگاه نوشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۳    
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: مشکلات مالی تا حدی حل شده اما هنوز پولی به حساب باشگاه نیامده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۲    
رزمایش بزرگ غدیر نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات استان آذربایجان غربی اجرا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۱    
سازمان الحشد الشعبی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که از این به بعد به هر پرنده ای که فاقد پرچم عراق باشد و بر فراز پایگاه های این سازمان پرواز کند، شلیک خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۵    
شرکت مالک نفتکش توقیف شده انگلیس در بیانیه ای روز پنجشنبه از دیدار مدیرعامل این شرکت با وزیر خارجه ایران در استکهلم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۳    
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت 31 مرداد روز صنعت دفاعی، دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران در حوزه تسلیحات راهبردی را ثمره و نماد خودباوری و تکیه بر ظرفیت داخلی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۱    
پس از آن که نخست وزیر دانمارک ایده خریداری جزیره گرینلند از سوی آمریکا را پوچ و مضحک ارزیابی کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تصمیم گرفت که سفر اوایل سپتامبر خود به دانمارک را لغو کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۸    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: یک شناور سبک نیروی دریایی سپاه با دو پاسدار که تنها سلاح کلاشینکف داشتند، شناور کاملاً مجهز آمریکایی با 10 تفنگدار به اصطلاح کارکشته و ورزیده را مغلوب خود کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۴    
سومین طرح پلیس آگاهی با نام کاشف 3 188 سارق و زورگیر را زمین گیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۲    
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم سایپا جوان است و می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد این نکته را به بازیکنان گوشزد کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۹    
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: سامانه باور 373 توانایی پوششی از سطوح پائین تا ارتفاع حدود 65 کیلومتری را داراست و برد آن حدود 300 کیلومتر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۸    
یک روزنامه لبنانی با اشاره به اینکه سفر اخیر هیات اماراتی به تهران بدون هماهنگی واشنگتن و ریاض نبوده است، افزود که عربستان وساطت هایی قرار داده است تا با تهران کانال گفت وگوی محرمانه ایجاد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۵    
با رفتن احتمالی دیبالا نگاهی به ترکیب اصلی 11 نفره یوونتوس برای فصل سری آ بیاندازیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۴۴    
مدیر روابط عمومی نظام پزشکی درباره ماجرای نامه نظام پزشکی برای آموزش استفاده از کارتخوان به پزشکان توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۵    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست وزیر سوئد ملاقات کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۷    
رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی ها با مقامات سوئد با رئیس مجلس این کشور در محل پارلمان دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۹:۰۶    
لئو مسی تمرینات انفرادی خود را جدی تر دنبال کرده و به گفته برخی رسانه ها در لیست بازی با بتیس در هفته دوم لالیگا قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۸    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: متاسفانه افزایش غیر قانونی قیمت بلیط هواپیما در شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها محرز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۵    
چک های صادر شده برای بازیکنان استقلال جهت پرداخت مطالبات شان از سوی کسی است که چند شرکت به نام او ثبت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تازه ترین توئیت خود از اتخاذ تصمیمات جدید برای مقابله با پدیده دلخراش حیوان آزاری خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۶    
پیکر جانباز و معلم شهید هادی کاظم نژاد صبح امروز در حرم مطهر رضوی تشییع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۰    
ووشوکاران ایران در روز سوم رقابت های قهرمانی جوانان آسیا با عملکردی درخشان به 2 مدال طلا و 3 نقره دست یافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۹    
زمان پخش ویژه برنامه اعلام برگزیده نهایی عصر جدید با رأی مردم مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و از همه تیم های لیگ برتری شرایط بهتری دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۵    
وزیر دفاع پیشین هلند با طرح آمریکا در تشکیل ائتلاف دریایی در خلیج فارس با هدف فشار بر ایران مخالفت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۰    
همزمان با روز 20 ذی الحجه مراسم جشن ولادت امام موسی الکاظم(ع) در مساجد، هیأت ها و اماکن متبرکه برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۴    
خلاصه اهم عملکرد دولت یازدهم و دوره دوساله دولت دوازدهم از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۱    
طرفداران محیط زیست برای از دست دادن یخچال تاریخی Okjokull در جزیره ایسلند مراسم یادبود برگزار کردند. قطر این یخچال یک قرن پیش پنجاه متر بود و هم اکنون به 15 متر تقلیل یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۹    
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا اخطار جدی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۸    
به گزارش مشرق، سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد در تازه ترین پست توییری خود درباره چالش های فراروی اصلاح طلبان نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۴    
فلسطینی ها در پنجاهمین سالروز به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها،حمایت و یاری مسلمانان جهان را برای مقابله با تجاوزگری اشغالگران خواستار شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۰    
پیشکسوت فوتبال ایران به منظور دیدار با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم قبل از شروع رقابت های فصل جدید لیگ برتر شرکت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۴۰    
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان با لحنی کنایه آمیز درباره مطالب مطرح شده مبنی بر خرید گرینلند توسط رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: آیا ترامپ در این فکر بوده که اسرائیلی ها را به گرینلند منتقل کند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۸    
به گزارش مشرق، سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره دیوار کشیدن حجت الاسلام رئیسی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۳۴    
رهبر انقلاب، در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت: از فروع و حواشی به جد دوری کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۴    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: با توجه به تصویب آیین نامه اجرایی بیمه پایه اجباری سلامت و ارزیابی وسع، پوشش بیمه سلامت برای تمام افراد فاقد پوشش بیمه ای، اجباری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۰    
غلامرضا کاتب نماینده مجلس: قانون کم نداریم. دستگاه های مامور ازدواج جوانان، دلسوزانه کار نمی کنند. نوشین نبئی معاون وزارت ورزش و جوانان: قانون کم داریم. بودجه دیر به دست ما می رسد.