جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۴    
خبرگزاری میزان- سلام مرا به امام برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونی که در بدن مان هست نخواهیم گذاشت ملل مستکبر بر ملت مظلوم ایران حکومت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- با توجه به فروکش کردن تعداد معاملات در ماه های ابتدایی سال جاری قیمت اوراق تهسیلات مسکن نیز به نسبت روزهای پایانی سال 96، کاهش یافت و در اردیبهشت ماه با ثبات قیمت روبرو شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۹    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان مسئولیت وزارت خارجه را به وزیر دفاع این کشور سپرد و وی در حال حاضر دو پست مهم در اختیار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری میزان- درگیری بین نیروهای امنیتی افغانستان و طالبان در زابل منجر به کشته شدن 20 نظامی افغانستانی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- نیروی انتظامی در آستانه ماه رمضان اعلام کرد: با اشخاصی که در این ماه به طور مشهود هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات در حاشیه نشست هم اندیشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق در شیراز ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۴    
خبرگزاری میزان- یک دستگاه خودروی وانت در بزرگراه ایالت ویسکانسین مشغول به حرکت بود که ناگهان راننده کنترل ماشین را از دست داد و خودرو وارد حریم جدا کننده بتنی وسط بزرگراه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۹    
خبرگزاری میزان- نماینده پارلمان افغانستان اظهارداشت که برخی افراد وابسته به داعش در این کشور با ارگ ریاست جمهوری ارتباط دارند و برخی کشورهای غربی نیز از این گروه تروریستی حمایت می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۴    
خبرگزاری میزان- معاون آژانس فدرال توریسم روسیه در حاشیه نشست بین المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام در شهر کازان به خبرنگاران گفت تعداد گردشگران ایرانی که به روسیه سفر می کنند افزایش چشمگیری داشته است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۴    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان سمنان از تصادف پژو 405 با خودرو مینی بوس در محور "دامغان - کیاسر" خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر کشته و 8 تن راهی بیمارستان شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: به دلیل بارش های جوی 8محور مواصلاتی در کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۴۹    
خبرگزاری میزان- امروز عمده فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی و به طور ضعیف تر در بخش هایی از جنوب شرق کشور خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۰۹    
خبرگزاری میزان- رئیس قوه مقننه با تاکید بر اینکه مجلس نگاه مثبتی به هلال احمر دارد، گفت: مجلس هر جا که بتواند به هلال احمر کمک می کند و مقداری از درآمدهای دستگاه ها به هلال احمر اختصاص می یابد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۱۴    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از آزاد سازی بیش از 49 هزار متر مربع از اراضی ملی از دست متصرفان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۳:۵۹    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه پاکستان با ارسال نامه ای کتبی و رسمی به سفارت آمریکا اعلام کرد تمام کالاهای مربوط به دیپلمات های این کشور که از طریق فرودگاه ها و بنادر وارد می شود با دقت مورد بازرسی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۲:۰۴    
خبرگزاری میزان- در پایان نشست دوجانبه مقام های تجارت و صنایع افغانستان و پاکستان در اسلام آباد، دو کشور بر حل بخشی از مشکلات فرا راه تجارت و ترانزیت توافق کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۹    
خبرگزاری میزان- در رقابت های بوندسلیگا آلمان، تیم اشتوتگارت توانست با نتیجه 4-1 بایرن مونیخ را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- مدیر جلوه های ویژه لحظه "گرگ و میش" گفت: اسعدیان در کار بسیار خستگی ناپذیر است و برای من این موضوع بسیار جالب بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۴    
خبرگزاری میزان- لحظه بالا بردن بیست و هفتمین جام قهرمانی باواریایی ها در بوندسلیگا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۴    
خبرگزاری میزان- هر سه نماینده کشورمان به مدال طلای مسابقات روز نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا دست یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۴    
خبرگزاری میزان- جنگنده های رژیم صهیونیستی در چندین نوبت شمال باریکه غزه را هدف حملات خود قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۴    
خبرگزاری میزان- به گزارش اداره هماهنگی امور بشردوستانه ملل متحد، بیش از 83 هزار تن در افغانستان از آغاز سال جاری میلادی تا به حال به خاطر جنگ و ناامنی خانه های شان را ترک کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
خبرگزاری میزان- برای خرید ظروف مسی در بازار باید از 23 هزار تومان تا 2 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۴    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا را نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۴    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر عراق ضمن تاکید بر امنیت کامل در روز انتخابات پارلمانی از بازداشت تعدادی از عناصر وابسته به داعش قبل از حمله به مراکز رای گیری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- فابینیو ، هافبک برزیلی باشگاه موناکو هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است و به نوعی دچار سردرگمی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- سرخپوشان مونیخی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه آلیانتس آره نا برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۴    
خبرگزاری میزان- عضو کمیته فنی تیم سپیدرود گفت: نام های مطرح شده به عنوان گزینه های مربیگری تیم سپیدرود را رد نمی کنم و در مورد سرمربی این تیم ظرف 48 ساعت آینده به اجماع می رسیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۹    
خبرگزاری میزان- سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امروز به طور رسمی در مصلی امام خمینی (ره) به کار خود پایان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۹    
خبرگزاری میزان- مهدی تارتار از گزینه های سرمربیگری تیم سپیدرود به سرعت از لیست این تیم خارج شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: عدم صدور پیش فاکتور از سوی شرکت خودروسازی مربوطه، اصلی ترین دلیل توقف طرح نوسازی تاکسی های فرسوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۴    
خبرگزاری میزان- سفید و آبی پوشان سوسیه داد در دیداری خانگی بر لگانس غلبه کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۴    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه تهران گفت: : امروز دانشگاه تهران یک برند علمی نیست بلکه یک نهاد جهانی است که خوشبختانه تا به امروز توانسته نقش بسیار مهمی در فارغ التحصیلی چندین هزار دانشجو در کشور داشته ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- بررسی قیمت گوشت بوقلمون نشان می دهد قیمت آن از میانگین حدود 12 هزار و 456 تومان در سال گذشته به حدود 10 هزار 900 تومان در سال جاری رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۹    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۱۴    
خبرگزاری میزان- چهار بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی امروز (شنبه) تمرین شادابی را در پک برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- در هفته پایانی از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان، اتفاقات جالبی رخ داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
خبرگزاری میزان- حیدر العبادی، نخست وزیر عراق هنگام ورود به حوزه رای گیری مانند همه مردم تفتیش بدنی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۴    
خبرگزاری میزان- نخستین تمرین تیم ملی امید با حضور استیلی و ساکت برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اخبار منتشره به نقل از سخنگوی واحد فرماندهی دفاع هوافضای آمریکا مبنی بر رهگیری بمب افکن های این کشور توسط اِف-22های آمریکائی را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۴    
خبرگزاری میزان- از سرمربی 73 ساله سرخپوشان مونیخی پیش از بازی با اشتوتگارت تقدیر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اعلام کرد: با تلاش و پیگیری یگان حفاظت میراث فرهنگی استان قزوین سارقِ در و پنجره های خانه های تاریخی قزوین دستگیر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۹    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت های آسیایی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۹    
خبرگزاری میزان- مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز با اعلام اینکه نخستین سال صادرات گاز ایران به بغداد (عراق) روزهای پایانی خود را می گذراند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان با در هم کوبیدن ژاپن توانست برای دومین بار قهرمان آسیا شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۹    
خبرگزاری میزان- استیلی: از رئیس فدراسیون خواستیم تا این دو مربی با هم دیدار داشته باشند، البته کرانچار هم از این موضوع استقبال کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۴    
خبرگزاری میزان- شنبه بیست و دومین روز از اردیبهشت ماه 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به اصلاح مدیریت در بخش های مختلف سینما از زبان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۹    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از رسوایی های اخلاقی روسای جمهور آمریکا تا نفهمی صهیونیست ها یعنی با خاک یکسان شدن حیفا و تل آویو و باز شدن مغازه ها در سقز ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
خبرگزاری میزان- 3 پلیس جورجیا در ایالات متحده آمریکا، پیر زن 65 ساله را زور از خودرو خود بیرون کشیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۴    
خبرگزاری میزان- کرانچار: نحوه همکاری من با کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال به این شکل است که هدف اصلی مان را معطوف به صعود به المپیک 2020 قرار دهیم
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
خبرگزاری میزان- نخستین جشنواره بین المللی گردشگری ورزشی و ماهیگیری با حضور گردشگران و ماهیگیران داخلی و خارجی عصر جمعه 21 اردیبهشت ماه در دریاچه زریبار مریوان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- سلطانی فر قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۹    
خبرگزاری میزان- پس از قهرمانی تیم شایسته زنان ایران در رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا با شکست تیم ملی ژاپن، کارلوس کی روش، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، کسب این عنوان را تبریک گفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری میزان- فرشته کریمی ملی پوش کشورمان به عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت های آسیایی شناخته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری میزان- راننده کامیون بعد از دست دادن کنترل کامیون به روی نیوجرسی های میان بزرگراه ویسکانسین در آمریکا رفت و دو تیتر چراغ برق را سرنگون و میان بزرگراه انداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، سوت پایان بازی و شادی زنان ایرانی که قهرمان فوتسال جام ملت های آسیا شدند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ما معتقدیم افغانستان نباید به محل رقابت های منطقه ای و بین المللی تبدیل شود بلکه باید کانون همکاری های منطقه ای باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۴    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون کاراته گفت: اختلاف نظر همه جا وجود دارد و فدراسیون کاراته هم از این قائده مستثنی نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- گردهمایی فولکس واگن های قیمی در معرض دید شهروندان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل بنیاد علوی شایعات اخیر در مورد ارتباط بنیاد علوی تحت پوشش بنیاد مستضعفان با بنیادی موسوم به علوی در نیویورک را قویاً تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که از زمان آغاز راهپیمایی بازگشت تاکنون 48 نفر شهید و 9520 نفر مجروح شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری شخصی خبر داد که در پوشش یک شرکت بازرگانی با نام پیام گستر تیرداد اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت آپارتمان، شاخص بورس، کالا ایرانی و قیمت خودرو در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- رشید مردوف وزیر خارجه ترکمنستان، با محمدجواد ظریف دیدار و رایزنی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- تیم ایران در مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان رقابت های کاراته قهرمانی آسیا، به 5 مدال طلا، 4 نقره و 7 برنز دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، مناظرۀ امیرابراهیم رسولی و فرید مدرسی در برنامه 180 درجه شبکه افق را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت عالی نظارت بر برجام گفت: باید بدانند که ایران در برابر تهدیدات آمریکا خواهد ایستاد، حضور منطقه ای خودش را تقویت می کند، کماکان با سوریه، لبنان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم فوتسال زنان در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۱    
خبرگزاری میزان- شورای حل اختلاف استان گلستان توانست با پیگیری های مستمر 318 زندانی را در سال گذشته آزاد کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن ژنتیک ایران گفت: سومین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره ملی انجمن ژنتیک ایران با حضور اندیشمندان با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۴    
خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال ایران علیه شرکت آلمانی تهیه مشروبات الکلی شکایت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۹    
خبرگزاری میزان- رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: تمرکز به امر سرمایه گذاری برای تولید محصولات مورد نیاز بازار عراق موجب پایداری و مدیریت برند کالا های ایرانی خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری میزان- سخنگوی والی هرات گفت : از آغاز روند ثبت نام رای دهندگان تاکنون حضور مردم در مراکز ثبت نام رای دهندگان کمرنگ بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- ویژه برنامه زنده عصر به مناسبت برگزاری کنفرانس افق نو و با حضور مهمانان خارجی این همایش، هر شب از شبکه افق پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی دادستان کل کشور به 8 سوال مطرح شده از سوی خبرنگاران در خصوص فیلتر تلگرام پاسخ گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- وزیرخارجه ترکمنستان در دیدار با علی اکبر ولایتی گفت: سلام و مراتب تشکر رئیس جمهور کشورم را نسبت به رهبر ایران ابراز می دارم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- تیم ملی کشورمان در رقابت های آسیایی اسنوکر به مقام قهرمانی رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- علیرضا آوایی وزیر دادگستری در دیدار با دادستان کل پاکستان گفت: تشابهات فرهنگی و تاریخی مشترکی بین ما و پاکستان وجود دارد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۹    
خبرگزاری میزان- مردم چهار دسته اند: دسته ای از آنها اخلاق دارند، امّا بهره ای (از دنیا) ندارند.دسته ای بهره ای از دنیا دارند ، اما اخلاق ندارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- مرکز فرماندهی آمریکای شمالی ارتش آمریکا گزارش داد که 2 جنگنده اف-22 این کشور، جنگنده بمب افکن های روسیه را در امتداد آلاسکا رهگیری کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- سمیع الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران صبح امروز از غرفه معاونت فرهنگی قوه قضاییه در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیدن کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- فعالان و دست اندرکاران صنعت طلا و جواهر از خروج طلا از ایران در ابعاد گسترده خبر می دهند و ضمن اظهار نگرانی از این اتفاق ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- در پی برخورد 4 خودروی مینی بوس، تیبا، پراید و کامیون منجر به کشته شدن 4 نفر و مصدومیت شدید بقیه سرنشینان شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۹    
خبرگزاری میزان- معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مأمورنمایی خبر داد که با استفاده از خودرو های فروشی اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون کشتی گفت: جلسه های با لالوویچ (رئیس اتحادیه جهانی کشتی) بعد از داستان علیرضا کریمی در مسابقات لهستان و ورود کشتی ایران به محرومیت های جدید و سنگین، دیگر مانند قبل نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- مطابق بخشنامه هیئت وزیران حداقل مستمری های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمول قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال 96 برقرار شده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- منابع خبری روز شنبه گزارش داده اند جنگنده های آمریکا روز جمعه دو بمب افکن روس را در حریم هوایی بین المللی منطقه آلاسکا رهگیری کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- خواب ضعیف تاثیرات روانی و جسمانی زیادی به همراه دارد، با شناسایی عواملی که موجب اختلالات خواب در شما می شوند، به بهبود وضعیت سلامت خود کمک کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودروی دنا در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 38 میلیون تومان پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری میزان- پس از کاهش سهمیه ژیمناستیک در بازی های آسیایی جاکارتا، رئیس فدراسیون ژیمناستیک برای افزایش سهمیه به وزارت ورزش رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: برای کاهش مشکلات حقوقی شهروندان تهرانی آماده همکاری با معاونت فرهنگی قوه قضاییه هستیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نجات توله سگ گرفتار شده در کانال آب به کمک پهپاد در کشور هند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: بسیاری از بزرگان دین ذکرهایی را در قنوت ها و سجده های خود بیان می کردند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
خبرگزاری میزان- با توجه به نوسانات نرخ ارز در ماه های اخیر تمامی بازار ها را تحت تاثیر قرار داده که در این بین صنعت بیمه از این موضوع مستثنی نیست که در این راستا باید در عقد قرار داد ها قوانین لازم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش گفت: ما از خروج آمریکا از برجام نگرانی نداریم چرا که آمریکا تا کنون هم در برجام حضور نداشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۴    
خبرگزاری میزان- قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: غرفه معاونت فرهنگی قوه قضاییه یکی از بخش های مهم و جذاب نمایشگاه امسال است و به طور حتم در سال آینده به حضور پررنگ تر این معاونت در ...