جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 26 اردیبهشت 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 8 اردیبهشت 1397 میزان 9 اردیبهشت 1397 میزان 10 اردیبهشت 1397 میزان 11 اردیبهشت 1397 میزان 12 اردیبهشت 1397 میزان 13 اردیبهشت 1397 میزان 14 اردیبهشت 1397 میزان 15 اردیبهشت 1397 میزان 16 اردیبهشت 1397 میزان 17 اردیبهشت 1397 میزان 18 اردیبهشت 1397 میزان 19 اردیبهشت 1397 میزان 20 اردیبهشت 1397 میزان 21 اردیبهشت 1397 میزان 22 اردیبهشت 1397 میزان 23 اردیبهشت 1397 میزان 24 اردیبهشت 1397 میزان 25 اردیبهشت 1397 میزان 26 اردیبهشت 1397 میزان 27 اردیبهشت 1397 میزان 28 اردیبهشت 1397 میزان 29 اردیبهشت 1397 میزان 30 اردیبهشت 1397 میزان 31 اردیبهشت 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- فروشندگان ایرلندی در اقدامی خود جوش و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین محصولات تولید رژیم کودک کش صهیونیستی را از فروشگاه های خود حذف کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۹    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گزارش این کمیسیون از مطالبات غیرجاری بانک ها را قرائت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۴    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری میزان- تیم های ملی پومسه و کیوروگی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امشب (یکشنبه) عازم کشور ویتنام می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
خبرگزاری میزان- برنامه های تلویزیونی، مستند و ترکیبی مختلفی برای پخش از شبکه افق طی ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۹    
خبرگزاری میزان- چشم انداز ها و مناظر بسیار زیادی با رنگ های مهیج و حیرت انگیز در نقاط مختلف جهان وجود دارد. از دریاچه های صورتی در جزایر قناری تا نورپردازی های شگفت انگیز در توکیو ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
خبرگزاری میزان- حبیبی گفت: با توسعه کمی وکیفی مراکز مشاوره خانواده در استان یزد و برگزاری دوره های آموزشی برای زوج های جوان در حال ازدواج، 4000 زوج از آموزش مهارت های زندگی در استان یزد بهره مند شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال برای نمایندگان ایرانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیامی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از خودروسازی کشور در این کمیسیون تصویب شده است و به زودی به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
خبرگزاری میزان- مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان تهران با اعلام اینکه گوشت گرم گوسفندی در ماه مبارک رمضان 33 هزار تومان عرضه می شود و بالاتر از آن تخلف است از ثابت بودن قیمت کالاهای اساسی در ماه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۹    
خبرگزاری میزان- مرکز آمار ایران از افزایش 33.2 درصدی قیمت مسکن طی زمستان 96 در مقایسه با زمستان سال 95 در شهر تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- مدیرکل زندان های هرمزگان بر نیازسنجی و شناسایی پتانسیل و ظرفیت های بازار کار تاکید کرد و گفت: باید باتوجه به نیاز بازار کار، به مددجویان آموزش های شغلی داده شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- در قلب مثلث استراتژیک ناتو، ترکیه و روسیه مشکلی مرکزی وجود دارد. علی رغم همکاری های اخیر ترکیه و روسیه و وخامت عدم توافق با آمریکا و ناتو ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۴    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۴    
خبرگزاری میزان- کتاب "احیاگری و مردم سالاری دینی" جلد دهم از مجموعه آثار عماد افروغ به ابعاد احیاگری امام خمینی(ره) و مسئله مردم سالاری دینی پرداخته که توسط انتشارات سوره مهر در اختیار علاقمندان قرار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- با توجه به اینکه مرحله ثبت نام شرکت در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه آغاز شده تاکنون 99 هزار و 800 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۴    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان در احکام جداگانه ای، اعضای هیئت رئیسه، نایب رئیس، دبیر و خبره ورزشی فدراسیون کشتی را منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۴۹    
خبرگزاری میزان- جام جهانی فوتبال بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است که چشم جهانیان را به خود معطوف می کند، رقابتی که هر دوره ستاره هایی از قلب آن بیرون می آیند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۹    
خبرگزاری میزان- دادگاه خانواده دادگاهی اختصاصی است که به موجب قانون حمایت خانواده برای رسیدگی به امور و دعاوی خانوادگی ایجاد شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
خبرگزاری میزان- در رمضان امسال 3 مجموعه تلویزیونی جدید از تلویزیون پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- سرویس اطلاعاتی و امنیتی یکی از کشور های عربی منطقه در گزارش محرمانه خود با قاطعیت آورده است در درگیری های شنبه شب (اول اردیبهشت/21 آوریل) ریاض، دست کم دو گلوله به محمد بن سلمان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۹    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از تشکیل دو شعبه ویژه رسیدگی به جرایم مرتبط با روزه خواری خبر داد و گفت: از مردم و مسئولان درخواست می شود در راستای تکلیف شرعی و قانونی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۱:۲۹    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور ترکیه به رفتار سازمان ملل در برابر کشتار غیرنظامیان در نوار غزه واکنش نشان داده و سازمان ملل را از هم فرو پاشیده خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۴    
خبرگزاری میزان- شورای همکاری خلیج فارس به فاصله چند دقیقه از اعلام تحریم های آمریکا علیه جنبش حزب الله، چندین مقام این جنبش لبنانی را در لیست سیاه قرار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۴    
خبرگزاری میزان- وزارت خزانه داری آمریکا دبیر کل حزب الله لبنان و معاونش را تحریم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "خوک" به کارگردانی "مانی حقیقی" بعد از نزدیک به دو هفته اکران در سینماهای کشور به فروش اندک 350 میلیون تومانی رسیده که در مقایسه با سایر آثار میلیاردی سینمای ایران شکستی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری میزان- شرکت دولتی روس اتم قرارداد جدیدی با یک شرکت ایرانی جهت تاسیس مراکز پرتوافکنی هسته ای منعقد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۹    
خبرگزاری میزان- زنگنه درباره مشتریان جدید نفتی گفت: بهتر است در این زمینه کمتر صحبت کنم؛ زیرا هر حرفی بزنم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۹    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و کنسرسیوم پرگس به منظور توسعه و پشتیبانی بهره برداری میدان نفتی کرنج در قالب الگوی قراردادی نفت خیز جنوب موافقت نامه همکاری امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۴    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۹    
خبرگزاری میزان- کارشناس علوم قرآنی گفت: خداوند متعال ماه مبارک رمضان را برای بندگانش مقرر و فرصتی را فراهم کرده است تا بندگان در صورتی که آلودگی از گناه در قلبشان نشسته، در این ماه دل را پاک کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- یک فروشگاه در سن گابریل واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا دچار حریق گسترده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
خبرگزاری میزان- جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال بایت قهرمانی در جام حذفی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۴    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب آقای نیکول پاشینیان به عنوان نخست وزیر جمهوری ارمنستان ابراز امیدواری کرد که مناسبات تهران – ایروان بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرائیه افغانستان در دیدار با سفیر انگلیس، از پایبندی و تعهد حکومت به برگزاری یک انتخابات شفاف و معتبر خبر داد و بر استقلال کمیسیون مستقل انتخابات و کار طبق قوانین و لوایح این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- طرح اخذ مالیات از واحد های خالی از سکنه یکی از موضوعاتی است که هر از چندگاهی مسئولین گذری به آن می زنند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۹    
خبرگزاری میزان- صاعقه ها در پنسیلوانیا منظره زیبایی در آسمان خلق کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور کشورمان، کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را فاجعه ای بزرگ و متاثر کننده دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- با توجه به مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی کارلوس کی روش در تمرین نگران نشان می داد و چند بار با پرهان خانلری پزشک تیم صحبت کرد تا جویای وضعیت بازیکنان مصدوم شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- برنامه لیگ برتر فوتسال تا هفته سیزدهم در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از دروازه بان وستهام و هافبک آرسنال برای جام جهانی 2018 دعوت به عمل نیاورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر خارجه کره شمالی در بیانیه ای روز چهارشنبه از اظهارات مقام های آمریکایی انتقاد کرده و گفته که واشنگتن به نبال تحمیل سرنوشت عراق و لیبی به کره شمالی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- ماه رمضان از فردا آغاز می شود اما مخارج یک خانواده در این ماه چقدر است؟
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر مدیریت هزینه ها و کنترل منابع گفت: در بسیاری از اعزام ها و اردوها می توانیم از ظرفیت کشورمان استفاده کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اهمیت فضای همدلی و وحدت در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا از برگزاری جلسه ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد که منجر به تخصیص بودجه به ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
خبرگزاری میزان- رئیسجمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی،حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و جاری شدن رحمات و برکات الهی را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
خبرگزاری میزان- با رای جایگزین حبس قاضی کوهسرخی متهم به ایراد صدمه بدنی غیرعمدی بر اثر بی احتیاطی در امر رانندگی به انجام خدمات عمومی جهت سفر زیارتی اعضای خانه سالمندان کاشمر ملزم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۹    
خبرگزاری میزان- چین، پاکستان و افغانستان در اجلاس سه جانبه که در اسلام آباد برگزار شد، تأکید و توافق کردند که با همکاری سه جانبه می توان پیشرفت اقتصادی و امنیت منطقه را تضمین کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری میزان- وزیر کشور در حکمی سید محمدعلی افشانی را به عنوان شهردار شهر تهران منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
خبرگزاری میزان- هافبک ملی پوش کشورمان گفت: به نظر من مهم نیست چه بازیکنی در تیم ملی فیکس بازی کند بلکه همه هدف ما موفقیت تیم ملی و سربلندی کشورمان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری میزان- فاضلیان با تکذیب برخی اخبار در مورد رایزنی و تلاش مسئولان اجرایی استان البرز برای جلوگیری از تخریب بنا ها گفت: در مورد ساوجبلاغ چنین خبری صحت ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید مهم نیست که چه کسی برای تیم ملی بازی کند، مهم سربلندی تیم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و ارجاع و رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه طبق گزارشات واصله برخی از کارخانه ها از فروش لوازم خانگی امتناع می کنند که این امر باعث افزایش قیمت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
خبرگزاری میزان- شنبه اول اردیبهشت جاری برابر با بیست و یکم آوریل 2018 بود که فعالان فضای مجازی از جمله سعودی ها از وقوع حادثه تیراندازی در نزدیکی یکی از کاخ های پادشاهی آل سعود در منطقه الخزامی ریاض ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
خبرگزاری میزان- هرچه فیبر موجوددر رژیم غذایی بیشتر باشد، احتمال سرماخوردگی کمترخواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
خبرگزاری میزان- کاخ سفید در واکنش به هشدار کره شمالی مبنی بر لغو دیدار سران دو کشور اعلام کرد که امیدوار است این دیدار طبق برنامه ریزی صورت گرفته انجام شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۴    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری دیدنی از مانور هلیکوپتر های جنگی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۱۴    
خبرگزاری میزان- بیست و ششمین روز از اردیبهشت ماه سال 1397 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به درگذشت قاسم افشار گوینده شناخته شده خبر و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۹    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص قیمت سکه، ارز بین بانکی، قیمت خودرو، شاخص بورس و قیمت آپارتمان در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴    
خبرگزاری میزان- اولین دوره کلاس های آمادگی متقاضیان منصب سردفتری سال 1397، موضوع ماده 69 قانون دفاتر اسناد رسمی در محل دانشگاه علمی کاربردی کانون سردفتران و دفتریاران آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
خبرگزاری میزان- به احتمال فراوان از بین احمد دنیامالی و غلامرضا امینی، یکی از آنها به نفع دیگری از حضور در انتخابات فدراسیون قایقرانی انصراف خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۴    
خبرگزاری میزان- رسانه های عراق از وقوع انفجار انتحاری در یک مراسم عزاداری در شمال بغداد خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
خبرگزاری میزان- سهام شرکت ماشین سازی تبریز و ریخته گری ماشین سازی تبریز به همراه املاک واقع در ایل گلی تبریز به بخش خصوصی واقعی واگذار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۴    
خبرگزاری میزان- دبیر کل سابق سازمان ملل طی اظهاراتی گفت که خروج از توافق هسته ای پیام بدی درباره اعتبار آمریکا به کره شمالی فرستاد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور بر ضرورت اصلاح قوانین، ساختار و تقویت عملکرد ها در حوزه قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری میزان- رییس پلیس راهور ناجا در تشریح برنامه های پلیس راهور برای ماه مبارک رمضان گفت :طرح ویژه ماه مبارک مضان پلیس راهور از فردا اجرایی می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری میزان- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: خانم لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور به نمایندگی از بانک مرکزی و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به نمایندگی از دولت برای مذاکره با ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویری زیبا و دیدنی از بازی پسر مارسلو بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید در رختکن این تیم را مشاهده میکنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه افغانستان در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اعلام کرد که از حقوق مردم فلسطین، برقرای صلح عادلانه و ایجاد دولت مستقل فلسطینی حمایت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون اسکی ایران با رئیس فدراسیون بین المللی این رشته دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۴    
خبرگزاری میزان- کاپیتان و دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در این تیم ماندنی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری میزان- اولین دوره کلاس های آمادگی متقاضیان منصب سردفتری سال 1397، موضوع ماده 69 قانون دفاتر اسناد رسمی در محل دانشگاه علمی کاربردی کانون سردفتران و دفتریاران آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- ایتان نائه، سفیر رژیم صهیونیستی در ترکیه که در پی تنش بین ترکیه و اسرائیل بر سر خشونت ها در مرز غزه اخراج شده بود در هنگام خروج از کشور ترکیه در فرودگاه استانبول تحت بازرسی امنیتی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۹    
خبرگزاری میزان- هر بشکه نفت برنت امروز با 26 سنت به 78 دلار و 17 سنت رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- دو بازیکن پرسپولیس احتمالا از این تیم برای فصل بعد جدا می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری میزان- نخستین گردهمایی بانوان نخبه و فعال سواد فضای مجازی در سازمان فضای مجازی سراج برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت برخی خودروهای داخلی گفت: افزایش بیش از 9.6 درصدی قیمت خودروهای داخلی مجاز نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودروی تیبا در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 21 میلیون تومان پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری میزان- قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اعمال ماه مبارک رمضان گفت: عبادت در این ماه مبارک هزار برابر ماه های دیگر محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه گفت: دشمنان و معاندان با ایجاد ناامنی به دنبال متوقف کردن سرمایه گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا 25 اردیبهشت ماه تعداد 30 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد مالی در این استان آزاد شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- سرپرست دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه گفت: سیزدهمین مرحله توزیع سبد غذایی آغاز شده و تا هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح استان آذربایجان غربی از کاهش 32 درصدی جرم ایراد ضرب و جرح عمدی در نیرو های مسلح این استان خبر داد و آن را یک موفقیت مهم برشمرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- روز 12 می نخستین انتخابات پارلمانی عراق پس از شکست داعش در این کشور برگزار شد؛ شمارش حدود 91 درصد از آراء در 16 استان این کشور حاکی از پیشتازی ائتلاف سائرون به ریاست مقتدی صدر و حزب ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعید می دانم یکی از نمایندگان کشورمان با این وضعیتی که دارند بتوانند به فینال رقابت ها راه پیدا کنند،
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح جهت حمایت از کالای ایرانی می بایست با عوامل قاچاق کالا سریع و قاطع برخورد کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۹    
خبرگزاری میزان- هادی هاشمیان گفت: به منظور هماهنگی و رسیدگی تخصصی به جرایم فضای مجازی، کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان پلیس فتا و قضات دادسرا های استان برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، 10 فرود خطرناک هواپیمای بوئینگ 747 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری میزان- احتمال دارد یکی از بزرگترین نقل وانتقالات فوتبال باشگاهی ایران در تابستان امسال صورت بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری میزان- متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در کل کشور 14872 هزار ریال با میانگین مساحت 106 مترمربع و متوسط عمر بنای 9 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز امور شورا های حل اختلاف کشور با بیان اینکه شورا های حل اختلاف نقش مهمی در صلح و سازش پرونده ها دارند از آزادی 430 زندانی با همت یک خیر گنبدی خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۳۴    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم استقلال از مشخص نشدن وضعیت قرارداد سه بازیکن خود ناراحت است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
خبرگزاری میزان- ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای اقدام تحریک آمیز و شیطانی رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس اشغالی را محکوم کرد و آورده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: یکی از مزایای اصلی شفر این است که قلب بازیکنان و هواداران استقلال را به دست آورده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۲۴    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایتالیا در بازدید از آزمایشگاه شیمی مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی گفت: سطح آزمایشگاه شیمی این مرکز بسیار به روز و کامل است.