پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۱May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 3 دی 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 دی 1397 میزان 2 دی 1397 میزان 3 دی 1397 میزان 4 دی 1397 میزان 5 دی 1397 میزان 6 دی 1397 میزان 7 دی 1397 میزان 8 دی 1397 میزان 9 دی 1397 میزان 10 دی 1397 میزان 11 دی 1397 میزان 12 دی 1397 میزان 13 دی 1397 میزان 14 دی 1397 میزان 15 دی 1397 میزان 16 دی 1397 میزان 17 دی 1397 میزان 18 دی 1397 میزان 19 دی 1397 میزان 20 دی 1397 میزان 21 دی 1397 میزان 22 دی 1397 میزان 23 دی 1397 میزان 24 دی 1397 میزان 25 دی 1397 میزان 26 دی 1397 میزان 27 دی 1397 میزان 28 دی 1397 میزان 29 دی 1397 میزان 30 دی 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: وزارت راه و شهرسازی بعد از گذشت چند سال هنوز سامانه املاک و اسکان را راه اندازی نکرده، در صورتی که با اجرای این طرح ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهلت مجدد برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون پذیرش دستیاری پزشکی که از شنبه 8 دی آغاز شده، ساعت 24 امشب سه شنبه 11 دی ماه پایان می یابد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- زمان واریز سود سهام عدالت مربوط به سال 96 هنوز مشخص نیست و این موضوع منوط به جمع آوری سود شرکت های موجود در سبد سهام است که به محض محقق شدن سود مشمولین براساس اولویت درآمد افراد به ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- بنیاد برکت در ادامه نهضت ایجاد اشتغال در مناطق محروم کشور، اقدام به بهره برداری از 2 واحد صنعتی در مهدی شهر سمنان و پیشوا ورامین می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- استان البرز (کرج) سی و یکمین استان ایران است و اطلاعات موجود حاکی است که کرج مدتی جزء مازندران و زمانی قسمتی از ری بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- چالش های خزر با توجه به نقش دریا ها در دنیا، در برنامه های توسعه جهانی بهره برداری پایدار از دریا ها مطرح شده و دریا ها از منابع خشکی تا صلح و تغییرات اقلیم را تحت تأثیر قرار می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- بزرگ ترین علت مشکلات محیط زیست ما، اقتصاد ناکارآمد و غیر پایدار و مصرف بیش از توان تولید و اقتصاد است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک زوج کلاهبردار که با ترفند راه اندازی یک شرکت صوری و تخصیص سهام مبلغ 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- یکی از فرماندهان نظامی افغانستان از تجمع شبه نظامیان داعش در مناطق شمالی این کشور از جمله در مرز تاجیکستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد حقوق بشر در بررسی عملکرد و کارآمدی اقتصادی جمهوری اسلامی، گفت: مردم به کارآمدی نظام حکومتی با درجات در بخش های مختلف تردید دارند نه این که به اصل نظام ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان غذا و دارو، دستاورد های 40 ساله انقلاب در حوزه تولید دارو را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل یکی از ادارات وزارت امور خارجه هند، از افتتاح دفتر اپراتوری شرکت هندی IPGL در بندر شهیدبهشتی چابهار خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اهمیت بسیار بالای فرودگاه شهدای جزیره خارک گفت: الزام های فرودگاهی و ایمنی زمینی فرودگاه خارک افزایش یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- با تلاش فراوان و سرعت عمل مثال زدنی گروه مدیریت بحران منطقه بهرگان، فوران چاه شماره 2 قدیمی میدان سروش پیش از آغاز ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهارمین روز از دی ماه با اُفت بیش از 533 واحدی به پله 156 هزار و 950 واحدی سر خورد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز دوشنبه درباره تصمیم واشنگتن مبنی بر خارج کردن نیروهایش از افغانستان، هشدار داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: در گروه سنی بالای 15 سال در سال 1976 شاهد 36 درصد باسوادی بودیم و در آن زمان میانگین دنیا 70 درصد بود ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- با وجود تعطیلی نیمی از دولت آمریکا بخشی از سازمان ها و دفاتر وزارت خزانه داری این کشور فعال هستند؛ یکی از این دفاتر ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نگاه جدید این دانشگاه به فناوری و نوآوری به فعلیت رساندن توان جوانان این مرزوبوم است که برای تحقق آن تلاش می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تلاش ما بر این است که مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اسفند امسال انجام شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، از افزایش سطح تعهدات بیمه تکمیلی 2 میلیون و 200 هزار بازنشسته کشوری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تعدادی از نمایندگان مجلس افغانستان به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری برای خروج نیروهای نظامی کشورش از افغانستان و اکنش تندی نشان دادند و در این چارچوب نماینده بدخشان خواستار بازنگری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- با پایان مبارزات هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو، تیم شهرداری ورامین که قهرمانی نیم فصل را کسب کرده بود، صدر جدول را به خود اختصاص داد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- شهردار منطقه 5 در بازدید از کانون اصلاح و تربیت شهرزیبا بر همکاری شهرداری منطقه 5 با این مجموعه به منظور توانمندسازی نوجوانان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: باید با تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی برای کاهش و پیشگیری از جرایم اقدام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در پی درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، پیام های تسلیت جداگانه ای منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- از ابتدای سال جاری تاکنون 383 فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح شهر کرمانشاه پس از طی مراحل قانونی تبدیل به انشعاب مجاز شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- هیات داوران هشتمین دوره جایزه دکتر مجتبایی پنج رساله را شایسته راهیابی به مرحله پایانی این جایزه دانستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- سفیر پاکستان در آمریکا بر اثر فشارهای دولت مجبور به استعفا شد و از مقام خود کناره گیری کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از تفاهم این ستاد و سازمان زندان ها به منظور افزایش حدودا سه برابری ظرفیت نگهدادی معتادان در اردوگاه فشافویه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه دانشگاه شهید ستاری در علوم هوایی حرف اول را می زند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه کاهش شکاف سواد سایبری والدین و فرزندان یکی از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتا است در تشریح اهداف و برنامه های سه ماه پایانی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- سید محمود هاشمی شاهرودی در 24 مردادماه سال 1327 در شهر کربلا و در خانواده مذهبی بدنیا آمد. در ادامه ویدئویی از زندگینامه آیت الله هاشمی شاهرودی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- بلوار کشاورز توسط سرفراز غزنی طراحی و از سوی سازمان میراث فرهنگی به شماره ثبت 31321 در فهرست آثار میراث ملی قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از آخرین عیادت رهبرانقلاب از مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- درست است که امروز ترکیه و عربستان در منطقه، جنگنده های هوایی نسبتا به روزتری نسبت به ایران دارند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- روز گذشته یک راس جبیر در بندرلنگه (هرمزگان) به دلیل ترس از شکارچیانی که او را با موتور دنبال کردند دچار ایست قلبی شد و تلف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- گوشت قرمز و مرغ منجمد و تخم مرغ دولتی از فردا بصورت گسترده در قالب طرح صنوف توزیع خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از مدت ها تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- علی ضیا، مجری برنامه تلویزیونی فرمول یک که از شبکه یک سیما پخش می شود در برنامه امشب خود نسبت به سرقت علمی یکی از نمایندگان مجلس و ارزش مقالات واکنش نشان داد که در ادامه ویدئویی از آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جان باختن تعدادی از مردم اندونزی را به رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مجمع مشورتی خلق اندونزی تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصویری شگفت انگیز از وال دی فونز،واقع در ایتالیا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از فوران آتشفشان و بسته شدن فرودگاه کاتانیا در سواحل شرقی سیسیل ایتالیا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- گزارشی از پایان سال متفاوت فرانسه را مشاهده می کنید که وضعیت فرانسه در آستانه سال نو میلادی را به تصویر کشیده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه شبکه خبری ای بی سی نیوز در گزارشی به تیراندازی های مرگبار در آمریکا پرداخته و می نویسد که طی سال 2018 دست کم در هر ماه یک تیراندازی مرگبار در آمریکا روی داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: با تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، طرح تصرف الحدیده یمن توسط ائتلاف غربی و عربی با شکست مواجه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس با تأکید بر لزوم تأمین امنیت جامعه گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- گزارشی از وضعیت شیر تو شیر قیمت لبنیات در بازار را مشاهده می کنید که از ابتدای امسال تاکنون به بهانه های مختلف بیش از 50 درصد گران شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- آمارهای وزارت آموزش و پرورش افغانستان نشان می دهد که میزان حضور دختران در مدارس ننگرهار 10 درصد افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- ارومیه- به علت بارش برف، یخبندان و سرمای هوا، مدارس مقطع ابتدایی چالدران فردا سه شنبه تعطیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان خصوصی سازی در یک برنامه تلویزیونی واگذاری شرکت های نیشکر هفت تپه، آلومینیوم المهدی و کشت و صنعت مغان را جزو واگذاری های موفق کارنامه خود دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهرنجون نوشته محمد محمودی نورآبادی کتابی درباره دغدغه میهن پرستی و عشق به زادبوم روستا ها در زمان جنگ است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن سابق استقلال تهران همواره احترام خاصی به باشگاه استقلال و هواداران این تیم گذاشته است و در آخرین پست اینستاگرامی خود نیز این احترام را جلوه داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، ویدئویی را تحت عنوان "پلیس مطمئن و مقتدر" را منتشر کرده است که به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری و تازه ترین توصیه های ایشان به فرماندهان ناجا ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی مقابل فلسطین بار دیگر به مسئولان ورزش کشور کنایه زد و از کمبودهای تیم ملی سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- با تلاش کارآگاهان استان در اجرای طرح سراسری کنترل انبار ها و محل نگهداری کالا های گمرکی، انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد ریال کشف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به معرفی 5 دلیل برای اینکه از بطری پلاستیکی آب ننوشید، بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده مهرنجون گفت: در این کتاب می خواستم دغدغه و ارق به دین، ارق به وطن و ارق ملی روستائیان را نشان دهم و بگویم که روستانشینان نسبت به اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد، بی تفاوت نیستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- خبرهای تازه ای از سری Galaxy S و Galaxy Note 10، پنج پرچم دار سامسونگ، در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این محصولات ارائه می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس بازار مسکن گفت: از بزرگترین مشکلاتی که در اقتصاد کشور مطرح است مشکلات حاکم بر بازار مسکن است که این مشکلات تنها با نظارت کارآمد و دقیق قابل حل است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت آماده استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای حل مشکلات است، گفت: احیای سرمایه اجتماعی نیازمند همفکری و همراهی نهاد های علمی و نخبگان کشور است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از اختصاص 50 درصد از منابع مالیات ارزش افزوده به شهرداری ها تا تقدیر وزیر کشور از عملکر کارکنان ثبت احوال در مقاطع انتخابات و ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از امضای قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان ایثارگر شاغل به همراه افراد تحت تکفل آنان با شرکت بیمه دی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- منابع محلی از وقوع انفجار در یک باشگاه شبانه در شمال شرق کلمبیا و زخمی شدن 29 نفر خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی قرار است امشب (دوشنبه) جلسه ای را با مالکان این باشگاه برگزار کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی در اردوی این تیم در قطر مقابل تیم ملی فلسطین متوقف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- شاید در میان هواداران و دوستداران این بازیگر کهنه کار کسی باورش نشود که علی نصیریان با وجود سالها سابقه هنوز نتوانسته سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود نماید ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از یک ابزار موسیقی ترسناک، شیطانی و عجیب که از قرن نوزدهم به جامانده است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش برایتون به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در قطر پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- بندر گناوه در ساحل خلیج فارس بین بند بوشهر و دیلم واقع شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیمه نخست بازی تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتا استان خوزستان اظهار از دستگیری گردانندگان صفحه اینستاگرامی که اقدام به انتشار تصاویر بی حجاب بانوان می کردند خبرداد و گفت: ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- برای ظهور و اعتلای دین حق، هسته هایی از نخبگان و سرآمدان فلسفه و حکمت اسلامی تشکیل داده و نسبت به تدوین و نشر مداخل و تعریف منطقی آن ها با گفتمان دین مبین اسلام اقدام نمایند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر، سرمربی و کلیه اعضای کادر فنی تیم امید درگذشت سرمربی سابق تیم ملی فوتبال را تسلیت گفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- چندی پیش از سوی اکانت های وابسته به رسانه های معاند ادعای عجیبی مبنی بر شکنجه اسماعیل بخشی یکی از متهمان تجمعات غیرقانونی در شهرستان شوش را منتشر شد که از سوی رییس دادگستری شوش تکذیب ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیشتر چهره های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می دهد در صفحه های کاربری خود اظهار نظر می کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر ها را خواهیم خواند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر پروژه مشارکت سازمان برنامه و بودجه گفت:81 هزار پروژه نیمه تمام استانی و 3 هزار پروژه ملی در کشور وجود دارد که روی زمین مانده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از تهیه پیش نویس عرضه اوراق مشارکت طرح های پتروشیمی به منظور رفع بخشی از مشکلات مالی طرح های نیمه کاره خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی تدارکاتی تیمش مقابل فلسطین پیامی خطاب به سهل انگاران منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ آماده طبخ نسبت به روز گذشته 400 تومان کاهش داشته و با نرخ 13 هزار و 900 تومان در بازار خرده فروشی عرضه می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه مراقبت های حمایتی و تسکینی سرطان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در کنار شورای هماهنگی صنعت بیمه در استان ها باید موضوع تاسیس شورا های هماهنگی دستگاه ها و ارگان های مرتبط نیز پیگیری و راه اندازی شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- گزارشگر ویژه حقوق مهاجران سازمان ملل از واشنگتن درخواست کرده تا تحقیقات کامل و مستقلی درباره مرگ دختر 7 ساله گواتمالایی که اخیرا از سوی نیرو های مرزی آمریکا بازداشت شده بود صورت بگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجم مخزن پنج سد بزرگ استان تهران در پایان فصل پاییز، 12 درصد نسبت به سال آبی 96-95 کاهش داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: صرف ایجاد سامانه های هوشمند موجب هوشمند سازی و نهایتا شفاف سازی نمی شود، همانگونه که با ایجاد دفاتر الکترونیک این اتفاق نیفتاد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی قرآنی به مناسبت تولد حضرت مسیح (ع) ابراز امیدواری کرد سال نوی میلادی سال صلح و آرامش باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق شعار تهران؛ شهری برای همه تمامی اقشار خاص از جمله کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت موتور سیکلت، مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور،بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند اعطای تسهیلات برای حمایت از اشتغال روستایی و عشایری تاکید کرد و از دستگاه های ذیربط و بانک های عامل خواست به منظور ایجاد فرصت های ...