جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 دی 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 دی 1397 میزان 2 دی 1397 میزان 3 دی 1397 میزان 4 دی 1397 میزان 5 دی 1397 میزان 6 دی 1397 میزان 7 دی 1397 میزان 8 دی 1397 میزان 9 دی 1397 میزان 10 دی 1397 میزان 11 دی 1397 میزان 12 دی 1397 میزان 13 دی 1397 میزان 14 دی 1397 میزان 15 دی 1397 میزان 16 دی 1397 میزان 17 دی 1397 میزان 18 دی 1397 میزان 19 دی 1397 میزان 20 دی 1397 میزان 21 دی 1397 میزان 22 دی 1397 میزان 23 دی 1397 میزان 24 دی 1397 میزان 25 دی 1397 میزان 26 دی 1397 میزان 27 دی 1397 میزان 28 دی 1397 میزان 29 دی 1397 میزان 30 دی 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) در مورد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- شما می گویید مردم عصبانی اند. این طبیعی است شما خیال می کنید وقتی که آقای خاتمی با بیست میلیون رای پیروز شد، یک عده عصبانی نبودند؟ خب چرا، آن ها هم عصبانی بودند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر امور استان های ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: علیرغم تنگنا های معیشتی و نوسانات قیمتی در سالجاری، میزان مشارکت مردم و کمک های خیرین به بازسازی و توسعه عتبات کاهش نیافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- ایران در سال 2017 مقام اول علوم زیستی در سطح کشورهای غرب آسیا و مقام هشتم را در سطح کشورهای جهان به خود اختصاص داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت رافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت :هم اکنون ترافیک در آزاد راه کرج _تهران سنگین گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- عضو ارشد حزب عوامی ملی ایالت خیبرپختونخوا اعلام کرد که نباید دولت افغانستان در مذاکرات صلح نادیده گرفته شود، زیرا گفت وگوهای صلح بدون حضور دولت کابل نتیجه ای در پی نخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسابقه لیگ هاکی شبانه در میدان سرخ مسکو برگزار شد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مسابقه سنتی لیگ هاکی شبانه شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه پاکستان گفت که عدم ثبات در وضعیت داخلی پاکستان مانعی در راه تشکیل سیاست خارجی مناسب برای این کشور شده و در نتیجه چهره منفی از اسلام آباد در جهان به نمایش گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس از تحقق کامل اهداف ابلاغ شده به این مدیریت در تولید گاز غنی از میدان پارس جنوبی در سه ماه سوم امسال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاونان برنامه ریزی وسرمایه سازمانی شهرداری های کلانشهر ها در نشستی ایرادات مفاد مرتبط با مدیریت شهری در لایحه بودجه سال 98 را بررسی و پیشنهادات اصلاحی خود را در این زمینه اعلام کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- اتحادیه اروپا برای آموزش و توسعه مناطق روستایی توافقنامه ای به ارزش 100 میلیون یورو با وزارت خزانه داری پاکستان امضا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: عملیات کربلای 4 از ابتدا عملیات فریب نبود ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از واریز بسته حمایتی مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: علت شکست طرح کاهش قیمت لوازم خانگی را رکود در بازار و مقاومت برخی تولیدکنندگان است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- براساس جزئیات بودجه 98، برای شرکت های دولتی برای سال آینده و برای خرید مصحولات کشاورزی بودجه اختصاص داده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- نخستین نیروگاه خورشیدی یکصد مگاواتی چین روز جمعه در شهر دون هوانگ واقع در استان گانسو در شمال غرب این کشور راه اندازی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مرکز فقه القضا طی فراخوانی برای سال تحصیلی جدید دانش پژوه می پذیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران عصر امروز با حضور در دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری ایران ساخت از دست اندرکاران این جشنواره تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست مرکز مطالعات قوه قضاییه با بیان اینکه جرایم دعاوی و اختلافات، افزایش آمار جرایم ارتکابی و روند رو به رشد پرونده های مطرح شده در دستگاه قضایی را از معضلات جدی جامعه امروز برشمرد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه از تشکیل اداره ترجمه و تأیید اسناد دولتی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی اعلام کرد که یک فروند بالگرد امداد و نجات در امارت شیخ نشین راس الخیمه سقوط کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز سنجش آموزش کشور تأکید کرد: هرگونه ادعای افشای سؤالات پیش از برگزاری، فقط جنبه کلاه برداری و سوءاستفاده دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره ملی پویانمایی آموزش ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر سابق قانون ایالت پنجاب اعلام کرد: علی رغم دستگیری سران حزب نواز هنوز هم قدرت براندازی دولت پاکستان را داریم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش وپرورش در آئین گرامیداشت حماسه 9 دی وحدت و انسجام همه گروه های فکری جامعه را از بزرگ ترین و ارزشمندترین دستاورد های 8 سال دفاع مقدس دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از شناسایی و دستگیری فردی که در پوشش جن به منزل یکی از شهروندان می رفته و موجبات وحشت آنها را فراهم کرده بود، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه فتنه زمانی ایجاد می شود که عده ای به دنبال خواهش های نفسانی حرکت کنند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- علیلو گفت: قطع و حمل درختان جنگلی و تهیه چوب و زغال از توده های جنگلی بدون اخذ پروانه در محدوده و حریم شهر ها بدون اجازه شهرداری و رعایت ضوابط مربوطه ممنوع بوده و دارای وصف مجرمانه و ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، فتنه تحریم و جنگ اقتصادی امروز را توطئه شکست خورده دشمن و فرصت تاریخی برای تولید قدرت در کشور دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر سابق پاکستان که به تحمل حبس با اعمال شاقه محکوم شده است به نظافت زندان گماشته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور تاکنون دستوری برای خروج نیروهای آمریکایی به وزارت دفاع این کشور صادر نکرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:بهزیستی یک سازمان با هویت است و 22 هزار پرسنل سازمان بهزیستی در هرگوشه از ایران در حال تلاش برای خدمات رسانی به جامعه هدف هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از برگزاری مستمر و دوره ای کارگاه های آموزشی و آموزش چهره به چهره مبحث مبارزه با جانوران مضر شهری در مدارس، سرای محلات ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- تپه باستانی آناهیتا که در طی سالیان گذشته از آن به اسامی آناهیتا، سارقین و زرتشت یاد شده به شماره 1976 به ثبت آثار ملی رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- "کیانو ریوز" ستاره سینمای هالیوود که با مجموعه فیلم های ماتریکس شهرتی فراموش نشدنی را به دست آورد حالا از علاقه خود برای بازی در نقش ولوورین پرده برداشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- شورای روابط اسلامی – آمریکایی اعلام کرد که پسر دو ساله یک بانوی یمنی که از دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به دلیل محروم کردن وی از ورود به ایالات متحده برای دیدار با کودک بیمارش ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرودگاه شهر هانوفر آلمان به دلیل تهدید امنیتی بسته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- خبرهای جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که به ما اطلاعات تازه ای از قیمت و رنگ های Sony Xperia XA3 Ultra می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی ماه های اخیر گزارش های متعددی درباره افزایش بی خانمانی در انگلیس منتشر شده که نشان دهنده وضعیت فاجعه بار بی خانمان ها در این کشور است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- با توجه برودت شدید هوا و یخبندان در شهرستان خوی فردا یکشنبه 9 دی ماه مدارس ابتدایی شهری و روستایی این شهرستان در نوبت صبح تعطیل می باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدارس اردبیل فردا یک شنبه تعطیل است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- اسدالله بادامچیان بعنوان رئیس شورای مرکزی و محمدنبی حبیبی بعنوان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انتخاب شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصویر امروز نشنال جئوگرافیک به زندگی میمون ها اختصاص یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- کتاب شبیه خودش نوشته حسین شرفخانلو در به شهید مدافع حرم حامد جوانی است که در پاسداری از حرم حضرت زینب (س) افتخار شهادتی شبیه شهادت حضرت عباس علیه السلام نصیبش شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان اردبیل با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر های غیرضروری اجتناب کنند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در راستای حمایت از حقوق عامه به موضوع ریزش سنگ در جاده چالوس ورود کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- ملک سیاه کوه آتشفشانی خاموش با ارتفاع 1605 متر (1642 متر از سطح دریا) است که در شمال شهر زاهدان و در میان روستاهای لار پایین، قرقروک و حرمک قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده کتاب شبیه خودش گفت: شهید در عالم معنا تسلطی دارد که تا جایی که دلش بخواهد خود را نشان می دهد و حامد جوانی در کتاب شبیه خودش تا جایی معرفی شده که دوست داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- افشین قطبی برای افزایش آمادگی شاگردانش برنامه تمرینات را متفاوت تر از قبل برنامه ریزی کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون والی هرات گفت: در سال مالی 97 بیش از 99 درصد بودجه هرات به مصرف رسیده که در گذشته این موضوع سابقه نداشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: در حدود دو ماه گذشته بانک مرکزی برای کنترل نرخ ارز و بالا بردن ارز پول ملی سیاست ها و اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد که تا حدودی تاثیرگذار بوده و ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان مائوریسیو پوچتینو در دیداری خانگی مقابل ولورهمپتون تن به شکست دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- در جلسه فوق العاده ای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد بازرس ویژه هیأت امنا با استقلال کامل به بررسی دقیق و موشکافانه ابعاد حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات بپردازد و ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر نگاهی آماری به خط فقر در ایران داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می گوید از هر فناوری که به داوران کمک می کند، باید استفاده شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله نهم دی ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب قزوین از احضار برخی از مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با توجه به گزارش واصله از سوی مراجع نظارتی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- هفته نوزدهم سری A ایتالیا با برتری تیم های اینتر و رم پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR؛ با انتشار اطلاع نگاشتی به بررسی نتایج کار برپاکنندگان فتنه 88 بر رفتار دشمنان و تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران، پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر هنری تماشاخانه شهرزاد گفت: من قویاً تمامی شایعات منتشر شده بابت بروز مشکلات اخلاقی در تماشاخانه شهرزاد و بسته شدن این تماشاخانه به این دلایل را تکذیب می کنم زیرا هیچ سندیتی نسبت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در ایران (UNODC) گفت: جامعه بین الملل و دفتر UNODC به هزینه هایی که ایران در مبارزه با مواد مخدر می پردازد، اهمیت می دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به اقدام اخیر محمد صلاح گفت روحیه آزاده خواهی در جهان رو به گسترش است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس از دیگر پیشکسوتان این تیم خواست علیه سرمربی این تیم صحبتی نکنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان زیر نظر افشین قطبی برای نیم فصل دوم از امروز آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- محققان آلمانی توانستند با استفاده از 2 هزار و 500 عکس دست، یک دست تقلبی از جنس موم سازند که میتوان از آن برای فریب سیستم های احراز هویت استفاده کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- بارش برف شهر ها و روستا های زیادی را در کشور سفید پوش کرده است، اما در این بین این بارش ها باعث مسدود شدن برخی راه ها شده و مانع از عبور و مرور مردم در نواحی پر بارش شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- 13 تابلوی نقاشی با ابعاد بزرگ که حاصل کار یکساله حسن روح الامین است از روز گذشته در گالری فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از موضوعات مطرح شده در همایش چهل سال توطئه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- آمار ها نشان می دهد، خسارات مالی که از وقوع حوادث طبیعی در سال 2018 به جای مانده تقریباً 100 میلیارد دلار گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران پروتئینی را در مغز شناسایی کرده اند که مسدود کردن آن می تواند هدفی کلیدی و جدید برای درمان اضطراب باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- نظام رتبه بندی کیو. اس در تازه ترین رتبه بندی خود، 10 دانشگاه برتر آمریکای لاتین در سال 2019 را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که اختلاف نظر بر سر بودجه ساخت دیوار مرزی با مکزیک، بخش هایی از دولت آمریکا را به تعطیلی کشانده ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- نتایج یک تحقیق نشان می دهد، تغییرات آب و هوایی که بالا آمدن سطح آب دریا ها را به همراه داشته است خطری جدی برای شرکت های حمل و نقل ریلی قطار به حساب می آید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری اسکای نیوز عربی، فهرستی از عجیب ترین اشیای به فروش رفته در حراجی های سال 2018 منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- جشنواره سالانه الس الفاریناتس که به جنگ آرد و تخم و مرغ معروف است در اسپانیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: آثار باستانی شوش با ساخت زیر گذر تخریب نشده و طبق استعلام از میراث فرهنگی محل احداث، خارج از عرصه و ثبت جهانی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سلول های نورون در اثر مشکلات گوناگونی از بین می روند و می توانند به مرگ سلول های مغز و سکته منجر شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- محققان انستیتوی علوم و فنون نارا واقع در ژاپن دریافتند مراکز اصلی حواس در مغز شامل قشر های بصری، شنوایی و انسدادی تحت تاثیر عملکرد یکدیگر قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- طوفان زمستانی و بارش برف و باران آمریکا را فرا گرفت. در این مطلب تصاویری را از بارش شدید برف و باران در این کشور و مختل شدن تردد وسائط نقلیه را در این کشور مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: فاز اول مرمت کارونسرای طرلاب در بخش سلفچگان استان قم آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تقدیر از برگزار کنندگان رزمایش اقتدار دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز و رزمایش مشترک آسمان ولایت ارتش و سپاه و رزمایش صد هزار نفری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- نخستین هفته مسابقات پرش بااسب ترکمن، با حضور 6 سر اسب و 12 سوارکار در بجنورد برگزار شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- دهقانی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی باشگاه های غرب آسیا با مجموع 194 کیلوگرم در صدر دسته 55 کیلوگرم ایستاد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- معترضان موسوم به جلیقه زرد برای هفتمین هفته متوالی برای اعتراض به سیاست های دولت فرانسه و امانوئل مکرون رئیس جمهور این کشور در خیابان های پاریس و شماری از شهر های این کشور حضور یافتند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- محبی مدیر کل زندان های استان تهران از تامین ودیعه مسکن به 12 خانواده و اعطاء 76 مورد وام خود اشتغالی به مددجویان پس از آزادی با تلاش مسئولین و کارکنان مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رایگانی ضمن تکذیب خبری مبنی بر اینکه دولت اجازه نمی دهد سازمان تعزیرات بر قیمت ها نظارت کند، گفت: دولت محدودیتی برای سازمان تعزیرات ایجاد نکرده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا تیم های یوونتوس و سمپدوریا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یووه به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم دعوت کرد که به طور گسترده در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی شرکت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای پیشکسوتان است و هیچکس هم نمی تواند ادعا کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد از دهم دی ماه در خانه کشتی شروع می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم همکاری دانشگاه های مستقر در مناطق آمایشی، گفت: ضروری است از تمام نیرو های منطقه در اداره کلان مناطق آمایشی بهره برداری شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت آموزش وپرورش و دانشکده علوم زیستی، بسته آموزشی ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- درگیری شدید جناب خان با یکی از تماشگران حاضر در استودیوی برنامه خندوانه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت:تلاش کردیم که این بخش مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است تحقق پیدا کند و امروز موفق شدیم تامین اعتبار رو کنیم و 2 میلیون و 600 هزار نفر بسته ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که موسسات غیر مجاز حق برگزاری دوره های آموزش علوم هوانوردی را ندارند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- درآستانه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، عباسعلی کدخدایی عضو و سخنگوی شورای نگهبان، امشب به برنامه نگاه یک می آید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- زمان قانونی ثبت نام از نامزد های احراز پست ریاست فدراسیون جودو به پایان رسید و 12 نفر ثبت نام کردند.