چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۲۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 11 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۶    
اگر به تازگی گوشی جدید هوآوی خریده باشید یا برنامه دارید که در آینده ای نزدیک این کار را انجام دهید، برای اینکه به راحت ترین روش ممکن بتوانید داده های گوشی قبلی خود را به گوشی جدید منتقل کنید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۲    
سرپرست باشگاه ماشین سازی به کنایه های توئیتر سپاهان بعد از دیدار این دو تیم واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۰    
مذاکرات فشرده ایران و فرانسه در سطح کارشناسان ارشد دو کشور در پاریس به سرپرستی سید عباس عراقچی و باحضور معاونین بانک مرکزی و وزارت نفت و سفیر کشورمان برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۷    
مدافع فصل گذشته استقلال برای تمدید قرارداد با این باشگاه از ساعت دیگر با مدیرعامل باشگاه وارد جلسه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۷    
تحلیل گر مسائل بین الملل، بر این باور است که بنیامین نتانیاهو، به دلیل وضعیت دشواری که خود و حزب متبوعش یعنی لیکود در فضای داخلی اسرائیل، در آستانه انتخابات جدید پارلمانی مواجه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۷:۵۵    
بی توجهی به جلو راننده پراید در جاده قزوین- همدان موجب مرگ کودک یک ساله و مصدوم شدن 2 تن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۷:۲۵    
آیمریک لاپورت مدافع منچسترسیتی، برای آزمایش های بیشتر روی زانوی مصدوم خود به بارسلون سفر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۷:۱۶    
یک کارگر 22 ساله تبعه کشور افغانستان بدلیل سقوط در چاه جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۷:۰۷    
قاضی مسعودی مقام از ارجاع پرونده یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه به دادگاه ویژه روحانیت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۶:۵۵    
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ پاسخ انتقادات اخیر رابرت لواندوفسکی را داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۶:۵۲    
رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی از آپوئل نیکوزیا به پک زوله هلند پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۶:۰۷    
سرطان سینه یکی از متداول ترین سرطان ها است. به استثنا مرگ و میر بالای ناشی از این بیماری، سرطان سینه از جمله بیماری های قابل پیش گیری است و تاکید بر این امر که به جز مرگ و میر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۵:۳۷    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دارو های لاغری تنها در شرایطی خاص باید مصرف شوند و میزان اثربخشی آنها هم به طور کلی ناچیز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۵:۰۷    
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری، نرخ جدید انواع آلایش گوشت گوساله و گوسفندی بسته بندی شده را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۴:۰۷    
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت به نکاتی که بیمه شدگان باید در خصوص هزینه خسارت متفرقه بدانند اشاره کرد و گفت: پذیرش و رسیدگی به اسناد خسارت متفرقه فقط با ارائه اصل مدارک مقدور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۳:۳۷    
معمولا در فصول گرم سال که میوه در انواع و اقسام مختلف در سطح شهر و روستا عرضه می شود افراد کمتر سراغ خرید کمپوت ها می روند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۳:۰۷    
یک متخصص پوست و مو، با اشاره به مشکل ریزش موی سر در برخی افراد، گفت: معمولا عمده ترین علت ریزش مو جنبه ژنتیک دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۱:۳۷    
رکورد واردات تجاری تلفن همراه در 17 ماه گذشته با واردات حدود 900 هزار دستگاه شکسته شد و افزایش عرضه تلفن همراه در ماه اخیر، کاهش نرخ تلفن همراه را نیز در پی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۱:۰۷    
دانشمندان به راز صدایی که از شکستن قولنج انگشتان دست بیرون می آید پی برده اند. آنها از سونوگرافی برای پایان دادن به سال ها بحث و جدل در خصوص سرچشمه این صدا استفاده کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۷    
معاون مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح یارانه کار دستمزد امسال در 8 استان کشور اجرا می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۳۵    
آه کشیدن، فقط نشانه غم، افسردگی یا ناامیدی نیست، بلکه یک رفلکس محافظتی برای حفظ عملکرد ریه ها هم محسوب می شود، پس به سلامت شما کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۲۰    
شرکت رامک خودرو در حال حاضر، پیگیر راهکار های لازم برای ترخیص خودرو های باقی مانده در گمرکات کشور برای مشتریان خود و همزمان انجام فرایند تولید خودرو در ایران بوده که به زودی این مهم، محقق خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۱۱    
در حالی که برخی از خانواده ها نسبت به تعیین جنسیت فرزندان خود با مراجعه به متخصصان متعدد اقدام می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۵    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد که رعایت استانداردها برای ارتقای سطح کیفی و رعایت ایمنی خودروها لازم الاجراء است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۱    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف باشگاه و به ویژه اخذ مجوز حرفه ای با مهدی تاج دیدار کرد و درباره تمدید قرارداد هم با بیرانوند جلسه ای داشت که منجر به توافق شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۷    
پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری با استفاده از نرم افزارهای نذری یاب در فضای مجازی هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده جنوب تهران پس از یک ماه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۶    
مهاجم ایرانی آپوئل قبرس راهی هلند می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۷    
امروز با دست به دست شدن 4 میلیارد و 470 میلیون سهم و اوراق بهادار طی 431 هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از 1722 میلیارد تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۶    
پاری سن ژرمن با راه اندازی کمپینی سعی دارد رابطه هواداران عصبانی با نیمار را بهتر کند تا بتواند از ستاره برزیلی استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۷    
نماینده دولت آمریکا در امور افغانستان با اشاره به جزئیات جدید از توافق واشنگتن با طالبان گفته که این کشور نیروهای خود را به صورت مشروط از 5 پایگاه افغانستان خارج خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۵    
یک سازمان نظارتی از افزایش قابل توجه وقایع اسلام هراسانه در انگلیس به دنبال اظهارات بوریس جانسون درباره زنان مسلمان محجبه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۵    
وزارت خارجه سوریه در واکنش به پاسخ تلافی جویانه حزب الله به رژیم صهیونیستی گفت که دمشق از عملیات منحصر به فرد مقاومت لبنان به تجاوزهای اسرائیل افتخار می کند .
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۱    
معاون رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی حمایت این کشور را از اوکراین در جریان مناقشه کریمه اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۵    
مذاکرات ایران و اروپا همچنان ادامه دارد امّا با توجه به این که اروپا فعلا قادر به تامین شروط ایران تا 14 شهریور نیست، برداشتن گام سوم ایران قطعی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۰    
وزارت تجارت چین اعلام کرد که پرونده شکایت از آمریکا را در سازمان تجارت جهانی گشوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۱    
ایجاد بانک مشترک ایران و سوریه و اجرای مفاد تفاهم نامه بانک های مرکزی ایران و سوریه در دیدار نمایندگان بانک های دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در یادداشتی به هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: دولت صحبتی با نمایندگان برای امضاء نکردن بیانیه حمایتی از سریال گاندو نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۶    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس با بیان اینکه مهمترین موضوع شناخت ریشه های فساد است تاکید کرد: دستمزد کم عامل فساد است. اگر حقوق کسی را ندهیم به فساد کمک کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۱    
دولت ترکیه از ایران و روسیه خواسته است که توافق آستانه در زمینه ادلب به طور کامل اجرا شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۵    
عبدالکریم الزبیدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری تونس گفت، در صورت پیروزی در انتخابات، روابط کامل دیپلماتیک با سوریه را دوباره برقرار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۰    
یک شبکه لبنانی اعلام کرد، تصاویر ویژه از عملیات دیروز (یکشنبه) حزب الله موجود است و هر زمانی که تصمیم گرفته شود، قابل انتشار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۷    
یک منبع وابسته به سرایاالسلام به جزئیات درگیری نیروهای خود با تکفیری ها در شب گذشته در شهر سامراء پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۲    
رژیم صهیونیستی یک بالن جاسوسی را بر فراز مرزهایش با لبنان به پرواز درآورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
یک رسانه صهیونیستی مدعی شد وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از عملیات تلافی جویانه حزب الله در تماس تلفنی با همتای آلمانی خود به لبنان پیام داده که اگر مانع حزب الله نشوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
سرانجام نامزدان نهایی انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در تونس مشخص شد و شانزده نامزد برای انتخاباتی که سیزده روز دیگر برگزار خواهد شد، از امروز رقابت خود را آغاز کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی دولت با بیان اینکه علت انفجار سکوی ماهواره بر دلایل فنی بوده است گفت: این حادثه کشته ای نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که قوای مجریه و مقننه اطلاعات مربوط به مدیران و مسئولان خود را در سامانه ای بارگذاری و ثبت کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۲    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران وابسته به آل سعود در موزع در غرب استان تعز شلیک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۲    
استان المهره در شرق یمن که طی سال های گذشته جنگ یمن از جبهه های این جنگ به دور بوده و همیشه به نوعی استقلال فرهنگی و زبانی خود را حفظ کرده است اخیرا به مرکز کشمکش های منطقه ای عربستان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو رفته است اظهار کرد : در حال حاضر روابط ایران و روسیه در بهترین وضعیت در طول دهه های گذشته است و دو کشور تلاش دارند که تعاملات خود در حوزه های مختلف را گسترش دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
جانشین یگان های ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه مذاکره با دشمن، همان تسلیم شدن است گفت: امروز مذاکره با دشمن به معنای عقب نشینی از مقاومت و پایمال شدن خون شهداست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ارتباطات درباره وضعیت اینترنت و فیلترشکن ها قانع شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۷    
منابع محلی می گویند که حوالی ساعت 3 بعد از ظهر امروز یک انفجار در میان واحدی از نیروهای تامین امنیت شاهراه در منطقه سه درک ولایت قندوز در شمال افغانستان رخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۷    
تونی بلر امروز (دوشنبه) هشدار داد، بوریس جانسون در حال گذاشتن تله ای انتخاباتی برای حزب اپوزیسیون کارگر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۱    
ماموکا باختادزه، پس از گذشت حدود یک سال از تصدی مقام نخست وزیری در گرجستان، امروز (دوشنبه) اعلام کرده قصد استعفا از سمت خود را دارد؛ او گفته در انجام آنچه که می خواسته، موفق بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۵    
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه توافق کتبی میان وزرای کشور ایران و عراق برای بازگشایی مرز خسروس انجام شده است، گفت: تا زمانی که طرف عراق رسما بازگشایی مرز خسروی را اعلام کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۱    
وزیر امورخارجه کشورمان با بیان اینکه روابط تهران با روسیه و چین متفاوت از روابط ایران با دیگر طرف های توافق هسته ای است، گفت: روسیه و چین شرکای کلیدی ما برای حفظ برجام هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
اختلاف دونالد ترامپ با جان بولتون در بسیاری از حوزه ها پنهان کردنی نیست اما عدم مشاوره رئیس جمهوری آمریکا و عدم اجرای توصیه تحلیلگران تبعات داخلی و خارجی برای واشنگتن در پی خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۲    
یک انگلیسی مدعی است که بر اساس متون نوستراداموس دونالد ترامپ در سال جاری ترور می شود. همچنین یک جنگ بزرگ در خاورمیانه رخ خواهد داد
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
لس آنجلس تایمز نوشت:این هفته محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران در صفحه توییتر خود تولد مایکل جکسون را تبریک گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۲    
با وجود در جریان بودن مذاکرات ایران و اتحادیه اروپا با محوریت فرانسه، انتظار می رود تهران روز پنجشبه 15 شهریور گام سوم خود در جهت کاهش تعهدات برجامی اش را اجرا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۷    
امروز محصولات ایران خودرو تا یک میلیون تومان و محصولات سایپا تا 500 هزار تومان ارزان شده اند که نشان می دهد مقاومت فروشنده ها در برابر پایین آوردن قیمت ها رفته رفته شکسته می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تمایل ایران برای حفظ دیپلماسی و گفتمان را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۱    
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد باید مستند باشد و مرجع رسیدگی به این مستندات هم دستگاه قضایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۵    
به تازگی فهرستی از پرفروش ترین خودروهای برقی در ژوئیه سال جاری میلادی منتشر شده است که نشان می دهد رنو زوئی، تسلا مدل 3 و نیسان لیف جز پرطرفدارترین خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست بوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۲    
روسای جمهور ایران و آمریکا در ماه سپتامبر برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر می کنند. این احتمال وجود دارد که رهبران دو کشور در راستای کاهش تنش در منطقه در حاشیه مراسم با یکدیگر دیدار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
نفتکش ایرانی گریس1 که حالا آدریان دریا نامیده می شود در روز یکشنبه حرکت خود را نزدیک به ساحل سوریه کند کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۰    
مهاجم ولزی به رکورد گلزنی مهاجم برزیلی در رئال مادرید رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۰    
سرپرست ماموریت نظامی سری آمریکا در انگلیس افشا کرد، بمب افکن های رادارگریزی که به انگلیس اعزام شده اند، آماده حمله هسته ای به روسیه هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۶    
رسانه جنگی وابسته به حزب الله اعلام کرد، خودروی نفربری که این حزب در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی هدف قرار داد، خودروی زرهی از نوع wolf و تولید شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی "رافائل" بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۵    
پاسخ وعده داده شده حزب الله به صهیونیست ها با وجود کوتاهی مجموعه ای از پیام های امنیتی و سیاسی را برای صهیونیست ها و جهانیان ارسال کرد که نتیجه آن افزایش برد نگاه مقاومت و محدودیت رژیم صهیونیستی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۰    
محمداسد مسجدی فردا بعد از مجمع فوق العاده کشتی به محل کارش در وزارت ورزش برمی گردد، باید دید علیرضا دبیر در این مجمع دبیر جدید فدراسیون را معرفی خواهد کرد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۶    
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دولت عبری و حزب الله لبنان تنها 30 دقیقه با جنگ فاصله داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۰    
معاون وزیر خارجه آمریکا وقوع جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان را حتمی دانسته و اعلام کرد، این جنگ، قطعا اتفاق می افتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۵    
روزنامه آس از گرت بیل به عنوان بمب یاد کرد و با این تیتر به سرمربی رئال مادرید کنایه زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: در صورت عمل به تعهدات اروپا ایران نیز به تعهدات خود در برجام برمی گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، در پی پاسخ حزب الله لبنان به تجاوز رژیم صهیونیستی به این کشور، از جنبش مقاومت انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۶    
روزنامه صهیونیستی " یدیعوت آحارونوت" مدعی شد، ارتش این رژیم در جریان حمله موشکی حزب الله لبنان اقدام مخفی کاری به منظور فریب دادن عناصر حزب الله کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۱    
در تمام سال های گذشته شاهد بوده ایم که بعضا تعابیر و تعاریفی از کلیدواژه نقد در کشور ارایه می شود که به عقیده نگارنده نه تنها صحیح نیست، بلکه تا حد قابل توجهی با اصل موضوع در تضاد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۵    
رسانه های انگلیس از احتمال اعزام پهپادهای این کشور به منطقه خلیج فارس به منظور کمک به ماموریت حفاظت از نفتکش ها در تنگه هرمز خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری دانشجو وابسته به سازمان بسیج دانشجویی با انتشار سندی از مرکز آمار ایران نشان داده است که دولت روحانی در بحث شکاف درآمدی و طبقاتی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۶    
پس از گذشت سه سال از ممنوعیت سفر شهروندان عربستانی به ایران و حالا نرمش دو کشور در مذاکرات عمره ، این پرسش مطرح شده که آیا دولت آل سعود حصار رابطه با ایران را پایین تر می آورد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در توییتر به پاسخ روز گذشته حزب الله لبنان به حمله اسرائیل واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۱    
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب منتشر شده در یک روزنامه که به نطق روز گذشته وی استناد کرده، گفت: بنده از مبارزه با مفاسد ناراحت نیستم بلکه با چاپلوسی و تملق مخالف هستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۷    
فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به قدرت پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران ، تاکید کرد: دشمن به خود اجازه نمی دهد با وجود همه برتری هایی که به گمان خود در حوزه تجهیزات دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۱    
نامه نیوز بنا دارد تا از امروز خاطرات شخصیت های برجسته سیاسی را در بخش های مختلف و به صورت روزانه منتشر کند تا مخاطبان بیش از گذشته با ابعاد مختلف تاریخ معاصر آشنا شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۶    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه چگونه طبق گفته سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اعتبار 2000 میلیارد تومانی 400 تا 600 هزار تومان به حقوق همه معلمان اضافه می شود؟ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۱    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه عمل به دین و حفظ ارزش های اسلامی برای عده ای مهم نیست تا زمانی که منافعشان حفظ می شود گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۵    
رسانه های اسپانیایی پس از بررسی های بسیار راز جوانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را آشکار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۲    
رییس جمهور برزیل در میانه خصومتش با همتای فرانسوی خود بر سر مقابله با آتش سوزی در جنگل های آمازون، متعهد شد که دیگر از خودکارهای شرکت فرانسوی "بیک" استفاده نکند!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۶    
مسعودی مقام درباره زمان رسیدگی به پروند فساد اقتصادی شبنم نعمت زاده توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۷    
دنیای اقتصاد در گزارشی قیمت انواع خودروهای داخلی پرفروش را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۱    
در ماه های اخیر شاهد بی انضباطی های علیرضا بیرانوند، مرد سال فوتبال ایران بوده ایم. اتفاقی که متأسفانه ادامه دار بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۵    
اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال حاوی نکات جالب توجهی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۲    
در بین انواع این اتوبوس ها، اتوبوس های وی آی پی از خدمات بهتری برخوردارند که باعث آسایش بیشتر مسافران می شود. تعداد صندلی ها در اتوبوس های وی آی پی 25 عدد و با فاصله بیشتری تعبیه شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۲    
اسرائیل در زمان مذاکره توافق هسته ای برجام روابط بهتری با اروپایی ها داشت. در طول مذاکرات فرانسوی ها در مقایسه با آمریکا بهتر از مواضع و نگرانی های تل آویو دفاع می کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۶    
وزیر خارجه بحرین ضمن انتقاد از حمله اخیر حزب الله لبنان به اسرائیل، بیروت را به تماشای تشدید تنش در مرزهایش متهم کرد و از شهروندان بحرینی خواست لبنان را ترک کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۶    
تجاوز هوایی اسرائیل از طریق پهپادهای نظامی به منطقه جنوبی بیروت (الضاحیة) یا پایگاه اصلی مقاومت اسلامی لبنان از مصدایق بارز "عَسَیٰ أَن تَکْرَهُوا شَیْئًا وَ هُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ" است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۵۰    
ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل براین باور است که عدم بازگشت نیمار به بارسلونا شکستی برای این بازیکن و آبی اناری پوشان به شمار می آید.
  • ۱