سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۳۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 8 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۵    
یک نماینده مجلس حامی برجام می گوید: روحانی ضعیف ترین کارنامه اقتصادی را در دولت های بعد از انقلاب دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۲:۲۰    
هورمون ها نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد بدن داشته و هر کدام مسئول کار بسیار خاصی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۶    
اصل خبر بدون پرداخت؛ پرسپولیس بعد از 8 بازی متوالی که 4 بارش در تبریز بود، به تراکتور باخت. این قابل توجه آنهایی که تا روز آخر اعتقادی به دم مسیحایی برانکو نداشتند و از وزیر گرفته تا سوت داوران و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۳۰    
رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان از تشدید طرح کنترلی و نظارتی صنوف و برخورد با فروشندگان پوشاک نامتعارف خبر داد و گفت: لباس های محرم با علائم شیطان پرستی در هرمزگان کشف شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۵    
ماه محرم آغاز شد، ماهی که در آن انسان ها به واسطه یاد امام حسین (ع) به شدت رشد می کنند و با انجام اعمال این ماه بیشتر می توانند در حال و هوای محرم قرار بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۰۰    
احسان گنجی با انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون شهرونگ، به موضوع اختلاس و مجازات اختلاسگران پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۵    
به تازگی تصویری از سردخانه جسد مریلین مونرو پس از گذشت تقریباً شش دهه از مرگ او منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۹:۴۰    
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می شوند که عده ای از آن ها در کشور دستگیر شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۷    
ارتش اسرائیل در طول 48 ساعت چندین عملیات را در منطقه پیاده سازی کرد. جنگنده های اسرائیلی یک محموله سلاح را در مرز سوریه با عراق نابود کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۰۱:۲۱    
جناب روحانی در حالی از شفافیت و ضرورت آن سخن می گویند که دولت ایشان به دولت محرمانه ها ! شهرت دارد. به عنوان مثال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۳:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از مانور احتمالی ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۲:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : سرمربی تیم فوتبال گل گهر می گوید بازیکنان تیمش برابر سایپا به داور به خاطر اعلام نکردن ضربه پنالتی به سودشان اعتراض داشتند اما خودش تا ندیدن صحنه های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۲۰:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : یک اندیشکده مستقر در آمریکا که به صورت تخصصی در زمینه انتشار اخبار و تحلیل مربوط به تردد دریایی فعالیت می کند در تحلیلی نوشته واشنگتن طبق قانون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۴۱    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امروز دولت که وظیفه همه پشتیبانی و تقویت آن است باید متوجه بعضی اقتضائات باشد گفت: عصر امروز عصر پرسشگری است و هیچ کس نباید نسبت به آن منتقد باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۳۲    
شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه از بازداشت یکی از عناصر بلژیکی داعش در رقه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۲۰    
در تازه ترین اظهار نظر در خصوص تغییر مسیر آدریان دریا به سمت لبنان، وزیر انرژی این کشور اعلام کرد لبنان هیچ درخواستی برای ورود نفتکش ایرانی دریافت نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۷    
در شرایطی که خردادماه سال جاری قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در آگهی ها به بالاترین حد خود رسیده بود، هم اکنون نرخها در تمام نقاط تهران 10 تا 20 درصد کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس آخرین آمار در سطح جهانی حدود چهار میلیارد و 300 میلیون کاربر اینترنت وجود دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۶:۰۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تأکید بر اینکه معاملات اینستکس هنوز نهایی نشده است، گفت که اجرای این ساز و کار به زمان زیادی نیاز دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۲    
شمار قربانیان گرمای شدید هوا در آلمان طی سال های اخیر رشد صعودی داشته و در سال گذشته تنها در برلین 500 نفر بر اثر گرما جان باخته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۵:۳۲    
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: محمدعلی نجفی به زندان بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۵:۲۶    
دولت آمریکا سه شهروند فلسطینی و چهار نهاد لبنانی را به علت ارتباط با جنبش حماس و حزب الله لبنان تحریم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۵:۰۵    
امام جمعه مشهدمقدس عنوان کرد: مگر خود شما نگفتید کسی که با آمریکا مذاکره کند دیوانه است؟ 15 دقیقه با اوباما مذاکره تلفنی داشتید، با وزیر خارجه اش خیابان گردی کردید، نتیجه اش جز این برجام لعنتی شد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۵۶    
وزیر خارجه ترکیه به نفتکش آدریان دریا-1 اشاره کرد و گفت که این نفتکش عازم لبنان است. پس از اینکه دولت محلی جبل الطارق در 18 آگوست، این نفتکش را آزاد نمود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۴۱    
وزیر نفت با بیان این که کارت سوخت زمانی لازم است که سهمیه بندی وجود داشته باشد گفت: درخصوص سهمیه بندی ایده ای وجود دارد، اما هنوز تصمیمی در مورد آن اتخاذ نشده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۳۵    
مادلین وستر هات دستیار شخصی ترامپ که در کاخ سفید به دست راست رئیس جمهوری معروف بود از مقام خود استعفا کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۲۶    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران اعلام کرد: ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۵    
رییس هلال احمر ممسنی به دلیل "حضور خودروی هلال احمر در مجاورت شوی تبلیغاتی نماینده ممسنی عزل شد."
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۱۱    
رئیس مرکز کنترل راهور ناجا گفت: از ساعت 13 امروز تردد از جنوب به شمال جاده چالوس ممنوع است و همین محدودیت در جاده هراز از رودهن به سمت آمل از ساعت 16 امروز اجرا خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۴:۰۵    
دونالد ترامپ تمایل زیادی به دیدار با همتای ایرانی خود، در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل در ماه آینده دارد و دولت آمریکا به آرامی و به صورت سرّی، برای این دیدار، تلاش می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۶    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اول انقلاب عده ای می گفتند انقلاب به بن بست رسیده و امام راحل می گفت شما به بن بست رسیدید، انقلاب اسلامی به بن بست رسیدنی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۰    
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی اتوبوس در مسیر زاهدان - خاش 2 کشته و سه مجروح برجا گذاشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه اصلاحات مردنی و دفن شدنی نیست و تا زمانی که اصلاحات وجود داشته باشد، نظام دوام دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۶    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروهای مسلح در هوشیاری کامل به سر می برند و رصد، اخطار و برخورد با هرگونه اقدام دشمنان برای به خطر انداختن منافع کشورمان را در دستور کار خود قرار داده اند به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۶    
"شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن امروز (جمعه) گفت که قصد دارد به منظور رفع تنش در خاورمیانه با "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران دیدار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۰    
سیدحسن خمینی با بیان اینکه مأیوس و دلگیر نباید شد، اظهار داشت: امام به آیت الله شیخ حسن صانعی گفته بودند تا فحش نخوریم کار نهضت پیش نمی رود و کسی که منشأ اثر است فحش می خورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۱۵    
وزیر خارجه ایران، علت خروج آمریکا از برجام را عدم علاقه ترامپ به میراث اوباما توصیف و تأکید کرد که ایران به هر اندازه که اروپا به توافق هسته ای پایبند باشد، به این توافق پایبند خواهد ماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۰    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علت طرح اظهاراتی همچون پرداختن قوه قضائیه به پرونده دانه درشت ها از سوی روحانی به خاطر این است که متاسفانه برخی دانه درشت ها در اطراف رئیس جمهور هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۶    
دفتر ریاست جمهوری اوکراین با رد شایعات اخیر اعلام کرد گفت وگوها برای انجام تبادیل زندانی با روسیه در حال انجام است اما فرآیند آن هنوز آغاز نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۵    
گروه مسلح فارک در آمریکای لاتین از پایان توافق صلح خود با دولت کلمبیا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۲:۳۵    
دستیار شخصی رئیس جمهور آمریکا بعد از روبرو شدن با اتهاماتی مبنی بر افشای جزئیاتی درباره خانواده ترامپ و امور داخلی کاخ سفید برای خبرنگاران، مجبور به استعفا از سمت خود شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۱    
وزیر خارجه انگلیس ضمن قانونی خواندن اقدامات لندن در خصوص تعلیق پارلمان بریتانیا تأکید کرد که هرگونه اتهامی در این زمینه، مزخرف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان اورژانس کشور از توقف فعالیت های شرکت آمبولانس خصوصی که اقدام به جابجایی افراد مشهور کرده بود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۲:۱۱    
ارتش رژیم صهیونیستی از محدودیت تردد نظامیان مستقر خود در مرز با لبنان به دلیل تنش های اخیر خبر داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۱:۵۶    
دبیر کل جنبش النجباء عراق با اشاره به نحوه ورود صهیونیست ها به خاک عراق، تأکید کرد که این جنبش از محل حضور عناصر صهیونیستی در سفارت آمریکا در بغداد اطلاع دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۱:۳۵    
صدراعظم آلمان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم حل و فصل نزاع فلسطین و رژیم صهیونیستی براساس راهکار تشکیل دو کشور تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۲    
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تأکید کرد که غرب هرگز نمی تواند تروریست ها در سوریه را نجات دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۰:۴۷    
نماینده ائتلاف الفتح عراق با اشاره به اجرای فتوای حرام بودن حضور نظامیان آمریکا در این کشور، تأکید کرد که لایحه اخراج این نظامیان از خاک عراق تصویب خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۶    
پس از سیطره نیرو های تحت حمایت امارات بر عدن، ملک سلمان پادشاه عربستان خشم خود را از امارات اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۶    
محمد الننی، هافبک مصری آرسنال که از سوی کادر فنی این تیم مورد بی توجهی قرار گرفته در آستانه انتقال قرضی یک ساله به بشیکتاش ترکیه قرار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۰:۱۱    
نیروهای ارتش سوریه در درگیری با عناصر تروریستی النصره، اجناد القوقاز و حراس الدین موفق شدند شهرک راهبردی التمانعه را آزاد کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۵    
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن با فرستاده رئیس جمهور روسیه در مسقط دیدار و درباره بحران یمن با او بحث و تبادل نظر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۶    
اعضای شورای امنیت در بیانیه ای نسبت به اوضاع جنوب یمن ابراز نگرانی و تمامی طرف ها را به حفظ تمامیت ارضی این کشور دعوت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۰    
جدایی طلبان در جنوب یمن با پشیبانی امارات، مواضعشان در عدن را یک روز پس از درگیری های خونین با شبه نظامیان وفادار به دولت مستعفی تقویت و اعلام کردند که بار دیگر کنترل عدن را در دست گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله از حمله پهپادی گسترده به فرودگاه منطقه ای نجران در جنوب عربستان سعودی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۵    
باشگاه فنرباغچه ترکیه با انتقال قرضی اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی خود به یک تیم دسته دومی این کشور موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۵    
سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و تیم آمیان فرانسه علاوه بر محرومیت چهار ماهه از سوی فیفا، به پرداخت غرامت 4 میلیون یورویی محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۱    
نماینده سوریه در سازمان ملل تأکید کرد که آمریکا در تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان شریک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۳۱    
صادرات ترکیه به ایران در هفتمین ماه سال جاری میلادی با رشد 14.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به 219 میلیون دلار رسیده است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۵    
شیخ جوعان بن حمد آل ثانی، فرزند امیر پیشین قطر و رئیس کمیته المپیک این کشور از محبوب ترین تیم فوتبال باشگاهی در قطر حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۰    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم یک بانک و سه شرکت لبنانی دیگر به اتهام ارتباط با حزب الله خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای ضمن تقاضا برای حفظ برجام، طرفین امضاکننده این توافق هسته ای را به انجام گفت وگوهای بیشتر ترغیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۶    
در یک حادثه تیراندازی در ایالت اوهایو ، فردی به دلیل آنچه که ورود غیرقانونی دو فرد به خانه اش خوانده، به سمت دو نوجوان سیاهپوست تیراندازی کرد و آنها را به ضرب گلوله کشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۶    
معاون وزیر دفاع عربستان سعودی با وزیر دفاع آمریکا درباره پرونده های یمن و ایران گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۶    
سازمان آنکتاد اعلام کرد عربستان سال گذشته حدود 3 میلیارد دلار سرمایه مستقیم خارجی جذب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۰    
محمدعلی وکیلی با اشاره به اظهارات مکرون و ترامپ در اجلاس گروه 7 گفت: تناقض در کلمات ترامپ چیز جدیدی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۰    
کره شمالی انگلیس، فرانسه و آلمان را به دخالت در "تدابیر دفاع از خود مدرن سازی تسلیحاتی" متهم کرد و گفت غرب با فکر کردن به اینکه پیونگ یانگ از حق خود برای داشتن تسلیحاتی دست می کشد که صلح را تضمین می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۵    
یشتر مردم آمریکا کمتر از 10 هزار دلار در سال پس انداز می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۰    
مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا در یادداشتی تصریح کرده که سیاست های دولت ترامپ، آمریکا را به جای ایران منزوی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۷:۴۲    
وزیر خارجه انگلیس ضمن اعلام دوباره حمایت کشورش از برجام، خواستار حمایت کشورها از ائتلاف دریایی آمریکا در منطقه خلیج فارس شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۷:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا بامداد جمعه به اقدام ایران در تحریم یک لابی صهیونیستی که نقش زیادی در تروریسم اقتصادی آمریکا داشته واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۰    
شکسته شدن سر دروازه بان ذخیره استقلال پس از دیدار با فولاد، می تواند شروع خوبی برای برخورد با خاطیان و البته نمایش دادن استانداردهای لازم در ورزشگاه ها باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۶:۵۷    
تهران- ایرنا- عضو پیشرو مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به اتهام پیشگیری از اجرای عدالت که در گزارش مولر متوجه دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور شده است، خواستار استیضاح او تا پایان سال 2019 شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۶:۳۰    
عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی نوع مواجهه منتقدان دولت با تحولات جدید در روابط ایران و آمریکا را تشریخ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۶:۲۷    
این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: رهبری تاکید داشتند که در شرایط فعلی مذاکره هیچ مزیتی ندارد و به نظرم دولت درباره آمریکا باید به نظر ایشان رجوع کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۵:۵۱    
یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد در آینده روی لروی سانه حساب باز خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۳:۴۵    
رئیس اداره بهداشت محیط غذایی و بهسازی اماکن عمومی وزارت بهداشت در آستانه ماه محرم از آغاز به کار فعالیت ها نظارتی وزارت بهداشت در این ایام خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۳:۱۲    
پاری سن ژرمن امیدوار به انتقام از رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۲:۱۵    
پاول ندود، مدیر ورزشی یوونتوس در مورد قرعه این فصل بیانکونری در لیگ قهرمانان صحبت کرد.