سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۰:۵۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 21 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۵:۴۵    
وزیر دادگستری پیشین آمریکا از احتمال محاکمه رئیس جمهور فعلی این کشور پس از پایان ریاست جمهوری اش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۸:۳۶    
براساس اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خودروی پراید براساس توافق صورت گرفته با شرکت سایپا و وزارت صمت از سال 99 شماره گذاری نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۷:۲۷    
جسد خانم 37 ساله ای که عصر روز سه شنبه 19 شهریور ماه در رودخانه کرج محدوده وینه در حال شنا کردن غرق شده بود پس از دو روز جستجو در ساعت 12 امروز با تلاش نیروهای امدادی در محدوده پایین تر از پورکان کشف ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۶:۲۷    
محققان در سال 2017 در دانشگاه لوفبورو در انگلیس آزمایشی را انجام دادند تا ببینند آیا حمام رفتن باعث افزایش سوختن کالری می شود یا خیر.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۰:۴۵    
سردار قاسمی از شناسایی و دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش معروف گرگان طی یک عملیات ضربتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۰:۴۲    
دادگاهی در فرانسه روز پنجشنبه (21 شهریور) حکم ده ماه حبس تعلیقی خواهر ولیعهد عربستان سعودی به خاطر ضرب و شتم یک کارگر در یک محل اقامتی لوکس در پاریس در سال 2016 را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۵    
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای نسبت به وقوع سیلاب های ناگهانی و آبگرفتگی معابر طی امروز در برخی استان ها هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۸:۵۱    
یک روانپزشک با بیان اینکه والدین می توانند در قالب داستان روند آماده شدن و مدرسه رفتن را به کودکان آموزش دهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۶    
محققان دریافتند که عامل ژنتیکی یک خطر مهم در ابتلای افراد به سرطان خون محسوب شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۷:۳۰    
هواپیمای ایرباس که از فرانکفورت به سمت شهر کانکون مکزیک در حال حرکت بود در شهر شانون ایرلند مجبور به فرود شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۷:۰۶    
ورزش باعث کاهش افسردگی، اضطراب و استرس دوران یائسگی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۶:۱۵    
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از شرایط سفر مشمولان وظیفه عمومی به عتبات عالیات در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۶:۰۶    
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق 7 نفر از اعضای یک خانواده را از خطر مرگ در آب های ساحلی بابلسر نجات دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۵:۰۶    
کنترل آسم، بخصوص در کودکان کار بسیار دشواری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۴:۰۶    
4 نفر بر اثر واژگونی خودرو در کردستان کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۳:۰۶    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، به نقش سیگار در باروری مردان و زنان اشاره کرد و گفت: مصرف سیگار در زمان بارداری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۲:۰۶    
رئیس پلیس فتا از دستگیری مردی که با سوء استفاده از اعتماد تعدادی از شهروندان به بهانه رمالی و دعانویسی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۱:۳۶    
اگر دست و پا های شما همیشه به خواب می رود، ممکن است به دلیل یکی از مواردی باشد که در ادامه آن را شرح می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۱:۱۲    
انجمن شرکت های هواپیمایی ایران نرخ های جدید بلیت هواپیما را بر روی سایت خود قرار داد که نسبت به قبل کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۰:۴۵    
اسماعیل رضوان عضو برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، صادقانه و اصولی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی گفت در دیدار با یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا اطمینان یافته است که تحریم ها علیه ایران برخلاف ادعای برخی رسانه ها با قدرت کامل ادامه خواهند یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری شفقنا در بیروت مصاحبه ای با استاد حاج حامد الخفاف، رییس دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان جهان در لبنان انجام داده که در آن به نقش مرجعیت دینی در صحنه سیاسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۵    
تیم "جشن های همراهی داوطلبانه" در اولین رژه نظامی زنان که اولین بار در نوع خود در عربستان بوده و به مناسبت نزدیک بودن روز ملی سعودی برگزار می شود، حضور می یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۱    
صبا کمالی بازیگر تئاتر و سینما، پس از حواشی ماجرای سحر خدایاری، با انتشار پستی اهانت آمیز به ساحت مقدس حضرت سیدالشهداء(ع) واکنش شدید بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۴۰    
منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا گفت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برنامه ای برای دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور ایران ندارد.گرچه رئیس جمهور گفته است برای دیدار بدون قیدوشرط آمادگی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۶    
وزیر نیرو با اشاره به الحاق ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا از اوایل آبان ماه امسال، گفت: دبیرکل این اتحادیه نیز هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد تا درباره ابعاد قرارداد موقت تجارت آزاد میان ایران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۳۰    
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از دیدارش با معاون وزیر خزانه داری آمریکا خبر داده و ادعایی درباره سیاست آمریکا در زمینه تحریم های ایران مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو نسبت به وضعیت پیش آمده درباره پیمان منع جامع آزمایش هسته ای نگران است و معتقد است واشنگتن سایت های خود را برای ازسرگیری احتمالی این آزمایش ها حفظ می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۰    
استاندار کرمانشاه با اشاره به فعال بودن مرز خسروی، گفت: تعطیلی این مرز کذب محض است و این مرز برای ایام اربعین پذیرای زوار خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۳۰    
موقعی که در زندان بودیم در شب 4 آبان 57 رژیم خواست که به زندانیان آوانسی بدهد، لذا بندهای زندان را باز گذاشت تا زندانیان بتوانند همدیگر را ببینند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۱    
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی شرایط بهره مندی از بیمه بیکاری را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۶    
قیمت ارزان ترین خودروهای بازار در آخرین روز هفته با کاهش مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۵۱    
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپیدرود درباره تصمیمش برای نرفتن به ورزشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۱    
در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به داشتن روابط بسیار نزدیک و دوستانه با رژیم صهیونیستی افتخار می کند اما اکنون گفته می شود که تل آویو در حال جاسوسی از واشنگتن بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۵    
پس از انتشار عکس هایی از سحر خدایاری معروف به دختر آبی که با تکذیب مواجه شدند اینبار عکس واقعی سحر خدایاری دختر استقلالی منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۶    
شبکه اجتماعی فیسبوک نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پس از اظهارات تبعیض آمیزش علیه شهروندان عرب، از امکان ارسال پیام های شخصی محروم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۱    
یک زن و شوهر کاملاً سفیدپوست در ایالات متحده، پس از اینکه تحت درمانهای یک کلینیک درمان ناباروری قرار گرفتند صاحب فرزندی شدند که آسیایی بود. این ماجرا منجر به اختلاف شدید و جدایی این زوج از یکدیگر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۲    
روزنامه تایمز آف اسرائیل در گزارشی، بولتون را نزدیکترین هم پیمان اسرائیل در کاخ سفید و یکی از حامیان آن در تبعیت از خط مشی سخت گیرانه در قبال ایران، توصیف کرده و نوشت: بولتون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۲۱    
برخی منابع نزدیک به دولت ترامپ اعلام کرده اند که کاخ سفید در صدد است با کنار رفتن بولتون، وظایف مشاور امنیت ملی آمریکا را برعهده وزیر خارجه این کشور قرار دهد و از این طریق قدرت زیادی در اختیار پمپئو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۵    
باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرف ای گری خود پول چهار نفر از طلبکارانش را پرداخت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۵۷    
دبیر ستاد احیا امر به معروف به مطلب اینستاگرام صبا کمالی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۶    
دانشمندان بریتانیایی ادعا می کنند نخستین سیاره قابل سکونت با دارا بودن جو و آب و هوای مناسب برای زندگی را در فاصله 110 سال نوری از زمین کشف کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۰    
استقلال در سه فصل اخیر هیچ گان نتوانسته در هفته سوم جزو سه تیم ابتدایی باشد و باید دید آیا شاگردان استراماچونی می توانند با برتری برابر نفت مسجدسلیمان به این رده ها برسند یا خیر.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر موضع گیری ضد و نقیض دولتی ها درباره حضور زنان در ورزشگاه ها با بیان اینکه در تایید حضور خانم ها در ورزشگاه ها سخن گفتم تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۶    
دونالد ترامپ دلایل اخراج مشاور امنیت ملی کاخ سفید را شرح داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۰    
روزنامه گاردین انگلیس از مشاور برکنار شده امنیت ملی آمریکا با عنوان کابوس یاد کرد و نوشت: دوران کاری وی باید مدت ها پیش پایان می یافت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۶    
با برکناری بولتون توسط ترامپ، باب بزرگی برای صحبت از انگیزه های این تصمیم و محاسبات سود و زیان آن، گشوده شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۰    
رسانه رسمی قوه قضائیه نوشت:نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده، احمد رضا لشگری پور و شرکت توسعه دارویی رسا در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۵    
وزارت کشور دولت وابسته به نیروهای انصارالله یمن در صنعا اعلام کرد، قاتل ابراهیم الحوثی از پای درآمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست کمیته عربی در قاهره علیه ایران، گفت: از اینکه برخی به جای تکیه بر قدرت کشورهای حوزه خلیج فارس، ادعاهای واگرایانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۷    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه شماره هشت خود اعلام کرد: "مالکان خودروها مراقب پیامک و سایت های جعلی باشند"
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۱    
فرهاد مجیدی پس از دو شکست تیم فوتبال امید برابر ازبکستان صحبت هایی انجام داد که عذر بدتر از گناه بوده و در واقع خودش را زیر سؤال برده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰    
کشور ژاپن برای برگزاری المپیک 2020 توکیو با کمک شرکت "اینتل" قصد دارد از دوربین های سه بعدی ردیابی ورزشکاران استفاده کند تا در مسابقات حساس و نزدیک نظیر دو 100 متر به کمک داوران بیایند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۷    
فیفا اعلام کرده که به زودی هیاتی وارد ایران می شود تا شرایط میزبانی و آمادگی ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه را بررسی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۲۱    
برکناری جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، قابل پیش بینی بود؛ اما دونالد ترامپ با انتخاب زمان بندی و شیوه برکناری بولتون، واشنگتن را غافلگیر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۰    
سخن از حق ورود زنان به ورزشگاهها است . موضوعی که در سایر کشورها آنقدر بدیهی است که موضوعیتی برای طرح به عنوان یک مسئله اجتماعی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
دنیای اقتصاد نوشت : مشاوران املاک در مناطق 22 گانه شهر تهران عنوان می کنند بازار خرید و فروش مسکن از یکسو در یک روند آرام و با ثبات بیشتر نسبت به ابتدای سال قرار گرفته و از سوی دیگر بخش زیادی از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
کاخ کرملین اعلام کرد که نخست وزیر اسرائیل قصد دارد در دیدار امروز خود با رئیس جمهوری و وزیر دفاع روسیه در سوچی، درباره موضوعات مختلفی گفت وگو کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۵۱    
روزنامه دنیای اقتصاد جدول تازه ترین قیمت خودروهای داخلی را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۵    
محتمل است که شرایط کنونی آمریکا و رابطه اش با ایران، آرامش قبل از طوفان باشد و بعد از مهرماه و تعبیر نشدن رویای ترامپ در مورد ملاقات با روحانی، مجددا اختلافات ایران و آمریکا مضاعف شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۶    
سرمربی سابق شیاطین سرخ به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و اظهار نظر جالبی درباره او داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۰    
بیل گیتس، میلیاردر مشهور آمریکایی و یکی از کارآفرینان برتر هزاره جدید در فکر سرمایه گذاری روی یک "ابر شیمیایی" است که می تواند به روند گرمایش کره زمین پایان دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۷    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی به ماجرای خودسوزی دختری که از هواداران یکی از تیم های فوتبال بود، واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۷    
سرمربی سابق آرسنال تاکید کرد که منچستر یونایتد در فصل جاری هم شانسی برای قهرمانی در لیگ جزیره نخواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۵    
بلومبرگ به نقل از منابع آگاه مدعی شد که رئیس جمهور آمریکا ممکن است کاهش تحریم های ایران را به عنوان مقدماتی برای دیدار با رئیس جمهور ایران بررسی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۰:۱۲    
کریس مورفی سناتور آمریکایی از موافقت ترامپ با طرح فرانسه برای پرداخت 15 میلیارد دلار به ایران در مقابل بازگشت از کاهش تعهدات برجامی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۰۳    
حضور مقتدی صدر، در مراسم شام غریبان بیت رهبری و همنشینی او با سردار سلیمانی همچنان با تحلیل هایی در داخل و خارج از کشور همراه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به برکنار مشاور امنیت ملی آمریکا، ابراز عقیده کرد که موضع آمریکا در قبال ایران به رغم این برکنار بسیار سختگیرانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۵    
سفیر پیشین ایران در افغانستان گفت: افراد حاضر در تیم رئیس جمهوری آمریکا نمی خواهند صلح با طالبان به اسم نماینده فعلی این کشور در امور افغانستان ثبت و ضبط شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۲    
یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: جوسازی ها و ادعاهای جدید نتانیاهو درباره برنامه هسته ای ایران ناشی از نگرانی وی از تحولات و دیدارهایی است که احتمال می رود در نیویورک و در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۳۰    
مشاور امنیت ملی باراک اوباما، شخصیت بولتون و دونالد ترامپ را عاملی برای گسیخته شدن روند تصمیم گیری درباره مسایل امنیت ملی آمریکا دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۱۵    
برخی نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای به ولی عهد سعودی از ریاض خواسته اند تعهد خود به کمک 750 میلیون دلاری بشردوستانه به مردم یمن را به انجام رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۷:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمان جنگ از کوپن دفاع می کردم و معتقدم کوپنیسم، کمونیسم نیست. اگر کوپنیسم، کمونیسم هم بود باید به آن عمل شود چون آبگوشت که جای خود دارد، اشکنه را هم از مردم گرفتیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۷:۵۷    
نامه نیوز بنا دارد خاطرات شخصیت های برجسته سیاسی را در بخش های مختلف و به صورت روزانه منتشر کند تا مخاطبان بیش از گذشته با ابعاد مختلف تاریخ معاصر آشنا شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۰:۱۱    
اگر کمر درد، درد عضلانی یا رماتیسم دارید هر وقت چای دم می کنید یا لای برنج یک دانه هل درسته قرار دهید.