سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۵:۳۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 18 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۲:۰۵    
عضو هیات علمی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواستار محدود کردن استفاده از شکر، نمک و چربی در غذاهای نذری شد و گفت: میوه از بهترین گزینه ها برای نذر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۰    
قاضی زاده: شفافیت آراء مطالبه مردم است نه یک فرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۲۰    
عاشورا پر است از شخصیت هایی که با یک تصمیم آنی سرنوشتشان را دست خوش تغییر قرار داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۷    
فردی که به ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر در بندرگز اقدام کرده بود، امروز (سه شنبه) دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۵    
یک دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به ادعای نتانیاهو درباره وجود یک سایت مخفی هسته ای در ایران گفت: زمان آن رسیده که او دروغ گفتن را متوقف کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۰    
وزیران خارجه روسیه و عربستان سعودی در گفت وگویی تلفنی درخصوص مسائل کلیدی دستور کار منطقه ای ازجمله اوضاع منطقه خلیج فارس، بحران یمن و مساله سوریه گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۰    
"محمد علی حکیم" وزیر خارجه عراق روز دوشنبه گفت: بغداد با حضور اسرائیل در خلیج فارس به هر بهانه ای و تحت هر عنوانی مخالف است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا که قرار بود به صورت مخفیانه با سران طالبان در کمپ دیوید دیدار کند، گفت این مذاکرات برای او مرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۶    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران بر مسئولیت جمعی در ممنوعیت هرگونه آزمایش انفجاری تسلیحات اتمی، تاکید و آمریکا را به دلیل خروج از پیمان های مرتبط و ایجاد مسابقه مدرنیزه کردن این تسلیحات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در واکنش به نمایش جدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهای وی را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۲    
جماران نوشت: دعایی و دعایی ها عمر خود را وقف انقلاب کرده اند و از بد گویی نابخردان که آلت دست کینه های دیرینه کینه توزان می شوند خم به ابرو نمی آورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۲    
نماینده تهران در مجلس گفت: روحانیت نمی تواند تحریفات وارد شده به قیام عاشورا از طرف برخی افراد را تنها نگاه کند و آنان را تأیید کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۰    
جمهوری اسلامی در هفته های اخیر برخی تعهدات خود در چارچوب توافق هسته ای را به حالت تعلیق درآورد. مقامات ایرانی هشدار داده اند که در صورت برآورده نشدن خواسته هایشان محدودیت های بیشتری را زیرپا خواهند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۱۱    
عبدالعزیز بن سلمان وزیر انرژی جدید عربستان: ریاض برای نیروگاه هسته ای خود نیاز به غنی سازی اورانیوم دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۱۱    
عضو کمیسیون قضایی - حقوقی مجلس گفت: از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، بخصوص جناب آقای لاریجانی درخواست می کنم، از آقای پناهیان به اتهام توهین و اهانت به نمایندگان ملت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۴۱    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک وکیل دادگستری درباره اولین اقدام مهم پس از مفقودی دسته چک توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۲۳    
ایرنا نوشت: عبدالعزیز بن سلمان وزیر جدید انرژی عربستان روز دوشنبه اعلام کرد که ریاض همچنان با تصمیم سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) مبنی بر کاهش تولید نفت موافق است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۰۲    
پیک کارشناس مسائل هسته ای معتقد است که اجرای گام به گام، این پیام را به طرف اروپایی می دهد که ایران توانایی بازگشت به شرایط قبل از برجام را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۶    
ایسنا به نقل از بلومبرگ نوشت: یکی از مقامات ارشد وزارت خزانه داری آمریکا برای رایزنی با مقامات اماراتی در خصوص تحریم های ایران راهی این کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۵    
فارس نوشت: وزرای خارجه روسیه و فرانسه طی سخنرانی در نشست خبری مشترک، بر لزوم حفظ توافق هسته ای ایران تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۶    
مشاور رئیس جمهور در توئیتی کنایه آمیز خطاب به وزیرخارجه آمریکا گفت:شما طالبان را هم نتوانستید ببیند. آنوقت دنبال دیدار با رئیس جمهور ایرانید!؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۰۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در حال حاضر 4 جمهوری خواه و 20 دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نامزدی کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۵۰    
ایرنا نوشت: "سعد حریری" نخست وزیر لبنان در حالی ماه آینده میلادی (اکتبر) عازم مسکو خواهد شد که تحت تاثیر فشارهای آمریکا و غرب، در امضای توافقنامه همکاری نظامی با روسیه تعلل و مانع تراشی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۵    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران گفت: بازار خودرو دیگر گزینه مناسبی برای سرمایه گذاران نیست و با کاهش قیمت ها به تدریج مشتریان واقعی وارد بازار می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۶    
رضا غلامی، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری در یادداشتی که در خبرگزاری صبا منتشر شده است به تحلیل ریشه های اتفاقات اخیر صدا و سیما و عقب ماندن این سازمان از انقلاب اسلامی پرداخت و این سازمان را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۱۵    
اعتمادآنلاین نوشت: منصور حقیقت پور، نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، گفت: پایداری ها خیلی از مسائل را رعایت نمی کنند و کمر همت بسته اند تا خاندان لاریجانی را تخریب کنند که باید گفت این نوع رفتار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۰    
ایسنا نوشت: وزیر امورخارجه آلمان با تاکید بر لزوم پایبندی ایران به تعهداتش در برجام از تمام کشورها خواست تا مانع افزایش تنش در موضوع هسته ای با ایران شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۰    
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در گزارشی خواستار تغییر شرایط تعیین حداقل دستمزد با توجه به مولفه های منطقه ای و سنی کارگران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهوری با تبریک فرا رسیدن هفتاد و یکمین سالروز تشکیل جمهوری دموکراتیک خلق کره به دولت و ملت این کشور، ابراز اطمینان کرد که با استفاده از ظرفیت های موجود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۰    
در حالی که مسئولان ایرانی از جمله حسن روحانی از ادامه برنامه های هسته ای خود صحبت می کنند و دولت اسرائیل به مخفی کردن تاسیسات هسته ای اش ادامه می دهد و وارد باشگاه هسته ای شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۰    
مهر نوشت: رایزن فرهنگی ایران در هند با اشاره به وجود 10 میلیون نسخه خطی در هندوستان، گفت: از این تعداد، یک میلیون نسخه خطی ایرانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۴:۴۵    
روسای جمهوری روسیه و فرانسه در گفت وگویی تلفنی، خواستار تشریک مساعی بیشتر همه طرفین برای حفظ توافق هسته ای با ایران و اجرای تمامی تعهدات در چارچوب این توافقنامه از سوی همه شرکت کنندگان در آن شدند
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۵    
کورنل فروتا سرپرست موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست امروز شورای حکام این نهاد تایید کرده است که ایران در حال نصب نسل های پیشرفته تر ماشین های سانتریفیوژ است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۰    
مهر نوشت: در طول چند هفته اخیر، رییس جمهور ترامپ نگرانی خود را از بدتر شدن شرایط اقتصادی آمریکا و تاثیر آن بر شانس انتخاب مجدد او در 2020، به عنوان رییس جمهور، ابراز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۴:۲۰    
اگرچه تلاش های اتحادیه اروپا برای راه اندازی یک مکانیسم مالی ویژه در راستای دور زدن تحریم های آمریکا و تسهیل تجارت با تهران هنوز رضایت رهبران ایران را جلب نکرده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۴:۰۰    
حسام الدین آشنا در پاسخ به اظهارات شب گذشته پناهیان علیه رئیس جمهور در توئیتی نوشت: به خاطر رقابت های سیاسی شب های محرم را حرام نکنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۶    
یک نماینده مجلس می گوید در تحقیق و تفحص از صدا و سیما تلاش داریم همه موارد از *780 و حوزه های مالی و اجتماعی گرفته تا رویکرد سیاسی سازمان را مورد بررسی قرار دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۵    
شان پن ستاره سینما است و بازیگر برنده اسکار. او که از مخالفان تند دونالد ترامپ است، با یقین از شکست او در انتخابات 2020 سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۱    
ایسنا نوشت: خبرگزاری نووستی امروز (دوشنبه) گزارش داد، حزب حاکم روسیه یک سوم از کرسی های انتخابات محلی در مسکو را از دست داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۶    
ایسنا نوشت: رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با انتشار نامه مسئولان بنیاد شهید، به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی درباره برچسب گذاری عنوان "شهید" بر تابلوی نام کوچه ها واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۵    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به سه فشار تقاضا برای ارز ناشی از متقاضیان ارز عمره مستحبی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۱    
فارس نوشت: فرماندار قصرشیرین گفت: در حال حاضر مرز خسروی باز است و هیچ مشکلی به لحاظ تردد زائران نداریم، تاکنون نیز بیش از یک هزار زائر از مرز خسروی زائر عازم عتبات عالیات شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۰    
ایلنا نوشت: رئیس شورای تامین دام کشور گفت: مردم هر کیلوگرم دام زنده سبک (گوسفند) را از تولیدکننده 38 تا 42 هزار تومان و هر کیلوگرم دام سنگین(گوساله) را 28 تا 30 هزار تومان خریداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت، طالبان تلاش می کند تا با انجام حملات تروریستی در افغانستان برتری مذاکره به دست بیاورد اما واشنگتن بدون توافق صلح نیروهای آمریکایی را از افغانستان خارج نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۱    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: سامانه دفاع موشکی اس 400 در 18 یا 19 ماه آینده در اختیار هند قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۵    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، گفت: آژانس بین المللی انرژی هسته ای یکی از نهادهای وابسته به دولت آمریکا نیست که بولتون بتواند دستورکار بازدیدهای مقامات آن را تعیین کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۰    
ایلنا نوشت:یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بیش از چهل سال است که حسن روحانی را می شناسم گفت: روحانی جزو عناصر برجسته نظام و از سال 1343 هم انقلابی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۶    
ایرنا نوشت: پس از 9 سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و پرداخت سه میلیون و 468 هزار میلیارد تومان یارانه به افراد جامعه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۷    
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه کاهش تعهدات برجامی ایران نباید به موضوع اختلافی در داخل کشور تبدیل شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۵    
ایسنا نوشت: دولت انتقالی سودان به ریاست عبدالله حمدوک در برابر رئیس دادگستری و شورای حاکمیتی سوگند یاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۱    
محمد سلامتی گفت: گرچه مذاکره با شورای نگهبان را بد نمی دانم، اما کارساز هم نمی دانم. هم به دلیل زاویه فکری و ذهنی که آنها دارند و هم به این دلیل که خطی که از بیرون به آنها داده می شود مذاکرات را کم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۳    
ایسنا نوشت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، سازمان ثبت احوال کشور نگاهی آماری به نام ها و اسامی داشته است که خانواده های ایرانی با توجه به عشق و علاقه به مکتب امام حسین (ع) برای فرزندان خود انتخاب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۴۱    
ایبنا نوشت: بهروز غریب پور گفت: اعتقاد داشتم که ما تعزیه داریم و تعزیه یک اپرای ایرانی است و ما بایستی از ملودی های ایرانی تعزیه استفاده کنیم. ضمن این که نقش ها باید بر اساس ردیف های آواز ایرانی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۶    
تنیسور اسپانیایی در یک رقابت نزدیک توانست دنیل مدودف را شکست دهد و قهرمان اپن آمریکا شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۵    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت، کشورش امیدوار است که طی روزها یا هفته های آینده به روند مذاکرات خلع سلاح هسته ای با کره شمالی برگردد..
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۴۱    
ایلنا نوشت: دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: واگذاری شرکت کنتورسازی به بخش خصوصی اشتباه بود و حتی اگر یک ساعت هم این شرکت در دست مدیرعامل باشد، اضافی است و باید از وی پس گرفته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۵    
منابع اسرائیلی از آغاز رزمایش گسترده نیروهای مسلح این رژیم با هدف شبیه سازی جنگ با نیروهای حزب الله خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۵    
لطفعلی بخشی، استاد دانشگاه و اقتصاددان تأکید کرد صنعت خودروسازی بسیار گران اداره می شود و بار هزینه هایش روی دوش مردم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قیام عاشورا نشان داد که مقاومت و ایستادگی، راه سعادت است و امروز نیز تاریخ تکرار شده و تمام دنیای مستکبر در مقابل یک امام و امت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۶    
روزنامه وال استریت ژورنال بامداد دوشنبه از فشار آمریکا بر امارات برای پیروی از سیاست های فشار حداکثری ترامپ علیه ایران گزارش داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۰    
تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته صعود خودش را به المپیک 2020 توکیو جشن گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۰    
تسنیم نوشت: در میان صحنه ها، سکانس ها و اتفاقات حادثه کربلا بگردیم، یکی از آن صحنه های تأثیرگذار ماجرای وهب نصرانی است؛ مادر شهیدی که سَرِ پسرش را به سمت شمر پرتاب می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۱۵    
ایسنا نوشت: سال هاست در مناسبت های دینی مثل ماه رمضان، ایام محرم و ... حجم زیادی از برنامه های مناسبتی در صداوسیما تولید و یا تکرار می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۱۱    
مقام ارشد تیم امنیتی دولت سابق آمریکا تاکید کرد که سیاستهای غلط دونالد ترامپ منجر به شتاب در برنامه هسته ای ایران شده است در حالیکه دولت اوباما این پرونده را حل و فصل کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: مذاکره با آمریکا یعنی تسلیم در برابر تمامی خواسته های دشمنان اما تسلیم در برابر دشمن از عاشوراییان و پیروان مکتب هیهات من الذلة به دور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که جو بایدن از دیگر رقبای دموکرات خود برای انتخابات درون حزبی 2020 پیشتاز است و سناتور وارن و سناتور سندرز در تعقیب وی هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد:مانمایندگان مجلس حق اساسی مردم رادرشفافیت آراء سلب کرده ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۷:۵۶    
نتانیاهو مانند کسی رفتار می کند که کنترل اعصابش را از دست داده و توان تفکر عاقلانه را ندارد. وی پس از وارد آوردن ضرباتی به حشد الشعبی، که آشفتگی زیادی در عراق به دنبال داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۷:۵۰    
حجت الاسلام پاک نیا، استاد حوزه با بیان اینکه اوج عرفان، از خودگذشتن و به یاد محبوب بودن است، گفت: حد اعلای عرفان در وفا و معرفت قمر بنی هاشم در دشت کربلا تجلی پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۷:۳۵    
نامه نیوز بنا دارد خاطرات شخصیت های برجسته سیاسی را در بخش های مختلف و به صورت روزانه منتشر کند تا مخاطبان بیش از گذشته با ابعاد مختلف تاریخ معاصر آشنا شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۷:۳۰    
در آژانس جهانی باتوجه به مرگ رئیس سابق این مجموعه، یک تغییر مدیریتی ایجاد شد و احتمالا مسئول جدید در روزهای ابتدایی فعالیتش طبیعی است که تمایل دارد تا خود با کشورهایی که پرونده شان در آژانس زیر نظر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۶:۵۶    
در راستای تنظیم نرخ خودروهای شرکت ایران خودرو در بازار، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان و نمایندگان محترم می رساند فروش نقدی ایران خودرو چهارشنبه 20 شهریور 98 انجام خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۵:۲۶    
دختر افغانی معشوقه اش را به خاطر پخش فیلم سیاه به بدن پسر جوان اسید پاشید.