چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۱۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 29 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۲۶    
دختری که در مانتو فروشی کار می کرد توسط فروشنده فروشگاه که پسری جوان بود مورد آزار و تجاوز قرار گرفت. مسئله وقتی مهم شد که دختر فهمید که حامله است، وی دست به خودکشی زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۱    
در این مطلب تصمیم گرفتیم برخی از گیاهان دارویی را به شما معرفی کنیم که دل درد و مشکلات گوارشی را به سرعت و با تأثیر بالا از بین می برند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۷:۱۰    
نخست وزیر استرالیا با ادعای اینکه رئیس جمهور آمریکا در موضوع حمله به تاسیسات آرامکو خویشتن داری نشان داده، از پیوستن به ائتلاف دریایی آمریکا حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۲:۵۲    
گروه خودروسازی سایپا برای روز شنبه 30 شهریورماه سال جاری، طرح فروش اعتباری برای 2 محصول خود در نظر گرفته است که مشتریان می توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه با مراجعه به سامانه فروش گروه خودروسازی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۲    
تهران- ایرنا- دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران در دیدار با امام جمعه مشهد گفت: باید از ظرفیت های داخلی و خارجی برای معرفی شهر مشهد در عرصه های مختلف به عنوان الگو استفاده کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۷:۴۲    
فرمانده کل ارتش گفت:برای ما فرقی نمی کند که متجاوز چه کسی باشد. هر هواپیمایی که با نیت تخاصم یا با شکلی که از او احساس هجوم و تخاصم و ضرر کنیم، بخواهد از مرزهای ما عبور کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۶:۳۰    
سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که یک طرح تروریستی حمله به زائران اربعین در جاده های استان دیاله (همجوار مرزهای ایران) را کشف و خنثی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۲:۴۲    
گراهام گفت: آمریکا بازدارندگی خود برابر ایران را از دست داده است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۵    
اگر اینگونه اقدام ها می توانست در پیشبرد خواسته های ظالمانه آن دولت موثر باشد، وضعیت اقتصادی کشور بسیار متفاوت با وضعیت فعلی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۰:۴۱    
فرمانده انتظامی بجنورد از مرگ یک نوزاد هشت ماهه در روستای قله جق این شهرستان به علت سقوط تلویزیون خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۰:۱۷    
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: فدراسیون فوتبال نسبت به بازی فر پلی(جوانمردانه) در ایران تجدید نظر کند و در این زمینه به فیفا نامه بنویسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۱    
به نظر می رسد موج جدید این نوع حملات به دلیل تلاش فراوان مدیران شستا برای وصول مطالبات و برخورد با فسادهای زنجیره ای بر جای مانده از گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۷    
روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست هنگ کنگ نوشت اقدامات دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا علیه ایران فقط به ضرر آمریکا و به سود اسراییل و عربستان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۷    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با ارسال نامه ای به سازمان ملل متحد و شورای امنیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۶    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعمال تحریم علیه بانک مرکزی ایران را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۶    
مقام های محلی افغانستان از افزایش تعداد کشته ها و زخمی های حمله روز پنج شنبه طالبان در ولایت زابل این کشور خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۶    
رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تأکید بر اینکه سال ها طول می کشد تا متوجه شویم شهادت شهدای رژه اهواز چه توطئه ای را خنثی کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۶    
دبیرکل سازمان ملل از جامعه بین الملل خواست تا برای جلوگیری از وقوع جنگی ویرانگر در خلیج فارس، اعصاب آهنین داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۲    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با بیان اینکه کسانی که در بازار ریختن خون ها در سوریه با مال و سلاح خود شرط بندی کردند، شکست خوردند، اعلام کرد، دولت سوریه پیش نویس قطعنامه پیرامون ادلب را رد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۷    
کره شمالی به تحسین اظهارات اخیر دونالد ترامپ در خصوص تمایل واشنگتن برای در پیش گرفتن آنچه که "یک شیوه جدید" در مذاکرات هسته ای با پیونگ یانگ خواند پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۵:۴۱    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری به ادعای اخیر وزیر امور خارجه آمریکا علیه وی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۰    
پدافند هوایی سوریه پهپادی را در آسمان عقربا واقع در حومه جنوبی دمشق رهگیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۷    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل موضوعی است که خداوند متعال می خواهد روزیِ مسلمین جهان کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۷    
سه پالایشگاه دولتی چین انتظار دارند در سه ماهه چهارم امسال نفت عربستان سعودی را با تاخیر دریافت کنند زیرا برنامه بارگیری بخشی از نفت قرارداد اکتبر به دلیل مختل شدن تولید این کشور عقب افتاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۳۵    
امام جمعه مشهد گفت: آمریکای نادان و عربستان می خواهند اقدام نظامی یمن در هدف قراردادن تاسیسات نفتی عربستان را به ایران نسبت دهند و سر ایران کلاه بگذارند در صورتی که این ادعا یک اتهام بیش نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۰    
جانشین فرمانده اجرایی ستاد بحران پتروشیمی منطقه پارس طی نامه ای به 30 مدیرعامل شرکت های پتروشیمی و نفتی و گازی ایران شرایط آمادگی نارنجی اعلام کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۵    
جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق ایالات متحده از اینکه رئیس جمهور فعلی آمریکا تمایلی به جنگ با ایران ندارد، خوشحال است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۵    
سرهنگ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی صبح امروز (جمعه) در سخنانی مدعی بمباران مراکز ساخت پهپادها و قایق های انتحاری در غرب یمن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۲    
طبق یک پژوهش، شمار کارگران خارجی در عربستان سعودی طی سه ماه گذشته به دلیل مالیات بالا و کاهش فعالیت های اقتصادی، 20 درصد کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۲    
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انفجار در یک منزل مسکونی 4 واحده در اهواز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۶    
زلزله ای به بزرگی 3.8 ریشتر حاجی آباد از توابع خراسان جنوبی را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۶    
سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 11:46 امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان اداری به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به همراه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۰    
وزیر دفاع ترکیه، آمریکا را تهدید کرد که در صورت ادامه دار شدن وقت کشی این کشور در ایجاد "منطقه امن" در شرق سوریه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۰    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: انقلاب اسلامی به قدرت منطقه ای غرب آسیا تبدیل شده و شکست ناپذیر است و اگر آمریکایی ها به فکر توطئه باشند ملت ایران از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۷    
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تضعیف مجلس و تخریب علی مطهری و پروانه سلحشوری انتقاد کرد و از روسای قوای مقننه و قضاییه خواست تا جلوی این جریان که ارکان نظام را هدف گرفته است، بایستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۷    
آیت الله موحدی کرمانی، خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران با تاکید بر توجه به آموزش و پرورش در مدارس گفت: اگر فرزندان ما تربیت شوند، آمریکا و پست تر و لعین تر از او هیچ غلطی نمی تواند بکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۱    
عفو بین الملل امروز (جمعه) پلیس هنگ کنگ را متهم به آزار و شکنجه معترضان در جریان تظاهرات ادامه دار این دولت شهر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۱    
امام جمعه مشهدمقدس گفت: امروز ایران محور مقاومت در منطقه است؛ یعنی شما بخواهید تجاوز کنید، اسرائیل نصف روزه، خاک شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز (جمعه) به ادعای آمریکا مبنی بر ایجاد ائتلافی برای حفظ امنیت در منطقه غرب آسیا واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، ویدئویی از بحث جنجالی بین مجری تلویزیون و سخنگوی آموزش و پرورش تهران درباره تبعیض در مدارس دولتی و غیرانتفاعی را ببینید. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین طائب با طرح این سؤال که افراد با حذف خط شهدا چگونه می توانند برای ظهور امام زمان خویش دعا کنند، گفت: برداشتن نام شهدا از تابلوی خیابان ها با چه اهدافی انجام می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۱    
شرکت تکنولوژی هوآوی یک نمونه گوشی همراه جدید ساخته که از نرم افزارهای معروف گوگل مثل کروم و یوتیوب استفاده نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۵    
به مناسبت هفته دفاع مقدس مجسمه دو شهید بزرگوار صیاد شیرازی و شوشتری در منطقه گردنه مرصاد رونمایی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۲    
عادل الجبیر با تکرار ادعاهای مقامات آمریکایی و سایر مقامات کشورش مبنی بر این که سلاح مورد استفاده در حمله به آرامکو ایرانی بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: باید مردمی عمل کنیم و مردم را درک کنیم و گره از کار مردم باز کنیم، چراکه آنان جوانان خود را در راه انقلاب داده اند و همواره در مقابل حملات اقتصادی دشمن مقاومت کرده و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۵۶    
شرکت چینی هواوی قصد دارد با طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای گوشی های تازه خود به جنگ اپلیکیشن های اندرویدی و تولیدات اپل و سامسونگ برود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۷    
در سال رونق تولید واردات محصولات پتروشیمی که مشابه آنها با ظرفیتی بیش از میزان نیاز داخلی و با استانداردهای روز جهان در داخل تولید می شود، بسیار عجیب است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۱    
حادثه تیراندازی با اسلحه شکاری در شهرک عارف قزوین یک کشته و یک مصدوم به دنبال داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۱    
یک مقام مسئول با اشاره به افزایش 30 درصدی صادرات غیرنفتی به لحاظ وزنی در 5 ماهه ابتدای سال جاری، گفت: صادرکنندگان علیرغم تحریم های آمریکا کالای بیشتری به بازارهای جهانی صادر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
یک رسانه غربی اعلام کرده که امروز جمعه گزینه های جدیدی در خصوص ایران به کاخ سفید ارائه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
وزیر دفاع ترکیه به آمریکا هشدار داد: در صورتی که آمریکا پیرامون ایجاد منطقه امن در شمال سوریه تعلل کند، آنکارا همکاری خود را با واشنگتن متوقف و طرح های جایگزینی را اجرایی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۲    
افشاگری های گسترده ضد رئیس جمهور مصر، افکار عمومی را نسبت به فسادهای مالی و سوء مدیریت و عادی سازی روابط قاهره با رژیم صهیونیستی برانگیخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
همزمان با نزدیک شدن به روز اول اکتبر (9 مهر 1398) برابر با هفتادمین سالگرد تاسیس چین نو و روز ملی این کشور، تدابیر امنیتی شدیدی در چین از جمله پکن اعمال شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۶    
رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 گفت: واگذاری دو باشگاه سرخابی مرحله به مرحله صورت می گیرد که ابتدا از برند آنها شروع می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس حزب "اسرائیل خانه ما" نسبت به درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس حزب "آبی- سفید" برای تشکیل دولت وحدت فراگیر واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اصلاح قانون کار یک موضوع ملی است گفت: در شرایطی هستیم که شرایط کار و اشتغال در دنیا پوست اندازی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با فهرست کردن جنایات در یمن گفت: الفبای سیاست ایالات متحده خون اعراب در ازای نفت اعراب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۲    
شرکت اپل تاریخ عرضه نسخه جدید سیستم عامل آیفون یعنی iOS 13.1 و سیستم عامل جدید آیپد یعنی iPadOS را یک هفته جلو انداخت و تاریخ 24 سپتامبر را به عنوان تاریخ جدید عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۲    
داور بین المللی کشورمان پس از مهاجرت به استرالیا به یکی از داوران لیگ این کشور تبدیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۱۷    
وزیر خارجه آمریکا با هدف بررسی واکنشی به حملات آرامکو، به عربستان سعودی رفت تا با بن سلمان دیدار کرده و در ادامه به امارات برود؛ پاسخی که احتمالا محدود خواهد بود و از درگیری با ایران اجتناب می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۱    
قیمت هر اونس طلا روز جمعه با 0.2 درصد افزایش به 1501 دلار و 35 سنت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس جمهوری آمریکا در حالی که با آغاز فرایند استیضاح از سوی مجلس نمایندگان این کشور درگیر است، با شکایتی درباره وعده نابجایی که به همتای اوکراینی خود داده روبه رو شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۲۶    
باید دید آیا عزمی برای قانون مند کردن وضعیت در بازار این کالای مهم و استراتژیک غذایی وجود دارد؟ حالا شمارش معکوس برای به روز شدن نرخ نان آغاز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۸:۴۷    
داور 31 ساله بولیویایی در دقیقه 47 بازی بصورت ناگهانی بر روی زمین افتاد که علت اصلی آن حمله قلبی بود که در نهایت درگذشت!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۲    
طبق نتایج مطالعه اخیر، رژیم غذایی کم چرب می تواند احتمال مرگ ناشی از سرطان سینه را کاهش دهد و روند پیشرفت دیابت و بیماری قلبی عروق کرونر را کُند نماید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۸:۲۶    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که طرح اعزام نظامیان و ارسال سامانه پاتریوت به عربستان سعودی منتظر موافقت رئیس جمهور آمریکا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۸:۲۰    
گمرک در مکاتبه ای با وزارت صنعت، خواستار تعیین تکلیف سهمیه ارزی کالای همراه مسافر مناطق آزاد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۸:۱۷    
در سال گذشته ثروت تنها 26 نفر از افراد میلیاردر، با مجموع دارایی سه میلیارد و 800 میلیون نفر دیگر برابری می کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۷:۵۰    
جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده، تنها کسی است که می تواند با اختلاف دو رقمی ترامپ را شکست دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۷:۱۱    
فرمانده سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با وجود تحریم های فلج کننده انقلاب اسلامی همچنان به راه خودش ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۷:۰۵    
نتایج یک بررسی جدید در دانشگاه ملی سنگاپور حاکی از آن است که نوشیدن روزانه یک فنجان چای برای مقابله با اثرات پیری بر مغز مفید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۷:۰۵    
لیگ برتر فوتبال از امروز (جمعه) با انجام هفت دیدار وارد هفته چهارم خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۶:۵۶    
دوره عضویت 10 عضو شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه پایان یافت و 10 عضو جدید از جمله کویت و عربستان وارد این شورا شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۶:۴۷    
وزیران امور خارجه ایران و کویت در گفت وگوی تلفنی تحولات منطقه را بررسی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۶:۴۷    
پادشاه عربستان گفت که حمله به آرامکو اقدامی مجرمانه به شمار رود و امنیت منطقه و تامین انرژی جهانی را هدف قرار داده است.