سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۹:۵۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 26 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تمیش برای دیدار برابر استقلال را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۷    
با نزدیک شدن فصل سرما، آنفولانزا، سرماخوردگی، گلو درد، برونشیت و... از مهمانان ثابت بسیاری از خانه ها هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۳:۴۰    
عادت مصرف برخی مواد غذایی در کنار هم عامل اصلی مشکلات گوارشی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۷    
با توجه به بازار بالقوه موجود برای این صنعت می توان با تدوین استراتژی و عمق بخشی به ساخت داخل ، امکان ارز آوری این صنعت و هچنین ایجاد شغل و ممانعت از خروج ارز برای واردات موتورسیکلت را فراهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۰    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نسبت به اظهارات رئیس جمهوری روسیه و پیشنهاد وی به عربستان برای خرید سامانه های دفاعی "اس- 400" واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی خواستار پایان یافتن فوری جنگ یمن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۵    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی برکنار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۵    
معاون رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه گفت: ایالات متحده در حال بررسی شواهد مربوط به حمله به تأسیسات نفتی عربستان سعودی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۵    
شاهزاده "عبدالعزیز بن سلمان" وزیر انرژی سعودی سه شنبه شب مدعی شد: در 2 روز گذشته، توانستیم جلوی خسارت های حملات (به آرامکو) را بگیریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۷:۱۵    
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا احتمال می دهند که راهی برای از کار انداختن ویروس سرماخوردگی و ویروس های مرتبط با آن که گاه باعث معلولیت می شود پیدا کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۶:۱۵    
آیا به نظر شما اینکه حدود 13 تا 21 بار در روز گاز از معده تان خارج شود امری طبیعی است؟ شوخی های خنده دار زیادی در مورد بیرون دادن باد معده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۴:۰۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تولید نفت عربستان 25 میلیون لیتر کاهش پیدا کرده است، گفت: عربستان دست نیاز به سمت ایران دراز کرده تا بتواند بنزین مورد نیاز خود را از ایران وارد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۳:۱۵    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی همسان سازی عیدی بازنشستگان را قابل طرح و اجرا دانست و گفت: برای عملیاتی کردن این طرح لازم است بودجه ای کنار گذاشته و منابع آن تامین اعتبار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۳:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که ترجیح می دهد در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیداری با همتای ایرانی خود نداشته باشد اما این دیدار غیر ممکن نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۳:۴۵    
ضرب شست دقیق و قدرتمندانه و مؤثر مقاومت یمن به عربستان و معادلات آمریکا، نشریات اصلاح طلبی را که معمولاً ساز مخالف می نوازند، منفعل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۲:۴۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس می گوید سیاست ها و اظهارنظرهای اخیر رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده سیاست آشفته این کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه گفت که نمایندگان خواستار برگزاری جلسه مشورتی اطلاعاتی درباره حملات پهپادی به تاسیسات نفتی عربستان شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۲:۲۷    
روزنامه واشنگتن پست نوشت که مقام های وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" در پی حملات هوایی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، به علت نگرانی از رخ دادن درگیری گسترده در منطقه خاورمیانه و به ویژه خلیج فارس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۲:۲۱    
روزنامه "دیلی صباح" ترکیه سه شنبه شب نوشت، بدنبال قتل "جمال خاشقچی" روزنامه نگار منتقد سعودی در سال گذشته، عربستان مخفیانه کنسولگری خود در استانبول را فروخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دموکراسی بهترین نوع حکومت نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۵۱    
پادشاه سعودی در حالی که مدعی شد این کشور می تواند از خود دفاع کند، از دیگر کشورها خواست تا جلوی حملات را بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۴۵    
سرویس امنیتی فدرال روسیه اعلام کرد گارد مرزی این کشور دو کشتی کره شمالی را به همراه خدمه آنها توقیف کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۲    
وزیر خارجه فرانسه در یک کنفرانس خبری در پایتخت مصر گفت که تاکنون، فرانسه، هیچ شواهدی نداشته است که بگوید این پهپادها از این مکان یا مکان دیگری آمده اند و نمی دانم که آیا کسی شواهدی در اختیار دارد یا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۲    
دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس بعداز ظهر امروز تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفتگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که هنوز شکایتی از دو نماینده مجلس در ماجرای سحر خدایاری به هیئت نظارت نرسیده است که در صورت ارائه شکایت ما آن را بررسی خواهیم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۷    
صدراعظم آلمان تاکید کرد که بازگشت به توافق هسته ای تنها راه کاهش تنش ها در خاورمیانه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۷:۲۷    
نمایندگان اوزان 60 و 77 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با برتری مقابل حریفان خود به مدال برنز رقابت های جهانی قزاقستان دست یافتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۶:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رئیس جمهور ما سرپایی و گذری هم نباید به آقای ترامپ جز با مشت گره کرده نگاه کند، چرا که هرنوع عکسی که ترامپ بخواهد به عنوان مذاکره سو استفاده کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۵:۲۵    
امروزه شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای نیاز بیننده ها را کفایت نمی کند و انواع سایت ها و شبکه های اینترنتی نیز به جمع آن ها اضافه شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۰    
شرکت "لاجیتک" به تازگی از موشواره حرفه ای مخصوص بازی خود به نام "G604" رونمایی کرده که یک موشواره بدون تاخیر و کندی همراه با دکمه های قابل کنترل توسط انگشت شست است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی ها را یک ترفند با هدف تحمیل خواسته های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران توصیف و تاکید کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت نهایی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۲۱    
بعد از نامه انتقادی حسین صفارهرندی به وحید جلیلی بابت نقدهایش به صداوسیما و جواب تندتر وحید جلیلی به او، حالا سجاد صفارهرندی، فرزند او، به جای پدر جواب جلیلی را داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه حمله به تاسیسات آرامکو، حمله به عربستان سعودی بوده است نه ایالات متحده، تاکید کرد: حقیقت این است که اگر ما تصمیم به انجام این کار و حفاظت از آن ها بگیریم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۱    
هواداران سن پائولی در دیدار برابر هامبورگ به شیوه جالبی اعتراضشان را به برگزاری بازی ها در روز دوشنبه نشان دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۴۲    
یک مقام پیشین کویتی با اشاره به اینکه ایرانی ها از زمانی که کشورهای عربی به دنبال مسابقات شترسواری بودند ارتش خود را ساخت گفت: ترامپ تنها عرب ها را گول می زند و به هیچ وجه وارد جنگ با ایران نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۶    
این برنامه در دستور کار است که در نوبت بعدی محدودسازی، حجم قابل سوخت گیری توسط کارت جایگاه داران از 30 لیتر به 15 لیتر کاهش یابد اما هنوز زمان اعمال این محدودسازی مشخص نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۰    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، ضوابط و مقررات خروج از کشور سربازان حین خدمت را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۳۰    
کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه افزایش تعداد مستأجران و اجاره نشینی در کشور یک هشدار و تهدید است ، گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 4 میلیون و 33 هزار تومان و طلای 18عیار هم 406 هزار و 600 تومان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۷    
نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که به زودی با رئیس جمهور کشورمان دیدار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۱    
قیمت هر اونس طلا امروز با اندکی تغییر به 1497 دلار و 98 سنت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۲    
در ادامه ادعاعا و توهمات مقامات آمریکایی علیه ایران، وزارت خارجه عربستان مدعی شد که در حملات اخیر به پالایشگاه های نفت سعودی از سلاح ایرانی استفاده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۵    
چه چیزی می تواند دیابتی ها به غیر از سالاد اسفناج بخورد؟ ما غذاهایی سالم برای حل کردن این مشکل به شما معرفی می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۵    
آیا رونالدو و مسی، این دو بازیکن فرا زمینی جایگزینانی درخور نام خود خواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۴۲    
ارزهای کشورهای صادرکننده نفت پس از حمله به تاسیسات نفتی با افزایش محسوس قیمت مواجه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (سه شنبه) با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین برانگیز مردم در مقابل توطئه های دشمنان در چهار دهه گذشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۲۱    
دانشمندان "دانشگاه ویرجینیا" (Virginia University) موفق به رصد بزرگترین ستاره نوترونی که تاکنون دیده شده است، شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی نظامی انصارالله اعلام کرده است 10 فروند پهپادی که تاسیسات نفتی در عربستان را هدف قرار دادند ساخت یمن هستند و از یمن به پرواز درآمدند و مجهز به موتورهای جت هستند و با موادی ساخته شده اند که ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۶    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت یکی از پیمانکاران ورزشگاه آزادی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا مواضع ضد ایرانی اش را باری دیگر با ادعای دست داشتن ایران در حمله به مجموعه پالایشگاهی آرامکو مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۰    
برایان هوک پیش از پیوستن به دولت ترامپ، شبکه ای از کهنه کاران جمهوریخواه حوزه سیاست خارجی را دستچین و گروهی تحت عنوان ابتکار جان هی راه اندازی کرد که بنابر گفته ی خود به دنبال مقابله با تفکرات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۷    
در فاصله کوتاهی پس از عملیات بی سابقه پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه تاسیسات نفتی ارامکو در عربستان سعودی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۱    
تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: خبر انعقاد قرارداد جدید آمریکا و اسرائیل فقط به بحث حمایت نظامی و سیاسی محدود نمی شود بلکه تامین منافع آمریکا در حوزه انرژی و گسترش هژمونیِ جدید را در بطن خود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۲    
نماینده ارشد دولت اوباما در زمان مذاکرات هسته ای گفت که سنای آمریکا در حال بررسی طرحی است که تایید می کند ترامپ مجوز جنگ با ایران را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۶    
ولیعهد عربستان و وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه تلفنی درباره حمله به تاسیسات نفتی آرامکو گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت وزیر خارجه این کشور در گفت وگوی تلفنی با همتای ژاپنی خود بر نیاز همه کشورها به ناوبری آزاد و ایمن در تنگه هرمز تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۳۰    
برخی از مسئولین دولتی ادعا می کنند که پس از خروج آمریکا از برجام، اختلافات اروپا و آمریکا تشدید شده است اما اظهارات معاون وزارت خزانه داری آمریکا نشان می دهد که اروپا در برابر ایران دارای همکاری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۵    
استاد دانشگاه جورج تاون آمریکا گفت: ایران هیچ منفعتی از برجام نبرده است؛ بنابراین ایران اگر از برجام خارج شود، قابل فهم است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۱۲    
این روشن است که ربط دادن حمله اخیر به تاسیسات نفتی عربستان به ایران تنها شرایط را برای آن ها بدتر کرده و معادله منطقه را غیرقابل حل تر برای آنان خواهد ساخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۵۷    
ترامپ مدعی شد از استفاده از دیپلماسی با ایران خسته نشده است. می دانم که آنها می خواهند یک توافق به دست آورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۴۵    
وزیر امور خارجه انگلیس گفت با شرکای بین المللی برای تشکیل بزرگترین و موثرترین پاسخ درباره حمله به تاسیسات نفتی عربستان همکاری می کنیم.