سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۳:۳۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 4 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۱    
خوشبختانه نسیم برخورد با مفسدان اقتصادی و رانت خواران در کشور عزیز ایران اسلامی به وزیدن افتاده است و امید را برای عدالت خواهان و عدالت جویان به ارمغان آورده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۵    
در حالی که برخی مسئولان ارشد دولتی در روزهای اخیر از یک متهم اقتصادی دفاع کرده اند، به نظر می رسد بایستی منتظر ماند تا دستگاه قضا درباره ابهامات خصوصی سازی موضع گیری داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۵    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 25 هزار تومان، طلای 18عیار هم 407 هزار و 500 تومان و قیمت دلار در صرافی های بانکی 11 هزار و 200 تومان ارزش گذاری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۰    
یک کارشناس سیاست خارجی معتقد است : می توان شخصیت ترامپ را واقعی تحلیل کرد . وی مانند دلال املاک است هیچ دلالی حرف آخر را روز اول نمی زند و هر روز یک دبه در می آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۰۶    
پژوهشگران اعلام کردند، ورزشکاران المپیکی به میزان بالایی بیماری های لثه و پوسیدگی دندان دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۷:۰۷    
در میان همه مسافران جهان شخصی وجود دارد که در نهایت تبعیض و دوری از عدالت شرایط رفت و آمد به اغلب نقاط دنیا بدون گذرنامه را دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۲۱:۰۵    
همانند عضلات، مغز شما نیز نیازمند استفاده منظم برای حفظ سلامت خود است. تمرینات ذهنی به اندازه عوامل دیگر برای قشر خاکستری مغز ضروری هستند و به چالش کشیدن ذهن می تواند به رشد و توسعه آن کمک کند و موجب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۴۶    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امنیت در مرزهای کشورمان برای تردد زائران اربعین حسینی به طور کامل برقرار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۵    
هوآوی از قوی ترین پردازشگر هوش مصنوعی دنیا به نام Ascend 910 و همچنین فریم ورک همه منظوره MindSporeبرای هوش مصنوعی رونمایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۲    
وزیر اقتصاد با اشاره به عوامل کاهش قیمت ارز تاکید کرد به کاهش قیمت ارز امیدواریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۶    
محققان در تازه ترین تحقیقات خود از تشعشعات خطرناک دو مدل از گوشی های اپل و سامسونگ خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۱:۳۷    
سلمان داداشی که مدعی است پیش از ساخت عصر جدید قراردادی را با تلویزیون برای ساخت مسابقه استعدادیابی با عنوان نابغه شو بسته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۱    
قیمت مسکن شهر تهران در مردادماه با کاهش سه درصدی نسبت به تیرماه به میانگین 13 میلیون و 187 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۶    
پیشگیری از سرطان ریه فراتر از خودداری از استعمال سیگار است. بیش از نیمی از افرادی که در این زمان به سرطان ریه مبتلا می شوند ، سیگاری های فعلی نیستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۰    
کولپوسکوپی، معاینه ای است که پزشک با استفاده از یک نوع میکروسکوپ خاص کولپوسکوپی، معاینه به اسم کولپوسکوپ دهانه رحم را بررسی میکند. این میکروسکوپ شبیه به یک جفت دوربین دو چشمی بر روی یک پایه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۷:۲۵    
وزیر بهداشت با بیان اینکه مشکلات سامانه تیتک تا پایان شهریور ماه برطرف خواهد شد،گفت: از این سامانه به عنوان زیربنای ردیابی اصالت کالا استفاده خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۷:۱۰    
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایبی که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند برابر ماده 10 قانون با محرومیت های اجتماعی مواجه می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۷:۰۱    
سه داروی جدید که توسط شرکت داروسازی ثامن در مشهد ساخته شده است روز دوشنبه در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی رونمایی و به جامعه داروسازان معرفی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۶:۴۶    
یک دختر 27 ساله روستایی به دنبال اختلاف خانوادگی با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۶:۲۵    
داروی پنتوپرازول می تواند اسهال را ایجاد کند که ممکن است نشانه عفونتی جدید در بدن شما باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۶:۰۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نهادهای فرهنگ ساز در پیشگیری از اعتیاد نقش برجسته ای دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۵:۳۱    
همسر فوتبالیست معروف نتوانست اقدام های نامتعارف شوهرش را تحمل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۵:۰۵    
برخی افراد مخصوصا خانمهایی که زیاد پیاده روی می کنند در مورد بزرگ شدن عضلات پا و رانها نگران هستند...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۴:۵۰    
خودرو پراید حوالی ساعت 07:15 در مسیر غرب به شرق بزرگراه لشگری واژگون شد و به جوی آب افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۴:۳۱    
واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور نیشابور به مشهد سبب مصدومیت 53 زائر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۴:۰۵    
با اینکه ناس ماده مخدر است و عوارض زیادی هم دارد، نه مردم و نه مبارزان با مواد مخدر انگار چندان آن را جدی نگرفته اند و پیدا کردنش در مغازه ها، دکه ها و عطاری ها سخت نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۳:۳۵    
پزشکان در بررسی های خود به بررسی این موضوع پرداختند که چرا مبتلایان به دیابت بیشتر در معرض ابتلا به انواعی از بیماری سرطان هستند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۴۶    
نامه اخیر محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی به سازمان مالیات در خصوص لزوم آموزش های مربوط به کارتخوان برای نصب در مطب ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۲:۰۵    
جنگ تجاری که امریکا به راه انداخته دورنمای یک رکود اقتصادی را بالا برده است و بانک های مرکزی جهان هم نمی توانند جلوی این روند را بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۱:۳۵    
طبق پژوهشی انجام شده، در یک روز معمولی زن ها سه برابر مردها برای تمیز و مرتب کردن اطراف شان وقت صرف می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۱:۰۵    
گروه بنگاهها -تغییرات تابلوهای بانکهای ادغامی برای درج عنوان وابسته به بانک سپه در تابلوهای این بانکها به اتمام رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۵۰    
محققان دریافتند یادگیری مهارتهای جدید می تواند مغز افراد مسن را تنها در مدت 6 هفته، 30 سال جوانتر کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۱۶    
محققان دانشگاه ماساچوست دریافتند کودکان پیش دبستانی که روزانه کمتر از یک ساعت تلویزیون تماشا می کنند در مقایسه با کودکانی که بیش از یک ساعت در روز پای تلویزیون می نشینند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۰۰:۰۵    
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ 5 الی 8 شهریور ماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۰    
رئیس سازمان غذا و دارو ضمن تشریح اهداف سند جامع خدمات سلامت در داروخانه ها گفت: طی چند سال آینده دیگر نیاز نیست داروخانه ها برای ادامه حیات خود تنها به فروش داروهای گران قیمت متکی باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۶    
رئیس کانون صرافان با بیان اینکه بانک مرکزی،تزریق مداخله ای در بازار ندارد، گفت: بازار ارز به تعادل و ثبات رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۶    
وزیر خارجه ایران که به چین سفر کرده است گفت دلیل سفرش به پکن این است که طرف چینی را در جریان نتایج سفر به فرانسه و مذاکره درباره برجام قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۱۶    
محققان آمریکایی سرگرم فعالیت بر رویه ای جدید برای تولید یک جفت رادیو ایزوتوپ از عنصر اسکاندیم (Sc) به منظور تشخیص و درمان سرطان هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۵    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به واردات دارو از طریق شرکت های فوریتی اظهار داشت: از آنجا که زنجیره واردات توسط این شرکت ها نظارت نمی شود نمی توان به انتهای زنجیره آن اطمینان داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۵۵    
در این مطلب برخی از مضرات مصرف بیش از اندازه قارچ بیان شده است که هر خانواده ای باید بداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۶    
کمتر از یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی، خانواده های ایرانی با قیمت های بالا و بعضاً عجیب و غریب لوازم التحریر روبرو می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۶    
شهردار تهران به مردم قول داد که هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۶    
فرشاد مقیمی نهمین مدیرعامل ایران خودرو بعد از انقلاب است. پیش از انقلاب احمد و محمود خیامی به مدت 17 سال کارخانه ایران ناسیونال را اداره می کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۰۱    
وزیر امور خارجه فرانسه تصریح کرد که سفر ظریف به محل برگزاری نشست گروه 7 به منظور دیدار با مقامات آمریکایی صورت نگرفته بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۵    
ماکرون در کنفرانس دو نفره با ترامپ گفت: با ترامپ به توافق رسیدیم که ایران باید به تعهدات هسته ای پایبند باشد. ایران نباید به سلاح هسته ای دست پیدا کند و نباید ثبات منطقه را تهدید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۵    
عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده 9 هزار و مرغ گرم در خرده فروشی ها 13 هزار تا 13 هزار و 500 تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : رئیس جمهور محسن حاجی میرزایی را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و علی اصغر مونسان را به عنوان گزینه وزارت میراث فرهنگی به مجلس معرفی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۶    
یک منبع امنیتی اعلام کرد که بامداد امروز دو موشک به به پایگاه نظامی آمریکا در مخمور واقع در استان نینوی اصابت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۳۵    
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز دوشنبه گفت امیدوار است برزیلی ها به زودی رئیس جمهوری داشته باشند که در شأن آن ها باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۶    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به مشکل اساسی در ساختار و نوع مدیریت دو شرکت خودرو سازی کشور اشاره کرد و افزود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۰    
امروز پژو 405 GLX بدون تغییر نسبت به روز گذشته و 72 میلیون و 700 هزار تومان در بازار فروخته می شود. مدل دوگانه سوز این محصول اکثر مواقع حدود دو میلیون با مدل بنزینی اختلاف دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۱    
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: خدا نکند برخی سفرهای سرزده به اجلاس های خارجی از روی استیصال و خودباختگی باشد و خدا نکند زانوهای مسئولان ما بلرزد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۳۷    
مدیر کل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه بر این اعتقاد است که از ظواهر امر چنین به نظر می رسد که پیشنهادات فرانسوی ها به ایران تا حدود زیادی مثبت ارزیابی شده است و باید علی رغم گزارش های رسانه ای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۰    
وزیر اطلاعات با تأکید بر اینکه در کرسی حکومت همه افراد یکی هستند، گفت: باید به همه خدمت کرد و دل پر از احساس مهر به مردم باشد، باید به همه مردمی که در ایران زندگی می کنند خدمت کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۰    
پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان بعلبک واقع در شرق لبنان به پرواز درآمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۰    
نتیجه نظرسنجی انجام شده در خصوص کیفیت ارائه خدمات الکترونیک بانک ها نشان داد؛ بانک های ملت، آینده، تجارت و ملی در این زمینه عملکرد بهتری داشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۶    
یک روزنامه آمریکایی حضور وزیر امور خارجه ایران در فرانسه هم زمان با نشست جی 7 را شکافی عمیق میان مواضع آمریکا و اروپا در برابر ایران تلقی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۲    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال معرفی حاجی میرزایی به مجلس به عنوان وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۶    
ظریف گفت: در پکن یک نقشه راه 25 ساله برای عملی کردن شراکت راهبردی جامع بین ایران و چین ارائه خواهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۴۶    
مسئول حراست بنیاد شهید استان قم گفت: همکاران ما با توجه به بوی بنزینی که حس کرده بودند به دنبال فرزند شهید می روند و دلیل حضور و مشکلش را جویا می شوند اما او بدون اینکه توضیحی بدهد یا حرفی بزند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۱    
اکنون فرانسه جدی ترین گزینه برای جمع و جور کردن برجام است. امانوئل مکرون قصد دارد تا با اقدامات خود هم دل آمریکا را به دست آورد و هم ایران را در برجام نگه دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۲    
شبکه الجزیره گزارش داد، ساعتی قبل به دلیل حمله موشکی، هزاران صهیونیست شرکت کننده در جشنواره ای هنری در شهرک صهیونیست نشین سیدروت از محل جشنواره فرار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۲۲    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بحث های مطرح شده درباره احتمال سفیر شدنش را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۱۶    
صدراعظم آلمان در مورد سفر وزیر امور خارجه ایران به بیاریتز فرانسه گفت: این سؤال وجود دارد که آیا می توان راهی برای جلوگیری از تشدید تنش ها پیدا کرد یا نه؟ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۷    
ترامپ میگوید که هنوز خیلی زود است تا با ظریف ملاقات کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری نشست ها و پیگیری مکاتبات جهت ارائه گواهینامه موتورسیکلت برای زنان خبر داد و گفت: به این جمع بندی رسیدیم که هیچ مغایرت قانونی در این زمینه وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی دولت: نفتکش آدریان دریا را فروخته ایم؛ از این به بعد صاحب محموله نفت تعیین می کند که نفتکش به کجا برود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۱    
حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تاکید کرد: سال گذشته گفتند که در سال جدید FATF بررسی می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۱    
عباس عبدی نوشت: سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفته است چندی پیش یکی از قاچاقچیان حرفه ای با بیش از 20 کیلوگرم تریاک دستگیر شد که در عین تعجب حدود 300 نفر از مسوولان برای آزادی وی تماس گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا برخلاف برخی گزارش ها مبنی بر بی اطلاعی کاخ سفید از سفر ظریف به فرانسه مدعی شد که مکرون از او برای دعوت از ظریف اجازه گرفته بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۰    
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۰    
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون هفته آینده از وزیر خارجه برای توضیح درباره ی سفر اخیرش به فرانسه دعوت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۰۱    
ستاره بارسلونا پس از پیروزی برابر رئال بتیس برای فاتی 16 ساله یک پیام فرستاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۵    
مقامات کاخ سفید گفته اند که رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر وزیر امورخارجه ایران به محل نشست گروه هفت قرار نداشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۵    
تحلیلگران و کارشناسان معتقدند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تشدید تنش اخیر در لبنان و سوریه به دنبال دستیابی به برخی دستاوردهای انتخاباتی است و این تحولات امنیتی یک بعد داخلی در اسرائیل دارد که با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس جمهور با اشاره به سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به فرانسه گفت: با آقای ظریف چه قبل از سفر به فرانسه و چه بعد از سفر در ارتباط بودیم و امروز باز در جلسه ای با مسئولان مربوطه مشورت و بحث ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان زیباسازی شهر تهران درباره سرقت تندیس قیصر امین پور توضیحاتی را ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۱    
فراستی نسبت به نقد و حتی خود سینما ضدیت دارد - با همه سینما. او آدم سینما نیست؛ اشتباهی است. جای دیگری شاید آدم موفق تری بود اما اصلا اینجا، جای او نبوده هیچ وقت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۰    
فرشاد مقیمی، معاون صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۰    
در بیانیه روابط عمومی باشگاه استقلال آمده است که: باشگاه استقلال برای او آرزوی موفقیت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۷    
3 نوع محصول شامل پسته تازه، پیاز قرمز و کدو حلوایی به عنوان محصولات جدید، وارد میادین میوه و تره بار شده و به همراه ده ها نوع انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات در این مراکز عرضه می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۰    
منابع خبری در نوار غزه از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان این شهر ناشی از مقابله گنبد آهنین با موشک های فلسطینی خبر دادند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۰    
عضو هیات مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی گفت: در سال جاری با 4 دلیل جدید برای خودداری کشاورزان از کشت گندم روبه رو هستیم که در صورت بی توجهی به آن ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۷    
سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، سوریه و عراق را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۷    
مایک پمپئو و بنیامین نتانیاهو به صورت تلفنی در مورد حملات اخیر اسرائیل به مواضعی در سوریه گفت وگو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : رییس پلیس آگاهی استان یزد از توقیف چهار دستگاه کامیون حامل یک میلیارد و 500 میلیون ریال مرغ زنده قاچاق در شهرستان مهریز خبر داد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در آتش سوزی شب گذشته در یکی از آزمایشگاههای دانشگاه، تجهیزات آزمایشگاهی خسارت جزئی دیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۸    
مقام های فرانسوی اعلام کردند امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه شخصا دونالد ترامپ همتای آمریکایی اش را از دعوت محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران به بیاریتز مطلع کرده بود و این اقدام در توافق و هماهنگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۸    
ائتلاف (فراکسیون) پارلمانی الفتح حمله امروز هواپیماهای رژیم صهیونیستی به مقر الحشد الشعبی را به منزله اعلام جنگ به عراق دانست و خواستار پایان کنترل آسمان عراق توسط آمریکا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با فوت یک دختر 26 ساله همدانی بعد از انجام عمل جراحی بینی در این استان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۵    
محاسبات ایران، مبتنی بر خوانش عمیقی از سقف موضع آشفته آمریکا و دیگر مواضع بین المللی است؛ ضمن آنکه تصمیم آمریکا برای جنگ، تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور را جدی نمی داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۱    
آنها که هشت سال فرصت داشتند و کشور در اختیارشان بود نه تنها آباد نکردند بلکه یک ویرانه را تحویل دولت بعدی دادند، حالا مدعی هستند که می توانند کشور را سامان بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حال کار کردن بر روی بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین نقش مجلس در این رابطه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۱    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی است، یک آپارتمان در منطقه 22 تهران 71 مترمربعی نوساز با قیمت 1.4 میلیارد تومان برای فروش عرضه شده است، یعنی هر مترمربع حدود 8.2 میلیون تومان.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود نوشت: در فرانسه همگی به این می خندیم که چطور آگاهانه گزارش ها و گفت و گوی مربوط به اجلاس گروه هفت را به شکل نادرست منتشر می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۷    
مقام های فرانسوی اعلام کردند امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه شخصا دونالد ترامپ همتای آمریکایی اش را از دعوت محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران به بیاریتز مطلع کرده بود و این اقدام در توافق و هماهنگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۳۱    
فروش تعهدات بر زمین مانده اروپا به ایران و مشروط کردن انجام وظایفشان به تعهداتی جدید یا شرط گذاشتن برای شرطی دیگر، بازی با کارت سوخته ای است که بارها در آن باخته اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۱۶    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه باید عزمی بر اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد گفت: وقتی مردم احساس کنند دولت نسبت به اجرای این قانون حساس است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۱۰    
سرنوشت مبهم امیر کویت در چند روز گذشته، شایعات را درباره وخامت حال صباح الاحمد در فضای مجازی افزایش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۷:۵۵    
ترقی عضو شورای مرکزی موتلفه در واکنش به اظهارات بهزاد نبوی گفت: سازمان مجاهدین خلق (منافقین) که روزی گرایش سوسیالیستی و مارکسیستی داشت به مرور زمان به دامن غرب افتاد ...
  • ۱