سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۵۸May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۶    
صورت های مالی بانک ایران زمین نشان می دهد جمع دارایی های این بانک از بدو تاسیس همواره از یک روند صعودی پیروی کرده به گونه ای که میانگین نرخ رشد دارایی های این بانک در ده سال اخیر حدود 90 درصد بوده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۶    
انتخاب مواد غذایی سالم برای کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بسیار مهم است اما در این میان برخی درمان های غذایی نیز وجود دارند که نه تنها قند خون را کنترل می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۵:۰۶    
سعید ملایی جودوکار وزن 81- کیلوگرم ایران که از توکیو محل رقابت های جودوی قهرمانی جهان عازم آلمان شده، تاکید کرد در المپیک 2020 زیر پرچم کمیته بین المللی المپیک برای رسیدن به مدال طلا مبارزه خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۱    
بعد از اظهارات رئیس هیئت پیگیری رسمی پرونده اختفا امام موسی صدر خانم ملیحه صدر گفت: صحبت های الشامی طبق اطلاعات موثقی است که جدیدا به دست ما رسیده است. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد، قصد خروج از پیمان ناتو و پشت کردن به هم پیمانان خود را ندارد اما تهدید کرد که اگر 2 تا 3 هفته دیگر توافق کشورش با آمریکا در شرق فرات اجرا نشود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۲    
توئیت جنجالی محمود احمدی نژاد برای تبریک تولد مایکل جکسون، به همراه نظر آموزش و پرورش درباره آزمون های کانگورو و هوش، سوژه طنز شهرونگ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ناکامی های آمریکا در اعمال محدودیت ها علیه ایران تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به همه و هر خریداری نفت خواهد فروخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۶    
رویترز به نقل از پاتریک ادینگتون، مامور سابق سیا معتقد است که کیفیت عکسی که ترامپ از پروژه ماهواره ای ایران گذاشته، به نحوی است که به نظر توسط ماهواره های جاسوسی آمریکا گرفته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۹:۳۰    
جسد سوخته یک مرد در روستای فیاضیه خرمشهر کشف شد که این جسد بوی تعفن می داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۸:۳۰    
سربازان گمنام امام زمان (عج)، 2 شبکه قاچاق ارز، طلا و نقره به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد ریال را در آذربایجان غربی کشف و منهدم کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۸:۱۸    
دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس تقابل دو مربی نامدار بود، آن هایی که در کشورهای مختلف بازی های بزرگ را تجربه کردند و این بار در دربی قرمزهای ایران به هم رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۸:۱۲    
یک اندیشکده آمریکایی تصریح کرد سامانه پدافند هوایی ایران تهدید راهبردی بلندمدت برای آمریکاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۸:۰۶    
استقلال در دومین دیدار متوالی خودش در فصل جدید رقابت های لیگ برتر بازهم در ثانیه ها آخر دروازه اش باز شد تا عدم وجود یک بازیکن باتجربه در ترکیب این تیم هر چه بیشتر به چشم بیاید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۴۵    
تکنسین فوریتهای پزشکی اصفهان که به اتفاق همکار خود برای امدادرسانی به مصدوم یک حادثه زمین خوردگی با موتورسیکلت اعزام شده بود، مورد ضرب و شتم و فحاشی همراه بیمار قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۴۵    
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شنبه شب طی سخنانی به مناسبت آغاز ماه محرم درخصوص تاسیس کارخانجات موشک سازی در خاک لبنان گفت: موشک های نقطه زن به اندازه کافی داریم؛ اما کارخانه ساخت آن را نداریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تمرینات این تیم را تا روز دوشنبه تعطیل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۷:۱۵    
سبزپوشان اصفهانی با 9 غایب موفق به کسب امتیاز از شهر جم و پارس جنوبی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۶:۴۲    
درخشش گلاره ناظمی در رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان باعث شد تا وی به عنوان یکی از سه داور دیدار فینال این رقابت ها بین دو تیم بوکاجونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل معرفی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۶:۲۷    
مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو گفت: بر اساس نتایج بررسی های صورت گرفته در مورد مصرف آنتی بیوتیک ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۶:۲۷    
جلسه مثبت بین مدیرعامل و سرمربی استقلال باعث شد وضعیت عادی در این باشگاه حاکم شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۶:۰۶    
تیمی از محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از "پلی یورتان" گرید پزشکی و نانو لوله های کربنی به ساخت رگ مصنوعی دست یافتند که به دلیل مشابهت با عروق اصلی بدن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۵:۳۶    
شجاع خلیل زاده که سابقه گلزنی در تبریز را نداشت، این بار علی رغم تلاش بسیار زیاد، موفق به این کار نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۵:۰۶    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد نوزادانی که به روش سزارین متولد می شوند 33 درصد بیشتر در معرض ابتلا به اختلال اوتیسم هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۴:۳۶    
وکیل مائورو ایکاردی ضمن تایید شکایت موکلش از اینتر تاکید کرد که او صرفا به دنبال غرامت گرفتن نیست و تنها اعاده حیثیت می خواهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۴:۱۵    
زمانی که مادر یا پدر شما به یک سن خاص می رسند ممکن است به راحتی مواردی را فراموش کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۴:۰۰    
یک کارشناس تغذیه برجسته هشدار داد که پیروی از رژیم های گیاه خواری بدن انسان را به کمبود یک ماده مغذی حیاتی برای رشد مغز دچار کرده و از این طریق بهره هوشی نسل آینده را تهدید می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۳:۴۱    
بارسلونا از ساعت 19.30 در ورزشگاه ال سادار مقابل اوساسونا به میدان خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۳:۰۵    
شیوه های مختلفی را تا بحال امتحان نموده اید: نگهداری رب گوجه فرنگی در فریزر و یخدان، استفاده نکردن از قاشق چرب و وسایلی که برای این منظور در بازار موجود هست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۲:۵۰    
تحقیقات سازمان جهانی بهداشت ( WHO ) نشان می دهد، استفاده از سولاریوم راه مناسبی برای برنزه کردن پوست نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۱:۵۰    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از اجرای فاز چهارم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دل 3 فاز دیگر خبر داد و اعلام کرد که ظرفیت این پالایشگاه تا پایان سال به 480 هزار بشکه می رسد و ظرفیت توسعه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۱:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بازار سرمایه می تواند 70 تا 80 درصد تامین مالی بلند مدت بنگاه های اقتصادی را عهده دار شود که البته اکنون فاصله زیادی با این هدف داریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۱:۰۰    
بررسی بازار مسکن پایتخت در 5 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد تعداد معاملات مسکن در این مدت کاهش 54.9 درصدی و نرخ مسکن افزایش 98.2 درصدی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۰:۴۵    
طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو ویژه شهریورماه 98 برای تعهدات معوق اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۰:۳۰    
عادل فردوسی پور با حضور در منزل مهدی شادمانی با خانواده وی ابراز همدردی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۰:۲۰    
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر با اشاره به این که قبوض کاغذی در 12 استان کشور حذف شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۵    
تیراندازی بازار تهران زیر سر یک زن بود.او فرار کرد اما شوهرش به دام افتاد. زن و مرد مشکوک که زوج بودند سارق مغازه های بازار تهران بودند و دستگیر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۱:۰۵    
سفیر روسیه در بیروت در سخنانی برقراری ارتباط با طرف های مختلف به منظور جلوگیری از وقوع جنگ میان لبنان و رژیم صهیونیستی را وظیفه کشورش دانست و بر ایجاد فضای مناسب برای مذاکره میان آنها تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۰:۴۵    
منابع صهیونیست از آماده باش نیروی دریایی این رژیم از بیم واکنش حزب الله لبنان خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۰:۳۵    
پزشکان می گویند با پیشرفت فناوری در آینده نزدیک می توان از دوربین های نظارتی برای کنترل نارسایی های قلبی و وضعیت بیماران بعد از سکته قلبی استفاده کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۰:۲۶    
فرزند علی شریعتی حفظ و بهره برداری درست از آثار معماری مرتبط با خاندان شریعتی را در شهرهای مشهد و داورزن خواستار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۲۰:۱۵    
قائم مقام وزیر علوم گفت: طرحی از سوی وزارت علوم درباره اصلاحات مصوبه بومی گزینی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شده تا تصمیم گیری لازم درباره آن اتخاذ شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۹:۴۵    
گفته می شود جرد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر رئیس جمهور آمریکا به او پیشنهاد کرده بودند برای انتخابات ریاست جمهوری 2020، معاون اول خود را تغییر دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهوری ترکیه با اعلام اینکه کشورش قصد خروج از ناتو را ندارد از احتمال عملیات مستقل نظامی کشورش در سوریه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۱    
انهدام خودرو نظامیان سعودی در نجران و تسلط بر مواضع سعودی ها در جیزان از جدیدترین اخبار امنیتی یمن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۹:۱۱    
معاون جان کری وزیر خارجه پیشین آمریکا اعلام کرد: ترامپ امنیت آمریکا را به خطر انداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۶    
صهیونیستها که به شدت از واکنش کوبنده مقاومت اسلامی به حمله اخیر پهپادهای اسرائیلی به ضاحیه جنوبی بیروت در هراس است، فرودگاه کریات شمونا را بستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۵۶    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم تاخیر پیش آمده در صدور کارت هوشمند ملی را از چشم سازمان نبینند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۲    
هزاران نفر از مردم انگیس و ایرلند شمالی در اعتراض به تصمیم نخست وزیر انگلیس برای تعلیق پارلمان این کشور، در خیابان های لندن و بلفاست دست به تظاهرات زدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۴۲    
منابع مطلع از قرارداد 43 میلیون دلاری دهلی نو و تل آویو و ارسال بمب های سنگرشکن ساخت رژیم صهیونیستی برای نیروی هوایی هند خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۰    
نماینده عراق و عضو ائتلاف القرار العراقی در محکومیت حمله به مواضع الحشد الشعبی گفت که سلسله حملات صورت گرفته علیه پایگاه های الحشد و بمباران انبارهای تسلیحاتی آن در چارچوب طرح آمریکا برای انحلال آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۳۰    
رسانه های محلی در سوریه از حمله موشکی و هوایی ائتلاف آمریکا به یکی از گروه های تروریستی در شمال سوریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۱    
یکی از رهبران مخالف دولت سعودی، به ولی عهد سعودی در مورد عواقب اقدامات او هشدار داد و گفت که هر فرعونی، موسایی دارد .
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۰۶    
قیمت سکه و طلا در بازار به کاهش تدریجی خود ادامه می دهد و همچنان نسبت به روز مشابه هفته گذشته، قیمت های پایین تری در نخستین روز هفته جاری به ثبت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مقامات اوستیای جنوبی از تفلیس خواسته اند تا پاسگاه پلیس ایجاد شده در نزدیکی روستای تسنلیسی (اویستا) را جمع کنند، در غیر این صورت اقدامات قانونی برای دفاع از این کشور در نظر گرفته خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۴۵    
مهاجم ایرانی برایتون در هفته چهارم لیگ برتر هم در ترکیب اصلی تیمش مقابل منچستر سیتی حضور ندارد و نیمکت نشین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۲۷    
اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت خام آمریکا برای دومین ماه متوالی در ماه ژوئن 33 هزار بشکه در روز کاهش یافت و به 12.08 میلیون بشکه در روز رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۲۱    
رئیس قوه قضائیه گفت:خانواده معظم شهیدان در همه جا پرچم برافراشته ای هستند که این پرچم نشان انقلاب، خط، مقصد و مقصود امام (ره)، اقتدار و عزت نظام و مظلومیت این نظام و شهدای عالیقدر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۵    
یک رسانه ژاپنی نوشت که وزیر خارجه ایران در دیدار اخیر خود با مقامات ژاپنی، مخالفت صریح تهران را با پیوستن این کشور به ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس بیان کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۰    
شاخص بورس تهران با افزایش 5463 واحدی رکورد جدیدی ثبت کرد و عدد 284 هزار و 138 واحد را نشانه رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۷:۱۰    
وزرای خارجه پاکستان و عربستان در جریان گفت وگویی تلفنی در خصوص وضعیت کشمیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۴۵    
ایالات متحده سه کمپانی حمل و نقل را به خاطر انتقال غیرقانونی کشتی به کشتی محصولات پالایشگاهی به کره شمالی در فهرست تحریم های خود قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۳۶    
ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: دور جدید مذاکرات آمریکا و چین در ماه سپتامبر انجام خواهد شد، اما برنامه تعرفه گذاری روی کالاهای چینی روز یکشنبه تغییر نمی یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۲۷    
یک زائر ایرانی در اثر حادثه رانندگی در نزدیک مرز مهران کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۶    
محمد الننی با جدایی از آرسنال به صورت قرضی و یک ساله پیراهن بشیکتاش را به تن خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۶    
گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد قصد دارد5 فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود به ارزش 1200 میلیارد تومان را برای فروش به مزایده بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۶    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع عناصر وابسته به ائتلاف سعودی را در شمال این کشور با موشک بالستیک هدف قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۰۰    
فعال سیاسی اصول گرا تاکید کرد: بر این باور هستم که هدف اصلی قالیباف در مقطع کنونی، مشارکت در انتخاب مجلس و کسب تصدی ریاست بهارستان نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۳۰    
مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران ظرفیت تبدیل شدن به پایانه مهم صادرات کالای ایرانی را دارد .
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۱۲    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با اشاره به مخالفت مجلس با شفافیت حقوق نمایندگان، گفت: این کار به چه معناست؟ جز این است که نمی خواهند مردم بدانند میزان دریافتی آن ها چقدر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۰    
ترکیب جدید هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین تغییر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۵۷    
صادق زیباکلام در توییتر خود نوشت: از آنجا که روحانی احترامی برای افکار عمومی قائل نبود، ضرورت ندانست که پیرامون مواضع متناقض خود در رابطه با آمریکا توضیحی به مردم بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر محرز شود که در ماجرای مازیار ابراهیمی یعنی بازداشت، برخورد و اعترافات او اشتباهاتی صورت گرفته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۱    
بازار میان رده از جمله آن بخش هایی است که یک شرکت برای موفق شدن باید به آن توجه ویژه ای کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۲    
نماینده دادستان تهران گفت: در شرکت های زیرمجموعه جهانبانی که آن را هلدینگ نام نهاده اند، برخی آقازاده ها و فرزندان مسئولان کشور حضور دارند و حقوق مردم را تضییع می کنند
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۱۲    
متهمان برنامه ریزی برای حملات 11 سپتامبر در تاریخ یازدهم ژانویه سال 2021 محاکمه خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۶    
بازیکن پیشین تیم استقلال اعتقاد دارد که رفتار آندره آ استراماچونی در استقلال حرفه ای نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۴:۰۰    
نامه نیوز- گروه سیاست: سیاست خارجی این روزها برای مردم مهمتر از سیاست داخلی شده و گویا این اهمیت بخاطر فقدان امید به تغییر رفتار و سیاست های برخی مسئولان امر است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۵۱    
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ 9 شهریور را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۴۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) گفت: با توجه به اینکه هیچ چیز در منظومه شمسی خاص نیست بنابراین احتمال حضور سیاره ای مثل زمین و موجود زنده و هوشمند هم وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۳۶    
وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو در مورد علل مجرمانه، کلاهبرداری و تحصیل از طریق مال نامشروع در این شرکت توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۷    
سرمربی استقلال به دلیل منقضی شدن ویزایش، توسط پلیس فرودگاه متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۷    
منابع امنیتی ولایت قندوز در شمال افغانستان می گویند که از حوالی ساعت 2 شب گذشته تاکنون جنگ در مرکز این شهر جریان دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۲۱    
برای نخستین بار از زمان پایان کار کمونیسم در آلمان در حدود 30 سال پیش، حزب آنگلا مرکل موسوم به اتحاد دموکرات مسیحی با دورنمای جدی شکست روبرو شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۳:۱۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره حضور زنان جهت تماشای رقابت های باشگاهی فوتبال گفت: برخی معتقدند شاید در رقابت های داخلی و بازی های لیگ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۷    
رئیس جمهوری آمریکا، علت اخراج دستیار شخصی اش را اظهار نظر او درخصوص فرزندانش طی یک شام غیر رسمی با خبرنگاران عنوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۱    
هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، با اشاره به حمایت ها و سرمایه گذاری های بانک ایران زمین، در بخش های مولد اظهار داشت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۵۱    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 105 هزار تومان، طلای 18عیار هم 409 هزار و 100 تومان و قیمت دلار در صرافی های بانکی 11 هزار و 300 تومان ارزش گذاری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۷    
یک روانشناس تربیتی، با اشاره به اینکه اخیرا شاهد تغییر سبک زندگی کودکان هستیم، گفت: گوشه گیری و فاصله گرفتن از جمع، کم طاقتی، گریه های بیش از 3 الی 4 بار در روز همراه با انزوا و گوشه گیری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۵۷    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: شرکت رئیس جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می شود، به ایشان سفارش کنید درباره حضور در این گونه مراسمها احتیاط داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۴۵    
شرکت "نایک" به تازگی در تلاش است که با استفاده از فناوری، ویژگی جدیدی به کفش های کتانی خود اضافه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۷    
بدنبال ادعای رئیس جمهور امریکا و رسانه های غربی در باره ماهواره ناهید1، آذری جهرمی در توییتی به آنها پاسخ داد. غربیها ادعا کرده بودند موشک پرتاب کننده آن منفجر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۱    
ترکیب نهایی تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۱۲    
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، برنامه هیئت های مذهبی شاخص تهران که در دهه اول این ماه اقدام به برپایی مراسم عزاداری می کنند، منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۶    
یکی از مسؤولان کاخ سفید به کشورهای عربی نسبت به لطمه زدن به امنیت رژیم صهیونیستی هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان اینکه در شرایط فعلی تنها مسافر واقعی امکان رجیستر کردن تلفن همراه را دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۰    
مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، دقایقی پیش با حضور حضرت آیت الله خامنه ای، برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۷    
رضا یزدانی دارنده دو مدال طلای جهان با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به آسیب دیدگی خود از حضور در مسابقات جهانی انصراف داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق یکی از بندهای بسته تولیدی این وزارتخانه برای صنعت خودرو، خودروهای جدید باید در چرخه تولید قرار بگیرند و خودروهای قدیمی که در سایپا پراید و در ایران خودرو پژو 405 است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۵    
وزیر امور خارجه آلمان از ابراز تمایل آمریکا برای مذاکره با ایران در نشست جی 7 استقبال کرد و آن را اولویتی برای آلمان تلقی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور خارجه آمریکا با ادعاهایی ضد ایرانی به تحریم کشتی آدریان دریا از سوی وزارت خزانه داری آمریکا واکنش نشان داد.
  • ۱