جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۱:۱۱May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 شهریور 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 شهریور 1398 نامه نیوز 2 شهریور 1398 نامه نیوز 3 شهریور 1398 نامه نیوز 4 شهریور 1398 نامه نیوز 5 شهریور 1398 نامه نیوز 6 شهریور 1398 نامه نیوز 7 شهریور 1398 نامه نیوز 8 شهریور 1398 نامه نیوز 9 شهریور 1398 نامه نیوز 10 شهریور 1398 نامه نیوز 11 شهریور 1398 نامه نیوز 12 شهریور 1398 نامه نیوز 13 شهریور 1398 نامه نیوز 14 شهریور 1398 نامه نیوز 15 شهریور 1398 نامه نیوز 16 شهریور 1398 نامه نیوز 17 شهریور 1398 نامه نیوز 18 شهریور 1398 نامه نیوز 19 شهریور 1398 نامه نیوز 20 شهریور 1398 نامه نیوز 21 شهریور 1398 نامه نیوز 22 شهریور 1398 نامه نیوز 23 شهریور 1398 نامه نیوز 24 شهریور 1398 نامه نیوز 25 شهریور 1398 نامه نیوز 26 شهریور 1398 نامه نیوز 27 شهریور 1398 نامه نیوز 28 شهریور 1398 نامه نیوز 29 شهریور 1398 نامه نیوز 30 شهریور 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
وی ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید اظهار داشت: شعب تلاش خود را جهت جذب منابع ارزان قیمت بیشتر از گذشته کنند تا با ارائه طرح های مختلف از طرح های رونق تولید و کارآفرینی حمایت شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۲    
شبکه خبری اسکای نیوز مدعی شد که نفتکش انگلیسی توقیف شده در ایران امروز آزاد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۵:۱۵    
میوه گل نسترن یا همان میوه گل سرخ همچنین حاوی ویتامین های A1، B1، B2، B3 و K است؛ از دیگر ترکیبات این میوه، پکتین؛ تانن؛ اسیدسیتریک و اسیدمالیک، فلاونوئیدها، رنگدانه های زرد و قرمز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۵۱    
حواشی پیرامون خانواده نعمت زاده که از شرکت داری آنان آغاز شده بود، زمانی اوج گرفت که رسانه های مختلف خبری منتشر کردند که داماد نعمت زاده به عنوان نماینده کمیسر ژنرال دولت ایران در اکسپو میلان 2015 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۰:۰۰    
ارتباط بانکی ایران و روسیه از طریق پیام رسان روسی و سپام بانک مرکزی بدون نیاز به سوییفت برقرار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۳۶    
اعضای دفتر سیاسی طالبان در تهران با برخی مقامات وزارت امور خارجه و همچنین مقامات سیاسی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۶    
رئیس کلانتری 139 مرزداران از دستگیری سارق دوربینهای مداربسته اطراف قفس یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۶:۰۶    
لخته شدن خون یکی از اقدامات ایمنی بدن در مقابل خون ریزی است که از اهمیت ویژه ای برای حفظ سلامت در مواقع خون ریزی برخوردار است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۵:۵۱    
پسر جوان در عالم مستی در پشت بام خانه شان یکی از دوستان صمیمی اش را با قمه به قتل رساند و خودش را تسلیم پلیس کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۵:۳۶    
یک نوزاد تازه متولد شده، با صدای بلند گریه می کند که نشانه ای از سلامتی و قدرت اوست. در روزها و هفته های آینده به سرعت والدین به این گریه ها عادت می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۴:۵۱    
رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند یازده نفره سارقان زورگیر در شرق تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۳:۲۷    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری اعضای باند ترانزیت مواد مخدر به سایر کشورها از طریق مرز هوایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۲:۵۱    
متخصص بیماری های دهان و دندان، فک و صورت از افزایش روند عمل های زیبایی های دندان در کشور انتقاد کرد و گفت: تراش دندان برای نصب کامپوزیت ها عارضه های بسیاری در پی خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۱:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید جلوی صادرات کالاهای بی کیفیت و غیراستاندارد گرفته شود، این کار یک تکلیف است و صادرات این گونه کالاها علاوه بر اینکه از نظر شرعی درست نیست به آبروی کشور آسیب می رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۱:۰۶    
پژوهشگران دانشگاه کلرادو- بولدر آمریکا در آخرین تحقیقات خود دریافتند که سر دوش های حمام محل مناسبی برای رشد میکروب ها بوده و می تواند باعث ایجاد بیماری خطرناک مایکوباکتریوم غیر سلولی ریه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۴۵    
افزایش 20 درصدی بهای نفت در ابتدای معاملات نفتی بازارهای آسیا در روز دوشنبه، شدیدترین رشد بهای نفت در یک روز از سال 1991 میلادی تا کنون بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۲۷    
دانشجویان انگلیسی که با مشکلات و اختلالات روانی دست به گریبان هستند مجبورند برای دریافت کمک و خدمات سلامت روان از سوی متخصصان و مشاوران در دانشگاه خود تا حدود 12 هفته منتظر بمانند که این موضوع نگرانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۱۲    
نزدیک به 50 هزار نفر از اعضای اتحادیه کارکنان خودرو در آمریکا دست به اعتصاب زدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۰:۰۶    
سخنگوی دولت گفت: امیدواریم رئیس جمهور و تیم همراه در سفر به نیویورک بار دیگر بتوانند حقانیت ایران را در مورد مسائل مختلف به گوش جهانیان برسانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۴۲    
در پایان پنجمین اجلاس سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در آنکارا، روسای جمهوری این 3 کشور بر برگزاری ششمین اجلاس ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه در تهران موافقت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۶    
قاضی ناصر سراج از سازمان بازرسی کل کشور می رود و حجت الاسلام درویشیان جایگزین وی خواهد شد. ناصر سراج در سال 92 به ریاست سازمان بازرسی کل کشور منصوب شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۷    
مقامات آمریکایی به فاکس نیوز گفتند که حمله به آرامکو سعودی از ایران رخ داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۷    
معاون وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه اقدامات غیر مسئولانه دولت آمریکا و دونالد ترامپ خطرات درگیری هسته ای در جهان را افزایش می دهد، اعلام کرد: مسکو مجبور است به چنین اقداماتی پاسخ دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهوری مصر در دیدار با رئیس مجلس کویت، امنیت خلیج فارس را با امنیت ملی کشورش در ارتباط دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۵    
نزدیکی زمان نشست های نیویورک، هر ساله باب صحبت از امکان استفاده از این کنفرانس بین المللی برای ایجاد تغییر در سطح روبط ایران و آمریکا را می گشاید، اما امسال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۲:۱۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که این رژیم برای کشیده شدن به هرگونه درگیری احتمالی میان ایران و آمریکا به دلیل حمله به تاسیسات نفت سعودی آماده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۴۵    
آقای بولتون به عنوان یکی از چهره های تندرو و جنگ طلب در فضای سیاسی کشور شناخته می شود. این در حالی است که دونالد ترامپ در گذشته بارها از جنگ های آمریکا در خاورمیانه انتقاد کرده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی ائتلاف سعودی مدعی شد: بر اساس تحقیقات اولیه، سلاحی که در حمله به آرامکو استفاده شده، ایرانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۶    
روسای جمهوری ایران و روسیه دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در خصوص ارز زائران اربعین با بانک مرکزی به جمع بندی نرسیدیم و در حال پیگیری این موضوع هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی در پستی اینستاگرامی از نتایج مذاکرات در ترکیه خبر داد و نوشت: تفاهمات خوبی در این مذاکرات انجام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: به یاد دارید، وقتی که ایران پهپاد آمریکایی را ساقط کرد آگاهانه گفت که این پهپاد داخل حریم هوایی آنها بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۸:۱۲    
مدیر شبکه سه سیما از شروع یک طنز 90 قسمتی به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری، به آنتن رسیدن برنامه رضا رشیدپور و سریال بانوی عمارت2 خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۷:۰۰    
جمعی از کارگران معترض شرکت هپکوی اراک روز دوشنبه مسیر ریل راه آهن شمال - جنوب را بستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۱    
دادگاه بین المللی دادگستری لاهه 11مهرماه سال گذشته رأی موقت به توقف تحریم های آمریکا در موارد مشخصی داده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۲    
40 شرکت برتر بورس در سال گذشته از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۰    
با شروع تصویربرداری سریال هم گناه ، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۷    
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده اخلال در نظام توزیع دارو برگزاری شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲    
یک مقام روس اعلام کرد که دلیلی برای متهم کردن ایران برای حضور در حمله به تاسیسات نفتی عربستان وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲    
پیروز حناچی شهردار تهران درخصوص موضوع حذف عنوان شهید از تابلوهای شهری توضیحاتی ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۲    
ولیعهد سعودی به حملات پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن به تاسیسات نفتی دو منطقه بقیق و خریص در عربستان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۶    
63دستگاه ماینر بیت کوین از یک واحد سردخانه در شهرستان دماوند در استان تهران کشف شد.این کشفیات برای ششمین بار در این منطقه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۶    
ترامپ دقایقی قبل در توییتی تلویحا ایران را به اقدام نظامی تهدید کرد:
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
فرماندار بناب با بیان اینکه هیچ عذری در قبال کوتاهی های احتمالی از سوی مسئولان قابل قبول نیست؛ گفت: نباید شاهد وارد شدن خسارت مجدد به بخش های مختلف باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: سفر رئیس جمهور به نیویورک را داریم که به زودی این سفر انجام خواهد شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار داشت: مجموع درآمد صنعت پتروشیمی 17 میلیارد دلار و میزان اشتغال در این صنعت نیز 108 هزار نفر به صورت مستقیم است که در سال 1400 به 123 هزار نفر خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به شرکت بازرگانی دولتی ایران، دستور ترخیص برنج های وارداتی متوقف در گمرک را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به خارجی های مشغول در آرامکو هشدار داد که این مکان را ترک کنند چون ممکن است تاسیسات مذکور در هر لحظه هدف گرفته شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۵    
ربیعی: خوشبختانه روابط ما با ترکیه و روسیه در بهترین دوران است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۱    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از تحت پوشش قرار دادن 2800 مدرسه و 150 مرکز آموزش عالی در سراسر کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۵۱    
عضو کارگری شورایعالی کار با اشاره به گزارش چالش ها و راهکارهای رونق تولید در سال 98 مرکز پژوهش های مجلس که پیشنهاد می دهد بار حمایتی از روی حداقل دستمزد برداشته شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
رئیس جدید اینستکس از دیروز به تهران آمده و قصد دارد با مقامات بانک مرکزی و شرکت ایرانی متناظر اینستکس (ساتما) نیز دیدار کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی یمن حضور ایران در حمله به آرامکو را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۵    
استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه یوسی ال اِی ، بر نیاز ترامپ به مذاکره با ایران تاکید کرد و گفت: ترامپ برای محبوبیت در سیاست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۰    
سازمان امور مالیاتی 15 گروه شغلی که شامل 50 صنف و مشاغل حقیقی است را برای نصب کارتخوان بانکی از اول مهر فراخوان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: زوایای مختلف کنکور ارشد را بررسی کردیم، سازمان سنجش دقیقا به قانون عمل کرده و اگر مشکلی وجود داشته باشد به قانون وارد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری هفتگی با رسانه های داخلی و خارجی تصریح کرد که برنامه ای برای دیدار بین روسای جمهور ایران و آمریکا در نیویورک وجود ندارد و چنین دیداری انجام نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۲۱    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با تاکید بر اینکه اتهام جناحی بودن برچسبی است که آقای روحانی باید از آن پرهیز کنند،گفت: قوه قضاییه جناحی برخورد نمی کند اما برای بی اثر کردن اقدامات این قوه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم کرمان و راور گفت: بحث حذف چهار صفر از پول ملی باعث هدر رفتن وقت مجلس و فضای عمومی کشور و دولت است و این موضوع اولویت کشور نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۲    
کرملین می گوید بررسی موضوع هدف قرار گرفتن تاسیسات آرامکو در عربستان در حاشیه نشست سه جانبه میان روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران در آنکارا بعید نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۲    
تلاش ها به رهبری آمریکا برای بیرون کردن رئیس جمهوری ونزوئلا وارد مرحله جدیدی شده و نگرانی ها نسبت به وقوع درگیری نظامی بین کلمبیا و ونزوئلا و فعال شدن یک معاهده دفاعی مشترک 70 ساله بین کشورهای نیمکره ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۱۲    
علی جباری می گوید تیم حال حاضر استقلال، یک تیم معمولی است و در حد و اندازه نام و هوادارانش نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۶    
حدود 50 هزار نفر از اعضای اتحادیه کارگران خودروسازی آمریکا به دلیل بی نتیجه بودن گفت وگوها با جنرال موتورز بر سر تمدید قراردادها، دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۰    
علیفر: اگر به این شکل برنامه ها را تعلیق کنند، باید جای گزارش موسیقی پخش شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۰    
سناتور برنی ساندرز با انتشار پیامی به اظهارات دونالد ترامپ در خصوص آمادگی آمریکا برای واکنش نشان دادن در خصوص حمله به تاسیسات نفتی آرامکو، پاسخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۰    
یکی از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده برای رونق تولید بازگرداندن واحدهای راکد مانده و استفاده از ظرفیت های خالی مانده واحدهای تولیدی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۲    
تحریم بحران هایی را متوجه وضعیت اقتصادی ایران می کند و البته غذا و سفره مردم ایران بی تردید هدف مهم تحریم کنندگان است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۵    
روزنامه "جونگانگ" کره جنوبی نوشت، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری آمریکا را به سفر به پیونگ یانگ دعوت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه، خرید سامانه اس-400 را ضرورتی برای صلح منطقه دانست و اعلام کرد که فرآیند نصب آن در ماه آوریل ( فروردین 99) تکمیل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، تجاری سازی دستاوردهای دانشگاهیان را امری مهم دانست و گفت: دستاوردهای باید مطابق با نیاز روز عرضه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۶    
گروهی ناشناس جملاتی را علیه آلمان بر روی دیوارهای سفارت اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی نوشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۶    
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در فضای مجازی پستی به این شرح منتشر کرد: مذاکره تصادفی و اتفاقی فریب جدید ترامپ است دولتمردان فریب نخورند. گفت و گو با شیطان حتی درحال عبور و سرپایی سم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۰    
نیروهایی از گردان ضربتی مصر به همراه نیروهای ویژه آمریکایی تمرینات مشترک "جی سی ای تی" برای مبارزه با تروریسم را در میدان های آموزش رزمی نیروهای ضربتی اجرا کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۷    
ترامپ اظهارات خود درباره مذاکره با ایران را منکر شد
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۷    
هزاران کسیه آرد یارانه ای دپو شده در کارگاهی در جنوب تهران شناسایی و کشف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۱    
یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که بسیار بعید است که سازمان اطلاعاتی آمریکا "CIA" از توان موشکی و نظامی انصارالله یمن آگاه نباشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۷    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس معتقد است آمریکا نمی تواند علیرغم تمام اقدامات خصمانه علیه ایران خواستار مذاکره با ما باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اعلام جزئیات نحوه دریافت وام برای سفر به عتبات عالیات، هزینه سفر زمینی و هوایی به عتبات را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۶    
حالا تلاقی یک زوج ناموفق سینمایی، در سریال نهنگ آبی مثلث خود را با جیرانی ساخته اند و تلاش این مثلث، یک سریال بسیار نازل و ضعیف است که خرید و تماشای آن یک خسران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۶    
سرمربی کروات تیم الاهلی عربستان می گوید هنوز حکم اخراج خود را دریافت نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۱    
چاینا دیلی پرشمارگان ترین روزنامه انگلیسی زبان چین در مطلبی تحلیلی تحریم های آمریکا علیه ایران را که با فشارهای حداکثری اقتصادی آن کشور همراه شده است ضد انسانی توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در پی حمله تاسیسات نفتی عربستان مجوز برداشت از ذخایر اضطراری نفت کشورش را صادر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۰    
جانشین قرارگاه ثارالله گفت: کسی به حرف پمپئو گوش نمی دهد چون همه می دانند حرفهای او پشتوانه ای ندارد و بی ربط و دروغ است بنابراین خیلی روی اظهارات پمپئو تعمق نمی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۰    
این پول (15 میلیارد دلار) چگونه وارد می شود و قرار است با اقتصاد ایران چه کند؟ در این ارتباط با چند تن از کارآفرینان و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی و تعدادی از کارشناسان اقتصادی گفتگو کرده ایم.