جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۴۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۰    
براساس زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی، پنج بانک ادغام شده در بانک سپه ملزم به درج نام این بانک در تابلو شعب هستند که این اقدام از سوی این بانک ها آغاز شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۲۱    
در حالیکه وضعیت آئین نامه استخدامی معلمان حق التدریس در دولت مشخص نیست، عضو کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از روایت های مختلف مسئولان در اینباره گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۹:۳۷    
رژیم صهیونیستی از حمله به مواضع و پایگاه های حشدالشعبی اهداف متعددی را دنبال می کند که ازجمله مهمترین این اهداف حذف حشدالشعبی از معادلات سیاسی عراق و ایجاد شکاف در این کشور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهوری آلمان آخرین مقام اروپایی است که نسبت به رشد جریان های ناسیونالیستی و فاشیستی در اروپا هشدار داده و عواقب آن را ویرانگر تلقی کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۱    
مسئول دفتر امام جمعه کازرون گفت: حکم اعدام قاتل امام جمعه فقید این شهر فردا صبح اجرا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۴۶    
قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی یک هزار و 532 دلار و 89 سنت هر گرم طلای 18 عیار 406 هزار و 65 تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۰    
در حالی که تعداد لژیونرهای فوتبال ایران در قاره سبز عدد بالایی نیست احتمال جدایی مهاجم سابق تیم ملی وجود دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۰۷    
آبمیوه همراه دارد. چون اعتماد من را جلب کرده بود، یکی به من تعارف کرد و من هم پذیرفتم و خوردم که پس گذشت حدودا 20 دقیقه حالت سرگیجه به من دست داد و بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 4میلیون و 120 هزار تومان و طلای 18عیار هم 415 هزار و 299 تومان شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۶    
روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز اعلام کرد: شناسایی و کشف شبکه فساد اقتصادی در منطقه به درخواست و هماهنگی کامل با این شرکت و دستور مقام قضایی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)انجام پذیرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۲    
همسر فرد حادثه دیده حمله سگ از وضعیت نامناسب همسرش و زایمان زودرس کودکش خبر داد و گفت: دادستان اصفهان به دنبال پیگیری پرونده بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: توافق با شیطان منطقی نیست زیرا شیطان و استکبار در همان جلسه ای که با آنها توافق می کنید خیانت می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۳:۵۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مراعا ماندن تعطیلی مراکز آموزشی و اداری در روزهای پنج شنبه غیر از تهران از سوی این کمیسیون گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر دارایی های شستا تجدید ارزیابی شده و میزان آن به 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۶    
وزیر امور خارجه ایران پس از چند ساعت حضور در بیاریتز محل برگزاری نشست سران گروه 7 و دیدار با رئیس جمهور و وزیر خارجه فرانسه راهی تهران شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۳:۰۷    
مقام هایی در کاخ سفید اظهار داشتند که برخی دولتمردان آمریکا از تصمیم فرانسه به دعوت از وزیر خارجه ایران برای حضور در محل برگزاری نشست گروه هفت غافلگیر شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۵    
صدر اعظم آلمان رایزنی های گروه هفت در مورد ایران را سازنده خوانده و گفته است که این گروه از هر روشی برای حل مسالمت آمیز مناقشه با ایران استفاده می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۲    
هفته سوم لیگ برتر بعد از اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۰    
تنها ساعاتی پس از تائید سفر وزیر خارجه ایران به فرانسه در حاشیه اجلاس گروه هفت، کاخ سفید به این سفر واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۷    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: سامانه باور 373 نسبت به نمونه پیشرفته آمریکایی پاتریوت توانسته است در بسیاری از شاخص ها موفق تر باشد و این نمایشگر موفقیت اراده و همت ایرانی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۵۵    
دبیرکل حزب الله لبنان امروز (یک شنبه) پیرامون آخرین تحولات و در رأس آن، تجاوز اخیر پهپادهای رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۱    
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با بیان این که مسئول اجرای سیاست خارجی بر اساس عزت بر عهده محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه است، نوشت: حصر ایران خواهد شکست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۲    
حمله قلبی زمانی رخ می دهد که یکی از شریان هایی که به عضله قلب خون رسانی می کنند، دچار انسداد یا تنگی شود و به عضله قلب آسیب برساند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۶    
پگاه آهنگرانی از ممنوع الخروجی خود خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۷    
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که از وجود یک موش داخل کالباس خبر می داد و با واکنش های زیادی همراه بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۱    
دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی نوشت: میانگین هر متر مربع مسکن در تهران 13 میلیون و 180 هزار تومان برآورد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۶    
دبیرکل حزب الله لبنان امروز (یک شنبه) پیرامون آخرین تحولات و در رأس آن، تجاوز اخیر پهپادهای رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۰:۰۱    
الهیارترکمن جزئیات جذب 14 هزار نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی و چگونگی به کارگیری معلمان حق التدریس را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۰    
ساعاتی پس از سقوط دو پهپاد رژیم اشغالگر قدس در لبنان، منابع عراقی از هدف قرار گرفتن یک پهپاد در آسمان عراق خبر داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۷    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با آبولا به تمجید از مهاجم ایرانی ریو اوه پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که ظریف به دعوت لودریان همتای فرانسوی به بیاریتز فرانسه محل نشست گروه 7 رفته و در این سفر ملاقات یا مذاکره ای با هیأت آمریکایی انجام نخواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد حادثه بیشه کلا در نشست امروز کمیسیون و با حضور مسئولانه دستگاه های ذیربط، مورد بررسی قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۱    
رئیس قوه قضائیه در نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد که جلساتی را با دستگاه های اجرایی مربوطه درباره حل مشکل جذب پذیرفته شدگان آزمون قوه قضائیه داشته ایم و این مشکل تا پایان سال جاری مرتفع ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۵    
سلاح گرم در عربستان از جمله مواردی است که به ندرت می توان در مراسمات شادی و عزا و نزاع های خیابانی شاهد آن نبود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سابقه طولانی روابط حسنه میان تهران و پکن، نوشته است که با توجه به دیدگاه مشترکی که دو کشور در مورد مسائل بین المللی دارند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۲    
عضو سابق کمیته فنی استقلال می گوید این کمیته نقشی در جذب بازیکنان این تیم نداشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رضایت رهبری را در ماجرای زلزله و سیل کسب کردیم، به گونه ای که ایشان فرمودند ارتش در بحث سیل و زلزله مصداق اشداءعلی الکفار رحماءبینهم بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۷    
روزنامه اصلاح طلب شرق امروز در گزارشی با عنوان "5 پله تا شکستن رکورد دولت سازندگی" به بررسی نرخ تورم بی سابقه در دولت روحانی و مقایسه آن با دولت هاشمی پرداخته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۱    
نرخ تورم ماهانه در مرداد ماه سال جاری رکورد کاهشی ثبت کرد. آمارها نشان می دهد نرخ تورم ماهانه در دومین ماه تابستان به رقم 6/ 0 درصد رسیده که این رقم کمترین میزان از ابتدای سال 97 بوده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۵    
برنامه میدان انقلاب شب گذشته با حضور اکبر ترکان مشاور سابق رئیس جمهور و یاسر جبرائیلی کارشناس مسائل سیاسی روی آنتن شبکه 3 رفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۶    
اگرچه نتانیاهو در سه ماه گذشته به دلیل تجربه ناکام تحریک آمریکا برای حمله به عراق در قبال تنش تهران - واشنگتن دیپلماسی سکوت اتخاذ کرده بود اما طی یک ماه اخیر با هدف تبلیغات انتخاباتی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۶    
دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای نخستین بار به عنوان یک تیم ایرانی مقام اول مسابقات بین المللی انجمن هوانوردی و فضانوردی آمریکا AIAA را در شاخه طراحی موتورهای توربین گاز هوایی کسب کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به تجربه دیده ایم که اقتصاد لیبرالی به کار ما نیامده است، گفت: جوانان گمنامی داریم که می توانند اقتصاد ایران را شکوفا کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۰    
اروپاییان، به این نتیجه رسیده اند که حفظ برجام و فرسایش دیپلماتیک فی ما بین این مسئله (به طور مثال در خصوص نفتکش بریتانیایی) با ایران از آنچه می اندیشیدند پر هزینه تر و البته پر مخاطره تر بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۱    
عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای احمدی نژاد در گفتگویی اظهار داشته که مردم از اصلاح طلبان و اصولگرایان خسته شده و لاجرم می بایست جریان سومی ظهور نماید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۵    
رئیس سازمان برنامه بودجه با اشاره به اینکه بودجه سال آینده متفاوت با سال های قبل خواهد بود، گفت: در شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره نظام یارانه های پنهان تصمیم گیری شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۳۲    
نویسنده و فعال برجسته عمان به خشم سعودی ها از اظهارات افسر امنیتی نزدیک به ولی عهد ابوظبی که عربستان را به خیانت در یمن متهم کرده بود، واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه درباره واکنش دولت آمریکا به تحریم بنیاد FDD تصریح کرد: دولت ایران برای حفاظت از منافع اساسی شهروندانش از هر ابزار مشروع و منطبق با حقوق بین الملل استفاده خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۵    
سپاهان در نامه ای به سازمان لیگ، خواستار تعویق یک روزه دیدار این تیم مقابل ماشین سازی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور فرانسه گفت گروه 7 رسما به او برای گفت وگو با ایران مأموریت نداده است، با این وجود اعضای این گروه در مورد لزوم ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی و حفظ ثبات در غرب آسیا، اتفاق نظر دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۶    
بر اساس نتایج تحقیق جدید، فشار خون بالا و افزایش زیاد فشار خون در دوران میانسالی موجب آسیب به مغز در زندگی آینده فرد خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۰    
سازمان هواشناسی از بارش باران و رعد و برق در 11 استان تا روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد و اعلام کرد: دمای هوا 6 درجه در استان های ساحلی دریای خزر کاهش می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد جایزه بهترین مربی سال که به برانکو رسید را به باشگاه ارائه دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۵    
مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو های مسلح گفت: یقینا اجازه نخواهیم داد که ائتلافی در منطقه ما بر علیه ما به اصطلاح ایجاد وضعیت کند ما حتما این وضعیت را تحمل نخواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۲    
اوضاع مالی نامساعد باشگاه پرسپولیس با واکنش تهدیدآمیز چند بازیکن این تیم همراه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۶    
داریوش اسدزاده در دهه 20 خورشیدی وارد عرصه سینما شد و به جرات می توان او را از قدیمی ترین بازیگر معاصر سینما ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۰    
ورزشگاه ها خصوصاً میادین فوتبال سرشار از خشونت و فحاشی است و قاعدتاً نمی تواند برای امنیت روانی و نشاط اجتماعی بانوان مسلمان مکان مناسبی باشد و از طرفی برعکس آنچه عنوان می شود می تواند در صورت مهیا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۷    
محمدجواد جمالی نوبندگانی در جمع خبرنگاران گفت: در این پرونده سه نماینده نقش داشتند که در مورد نماینده سوم موضوع به دستگیری ختم نشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۱    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت، خواستار توضیحات نایب رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره رأی این هیأت در مورد 2 نماینده ابهر و زنجان شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۵    
سید بشیر حسینی داور برنامه محبوب و پربیننده تلویزیونی عصر جدید در کنار بدل خود قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۵    
ابتدا به ساکن نمیتوان با برنامه سرگرمی و نمایش و از این قسم برنامه ها مخالفتی داشت، بلکه باید براساس آموزه های اسلامی و گنجینه فرهنگ و ادب شیعی، این نوع برنامه تقویت شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۶    
رژیم صهیونیستی چند سالی است که با سرمایه گذاری روی صنعت پهپاد، توانسته خود را به عنوان یکی از قدرت های اصلی جهان در این حوزه جا بزند در حالیکه تجربه عملیات های پهپادی این رژیم در لبنان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۶    
تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال بیشترین کارت های رنگی را از داوران دریافت کردند تا خشن ترین تیم های این هفته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۶    
شرط انتقال تسهیلات مسکن جوانان از سایر شهرها به تهران رعایت حداقل سپرده گذاری مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات در شهر تهران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۰    
تنبیه بدنی سجاد دانش اموز رودباری توسط معلمش، موجب شده تا او پس از گذشت شش ماه از حادثه، همچنان از راه رفتن بر روی پاهایش ناتوان باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا در اولین دیدار با نخست وزیر بریتانیا در فرانسه تأکید کرد که جانسون برای خروج موفقیت آمیز از اتحادیه اروپا به نصیحت نیازی ندارد و فرد مناسبی برای محقق کردن این هدف است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گزارش های منتشر شده مبنی بر اینکه گروه 7 امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه را برای تحویل پیام به ایران مأمور کرده، تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۱    
استقلال تهران در هفتۀ دوم رقابت های لیگ برتر، 3 بازیکن تازه خریداری شدۀ خود را در اختیار خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۱    
داریوش اسدزاده، پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون ساعتی پیش در 96 سالگی درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز یک مکتب دفاعی امنیتی داریم که می تواند در دنیا الگو قرار گیرد و هر جا الگو قرار گرفت، پیروزی ها را به دنبال داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۲    
سعد حریری نخست وزیر نزدیک به جریان غرب گرا در پی سقوط دو پهپاد صهیونیست در لبنان، خواستار واکنش جامعه بین المللی بر علیه اسرائیل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۲    
برترین داور فوتبال ایران در سال گذشته دست به اعترافی شجاعانه زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۷    
مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس گفت: رئیس مجلس درباره 2 نماینده بازداشت شده با رئیس قوه قضائیه صحبت کرده است و هیأت رئیسه مجلس نیز پیگیر موضوع است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۱    
تعداد شیعیان بومی آمریکا به حدود سه تا پنج هزار نفر می رسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با تاکید بر این نکته که کف و سقف هزینه تهیه جهیزیه را نمی توان دقیقا محاسبه کرد، از فاصله 13 برابری حداقل و حداکثر هزینه ها برای خرید جهیزیه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحاتی را درباره بازداشت 2 نماینده ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۲    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که رهبران گروه 7 موافقت کرده اند که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه پیام رهبران این گروه را به ایران منتقل کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۲    
طبق آمار رسمی خانوارهای ایرانی به طور متوسط در سال حدود 43 میلیون درآمد دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۱    
در پی درج اخباری دال بر وقوع حملاتی در دمشق از سوی اسرائیل و سقوط دو پهپاد اسرائیلی در جنوب بیروت، سخنگوی ارتش اسرائیل از حمله برنامه ریزی شده سپاه قدس به شمال اسرائیل خبر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
قیمت برخی از خودرو های ایرانی نسبت به دیروز با کاهش متوسط 500 هزار تومانی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۰    
با انتشار اخباری مبنی بر خروج احتمالی شرکت های کره ای فعال در ایران در حوزه ی لوازم خانگی، گفته می شود که شرکت ها و برندهای چینی حضورشان در این بازار بیش از پیش شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۰    
اواخر هفته گذشته تصویری از یک بانوی عراقی و یکی از مأموران نیروی انتظامی در رسانه ها منتشر و ادعا شد که این بانوی عراقی در فرودگاه مشهد مورد ضرب و شتم قرار گرفته است در حالیکه واقعیت چیز دیگری بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۰    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اینکه برخی مسؤولان تخمه خوردن حین رانندگی را دلیل اصلی تصادفات رانندگی می دانند، گفت: پراید بیشترین مردودی را در تست انحراف فرمان دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۱    
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حماس با شیوه مقابله نه تنها تل آویو را ناچار به عقب نشینی کرده بلکه موفق به کسب امتیاز نیز شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۵    
حسن ذوالفقاری معتقد است: امروزه یکی از مشکلات، کنکور است که مانند اختاپوسی در تمام ابعاد آموزشی از دوران دبیرستان تا بعد از دانشگاه سایه انداخته است؛ دانش آموز می خواهد داستان بخواند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۰    
بهزاد نبوی که به بیان اظهارات شاذ سیاسی شهره می باشد، در گفتگویی با خبرآنلاین اظهار داشته که در دنیای امروز، فقط داعشی ها انقلابی مانده، حتی القاعده نیز پا پس کشیده است!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۱    
مهلت 20 روزه اعتراض وکلای محمد علی نجفی به حکم قصاص به اتمام رسیده اما هنوز دیوان عالی کشور رأی نهایی خود را از نظر جنبه عمومی قتل صادر نکرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۵    
اقدام وزارت خارجه ایران در قرار دادن اندیشکده آمریکایی نزدیک به رژیم صهیونیستی در لیست تحریم ها، صدای اعتراض و هشدار وزارت خارجه آمریکا را درآورده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۲    
نمایندگان مجلس با دو فوریت طرح اصلاح موادی از آیین نامه مجلس (شفافیت آرا) مخالفت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۶    
کره شمالی سلاح جدید خود را در حضور رهبر این کشور آزمایش کرده است
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۷    
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با سعید نمکی وزیر بهداشت را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۶    
وزیر ارتباطات در گفتگویی با روزنامه ایران اظهار داشته که مطمئن هستم که کاندیدای ریاست جمهوری 1400 نخواهم شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است که دولت عملکرد خود و ریاست جمهوری میزان تحقق وعده هایی که در انتخابات ها مطرح کرده را برای مردم شرح دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۲    
مسئولین بنیاد شهید قم، علت خودسوزی این فرزند شهید را به بیماری های وی از قبیل مشکلات اعصاب و روان، اختلالات خلقی، رفتاری و روانی و ویژگی های دوقطبی او نسبت داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۲    
روزنامه گاتزتا با انتشار گزارشی تفصیلی به آنچه در جریان دیدار ماشین سازی و استقلال برای آندره استراماچونی رخ داد پرداخت و همچنین به نشست خبری جنجالی او اشاره کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۶    
محسن هاشمی، با 18 رأی موافق رئیس شورای شهر ماند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بحث طرحهای ناظر جلسات متعددی برگزار شده و نباید در این رابطه اشکالی وجود داشته باشد چرا که اجرای آن در بین افراد متدین امید و دلگرمی ایجاد کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۷    
عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی دولت دوازدهم با طرح انتقادات تندی از عملکرد اقتصادی دولت، نامزدی حسن روحانی برای ریاست جمهوری دوره دوازدهم را اشتباه خواند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۱    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما باید تغییرات محیطی را "فتح بی" بشناسیم و آینده را رصد کنیم و به همین دلیل ما در برابر تهدیدات آینده سناریوهای متفاوت می نویسیم
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی از رئیس قوه قضائیه خواسته است تا دو نماینده بازداشتی مجلس با قید وثیقه آزاد باشند و به زندان نروند.
  • ۱