پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۴۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۱۵    
نمایشگاه شکار و اسب سواری روزهاست که در ابوظبی برپا است. به نمایش درآمدن چاقویی که با با طلا و سنگ های قیمتی منقش شده، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب نموده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: سامانه ثبت اموال و دارایی های مسئولان در چهار مرحله تعریف شده که گام اول آن امکان ثبت نام و درج اموال و دارایی های افراد است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۲    
کوین هارت، کمدین و بازیگر معروف آمریکایی پس از تصادف با اتومبیل راهی بیمارستان شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۷    
بعضی از زنان باردار دلشان نمی خواهد جنسیت جنینشان را بدانند و تا روز زایمان صبر می کنند، اما بعضی از زنان باردار هم دوست دارند جنسیت جنینشان مشخص شود تا راحت تر کارهای خرید سیسمونی را انجام بدهند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۷    
همزمان با دومین روز از ماه محرم، مراسم نمادین ورود کاروان امام حسین(ع) به صحرای کربلا تحت عنوان "تشابیه" در کربلای معلی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۰    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی از توافق با دولت برای تعویق واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۲    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی هرقدر هم که تلاش کند وقتی مدیریت باشگاه نمی تواند شرایط حرفه ای را برایش فراهم کند چه کار می تواند انجام دهد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۵    
وزیر خارجه روسیه گفت: ما توافق کردیم، تلاش های مشترک بیشتری برای گسترش حمایت از پروژه های تجاری و اقتصادی با ایران به منظور استقلال یافتن از مبادلات دلاری انجام دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۲    
یک رسانه وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی روز دوشنبه نوشته بعید است مذاکره ای میان ایران و آمریکا اتفاق بیفتد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۶    
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه پاسخ ما در مرزهای اراضی اشغالی 1948 صورت گرفته است، افزود: حمله به مرزهای 1948 از خطوط قرمز دشمن بود که با عملیات دیروز حزب الله ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۵۰    
مدیربرنامه های چشمی وضعیت او را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۶    
جلسات شرح نهج البلاغه رهبر معظم انقلاب در سه جلد به کوشش انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب شد. ایشان از سال 51 فرازهایی از کلام امیرالمؤمنین(ع) را بنا به فراخور حال مخاطب انتخاب و شرح داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۵    
همزمان با فرارسیدن ایام محرم 1441 هجری، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار مجموعه فیلمی را برای اکران مردمی در این ایام معرفی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی مواقع ممکن است جامعه به دلیل عدم اطلاع کافی، برداشت ناقصی نسبت به مسایل کشور پیدا کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۰    
وزیر امور خارجه ایران پس از رایزنی با همتای روس خود درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه و برجام راهی تهران شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۱    
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به اتهامات مطرح علیه نتانیاهو گفت که وی فاسدترین نخست وزیر تاریخ اسرائیل است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۶    
مرکز رسانه قوه قضائیه از خودسوزی یک خانم در مقابل یکی از واحدهای قضایی تهران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۰    
رایزنی های کارشناسان ارشد ایران و فرانسه در پاریس به ریاست عراقچی بیش از 10 ساعت به طول انجامید و جزییات سناریوهای محتمل برای پیشبرد ابتکار مطرح شده بین روسای جمهور 2 کشور بررسی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۳۵    
نخستین شب تعزیه تئاتر صاحبدلان با موضوع شاهچراغ(ع) به روایت غربت امام رضا(ع) پرداخت و توانست مخاطبان زیادی را در محوطه تئاتر شهر گرد خود جمع کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۶    
رئیس مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران گفت: جریان نفوذ گاهی اوقات شعارهایش را عوض می کند و با خواست عمومی همراه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۲۰    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس خواهان مطالباتش از این باشگاه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۱    
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که سرمربی تیم فوتبال سایپا نظاره گر برنامه های تاکتیکی شاگردان ویلموتس بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۵۶    
الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه با همتای ایرانی خود رضا اردکانیان امروز در مورد ابتکار عمل دو کشور در زمینه انرژی هسته ای گفتگو خواهند کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۱    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 5 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 84 هزار تومان و دلار با کاهش 150 تومانی 11 هزار و 250 تومان به فروش رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۳۵    
شبکه تلویزیونی المنار فیلم و تصاویر مربوط به عملیات تلافی جویانه حزب الله علیه تجاوز های رژیم صهیونیستی منتشر کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۰    
دروازه بان پرسپولیس ضمن ابراز ناراحتی از حوادث پیش آمده پس از دیدار دو تیم، از هجمه هواداران تیم های رقیب نسبت به محرومیتش اظهار ناراحتی کرده و آن را ناخوشایند دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی معتقد است که روضه خوانی و فریادرسی برای مظلوم ریشه قرآنی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۷    
وزیر حمل و نقل دولت منصور هادی درخواست دولت سعودی برای مذاکره با شبه نظامیان شورای انتقالی را رد کرد و گفت که تنها راه مذاکره سلاح است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۱    
با نگاهی گذرا به پیشینه تولید و گازرسانی در سطح کشور در قبل از انقلاب و 30 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گام های بسیار بزرگی در این راستا برداشته شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۱    
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تبریک به حزب الله بابت پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی گفت که مقاومت لبنان همچون حصار فولادی است که از امت اسلامی دفاع می کند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۵    
والدین به واسطه تجربه ای که برای بزرگ کردن و تربیت فرزند ارشد بدست می آورند، حساسیت کمتری نسبت به فرزندان بعدی از خود نشان داده و همین مسئله باعث می شود این فرزندان خلاقیت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۲    
مصلای امام خمینی (ره)، در اولین جمعه محرم میزبان مادران و شیرخوارگان عاشورایی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۶    
رضا قوچان نژاد که فصل گذشته را در لیگ قبرس به سر می برد مجددا به لیگ هلند بازگشته و به باشگاه زووله هلند پیوسته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۰    
رسانه های اسپانیایی پس از بررسی های بسیار، راز جوانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را آشکار کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۱    
دبیر انجمن برنج کشور قیمت نهایی و حداکثری هر کیلو برنج ایرانی را 23 هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت که اگر رقم ها بیش از این است، ناشی از ضعف دستگاه های نظارتی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۱    
بنا بر اعلام سامانه همتا، در ماه های خرداد، تیر و مرداد امسال به ترتیب حدود 350 ، 530 و 900 هزار دستگاه تلفن همراه به صورت تجاری وارد کشور شده است
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت؛ حزب الله با عملیات اخیرش ثابت کرد که به عهدش وفا می کند و در وعده اش صادق است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۶    
سرگی لاوروف در کنفرانس خبری مشترک با ظریف ضمن انتقاد به مواضع آمریکا و دفاع از رویکرد جمهوری اسلامی اظهار داشت که اقدامات ایران که از سر اجبار و برای دفاع از خویش صورت می پذیرد برای روسیه قابل درک ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۶    
دولت ترکیه از ایران و روسیه خواسته است که توافق آستانه در زمینه ادلب به طور کامل اجرا شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۰۲    
بعد از سخنرانی من حضرت آقا آن جمله ای که خیلی خبری شد را فرمودند که : حضور این خانم محترم به همراه همسر و فرزند خود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی دولت ضمن رد اظهارات رسانه ها و مقامات غربی که علت انفجار در سایت سکوی پرتاب ماهواره را ناشی از خرابکاری و یا جاسوسی عنوان نموده اند، وقوع آن را صرفا ناشی از یک خلل فنی عنوان نموده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۷    
بنابر آمار منتشر شده توسط کانال اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه، واردات قانونی گوشی موبایل در طول مرداد ماه بشدت افزایش یافته و عدد 900 هزار تلفن همراه رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۷    
رئیس ستاد اربعین حسینی توضیحاتی درباره خدمات دهی به زوار، ارز، حمل و نقل راهپیمایی اربعین ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به فراهم نبودن شرایط و تفاهم با مجلس و نهادهای نظارتی واگذاری استقلال و پرسپولیس حداکثر تا پایان سال به تعویق افتاد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۷    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی نوشت: وحدت اسلامی بر پایه مبارزه با غده سرطانی منطقه یعنی رژیم کودک کش صهیونیستی می چرخد و دفاع قاطعانه حزب الله لبنان سبب برقراری صلح و امنیت در منطقه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۷    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درحالی این کار را انجام داده که فصل گذشته بعد از برخورد بدش با سرباز نیروی انتظامی و هل دادن او سوژه شده بود و حتی از سوی کمیته انضباطی با جریمه و محرومیت روبرو شد و بازی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۵    
در ادامه رایزنی های فشرده ایران و فرانسه برای دستیابی به راهی که به ادامه حیات برجام منجر شود، امروز، قرار است عباس عراقچی، دیپلمات ارشد ایرانی در راس یک هیات اقتصادی با مقامات فرانسوی مذاکره کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۲    
روزنامه نیویورک تایمز نوشته است که مقام های ارشد کاخ سفید به دنبال اجرای طرحی هستند که بر اساس آن پس از خروج نیروهای ارتش آمریکا از افغانستان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۲    
همزمان با تداوم سیر نزولی قیمت مسکن، میزان معاملات مسکن نیز افت چشمگیری را به خود دیده تا آنجا که میزان معاملات صورت پذیرفته در پنج ماهه ی ابتدایی سال ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۷    
در دوسال و هفت ماهی که از انتخاب آقای ترامپ به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده می گذرد، اکثر مردم این کشور دریافته اند که وی شخصیتی ناهنجار دارد، نژاد پرست است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: راه اندازی سامانه ثبت حقوق شاغلان دستگاه های اجرایی الزاماتی را می طلبد، هر چند که ما در سال 97 اطلاعاتی را در سامانه مذکور بارگذاری کرده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۱    
در بیانیه جبهه پایداری آمده است: دورنمایی از مذاکرات مطرح می شود که اگر مسئولین دولت از گذشته مذاکرات برجام درس نیاموزند ممکن است بار دیگر کشور را در یک موافقت خسارت بار جدید وارد کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های وزیر ارتباطات به سؤال نصرالله پژمانفر قانع شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۲    
سردار ذوالقدری از پلمب یک فروشگاه عرضه مانتو در میدان ونک به دلیل ارائه مانتوهای مغایر با پوشش ایرانی اسلامی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شورای عالی فضای مجازی وظیفه احراز هویت کاربران در فضای مجازی را بر عهده وزارت ارتباطات گذاشته است و چرا این وزارتخانه در این زمینه به وظایف خود عمل نمی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۶    
یک رسانه بنگلادشی از حضور وزرای خارجه ایران، استرالیا و سریلانکا در نشست روز پنجشنبه اتحادیه همکاری های منطقه ای حاشیه اقیانوس هند در داکا پایتخت بنگلادش خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۶    
محمد قلی یوسفی استاد دانشگاه با اشاره به اینکه عدم شفافیت یکی از سرچشمه های ایجاد فساد است،گفت: زمانیکه در نظام اقتصادی کشور شفافیت وجود نداشته باشد، فساد روی خواهد داد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۰    
دولت فرانسه همزمان و با ورود دانش آموزان به مدارس، تدابیری را برای کمک به خانواده سه میلیون دانش آموزی که از موقعیت اقتصادی ضعیفی برخوردارند را آغاز کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۷    
به وضوح مشهود بود که زبان کارشناسان ضدجاسوسی در بیان جزئیات پرونده ها بسته است و گاه که یک همکار رسانه ای با 2-3 سوال متوالی قصد گودبرداری! و کسب اطلاعات بیشتر را داشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۱    
5 میلیارد دلار از سوی فرانسه و تحت نظارت آمریکا فعلا به نوعی تعیین تکلیف شده که طی 90 روز و سه دوره پرداخت خواهد شد. ولی به نظر میرسد این بار هم از اروپا آبی گرم نشود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۶    
نتایج انتخابات در دو ایالت آلمان از قدرت فزاینده و روبه رشد نیروهای دست راستی به رهبری حزب افراطی آلترناتیو برای آلمان (AfD)در قطب اقتصادی اروپا حکایت دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۷    
یک شیرپاک خورده ای مثل شما که این طور یقینی از پایبندی امریکا و اروپا به برجام می گفتید، پیدا خواهد شد که در مورد آرزوی عکس انداختن ترامپ با روحانی هم قصه بگوید!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۱    
نویسنده و تحلیل گر با اشاره به اینکه برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران کاملا قانونی است ابراز داشت که هیچ کدام از چیزهایی که دونالد ترامپ می گوید ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: کسی را بی سند مورد اتهام قرار دادن امری ناشایست است و به حرکت و مبارزه ضربه می زند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز از پاسخ های دژپسند وزیر اقتصاد به سؤال منصور مرادی نماینده مریوان قانع نشده و به این وزیر دولت کارت زرد نشان دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۵    
در چند سال اخیر خوی کاخ نشینی و اشرافی گری در میان برخی از مسئولان و مذهبیانی که وجهه اجتماعی خود را با انتساب به مذهب کسب کرده اند آن چنان شیوع پیداکرده که منجر به خلق طبقه ای جدید تحت عنوان اشرافیت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۲    
سالانه 800 هزار تصادف در ایران روی می دهد که از حیث آمار مرگبارترین حوادث جاده ای، ایران رتبه اول را در جهان دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح با بیان اینکه در سال 96 حدود 100 هزار سرباز و در سال 97 هم 160 هزار سرباز گواهینامه مهارت دریافت کرده اند، گفت: قرار است این تعداد در سال جاری به 200 هزار نفر افزایش یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمب یک فروشگاه عرضه مانتو در شمال پایتخت به دلیل ارائه مانتوهای مغایر با شئونات اسلامی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تغییر نحوه انتخاب رئیس کل بانک مرکزی توسط نمایندگان کمیسیون متبوع خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۶    
نرخ ارز سکه طلا دلار 11 شهریور 98؛ سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 58 هزار تومان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از عدم رعایت قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۰    
وزیر خارجه ایران تاکید کرد که تهران هیچ مذاکره ای در زمینه بازنگری مفاد برجام انجام نخواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۷    
وحید حاجی پور روزنامه نگار حوزه انرژی در گزارشی نوشت: در حالی که توسعه فاز 11 مرزی ترین فاز پارس جنوبی پس از 18 سال معطل مانده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۷    
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه ای خبر دستگیری 3 نفر از مدیران سازمان تدارکات پزشکی را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی به عملیات موفقیت آمیز رزمندگان حزب الله علیه ارتش رژیم واکنش نشان دادند و درباره عملیات های بعدی مقاومت علیه اشغالگران هشدار دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۰۲    
حزب الله مدتها پیش از اینکه در نخستین روز ماه محرم خودروی نظامی اسرائیلی را در پادگان افیفیم هدف قرار داده و سرنشینانش را به هلاکت رسانده یا مجروح کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۶    
هواداران باشگاه پرسپولیس با رونمایی از تصاویر جنجالی مربوط به هواداران تراکتور به حمایت از علیرضا بیرانوند پرداختند و خواهان اقدام متقابل باشگاه خود در برابر تراکتور شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی از فراخوان ساخت مسکن در 1000 هکتار زمین آماده سازی شده دولتی خبر داد و شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۵۰    
سنگربان باشگاه تراکتور در اینستاگرام شخصی خود، پیامی جنجالی را منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۷    
با وجود کاهش صادرات نفت ایران در پی تحریم های آمریکا صادرات فرآورده های نفتی توسط ایران افزایش یافته و تخمین زده می شود ایران در حال حاضر هر ماه نیم میلیارد دلار فرآورده نفتی صادر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۵    
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان اهل بیت(علیه السلام) را مشاهده می کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۲    
مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما توضیحی مبنی بر پخش برنامه تلویزیونی فرمول یک ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در توییتر به پاسخ روز گذشته حزب الله لبنان به حمله اسرائیل واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۱    
طوفان موسوم به دوریان با بادهایی به سرعت 295 کیلومتر جزائر کارائیب و به ویژه باهاما را در هم کوبیده و زندگی را در این منطقه از میان برده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۱۱    
سفیر استرالیا در روسیه می گوید که پیوستن کشورش به ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس به معنای تایید مواضع دولت دونالد ترامپ در قبال ایران نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۵    
رسانه های انگلیس از احتمال اعزام پهپادهای این کشور به منطقه خلیج فارس به منظور کمک به ماموریت حفاظت از نفتکش ها در تنگه هرمز خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۵    
نماینده زنجان در مجلس گفت:اخیراً مطلبی به ناحق به من نسبت داده شده و همانطور که استحضار دارید نماینده به حسب مسؤولیت نمایندگی مردم و تکلیف قانونی، وظیفه پیگیری امور مردم را دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۲    
بخش هایی از مهم ترین آداب مداحی را در حوزه انتخاب آهنگ، مضمون اشعار، استنادات سخن و مارکردهای مداحی در یک اینفوگرافی مبتنی بر بیانات رهبر معظم انقلاب بخوانید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۶    
نماینده مشهد در نشست خبری با ارائه مستنداتی گفت که شرکت ایران ایرتور به صورت غیرقانونی به شخصی که توانایی اداره شرکت را ندارد واگذار شده که نتیجه آن تضییع حقوق بیت المال و زیان ده کردن شرکت بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
همتی اعلام کرد: بانک مرکزی مصمم به تغییر کانال انتقال اثر پول پرقدرت به نقدینگی ، با راه اندازی عملیات بازار باز است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور همچنان بر موضع خود ایستاده و در صورتی که اطمینان داشته باشند دیدار با فردی به مردم ما کمک می کند امتناع نمی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۷    
سفیر کشورمان درعراق از پیگری های بانک مرکزی و نمایندگی کشورمان برای تامین ارز مورد نیاز زائران اربعین در داخل کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۵    
سید مهدی ثابت قلم یکی از اعضای قدیمی هیئت صنف لباس فروشان تهران در گفت وگو با فارس از تاریخچه این هیئت گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۲    
سریال بوی باران با نام قبلی عروس تاریکی از شبکه یک از خردادماه 98 شروع به پخش و مخاطبان خود را در طی این 2ماه پیدا کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار آن شد تا در گام سوم، سانتریفیوژهای نسل جدید IR6 و IR8 را نصب کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۵    
پیشوای آلمان نازی برای مقابله با هرگونه مرگ ناشی از مسمویت غذا توسط متفقین و یا مخالفین داخلی اش، 15 زن را مامور چشیدن غذاهایش کرده بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر خارجه آمریکا وقوع جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان را حتمی دانسته و اعلام کرد، این جنگ، قطعا اتفاق می افتد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۲    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط بازنشستگان امروز بسیار سخت و شکننده است، از دولت خواست تا نسبت به همسان سازی حقوق ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۶    
اسناد بدهی های محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران به ریز منتشر شد. معاون مالی اقتصادی وقت شهرداری رقم بدهی ها را 16 هزار میلیارد تومان عنوان و تأکید کرد که 44 هزار و 609 میلیارد تومان هم منابع قابل ...
  • ۱