جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۲۳May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۶    
پخش مجموعه تلویزیونی مرضیه به کارگردانی فلورا سام از 23 شهریور آغاز می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۱    
دیوانچی بسکوال نقاش معروف ایتالیایی که واقعه عاشورا را در عالم رؤیا دیده و از آن متاثر شده است، این صحنه را در طول 6 ماه به تصویر کشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۲    
سخنرانی کوتاه استاد عالی در مورد عزادار اصلی ماه محرم را در این فایل صوتی خواهید شنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۶    
هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای سال 98 نیمه دوم آبان ماه امسال از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۲:۱۵    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۶    
مشکلات درآموزش پرورش از بین نمی رود، بلکه از وزیری به وزیر دیگه منتقل می شود!/پنجمین وزیر آموزش پرورش روحانی رای اعتماد گرفت!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۷    
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شب هفتم تا دوازدهم محرم، محضر رهبر معظم انقلاب و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۲    
فاطمه عبادی زن نقاشی که توانست قهرمان مسابقه عصر جدید شود میگوید مردم شهرش ، ماهشهر تا صبح پایکوبی داشتند چون فکر می کردند او برای شان کاری کرده یا حرفی زده که مسئولان و نمایندگان شان نکرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیته کشوری مبارزه با آنفلوآنزا گفت: افراد مبتلا به HIV ، زنان باردار، مبتلایان به دیابت و سرطان، افراد بالای 60 سال و کودکان 6 ماهه تا 6 ساله در اولویت تزریق واکسن آنفولانزا هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۹:۵۱    
بعد از سال ها بی حوصلگی و سکون سایه افکنده بر موسیقی سنتی و فاخر ایران زمین، نخبه ای از دیار اردبیل درخشیده و حیرت اساتید به نام را رقم زده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۱    
یک منبع فرانسوی گفته وزیر دارایی این کشور در واشنگتن خواستار صدور معافیت های تحریمی برای برخی شرکت ها جهت مجاز کردن فروش نفت ایران به چین، هند و ژاپن شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۹:۲۱    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: به اعتقاد من دموکراسی بدترین و ناگزیرترین روش اداره کشور است ولی در عین حال و به رغم همه دعواهای که در ایران داریم راهی جز صندوق رای نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۵۱    
وزیر خارجه با بیان اینکه اگر اروپاییها اقدام لازم را برای اجرای تعهداتشان قبل از روز پنجشنبه انجام ندهند، گام سوم را برخواهیم داشت، گفت که روحانی به زودی جزییات گام سوم را اعلام می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۰    
وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای روز سه شنبه از تحریم سازمان فضایی، مرکز تحقیقات فضایی و پژوهشگاه هوا-فضای ایران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۱    
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس دست خالی ایران را ترک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به میزبانی استقلال در دربی رفت، 90 درصد ظرفیت ورزشگاه متعلق به هواداران این تیم خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۶    
منابع مطلع از آموزش 700 شبه نظامی یک گروه تحت حمایت ارتش آمریکا در شرق سوریه در هفته های گذشته خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه ای گفت که برنامه جامع اقدام مشترک نمرده و هنوز زود است درباره مرگ برجام صحبت کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از صدور مجوز حمل 200 لیتر سوخت یارانه ای برای رانندگان ایرانی به خارج از کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۲۱    
سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی این استان برای جابه جایی زوار اربعین حسینی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور که ا با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مجلس، حاجی میرزایی را به سمت وزیر آموزش و پرورش منصوب کرده بود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۰    
یک مقام فرانسوی به گام های احتمالی ایران برای کاستن از تعهدات خود ذیل برجام واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۷    
فصل سوم سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی به زودی روی آنتن شبکه سه می رود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۱    
درسال های اخیر نصب بنرهای عجیب در سطح شهرهای کشوربحث برانگیز شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۵    
انتشار تصاویر حرکتی که علیرضا بیرانوند مقابل تماشاگران تراکتورسازی انجام داد، هواداران استقلال را بر آن داشت تا با استناد به حکمی که خردادماه کمیته اخلاق برای او صادر کرده بود، خواستار محرومیتش شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۵    
در غیاب کمال کامیابی نیا با وجود داشتن احمد نورالهی 3 امتیاز در تبریز از دست پرسپولیس پرید تا کالدرون ارزش های این هافبک دفاعی، جنگنده و توپگیر را بیشتر حس کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۲    
مقصود اسعدی سامانی از روند کاهشی نرخ ارز نرخ های بلیت هواپیما از اواسط شهریور خبر داد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد وزارت امور خارجه اخبار مربوط به نقش داشتن سرویس های امنیتی هلند در خرابکاری در سایت هسته ای نطنز را در دست بررسی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۰۶    
در این مطلب قصد صحبت درباره یکی از باهوش ترین کودکان روی کره زمین را داریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۱    
نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق عملیات امنیتی خود را برای تعقیب عناصر تروریستی داعش در جزیره البغدادی استان الانبار آغاز کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۵    
وزیر کشور گفت: در نظام بودجه ریزی بیش از 12 درصد اختیارات به استان ها نمی دهیم که باید این شیوه اصلاح شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۲    
انتشار عکس و فیلمی از مراسم ازدواج یک دختر9 ساله با پسری 22ساله در شبکه های اجتماعی حسابی حاشیه ساز شد و واکنش های زیادی را در پی داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۲۷    
سازمان ملل اعلام کرد که بیش از بیست و چهار میلیون شهروند یمنی برای زنده ماندن نیازمند کمک هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۱۵    
در پی بازنشر فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود 9 ساله با یک جوان، فرماندار بهمئی توضیحاتی ارائه داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۶    
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعاء گفت که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در آستانه فروپاشی و شکست قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۱۵    
فرماند جدید سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی به تشریح راهبرد اصلی بسیج در عصر جدید پرداخته و بر ضرورت توجه به مقوله فرهنگ و تربیت تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۰۶    
لودریان مذاکرات با ایران را شکننده خوانده و وضع هرگونه خط اعتباری برای ایران را منوط به موافقت ترامپ دانسته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۳۶    
از آنجا که هر بار قلیان کشیدن معادل استعمال 70 تا 100 پُک می باشد، هر وعده قلیان با کشیدن 100 نخ سیگار برابری می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۸:۱۲    
شهردار تهران در آستانه سفر اروپایی اش در گفتگویی اظهار داشته که چهل درصد از آلودگی تهران متعلق به خودروهای شخصی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۴۵    
ولیعهد عربستان قصد دارد مرکز امنیتی متخصص در مأموریت های جاسوسی را در جیبوتی راه اندازی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس کل گمرک اظهار داشت با وجود تشدید فشارهای ناشی از تحریم ها، در طول پنج ماهه گذشته 60 میلیون تن کالا از گمرکات صادر شده و تنها 14 تن کالا وارد شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۵۱    
سریال تلویزیونی مرضیه ساخته فلورا سام و با بازیگری داریوش ارجمند، پژمان بازغی، گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، ماه چهره خلیلی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۳۶    
زمانی که موی بینی از ریشه کنده شود پیاز آن صدمه می بیند و میکروب های همراه با هوای وارد شده به بینی، در پیاز مو تجمع می کند. این اتفاق ممکن است منجر به جوش های چرکی و عفونت های شدید شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۷    
در پی انتشار فیلمی از عقد دختربچه ای برای مردی 22 ساله در فضای مجازی، رئیس دادگستری شهرستان بهمئی با ورود به مسئله عقد را منتفی نمود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۲۱    
از ابتدای مهرماه تمامی مکاتبات مجلس الکترونیکی خواهد شد. از همین رو تمامی مکاتبات مجلس که تا به امروز با کاغذ صورت می پذیرفت حذف خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
حملات موشکی حزب الله لبنان علیه پایگاه و خودروی نظامی اسرائیلی، نتانیاهو را بر سر دوراهی سخت قرار داده که یکی از آن ها روی آوردن به گزینه نظامی و دیگری سکوت در برابر حملات حزب الله است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۲    
اصلاح طلبان با پر و بال دادن به این به ظاهر اصولگرایان معتدل که بیشتر از اعتدال، دارای شمه های قوی محافظه کاری هستند سعی برآن دارند تا جبهه انقلاب را از طراوت انقلابی خود تهی کرده و انقلابی گری که ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۶:۰۶    
در این برهه ی از زمان روی مسئله ی خانواده تکیه کنید. دشمن نه دشمن ایران یا دشمن انقلاب؛ دشمن بشریّت- تصمیم گرفته که نظام خانواده را در بین بشر از بین ببرد. خانواده سنّت الهی است. 97/12/07
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۷    
نمایندگان دموکرات آمریکا تحقیقاتی را درباره نقش رئیس جمهور این کشور در پرداخت حق السکوت به زنانی که با او ارتباط غیراخلاقی داشتند، صورت می دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۵۱    
معاون رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس خبری مشترکش با رئیس جمهور لهستان از نیات روس ها مبنی بر مداخله در انتخابات اروپا و تلاش برای بهره برداری از عنصر نفت و گاز برای اعمال فشار بر متحدین غربی آمریکا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۲    
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه هیچ یک از مدیران نباید حقوقی بالاتر از شهردار داشته باشند، گفت: این موضوع را پیگیری می کنیم و در صورت تخلف، حکم انفصال می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۴۲    
با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریزش روی و اعتماد مردم به این جریان، اصلاح طلبان تلاش می کنند با اظهارات رادیکال و هجمه به ارکان نظام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سعی می کنیم تا آخر سال شناسایی دهک های پردرآمد را برای حذف یارانه انجام دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۶    
علی رغم فشار فزاینده آمریکا جهت جلب نظر مساعد کشورها برای حضور در ائتلاف دریایی مشترک برای حراست از تنگه ی هرمز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۵:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی تبصره (1) ماده (5) مکرر قانون صدور چک با موضوع تعلیق محرومیت بنگاه های اقتصادی از خدمات بانکی را برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۷    
در بودجه سال 98 شهرداری تهران میزان بدهی های بلدیه 40 هزار میلیارد تومان عنوان شده است این در حالی است که محمود میرلوحی عضو شورای شهر میزان بدهی های شهرداری را 69 هزار میلیارد اعلام کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۶    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کلید حل مشکلات کشور تکیه بر گفتمان مقاومت است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۳۰    
استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی لبنان با اشاره به هشدار اخیر سید حسن نصرالله درباره خطر پهپادهای رژیم صهیونیستی گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۱۲    
در راستای مشخص شدن وضعیت علی علیپور، به طور ناخواسته بند قرارداد 3 بازیکن دیگر پرسپولیس نیز برملا شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۶    
مسئولین رسانه ای و ارتباطات عراق از تعلیق فعالیت و بستن دفاتر شبکه ی آمریکایی الحره برای سه ماه خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی برای اینکه خواست رئیس جمهور از این وزارتخانه را برای تکمیل پرونده مسکن مهر تا پایان امسال عملیاتی کند، دستور داد پروژه هایی که زیر 30 درصد پیشرفت دارند از دستور کار خارج شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۱    
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: وجه فساد ستیزی قوه قضائیه خواسته همه مردم است و لذا همه ما باید کمک کنیم دستگاه قضایی اقدامات انقلابی خود را در این زمینه انجام دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۵    
همایش شیرخوارگان حسینی همزمان در سراسر کشور با حضور انبوه مادران و کودکان شیرخواره در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می گردد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۴۲    
وزیر صنعت در حالی بار دیگر بر واگذاری سهام شرکت های خودروساز تا سال آینده تأکید کرد که طبق نظر شورای نگهبان و اصلاحیه مجلس، واگذاری سهام این شرکت ها امکان پذیر نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۳۶    
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه برهم زنندگان بازار ارز زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می کردند، گفت: متهمان ارز دولتی گرفتند و مطلقا جنسی وارد نکردند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۷    
بسیاری از پزشکان مردم را از مصرف نوشابه بر حذر می دارند که البته کمتر به به تبعات آن اشاره می شود. در این گزارش به اتفاقات پس از مصرف نوشابه در بدن انسان اشاره می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۱    
باشگاه استقلال نسبت به زمان برگزاری دربی در هفتۀ چهارم لیگ برتر معترض است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۲۱    
عضو مجلس نمایندگان و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید ادعای تلاش برای بهبود شرایط مردم عراق و مقابله با تسلیحات کشتار جمعی دروغ بوده و هدف اصلی حمله به عراق دستیابی به نفت این کشور بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی که امروز در مراسم بهره برداری از 213 دستگاه ناوگان ریلی جدید حضور به هم رسانید بود اظهار داشت که پیشبینی می کنیم که تا پایان سال 974 دستگاه واگن باری ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور "علی اصغر مونسان " بر مسند وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی موافقت کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۶    
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه قدردانی 150 نماینده از مواضع رئیس جمهور برای عدم مذاکره با آمریکا را قرائت کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۷    
تیفانی ترامپ در واکنش به اظهارات مادلین ویسترهوت دستیار شخصی دونالد ترامپ که در آن تیفانی را به سخره گرفته بود، ابیاتی از مولانا را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۲:۳۶    
رسانه آمریکایی با اشاره به تداوم درگیری ها و اختلافات بین نیروهای وابسته به ریاض و ابوظبی در یمن و درگیری های درونی ائتلاف سعودی و اماراتی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۷    
دندان قروچه عبارت است از عادت ساییدن دندان ها. عنوان قروچه معمولاً در خواب رخ می دهد ولی ساییدن یا کوبیدن دندان ها در طول روز نیز شایع است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۲:۱۵    
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش میثاق ملی ما برای ساختن انسانهای مستقل است گفت: اجرای این سند در اولویت های بنده قرار دارد و آن را اجرا خواهم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۱    
امروز (سه شنبه) پنجاه و چهارمین جلسه کمیته نظارت بر کسب و کارهای اینترنتی با موضوع ارائه سامانه پایشگر هوشمند جهت نظارت سیستمی بر کسب و کارهای اینترنتی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۵    
از دیدگاه اسلام، هریک از زن و مرد ویژگی هایی دارند که از آن خودشان است و تفاوت های جنسی میان آن دو، ناشی از اصل آفرینش است. شرط سعادت هریک از آنها این است که هرکدام بر پایه ویژگی های خود حرکت کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بابت تکمیل خط آهن چابهار - زاهدان از مقام معظم رهبری درخواست برداشت از صندوق توسعه ملی داشتیم که ایشان موافقت کردند و پیش بینی می شود پروژه تا سال 1400 به پایان برسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز که به ریاست علی لاریجانی برگزار شد صلاحیت وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و آموزش و پرورش را بررسی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۶    
با وجود پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع مختلف و در دانشگاه های مختلف، هم چنان عمده ی رشته های تحصیلی و صندلی های دانشگاه ها، بدون دانشجو باقی مانده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۰    
بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با حواشی همراه بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۷    
32 تشکل دانشجویی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه از تخلف بزرگ دولت در تاخیر 6ساله اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر دادند و از رئیسی خواستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۱    
طبق اعلام یک منبع آگاه، مالک یکی از باشگاه های دسته اولی فوتبال ایران چندی پیش دستگیر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک اظهار داشته که حتی در میان وبسایت ها و شبکه های اجتماعی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند شاهد فروش اسلحه، مهمات، مشروبات الکی، سیگار الکترونیکی و.. ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در اردبیل خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۶    
ایجاد بانک مشترک ایران و سوریه و اجرای مفاد تفاهم نامه بانک های مرکزی ایران و سوریه در دیدار نمایندگان بانک های دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۳    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگویی به تاثیر کارشکنی های آمریکا بر مواردی از جمله برجام، قانون بین المللی و فعالیت روند صلح آستانه اشاره کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۵۲    
مراسم مذهبی و سنتی قارقارا یکی از آئین های دیرینه مردم منطقه تاریخی خلخال که در آخرین جمعه ماه ذی الحجه و در برخی مواقع یک یا دو روز مانده به ماه محرم برگزار می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه امسال مصرف آب شرب نه فقط در تهران بلکه در کشور رکوردزنی کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۰:۳۷    
زلمای خلیلزاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان خبر داده که در صورت تایید مفاد توافق حاصل شده با طالبان از سوی دونالد ترامپ، نیروهای آمریکایی پنج پایگاه را در کمتر از 135 روز تخلیه خواهند نمود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۴۰    
کارشناسان رصد ماهواره ها می گویند توییت ترامپ در مورد ایران به آن ها کمک کرده تا اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد یک ماهواره جاسوسی سری به دست آورند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۳۷    
سید صدرالدین شریعتی می گوید یکی از پیام های امام حسین(ع) به یاوران ظهور دوری از تعلقات دنیوی و همراستایی با برنامه های خدا بدون هیچ گونه چشم داشتی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی و پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان این ماه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس جمهور گفت: ممکن است از تعبیرها سوء برداشت شود، ما هیچ تصمیمی برای مذاکره دو جانبه با آمریکا نداشتیم و نداریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۷    
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، جزئیات توزیع 6 قلم کالای اساسی تخصیص یافته به هیات های مذهبی را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه، برخی افراد در دستگاههای اجرایی بدون داشتن هیچ گونه پست یا وظیفه ای فقط ساعت می زنند و حقوق دریافت می کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۷    
ریاست جمهور دقایقی قبل به منظور دفاع از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وارد صحن علنی مجلس شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۷    
بعد از آن که ایران در گام دوم کاهش تعهدات برجامی اش پایبندی خود به رعایت سقف 3.67 درصد را لغو کرد، ذخایر اورانیوم غنی شده تا 4.5 درصد ایران از مرز 25 کیلوگرم گذشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۵    
در حالیکه فضای نقدها در بررسی وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش به سمت نقد روزمه ای رفته است برخی معتقدند نبود نظام ارزیابی عملکرد باعث می شود هر فردی خود را در اندازه وزارت ببیند یا یک وزیر به محض اینکه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۲    
رئیس سازمان مالیاتی با بیان اینکه ، وصول مالیات در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد رشد کرده است ...
  • ۱