جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۴۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۱    
نمایندگی قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اعلام کرد که پس از امتناع صداوسیما از پخش جوابیه دولت درباره برنامه پرونده ویژه با موضوع دختر آبی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۵    
طبق اعلام بانک مرکزی ارز مورد نیاز زائران اربعین حسینی در بانک های منتخب و صرافی های مجاز عرضه می شود؛ هر زائر می تواند 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها دریافت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۰    
مهناز افشار در پاسخ به ویدئو منتشر شده از پگاه آهنگرانی درباره اظهارنظرهای جماعت سلبریتی، پستی تمسخرآمیز را خطاب به این هنرپیشه در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مجوز پروازهای اربعین برای شرکت های هواپیمایی صادر شده است، گفت: با هر گونه گران فروشی در نرخ بلیت پروازهای اربعین برخورد می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۲    
دختری جوان که در دام کثیف پسرخاله اش افتاده بود وقتی دید او اجازه ازدواج با پسر مورد علاقه اش نمی دهد به طرح شکایت پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۶    
ماندانا سوری، بازیگر سریال های طنز مهران مدیری در سال های گذشته اعلام کرد که از سال 1388 به بیماری ام اس مبتلا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر تقویت مدارس دولتی درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: هم اکنون فقط عده ای از نیروهای حق التدریس مقداری از مطالبات خود را دریافت نکرده اند که به زودی پرداخت می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۲    
بعد از همه دعوا ها و مصاحبه هایی که طرفین شهرآورد در رده مدیریتی طی روز های گذشته انجام دادند شهرآورد 90 نه تنها 90 به 10 نشد بلکه 50 به 50 هم نشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد که محمدجواد ظریف برای شرکت در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل بامداد جمعه راهی نیویورک می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۲:۲۷    
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: واگذاری زمین های این بنیاد به مردم، از نیمه دوم امسال شتاب بیشتری خواهد گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۲:۰۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های اطراف نوار غزه خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۱:۳۶    
جای خالی صابر فردوس پسر حشمت فردوس که امروز به دلیل همکاری با شبکه جم از ایران رفته است، با مرگ حل می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع بزرگ عاشقان حسینی گفت: در برنامه ها و مصاحبه های تلویزیونی نباید اربعین را به یک احساس خوب تقلیل دهیم، بلکه باید بگوییم هرکس به اربعین می رود، آماده یاری حسین (ع) است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۱:۰۰    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر هویت مقدس مرزها برای کشور، از برقراری امنیتی پایدار در تمامی مرزهای کشور خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۵۱    
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است علیپور در کنار جونیور می تواند زوج خوبی را در خط حمله تشکیل دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۵    
ستارۀ استقلال در تمرینات این تیم بالاخره پا به توپ شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۵    
رئیس فرهنگستان زبان فارسی با اشاره به خروج شماری از نخبگان المپیادی به خارج از کشور از آنها خواست تا به دلیل بی مهری مسئولین با مردم خودشان قهر نکنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: برنامه دولت در سال رونق تولید حمایت همه جانبه از بخش های مختلف تولیدی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۰۶    
زلزله ای به بزرگی 3.3 ریشتر حوالی فاریاب در جنوب استان کرمان را لرزاند
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۲۰:۰۰    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۹:۵۷    
سفیر و نماینده کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۲    
سردار دهقان اذعان داشت که اظهارات متفاوت و گاه متعارض مقامات سعودی و آمریکایی در رابطه با منشا حملات موجب سرگشتگی و سردرگمی سعودی ها و غربی ها شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا نیروی نظامی این کشور را قدرتمندترین در تاریخ خواند و گفت از دید او رسیدن به راهکاری مسالمت آمیز با ایران چیز خوبی است، اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی می افتد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۰    
پس از انتشار اخباری دال بر تمایل خرید نفت عراق از سوی سعودی به منظور جبران عرضه نفت، یک عضو ارشد پارلمان عراق، احتمال فروش نفت این کشور به ریاض را رد نموده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۵    
انتشار عکس جنجالی نخست وزیر کانادا موجب شده تا وی صراحتا به میدان آمده و از شهروندان این کشور بدلیل اقدام نژادپرستانه اش عذرخواهی نماید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۶    
شمارش آراء انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی با اعلام کمیته انتخابات امروز به پایان رسید و دو حزب نتانیاهو و گانتز بدون کسب اکثریت کرسی های پارلمان، در بن بست باقی ماندند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۱    
وزیرخارجه کشورمان در گفتگو با سی ان ان هشدار داد که واکنش ایران به هر اقدام نظامی کوبنده و با تلفات گسترده همراه خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در یک پیام توییتری به اتهامات اخیر مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا علیه ایران پاسخ داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۱    
مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا از سفر به عربستان و امارات چندین هدف را دنبال می کند که در این یادداشت به آنها اشاره می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۶    
جایگاه و چهره برجسته رهبر انقلاب در میان تحلیلگران، رسانه ها، اندیشکده ها و مقامات سیاسی جهان که به کرات در سخنرانی ها ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در سه ماه اول سال 98، بخش غیر نفتی که بخش مولد اقتصاد است، حدود 0.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال 97 رشد داشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۶    
سازوکار غیرشفاف، غیرسیستماتیک و انسا ن محور اخذ مالیات از بازار وکالت باعث شده که حدود 85 درصد از وکلا با درآمد های بالا مالیات نپرداخته و فرار مالیاتی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۰    
زیارت اربعین تنها دربارهٔ حسین بن علی وارد شده و هیچ پیشینه ای را نمی توان برای اربعین و اعمال مربوط به این روز تا پیش از حادثه عاشورا تصدیق کرد و این ویژگی و امتیاز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۱    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) ابراز امیدواری کرد موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ایران هر چه زودتر حل شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۲    
به رغم تاکیدات قوانین بودجه از سال 94 درخصوص حذف یارانه سه دهک غیر نیازمند، بالاخره دولت تن به اجرای این مصوبه داد. اگر یارانه تان قطع شده است اینجا کلیک کنید
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۰    
آب، برق و گاز از جمله منابع انرژی مهمی است که با صرف هزینه بسیار تولید می شود و به دست مصرف کنندگان می رسد. بخش مهمی از این گونه های انرژی به مصارف خانگی می رسند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۲    
یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۰    
نخست وزیر پیشین بریتانیا گفت، دونالد ترامپ سال 2016 عنوان نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا را با "وعده حفاظت از تولیدات داخلی، بیگانه هراسی و گرایشات زن ستیزی" خودش به دست آورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ماه ها با رقیب انتخاباتی خود در حاشیه مراسمی به صورت غیررسمی دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۰    
بعد از دیدن این علائم حتما نوزادتان را برای معاینه به مطلب پزشک ببرید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۰    
پس از هفته ها واکنش جامعه نسبت به حذف نام شهدا از معابر شهری، شهردار تهران در اقدامی دیرهنگام عاملین این اقدام را برکنار نموده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۷    
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد که سومین رژه هوایی مشترک ارتش و سپاه 31 شهریور برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۴۵    
کوتاهی قد یکی از مواردی است که سبب معافیت از سربازی می شود اما بسیاری از مشمولان سربازی نمی دانند که حداقل قد برای بهره مندی از این معافیت چقدر است
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۶    
ایزدی اظهار داشت: ترامپ نیاز دارد برای انتخابات آینده نشان دهد که بُرد داشته و از طرفی هم به طور کلی نشان دهد سیاست هایش نسبت به ایران جواب داده است زیرا اینگونه می تواند بگوید ایران تحت فشار مجبور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۰    
آیت الله عیسی قاسم مرجع تقلید و رهبر شیعیان بحرین جهت حضور در کنگره بین المللی امام سجاد (ع) عازم بندرعباس خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی شش طرح در این کمیسیون جهت مقابله با اقدامات تحریمی آمریکا سخن به میان آورده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۷    
اداره کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای از بارش و کاهش دما در استان های شمالی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۵    
اولین مورد توصیف شده بیماری در منطقه کریمه در سال 1942 یعنی دو سال قبل از اپیدمی کریمه رخ داده است. در سال 1944 در خلال جنگ جهانی دوم بیماری در شبه جزیره کریمه شایع و باعث مرگ بیش از 200 نفر از ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۲    
مشاور جدید امنیت ملی ترامپ که جایگزین "جان بولتون" جنگ طلب شده است، همچون سلف خود، برجام را "حماقت اوباما و توافق فاجعه بار" می داند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۶    
شاید منطقی تر بود که کمیسیونی تحت عنوان کمیسیون تلفیق بررسی طرح ها و لوایح شکل می گرفت، کمیسیونی شبیه کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه متشکل از نمایندگان همه کمیسیون های مجلس شورای اسلامی که در چنین ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۳۰    
زنگنه وزیری که دهه هاست بر کرسی وزارت نفت تکیه زده، در گفتگویی به تشریح وضعیت کنونی فروش نفت کشورمان و مشکلات پیش رو پرداخته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
حمله پیچیده یمنی ها به پالایشگاه های بقیق و خریص همچنان با شوک و ابهام جامعه جهانی روبرو است. عدم کارایی پدافند دفاعی آمریکایی ها موسوم به پاتریوت در مقابله با این حمله بر ابهام سعودی ها بیش از پیش ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۶    
تصمیم اخیر بانک مرکزی آمریکا به بهانه ای برای حمله مجدد رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی آمریکا به یکدیگر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۰    
نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق از اربعین به عنوان رمز استمرار حرکت امام حسین(ع) یاد کرد و گفت: ماندگاری عاشورا به عنوان یک اصل باید دنبال شود تا عدالت و ایمان زنده بماند و جامعه اسلامی به آرمان های ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۲    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هراسی از دشمنان نداریم، گفت: امروز آنقدر قدرتمند شده ایم که دشمنان مجبورند هر حادثه ای که اتفاق می افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۰    
یک کارشناس حوزه کار معتقد است اگر چه همسان سازی عیدی بازنشستگان طرح خوبی در راستای حمایت از کارگران بازنشسته است ولی در شرایط حاضر امکان مطرح شدن آن وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۰    
نامزدهای انتخاباتی دموکرات تا اینجا، نسبتا یکدست ضد خروج ترامپ از برجام سخن گفته اند اما راهکار آن ها برای جبران این اشتباه، یکسان نبوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۵    
محمدرضا نجفی گفت: از عدم شفافیت و صداقت برخی همکاران آسیب ها و خسارات فراوانی خورده ایم و ترجیح می دهم که شفافیت آراء با ملزومات منطقی و قانونی آن عملی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۲    
ذوالنور در گفتگویی اظهار داشت که شماری از نمایندگان برای پیروزی در انتخابات پیش روی مجلس، ماه هاست که به حوزه انتخابیه شان می روند و عملا یک سال است که مجلس را به تعطیلی کشانده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۵    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس گفت: در موضوع هسته ای چقدر مذاکره کردند، تعهد داده و آن را امضاء کردند و بعد یکی از تعهدات خود را هم اجرا نکردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۶    
یک وبگاه تحلیلی گزارش کرد، در حالیکه وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه از راهبرد دولت این کشور در قبال ایران دفاع می کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۷    
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در اولین اظهار نظر پس از استعفایش مدعی شد که عدم واکنش مناسب به سقوط پهپاد آمریکایی در خلیج فارس موجب شد تا ایران بیش از پیش به مواضع تهاجمی اش ادامه دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۲    
عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق شامگاه چهارشنبه (روز گذشته) اعلام کرد که این کشور می کوشد جنگ دیگری در منطقه رخ ندهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۶    
با شمارش 90 درصد آرا مشخص شده است که دو حزب اصلی رقیب در انتخابات پارلمانی اسرائیل نتوانسته اند اکثریت کرسی ها را به دست آوردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۹:۲۷    
یک مقام سابق پنتاگون در گفت وگو با یک شبکه روس، اذعان کرد که نمایش تبلیغاتی چهارشنبه شب سعودی ها برای متهم کردن ایران به حمله به تاسیسات نفتی آرامکو ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۹:۱۲    
یک شبکه خبری آمریکایی می گوید تحریم های جدید علیه ایران که ترامپ از آنها سخن گفته، نمی توانند چیز زیادی بر فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ایران بیفزایند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۰    
حالا که مهمترین تاسیسات نفتی جهان زیر شدیدترین حملات ممکن موشکی و پهپادی قرار گرفته می رود تا تحولی عمیق در معادلات حاکم بر منطقه خلیج فارس ایجاد کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۲    
سناتور جیمز ریش می گوید که ترامپ برای آنکه وارد درگیری مستقیم با کشوری دیگر نشود، هرکاری که لازم باشد انجام خواهد داد.