پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۸:۵۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۵    
در حالی که نتایج برخی از مطالعات نشان دهنده ارتباط نامطلوب بین مصرف تخم مرغ و بیماری قلبی است، دیگر مطالعات این ارتباط را رد می کنند. اما کدام نتایج معتبرتر است؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۵    
پوریا ذوالفقاری، منتقد سینما در صفحه شخصی خود از وخامت حال ماندانا سوری، بازیگر سریال قهوه تلخ به دلیل ابتلا به ام. اس، خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد اکنون حدود 43 میلیون نفر معادل نیمی از جمعیت کشور از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره مند هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۲۷    
سیما بر آن است تا در طول هفته دفاع مقدس یازده فیلم سینمایی از قبیل دیده بان، ایستاده در غبار، کیمیا و.... را به روی آنتن ببرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۱    
تحریم بانک مرکزی پیشتر نیز از سوی وزارت خزانه داری آمریکا صورت پذیرفته است، با این حال به نظر می آید که تحریم اخیر اهداف جدیدی را دنبال می نماید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۳۰    
امام جمعه اراک اظهار داشت که تا کنون دو مرتبه رهبری معظم انقلاب را نسبت به تحولات هپکو در جریان قرار داده ام. وی تصریح کرد: متاسفانه استانداری مرکزی از ابتدا مخالفت بنده با مدیریت جدید را نادیده گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۱:۱۱    
سناتور لیندزی گراهام به رهبران پنتاگون توصیه نمود که با قدرت با ایران برخورد نمایند، وی با اعتراف به از میان رفتن بازدارندگی آمریکا در منطقه گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان مهمی به سعودی ها هشدار داد که هرگونه فکر حمله تهاجمی به ایران را از سر به در کنید، که ایران نابودتان خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۲:۴۱    
دربی نودم در حالی فرارسیده در هفته چهارم لیگ که استقلال و پرسپولیس وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر ندارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۲:۳۲    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد یمن حاضر است حملات به عربستان را به صورت مشروط متوقف کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۰:۴۱    
عرضه سهام آرامکو در قلب طرح های شاهزاده جوان است ولی اگر سهام آرامکو به فروش برسد صرف بودجه جاری می شود. آل سعود با یک تناقض درونی لاینحل روبرو شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۰:۲۰    
در حالی که چند روز بیشتر به دربی استقلال و پرسپولیس باقی نمانده ممکن است سید جلال به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۵۶    
به گفته رویترز ترامپ اعلام کرده که قصد تحریم بانک مرکزی ایران را دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۷:۵۰    
علیرضا جهانبخش قادر به همراهی تیمش در بازی فردا نخواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان اداری در خیابان جمهوری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۷:۱۷    
مسوول سامانه فروش بلیت ورزشگاه آزادی توضیحاتی را در خصوص ظرفیت هواداران پرسپولس برای تماشای دربی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۶    
مهدی قائدی شکل جالبی به مدل موهای خودش برای بازی دربی روز یکشنبه داده.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۶:۲۰    
از شب گذشته نامه ای در کانال های تلگرامی پخش شده است که با دستور سازمان پدافند غیرعامل، شرکت های پتروپالایشی مستقر در عسلویه و کنگان به حالت آماده باش درآمده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۶:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به ادعای مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا با بیان اینکه حضور علیرضا فغانی در این کشور شانس بزرگی برای فوتبال استرالیا بوده است، گفت: افتخار بزرگی است که این داور بین المللی را خواهیم داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۵    
صادق توکلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که ذر فیلم آژانس شیشه ای بازی کرده بود، درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۵:۰۲    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز جمعه را در ورزشگاه پژوهشگاه نفت برگزار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۵۶    
اولین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت زاده بدون حضور نماینده ای از وزارت بهداشت چند روز پیش برگزار شد که این موضوع منجر شد قاضی پرونده نسبت به آن تذکر دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۱    
امام جمعه موقت تهران گفت: آقای رئیسی مچ دزدها را می گیرد و دانه دانه محاکمه و برخورد قاطع می کند؛ برای ایشان دعا کرده و آرزوی توفیق داریم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۴:۱۱    
مشاور عالی فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه هم طرح خاورمیانه بزرگ و هم طرح معامله قرن آمریکا با شکست مواجه شده است، گفت: آمریکا و متحدانش از نظر اقتصادی و نظامی فرسوده شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۴۱    
حسن روحانی برای شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل دوشنبه تهران را به مقصد نیویورک ترک می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۳۲    
یکی از کاندیداهای جایگزینی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت این نهاد باید نسبت به برنامه اتمی ایران دیدگاهی بی طرفانه و منصفانه داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۶    
آلن دلون بازیگر سرشناس سینمای فرانسه و جهان در حال پشت سر گذاشتن عوارض ناشی از سکته مغزی است و به رغم انتشار برخی شایعه ها درباره درگذشتش هنوز این خبر به صورت رسمی تأیید نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۰    
نخستین جلسه دادگاه مدیران یک شرکت دارویی بدون حضور نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو به عنوان مدافعان حقوق عمومی در حوزه سلامت برگزار شد که این امر واکنش سازمان غذا و دارو را به دنبال داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۵    
سازمان هواشناسی با اعلام کاهش 12 درجه ای دما در استان های نوار شمالی کشور از بارش های قابل ملاحظه در چند استان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۳:۰۲    
موضوع دریافت حق الوکاله های میلیاردی توسط وکلای مفسدان اقتصادی این روز ها به موضوعی داغ تبدیل شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۶    
امیر بارانی بهبهانی ، جوان دهه هفتادی که برای شبنم نعمت زاده وثیقه 20میلیاردی گذاشته ، فرزند سیدمعین، متولد 73/10/11 فرزند مالک معین موتور ، وارد کننده پورشه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۲    
پیشکسوت استقلال در خصوص دربی 90 گفت: استراماچونی باید به جای بازی با شیوه های تهاجمی، مثل پرسپولیسی ها از تدابیر بیشتر دفاعی استفاده کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۲۶    
سردار فدوی گفت: دشمنان بیش از 40 سال است که با جبهه حق در حال مبارزه هستند و با وجود 40 سال دشمنی این جبهه حق است که با اقتدار ایستاده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۷    
مساله کارت سوخت آنطور که بارها بیان شده، تنها برای مدیریت مصرف است و پایش کانال هایی که احتمالا اقدام به قاچاق سوخت می کنند. در این گزارش به 10 پرسش رایج درباره کارت سوخت، پاسخ داده ایم
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: از ساعت پنج بعدازظهر محورهای مرزن آباد- کرج و آبسک -رودهن یک طرفه می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۴۱    
سایت فدراسیون بسکتبال نوشت: تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین رده بندی فیبا در رده بیست ودوم قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به تجزیه و تحلیل نقشه های هواشناسی گفت: شنا در دریای خزر ممنوع شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه به خبرورزشی گفت: دلم می خواهد دربی جذاب از آب دربیاید تا مردم لذت ببرند البته در عین حال نظم رعایت شده و حرمت ها هم از هر جهت حفظ شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال استرالیا (FFA) تأیید کردند که علیرضا فغانی از فصل پیش رو در لیگ استرالیا سوت خواهد زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۲۰    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با انتقاد از بی توجهی وزارت راه و شهرسازی به رفع ایرادات قراردادهای مشارکتی ساخت مسکن در اقدام ملی، گفت: وزارت راه در بخش مسکن به دنبال اختراع چرخ است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۷    
وزیر دفاع اسبق آمریکا به دولت این کشور توصیه کرده از افزایش تنش ها با ایران جلوگیری کند و مواظب باشد توسط عربستان به جنگ دیگری کشیده نشود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۱۱    
ظریف وزیر خارجه کشورمان در پیامی توئیتری جنایات علیه مردم یمن را یادآور شده و سیاست آمریکا در قبال جنگ یمن را نشانه ارجحیت نفت نسبت به خون انسان ها برای واشنگتن دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۱:۰۵    
وزیر خارجه ایران با یادآوری طرح های دیپلماتیک ایران برای حفاظت از امنیت منطقه از حدود 30 سال پیش تا کنون، ائتلاف به اصطلاح مسالمت آمیز آمریکا را زیر سوال برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۵۶    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن با اشاره به مقابله نیروهای این کشور با سطوح مختلف تجاوزگری، اعلام کرد که امروز باید به سمت مهاجمان و متجاوزان حمله کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۳۲    
کلی کرَفت در سپتامبر توسط سنای آمریکا مورد تایید قرار گرفت. در روز رأی گیری دیروز کرفت 56 رأی تأیید در برابر 34 رأی مخالف را از آن خود کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۰:۲۰    
حمله آویگدور لیبرمن رئیس یکی از احزاب صهیونیست به نخست وزیر این رژیم و اولین واکنش ترامپ به شکست نتانیاهو در انتخابات رژیم صهیونیستی از مهمترین اخبار فلسطین اشغالی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۵۰    
دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول روز شنبه برگزار می شود و به جز دربی تهران یک بازی حساس در رشت برگزار می شود. مسابقه در کرج هم به نوعی برای استقلال تهران اهمیت دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: هنوز تصمیمی در خصوص شناورسازی ساعت کاری ادارات اتخاذ نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۴۱    
زنان وزنه بردار ایران امروز برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کردند. پوپک بسامی اولین دختری بود که برای ایران وزنه زد؛ او در وزن 55 کیلوگرم به مقام ششمی رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۲    
منوچهر هادی با انتشار این عکس نوشت: #دل #منوچهرهادی پشت صحنه پیاده رو پاسداران
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۰۳:۴۱    
نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی (بازنشستگان کشوری) به شرحی است که در خبر می آید.