پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۳:۱۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۲    
رامسین کبریتی بازیگر غایب ستایش3 که در شبکه های ترکیه ای بازیگری می کرد، پس از مهاجرت به کانادا گویا دفتر مهاجرتی تاسیس کرده و اقدام به پذیرش دانشجو می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۵    
سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4 میلیون و 32 هزار تومان، طلای 18عیار هم 409 هزار و 800 تومان و قیمت دلار در صرافی های بانکی 11 هزار و 350 تومان ارزش گذاری شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۷    
بازیگر محبوب قهوه تلخ که این روزها با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند سال گذشته غیر مستقیم از ابتلا به آن خبر داده بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمتی تعدادی از محصولات شرکت خودروسازی سایپا در بازار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۶    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد : 211 نفر افراد در حال انتقال یا پذیرفته شده که با عناوین مختلف از جمله ارایه مدارک دیپلم متوسطه و پیش دانشگاهی جعلی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
جنیفر لوپز، خواننده مشهور آمریکایی، در نمایش مد ورساچه در میلان لباسی را پوشید که پیشتر باعث ایجاد موتور جستجوی عکس گوگل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۶    
حسینی، نماینده دادستان در دادگاه امروز فساد خودروسازی سایپا از نقش مجری شبکه من و تو در این پرونده پرده برداشت که با سکوت جالب توجه رسانه های ضدانقلاب همراه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۵    
مهناز افشار اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی قصد ندارد در فضای مجازی درباره چیزی اظهارنظر کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۰    
کیانوش رحمتی بازیکن آبی پوشان پایتخت گفت: یکی از مشکلاتی که استقلال دارد، استرس بازیکنان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۷    
نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران با برتری قاطعانه مقابل تمامی رقبای خود راهی فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان شد اما بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف روس از رسیدن به فینال ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
دبیر مجله هنری آرت نت نیوز بیان کرد: زمانی که این تحقیق را آغاز کردیم بسیار مشتاق بودیم تا ببینیم شرایط برای زنان هنرمند تا چه میزان تغییر کرده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۷    
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اظهاراتی در رابطه با حضور بانوان در شهرآورد پایخت توضیحاتی را ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۱    
احزاب عربی سرزمین های اشغالی با اعلام حمایت از نامزدی بنی گانتس، آخرین ضربه را بر پیکر نیمه جان نتانیاهو وارد آوردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۵    
مدیر گروه مطالعات غیرنظامی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از رونمایی از روایت ناتمام سردار دفاع مقدسی نام برد که در سوریه فیض عظیم شهادت نائل آمد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۰    
عباس عراقچی در توئیتی مدعی شده است که محدودیت های سنگینی برای تردد ظریف در آمریکا اعمال شده تا آنجا که بدلیل فقدان استودیو، استودیویی در مقر ایران در نیویورک تعبیه شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از بکارگیری جدیدترین ادوات نظامی در رژه نیروهای دریایی در آب های نیلگون خلیج فارس خبر داده و به استکبار جهانی هشدار داده است که پاسخ ایران به هر تهدیدی محکم و کوبنده خواهد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۰    
رئیس جمهور ترکیه پیش از سفرش به نیویورک جهت حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران گفت: ما با آمریکا سر ستیز نداریم، اما آنها نیز باید بدانند که بدون دعوت به منطقه ما آمده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
نهضت مردمی تحول در صدا و سیما در فراخوانی با عنوان گام دوم از آحاد مردم و فعالان فرهنگی جهت پیوستن به این نهضت و ارسال نقدها، مطالبات و پیشنهادات خود درباره عملکرد صدا و سیما دعوت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
به دنبال افزایش نرخ تورم در ماه های اخیر، این سوال در میان محافل اقتصادی مطرح است که آیا نرخ سود بانکی تغییر خواهد کرد یا خیر.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
نماینده سازمان ملل در امور یمن ضمن استقبال از طرح انصارالله برای توقف مشروط حملات یمنی ها به عربستان گفت که این طرح پیامی قوی درباره اراده پایان جنگ است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای ضمن تمجید از هوادارانش، ابراز امیدواری کرد که داور دربی به ستاره این بازی تبدیل شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۵۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب این کشور در سال 2014 هشدار داد که اگر حملات متجاوزان علیه یمن متوقف نشود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید دولت عربستان با توهم دشمنی ایران با خود و گریز از واقعیت ها و حقایق موجود همواره با طرح نام ایران به دنبال فرافکنی شکست های خود است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۵    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی دیروز کربلا را که منجر به شهادت 12 زائر عتبات عالیات شد، برعهده گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۲:۱۲    
به جز علیرضا بیرانوند و وحید امیری، احتمالا سایر نفرات دربی همان بازیکنان بازی با نفت آبادان خواهند بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور با ارسال بخشنامه ای به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی طرح تغییر ساعات کاری ادارات شهر تهران در نیمه اول مهر ماه را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۳۰    
این تناقض در امضای علنی و رای غیرعلنی، از مخالفت با اصل طرح به مراتب بدتر است. این نوع مخفی کاری و بی صداقتی و رفتار متظاهرانه با هیچ منطقی توجیه ندارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما خواستار امنیت در منطقه هستیم و کشورهای منطقه باید قدر نیروهای مسلح ایران که مدافع امنیت منطقه هستند را بدانند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۱:۰۱    
وزیر خارجه ایران خروج آمریکا از برجام را مصداق برخورد سیاسی با شورای امنیت و عدم پایبندی آمریکا به تعهدات بین المللی و توافقات دوجانبه و یکجانبه گرایی را از جمله عوامل اصلی تهدید کننده صلح و امنیت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۵۵    
تو ایران نون تو دلالیه! ازین دست بگیر با دوتا تلفن بده به اون دست، مالیاتم نداره! کاسبی درست و حسابی بخوای بکنی یا به هیچ جا نمیرسی یا بیچاره و ورشکسته میشی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۴۰    
پلیس آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که بامداد شنبه دو نفر در جریان تیراندازی در رستورانی در کارولینای جنوبی کشته و 8 تن زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۳۱    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اگر متجاوزان از قبول این ابتکار عمل سرباز بزنند، ما بیشتر از این به آن ها [با حملات تلافی جویانه خود] ضربه خواهیم زد و هرگز اختیار خود را به دست آن ها نخواهیم داد .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۶    
بانوی اول ایالات متحده، ملانیا ترامپ، در افتتاح بنای یادبود جورج واشنگتن در پایتخت آمریکا پس از بازسازی، به وضعیتی ناخوشایند دچار شد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۲۰:۱۶    
به غیر از تحریم یک شرکت کوچک وابسته به وزارت دفاع(با کارکرد مبادلات ارزی) بانک مرکزی تنها برچسب تحریمی تامین مالی تروریسم خورد، تحریم صندوق توسعه نیز به دلیل آنکه حسابهایش در نزد بانک مرکزی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۵۲    
تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف استرالیا رفت و در 3 ست متوالی به پیروزی رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۵    
رئیس قوه قضائیه با اعلام حمایت و صیانت کامل دستگاه قضا از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، بر ضرورت دستیابی به قوه قضائیه هوشمند و بهره مندی از فناوری و نوآوری برای تحول قضایی تاکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۶    
حمید سهیلی، از کارگردان پیشکسوت سینمای مستند ایران در سن 71 سالگی دار فانی را وداع گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۷    
وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه شنبه طی سخنانی علیه ایران اتهام زنی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۲    
سرلشکر باقری گفت: امسال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با همکاری و هماهنگی با حشد الشعبی و برادران عراقی با تمامی توان در این رابطه وارد عمل شده است و در خاک عراق مسئولیت مهمی را در راستای برقراری ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تحریم بانک مرکزی از سوی آمریکا گفت:مهمترین وظیفه دولت، افزایش میزان تاب آوری کشور است تا از این شرایط به خوبی عبور کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۱۰    
پس از کناره گیری آیت الله محسن اراکی از دبیرکلی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، 4 گزینه برای جانشینی وی مطرح شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۴۰    
رؤسای سازمان برنامه و بودجه، بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به عنوان اعضای هیأت سه نفره حمایت و نظارت بر واگذاری طرح های نیمه تمام تعیین شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۷    
دیوان عالی کشور تحقیقات موجود در پرونده محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران، درباره شلیک گلوله های منجر به قتل میترا استاد را ناقص دانست و در نتیجه حکم صادر شده در این پرونده را نقض کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۳۱    
کارشناسان صنعت نفت جهان معتقدند بازسازی صنعت نفت عربستان 3 تا 6 ماه زمان می برد و در این مدت امریکا تلاش می کند اجازه بالارفتن قیمت نفت را ندهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۱۰    
نخست وزیر کنونی صهیونیست ها که شکست نسبتا فاحشی را در انتخابات متحمل شده است از تعیین شرطی برای کناره گیری از سیاست پرده بر داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۵۲    
فیلم منتشر نشده از حمله تروریستی 31 شهریور سال 1397 اهواز را در سالگرد این حادثه خونین منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۲۲    
جلسه رسیدگی به اتهامات مسؤولان سابق شرکت خودروسازی سایپا و مرتبطان این پرونده، امروز به صورت علنی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۶:۱۰    
رییس جمهور آمریکا به کشورهای اروپایی هشدار داد تا شهروندانشان را که به داعش پیوسته بودند و در حال حاضر در عراق و سوریه بازداشت هستند، پس بگیرند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۵    
خدمات بانکی در ساعت 24 امشب به علت تغییر ساعت رسمی کشور از دسترسی خارج خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۲    
آیت الله اراکی در گفتگویی اظهار داشته که رهبری معظم انقلاب با درخواست ایشان مبنی بر کناره گیری از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی موافقت نموده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۵۲    
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت که فردا به مناسبت آغاز جنگ تحمیلی، نیروهای مسلح در سراسر کشور رژه برگزار می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: یکی از ملوانان ایرانی که در اسارت دزدان دریایی سومالی بود آزاد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۵    
اپل، آی او اس 13 را سرانجام عرضه کرد؛ سیستم عامل جدید گوشی های آی فون که بهبودهای قابل توجهی یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۵    
بعد از نشست خبری سرمربی پرسپولیس شایعاتی پیرامون اظهارنظر اشتباه وی درمورد دیاباته مطرح شد اما کالدرون در مورد زمان حضورش در ایران مرتکب اشتباه نشده و وی قبل از پیوستن دیاباته به استقلال با پرسپولیس ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۱۵    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص هزار هکتار زمین برای ساخت مسکن در راستای طرح ملی مسکن خبر داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۰۶    
شاخص کل بورس تهران در هفته گذشته افت نزدیک به 2 درصدی را تجربه کرد. با ریزش شدید سهام در معاملات چهارشنبه احتمال اصلاح ادامه دار سهام پررنگ شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۱    
از دیدگاه کارشناسان امر، تحریم بانک مرکزی موجب قطع ارتباط مالی این بانک با سایر نهادهای مالی نخواهد شد، از همین رو، تحریم یاد شده بیشتر جنبه ی سیاسی دارد تا اقتصادی.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۴۲    
در بحبوحه جنگ تجاری آمریکا و چین، هند می تواند نفوذ تجاری خود را افزایش دهد، به ویژه در بخش هایی که آمریکا بر چین تعرفه وضع کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۳۰    
مقامات پنتاگون از طرح این کشور برای اعزام نیروهای نظامی و تجهیزات پدافندی به منطقه خلیج فارس در واکنش به حملات به آرامکو و دفاع از متحدین آمریکا در منطقه خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۲۷    
حملات پهپادی اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی که حوثی های یمن مسوولیت آن را پذیرفته اند و البته آمریکا و عربستان، ایران را به انجام آن متهم می کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال که در سه دیدار گذشته تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است، برای دیدار با پرسپولیس هم با تردیدهایی برای انتخاب نفرات اصلی مواجه خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۶    
تصادف یک دستگاه تریلی با مینی بوس در کرند شهرستان گنبدکاووس سبب واژگونی و آتش سوزی مینی بوس شده است. به گفته پلیس گلستان تاکنون 10 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۷    
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه امروز در افتتاح نمایشگاه شکار پهپادها، ضمن اشاره به قدرت بالای پهپادی ایران در جهان، اظهار داشت که امروز شاهد افتتاح بزرگترین کلکسیون پهپادی جهان هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۷    
چهره استقلالی نتوانست دخترش را هم مثل خودش استقلالی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۱    
حسن وکیلیان گفت: قرار است افرادی به عنوان بازرسان ویژه از موسسات آموزشی و پژوهشی که احیانا در تولید و توزیع فروش پایان نامه نقش دارند، بازدید کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۱    
محمدجواد آذری جهرمی عکس قدیمی از روز اول مدرسه خود را در اینستاگرام منتشر کرده و از کاربران خواست تا از میان دانش آموزان، او را پیدا کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۴۲    
نعیمه نظام دوست با انتشار این عکس، صفحه شخصی خود را به روز کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۰    
سردار سلامی در اظهاراتی مهم اظهار داشت که ما آمادگی روبرو شدن با هر سناریویی را داریم و قطعا اجازه نخواهیم داد که جنگ به سرزمین ما کشیده شود؛ بلکه سرزمین متجاوز را میدان اصلی جنگ قرار خواهیم داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۰    
بر اساس قانون، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 امشب (30 شهریور) یک ساعت به عقب کشیده می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۱    
جبران باسیل در سخنانی از اقدامات حزب الله جهت دفاع از لبنان در برابر تهاجم صهیونیست ها ستایش کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۶    
امسال مهرماه تهران با وضعیت غیرقابل پیش بینی روبرو شده است. طبق قوانین جدید ترافیکی، مردم می توانند در هر فصل 20 روز به صورت رایگان در محدوده آلودگی هوا تردد کنند و احتمال دارد ترافیک مهرماه به دلیل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۲    
وزیر جدید آموزش و پرورش در اولین نشست خبری اش به تشریح برنامه های وزارتخانه ی تحت امرش پرداخته و شدیدا به پروسه کنکور تاخته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۷    
مراسم تودیع معارفه رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز با حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۲:۲۱    
بررسی سناریوهای محتمل نشان می دهد که تحقق ائتلافی برای تشکیل کابینه جدید، با موانع جدی ای روبروست و این امر ممکن نخواهد بود مگر آنکه یک عقب نشینی جدی از سوی لیبرمن، گانتز، نتانیاهو و یا لیکود رخ دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۱    
دولت آمریکا در یک ماه اخیر از ورود 12دانشجوی ایرانی به این کشور ممانعت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۰    
وزیر دفاع امروز در مراسم افتتاح خط تولید ذخیره سازهای پیشرفته دفاعی حضور یافته و به تشریح آخرین دستاوردهای نظامی کشور پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۲۷    
میثم مطیعی درباره آخرین وضعیت جسمانی اش گفت: به لطف خدا جای هیچ گونه نگرانی نیست. به خاطر اینکه آرامش روان و آسایش ذهنی شما عزیزان برایم مهم است، راضی به رسانه ای کردن این مسئله نبودم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۵۷    
مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران مدعی شده که وزیر کشور شخصا دستور مقابله با معضل کودکان کار و تکدی گری را صادر کرده است. به گفته ی او، عموم کودکان کار موجود در کشور اتباع خارجی هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۳۶    
وزیر خارجه که برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده، ضمن بر شمردن مهمترین محورهای سخنرانی روحانی در سازمان ملل ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۱۵    
امیر سرتیپ علیرضا شیخ در گفتگویی به جدیدترین دستاوردهای نظامی ایران پرداخته و ارتقای آموزش های نظامی و تولید جدیدترین جنگ افزارهای نظامی را عاملی جهت تغیر رویکرد بیگانگان نسبت به جمهوری اسلامی دانسته ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۵    
با پیروزی تیم والیبال ایران مقابل استرالیا علاوه بر انتقام شکست دور گروهی تیم ایران راهی المپیک 2020 ژاپن می شود.