جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۳:۱۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۲:۱۱    
یک کارشناس اقتصادی درباره اهداف چین برای سرمایه گذاری در ایران اظهار کرد: سرمایه گذاری در ایران هم زمینه نفوذ اقتصادی این کشور را ایجاد می کند و هم پیوندهای سیاسی با مناطق مهمی مانند آسیای مرکزی و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۰    
دختر آبی که هفته گذشته جلوی دادسرا خودسوزی کرده بود، صبح دیروز درگذشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۵    
دبیر کل حزب الله لبنان روز دوشنبه تأکید کرد که رهبر انقلاب اسلامی فرمانده خیمه گاه مقاومت است و حزب الله فرزند امام حسین (ع) را تنها نمی گذارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۲:۵۰    
مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) هم اکنون در حال برگزاری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۲:۴۱    
با اعلام رسمی آغاز گام سوم کاهش تعهدات و محدودیت های برجامی از سوی جمهوری اسلامی ایران، جریان رسانه ای غرب، طی 48 ساعت گذشته جنگ روانی مفصلی را آغاز کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۲:۳۵    
احزاب معارض نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه هایی از نمایش تبلیغاتی تازه او علیه ایران انتقاد کردند و وی را به تضعیف امنیت اسرائیل متهم کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۲:۱۱    
وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار این ادعا که دونالد ترامپ آماده مذاکره بدون پیش شرط با تهران است، احتمال دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل را رد نکرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۵    
می گویند در داستان تاریخ، کربلا سنگ محک آدم هاست. در دل همه روایت های ریز و درشت این واقعه تا دلتان بخواهد می توانید شخصیت هایی را پیدا کنید که درست در بزنگاه عاشورا راهی را رفته اند که یک پایان سیاه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۱:۰۲    
نشریه کوریره دلا اسپورت ایتالیا از وعده ساری، سرمربی یوونتوس به کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی اش خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۵۶    
با موافقت ملکه انگلیس با مصوبه پارلمان این کشور برای ممنوعیت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، این مصوبه به قانون الزام آور تبدیل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۵۰    
علی علیپور در مراسم عزادارای سالار شهیدان در روز تاسوعا حضور پیدا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۴۷    
تیم ملی امید در بازی تکراری مقابل ازبکستان برای دومین بار متحمل شکست شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۵    
رئیس کمیسیون نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس از احتمال تمدید مهلت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا اسفندماه سال جاری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۳۵    
وزیر امور خارجه روسیه با تأکید بر اینکه هیچ جایگزینی برای برجام وجود ندارد خواستار تلاش بیشتر برای حفظ این توافق چندجانبه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۰    
مدیر کل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی از رویکرد مناسب ایران در گفت وگو با این نهاد تمجید کرد و گفت در سفرش به تهران، بحث های پرمحتوایی میان طرفین صورت گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۲۰:۱۷    
خیابان ابوسعید، چهارراه گلوبندک حوالی خیابان 15 خرداد مثل همیشه نیست. بوی آرد که تفت و در روغن غلت می خورد فضا را پرکرده. بوی هل و گلاب عطر خوشی به آن داده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۵۶    
مدیرکل امور بین الملل مجلس از هشدار صریح دبیرکل حزب الله لبنان نسبت به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۵۰    
ایسما، بازیکن فصل گذشته استقلال که نیم فصل برای آبی های پایتخت به میدان رفته بود، به ماتسوموتو یاماگا در جی لیگ ژاپن (لیگ برتر ژاپن) پیوست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۲۶    
این روزها بحث مهاجرت علیرضا فغانی داغ است و او تصمیم دارد به زودی ایران را به مقصد استرالیا ترک کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۷    
سعید موتمنی گفت: بازار خودرو دراین هفته به دلیل تعطیلات روزهای عاشورا و تاسوعا نیمه تعطیل است و خرید کم تر شده است اما ازشنبه هفته آینده فعالیت ها از سرگرفته می شود. "
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۵    
آمریکا می خواهد با اعمال نفوذ، رئیس جدید صندوق بین المللی پول را که ارتباط خوبی با وی دارند را معرفی کند و از این طریق در مورد جنگ تجاری روی چین فشار بیاورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه با انتقاد از رویکردهای غلط واشنگتن در قبال تهران، گفت آمریکا باید از اعمال فشار و تحریم علیه ایران دست بردارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۷    
نماینده مجلس خاطرنشان کرد: از اینکه تذکر یک منبری باعث برآشفتن برخی همکارانم شده تعجب می کنم. عزیزان آن روزی که با شفافیت آرای نمایندگان مخالفت می کردید باید به فکر جایگاه مجلس می بودید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد که این شورا برای شنیدن نقدهای دلسوزانه عالمان و روشنفکران دینی و دانشگاهی راجع به عملکردش گوش شنوا دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۴۷    
فعالیت های تحقیق و توسعه در برنامه هسته ای ایران از اهمیت ویژه ای برای کشورهای 1+5 برخوردار بود به گونه ای که محدودیت های بسیاری را ذیل برجام بر آن اعمال کردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۲    
منچستر سیتی انگلیس بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید در صدر با ارزش ترین باشگاه های فوتبال جهان قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۶    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران، به کشورهای اروپایی توصیه کرد که برجام را لغو کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۶    
نماینده دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین استان خوزستان گفت: مرزهای شلمچه و چذابه برای میزبانی از زائران در حال آماده سازی هستند و تلاش ما نیز در کمیته زیرساخت این است که تمام امکانات لازم برای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۳۵    
جهان در شرایط فعلی، تحولات سیاسی و امنیتی چندگانه ای را تجربه می کند که سرنوشت هرکدام از آنها، می تواند برمعادلات سیاسی و امنیتی بطور کلان و یا بر بخشی از ابعاد معادلات تاثیرگذار باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۴:۱۷    
گروه طالبان در واکنش به لغو مذاکرات قطر توسط ترامپ تاکید کرد که مبارزه 18 ساله آنها ثابت کرده است که جز پایان یافتن کامل اشغال افغانستان به هیچ چیزی قانع نمی شویم و به جهاد ادامه می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۶    
رزمندگان مدافع حرم فاطمیون در سوریه ضمن اینکه در آماده باش نظامی به سر می برند، در مراسم عزاداری ایام محرم نیز شرکت می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنانی گفت که ایران در حال نصب سانتریفیوژهای پیشرفته تر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۳۵    
در ادامه دیدار های مقدماتی جام ملت های اروپا (یورو 2020) امروز (دوشنبه) چهار مسابقه برگزار می شود و در مهمترین بازی تیم های ملی ایرلند شمالی و آلمان به مصاف هم می روند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۶    
لحظه درگذشت مشهدی عباس علیکاهی از تعزیه خوان های روستای باغخواص ورامین در روز عاشورا که به اربابش پیوست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۷    
همزمان با روز تاسوعای حسینی مردم سراسر ایران با آداب و رسوم و شکل های مختلف اما با یک محور یعنی قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) سیاه پوش شده و عزاداری می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۱۱    
ارتش رژیم صهیونیستی با تایید سرنگونی پهپاد خود توسط حزب الله، مدعی شد که آن یک پهپاد کوچک بوده و خطر درز اطلاعات وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۱    
در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۳۲    
در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، سازمان ثبت احوال کشور نگاهی آماری به نام ها و اسامی داشته است که خانواده های ایرانی با توجه به عشق و علاقه به مکتب امام حسین (ع) برای فرزندان خود انتخاب کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۶    
کانال آمد نیوز که اسناد خیانت و وابستگی آن اخیرا پخش شد با انتشار تصویری عزاداران امام حسین را با چهره هایی وحشتناک به تصویر کشید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۲۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای برای اولین بار بخشی از روضه خوانی رهبر معظم انقلاب در مصیبت حضرت ام البنین سلام الله علیها در سال 52 را منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۷    
رسانه آمریکایی با اشاره به لغو مذاکرات آمریکا با طالبان نوشت که ترامپ پیش از این نظر خود را درباره چنین تصمیم هایی مانند رابطه با کره شمالی تغییر داده بود اما بازگشت طالبان بر سر میز مذاکره دشوار است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۰۲    
امام رضا (ع) فرمود: هرکه روز عاشورا، روز مصیبت و اندوه و گریه او باشد، خدا روز قیامت را روز شادی و سرور او قرار می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۶    
حزب الله صبح امروز دوشنبه از سرنگون کردن پهپاد رژیم صهیونیستی بر فراز خاک لبنان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۶    
فرماندار قصرشیرین گفت: در حال حاضر مرز خسروی باز است و هیچ مشکلی به لحاظ تردد زائران نداریم، تاکنون نیز بیش از یک هزار زائر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین روند بررسی طرح تعطیلی پنجشنبه ها در این کمیسیون را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۵    
جلسه هماهنگی تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۵    
فشار دادن دندان روی قطعه های سخت یخ و شکستن یخ ها، باعث فرسایش و شکسته شدن دندان می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۲    
روسای جمهوری روسیه و فرانسه در گفت وگویی تلفنی، خواستار تشریک مساعی بیشتر همه طرفین برای حفظ توافق هسته ای با ایران و اجرای تمامی تعهدات در چارچوب این توافقنامه از سوی همه شرکت کنندگان در آن شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۰    
نماینده ایلام در مجلس گفت: هرچند اروپایی ها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند، اما از ایران خواهش می کردند که در توافق بماند، از این رو شروع به کاهش تعهداتمان به صورت گام به گام کردیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۰    
باشگاه پرسپولیس بدهی سنگینی به یک آژانس هواپیمایی دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۲    
وی با اشاره به اینکه عاشورا به ما نشان داد مقاومت و ایستادن راه سعادت است و امروز هم همینگونه است، افزود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۶    
سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: آژانس، یکی از نهادهای وابسته به دولت آمریکا نیست که جان بولتون بتواند دستورکار بازدیدهای مقاماتش را تعیین کند.