پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۵۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۴:۴۷    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام نتایج کنکور سراسری سال 98 گفت: نتایج پذیرش در رشته های با آزمون اعلام شده است اما فرآیند قبولی در دانشگاه های کشور هنوز تمام نشده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۵۶    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر ضرورت توسعه پیمان های پولی با کشورهای طرف تجاری اعلام کرد استفاده از این شیوه در صورتی که از پیام رسان سوئیفت استفاده نشود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۱    
عباس سلیمی نمین با ارسال نامه ای به سردبیر روزنامه سازندگی به "تحریف بزرگ" واقعه ی سینما رکس آبادان در این روزنامه واکنش نشان داد و به ارائه ی اسناد و شواهد مفصلی درباره ی نقش ساواک در برنامه ریزی و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۷    
خواب برای سلامت قلب ضروری است. افرادی که به اندازه کافی نمی خوابند بدون در نظر گرفتن عادات، سن، وزن در معرض خطر بالاتری برای بیماری های قلب و عروق قرار دارند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۲۱:۱۱    
مهدی طارمی در صدر فهرست برترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال پرتغال قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۸:۱۷    
نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد نیز در حال حاضر بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان برای مشاهده نتیجه خود می توانند به این سایت مراجعه کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۷:۳۲    
معاون وزارت اقتصاد از لغو الزام بانک ها برای دریافت کپی مدارک هویتی از مشتریان خبر داد و گفت:بانکها به سامانه سازمان ثبت احوال متصل هستند و می توانند اصالت مدارک هویتی مشتریان را بررسی کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۷:۱۱    
نوریان از مشترکان گاز سراسر کشور درخواست کرد تا از طریق یکی از درگاه های اطلاع رسانی مانند وب سایت و شماره پیامک شرکت ملی گاز ایران یا شرکت های گاز استانی، اطلاعات پرونده ای خود را کامل کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیشنهادات مالی مطرح شده از سوی اروپایی ها تاکنون نتوانسته خواسته های ایران را تامین کند و تهران تاکید دارد که اروپایی ها باید به تعهدات خود درباره برجام ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۱    
دختر رئیس جمهور آمریکا که برای تبلیغ طرح توسعه و گسترش اقتصادی به کلمبیا سفر کرده لباسی به تن کرده بود که هنگام وزش باد برای او مشکل آفرین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۱    
پس انتشار خبرها مبنی بر کنار گذاشتن جان بولتون از پرونده صلح با طالبان، نشریه تایم نوشته است که پمپئو حاضر نیست که توافق صلح در افغانستان را امضا نماید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در آیین نامه اجرایی سقف درآمدی معینی برای حذف یارانه وجود ندارد و نشان تمکن در سه دهک بالا میزان مصرف خانوارها است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۶    
شرکت فرآورده های نفتی از میزان صدور کارت های سوخت المثنی متقاضیان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۱    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی هفت روزه بازار طلای تهران در هفته آتی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۱    
پلیس فتا پایتخت مرد جوانی را که در فضای مجازی به بهانه خواستگاری از قربانیان خود اخاذی می کرد دستگیر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اسلوونی در دیدار عراقچی از علاقه مندی کشورش برای پیوستن به سازوکار مالی اینستکس خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۱    
بنا بر یافته های محققان، سرطان گوی سبقت را در میزان مرگ و میر در کشورهای توسعه یافته از یبماری های قلبی عروقی ربوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۱    
پیشنهاد گشایش خط اعتباری 15 میلیارد دلاری از سوی اروپا ارائه شده است و با کمال تعجب و البته تاسف، وزارت خارجه کشورمان خواسته اعلام شده اروپا را به عنوان پیشنهاد ایران به اروپا مطرح می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۶    
رئیس جمهور در پایان نشست سران سه قوه اعلام کرد: ایران گام سوم کاهش تعهدات برجامی را از روز جمعه بر خواهد داشت و در چارچوب آن سازمان انرژی اتمی باید هر آنچه کشور در زمینه تحقیق وتوسعه فناوری هسته ای ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفته که اجرایی شدن بسته پیشنهادی این کشور به ایران مستلزم حل و فصل مسائل زیادی با آمریکا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین در پاسخ به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر الخلیل گفت که این مقدسات فلسطین است که برای همیشه باقی خواهد ماند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۱    
دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی در دیدار نماینده گوترش در امور سوریه، بر آمادگی تهران برای همکاری با سازمان ملل در کمک به حل و فصل بحران سوریه تاکید کرد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه احتمال دیدار با رئیس جمهوری ایران در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد را رد نکرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران امروز چهارشنبه به گزارشی درباره پیشنهاد چند میلیون دلاری آمریکا به ناخدای نفتکش ایران در ازای همکاری با واشنگتن برای توقیف این نفتکش واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۰    
بعیدی نژاد اعلام کرد: سفارت ایران در لندن به سازمان بین المللی دریانوردی در پی تهدید ناخدای کشتی آدریان دریا از سوی آمریکا و نقض امنیت دریانوردی هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۱    
یک روزنامه انگلیسی گزارش داده مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در ایمیلی غیرمعمول از ناخدای نفتکش ایران خواسته کشتی را به سمت آب های کشوری هدایت کند که امکان بازداشت آن توسط آمریکا وجود داشته باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به نامه جمعی از اعضای این مجمع، ضمن تأکید بر حرکت براساس هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، تلاش دشمن در القای اختلاف بین مسئولان را تلاشی باطل و خیالی خام دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۱:۳۶    
ماجرای بازگشت عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی به تلویزیون، تا چه اندازه صحت دارد؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۱    
ارتش رژیم صهیونیستی با ترس از حملات محتمل موشکی و پهپادی نیروهای مقاومت حزب الله، در حال تقویت مواضع خود در مرزهای شمالی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۵    
فرشاد احمدزاده که به دلیل مصدومیت در دیدار برابر تراکتور سرخپوشان را همراهی نکرده، بار دیگر به تمرینات تیم بازگشت تا شایعات را پایان دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۱:۰۰    
ژنرال بازنشسته و عضو سابق پارلمان رژیم صهیونیستی گفت که هر کسی تصور می کند که دبیرکل حزب الله لبنان مهار شده و به هدف قرار دادن یک خودروی نظامی اسرائیل اکتفا می کند، در اشتباه است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۱    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه اعطای معافیت های تحریمی به خریداران نفت ایران را رد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
حدادی بهترین بازیکن ایران مقابل اسپانیایی هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۲    
رییس پلیس راه مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 16 شهریور ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۶    
در شرایطی که افراد اغلب از گرما و سرما برای تسکین درد و تسریع روند بهبودی آسیب دیدگی ها استفاده می کنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۷    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه تحریم های جدیدی را علیه افراد و شرکت های مرتبط با ایران اعلام کرد
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۲۱    
جدیدترین موشک برد بلند زمینی ایران با نام هویزه امروز رونمایی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۲    
شورای نگهبان طی نامه ای به مجلس به طرح پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان ایراد گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۰    
بعد از چند هفته کش و قوس و اختلاف نظر میان وزیر جهادکشاورزی و وزارت صنعت، با دستور رئیس جمهو ر، قیمت سبوس با تایید نظر وزارت جهاد کشاورزی کاهش یافت و قیمت جدید پس از طی فرآیندی در ستاد تنظیم بازار ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۷    
نصیری قیداری که اخیرا با حکم وزیر علوم به عنوان سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شده، در گذشته یکی از مجریان سند 2030 در کشور بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی حزب کارگزاران می گوید که این حزب دست کم به اندازه انگشتان یک دست چهره سیاسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دارد و نیازی به ائتلاف با علی لاریجانی ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۹:۲۷    
در بازار تهران خطوط اعتباری موبایل با عنوان بی هویت خرید و فروش می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۰    
بازیگر شناخته شده فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی در سخنانی از ورود پول های کثیف به شبکه نمایش خانگی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۷    
با شکست تیم چین در برابر ونزوئلا در مسابقات جام جهانی بسکتبال، امیدها برای حضور ایران در المپیک 2020 افزایش یافته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۷    
مشاور وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد که هنوز درباره هیچ طرح مشخصی با فرانسوی ها توافقی صورت نگرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۵    
یکی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی از نابرابری موجود در بین خانواده های آمریکایی به شدت انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی از برنامه سازمان تحت امرش برای اخذ مالیات از حدود 20 صنف خبر داده است. به گفته ی امید علی پارس، وکلا و فروشگاه ها پس از پزشکان در اولویت بعدی ما قرار دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۶    
یک منبع دیپلماتیک فرانسوی گفته ایجاد مکانیسم تبادلات تجاری با ایران (اینستکس) در صورتی عملی می شود که ایران FATF را به طور کامل بپذیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
اعلام مدیر برنامه های مدافع استقلال این بازیکن برای عقد قرارداد با آبی ها به توافق نهایی رسید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۷    
وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با قولی که به ما داده اند و روند پرداخت هایی که در شرف انجام است، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر پایان یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
مهاجم تیم ملی در سفر به هنک کنگ ملی پوشان را همراهی نخواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
همزمان با فرا رسیدن دهه محرم، تمامی سینماهای سراسر کشور عمده روزهای هفته آتی را تعطیل خواهند بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۶    
وزیر ارتباطات از تهیه لایحه ای در دولت برای حفظ حقوق افراد و حریم خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت: باید برخی مقررات پیشین حذف شود و حقوق افراد نیاز به چارچوب های قانونی دارد که کشور ما فاقد آن است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
در پی شکست سهمگین بوریس جانسون در جلسه شب گذشته پارلمان بریتانیا، حزب حاکم محافظه کار بر آنست تا نمایندگان این حزب را که بر خلاف خواست بوریس جانسون اقدام نموده اند از حزب اخراج کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
برخی روزنامه های انگلیسی بعد از شهادت شهید نواب صفوی این تیتر را زدند که "نواب صفوی مردی که منافع انگلستان را در خاورمیانه به خطر انداخته بود اعدام شد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، از افزایش 20 درصدی مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از ماه جاری خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که در 2 روز آینده گام سوم را برمی داریم و بعد از آن به مذاکره ادامه می دهیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
یک سخنگوی اتحادیه اروپا از ایران خواسته از کاهش دوباره هرگونه تعهدات خود در چارچوب برجام خودداری کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۷    
تحلیلگران، شکست عربستان در یمن و تهدیدها علیه عمق استراتژیک سعودی را از جمله عوامل متوقف شدن عربستان در برابر دمشق و حضور ایران در سوریه دانسته اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۱    
نوبخت از خدمات ویژه مترو برای دانشجویان و دانش آموزان از اول مهر خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۵    
فرصت 60 روزه دوم ایران به طرف های برجامی به ویژه اروپایی ها در حالی به ثانیه های آخر می رسد که تهران ثابت کرده که برای اقداماتش منتظر اجازه هیچ کسی نخواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کاهش تعهدات برجامی حق کشور ما است، تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم به حق خودمان برسیم ناچار هستیم که گام سوم کاهش تعهدات برجامی را عمل کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۲    
معاون هماهنگی وزارت کشور گفت: در این دوره 80 درصد فرمانداران از کارکنان وزارت کشور و سازمان های تابعه انتخاب شده اند و این روند با قوت ادامه دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۰    
عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن از امارات متحده عربی خواست که از ادامه ی حملات به این کشور خودداری نماید. الحوثی اظهار داشت که منافع امارات در اتمام مداخله نظامی در یمن است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۳۰    
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن انتقاد از نقش آمریکا در عراق، واشنگتن را عامل تمامی مشکلات بغداد عنوان کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۱    
رژیم صهیونیستی با انجام حملات مکرر به مواضع گروه های مقاومت در لبنان، عراق و سوریه و در مقابل پاسخ تلافی جویانه حزب الله، وحدت کلمه برای مقابله با تهدیدات تل آویو را بیش از پیش تقویت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
طرف اروپایی با الگوبرداری از فرمول برجام می گوید ایران باید ابتدا روند کاهش تعهدات برجامی را متوقف کرده و ضمن موافقت با دائمی شدن محدودیت های برجامی، مذاکرات موشکی و منطقه ای را نیز کلید بزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۵    
با وجود تلاش سیاست مداران انگلیسی برای مقابله با طرح به تعطیلی کشاندن پارلمان این کشور توسط نخست وزیر، یک قاضی اسکاتلندی چنین اقدامی را قانونی خواند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۰    
حداقل حقوق سرباز باید یک میلیون تومان باشد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۷    
وزیر خارجه عراق اعلام کرد، اگر نقش رژیم صهیونیستی در حمله به پایگاه های نظامی کشورش اثبات شود، راه های قانونی را اعمال می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۱    
شهرداری تهران نقشه، اطلاعات خطوط و ایستگاه های طرح جامع حمل ونقل ریلی تهران را منتشر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۱    
سردار مهری درباره چگونگی تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان سربازی توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۵    
دادستان کل کشور با ابلاغ بخشنامه ای خطاب به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور اعلام کرد که در صورت وقوع هر گونه کلاهبرداری اینترنتی که در آن از رمزهای ایسنا استفاده شده باشند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۲    
وزیر داراریی فرانسه که به واشنگتن رفته تا درباره ایجاد یک خط اعتباری برای ایران به ارزش 15 میلیارد دلار با آمریکایی ها گفت وگو کند، مذاکراتش با وزیر خزانه داری آمریکا را "سازنده" خواند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۶    
رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر هند در بیانیه مشترکی در پایان مذاکرات امروز خود، بر پایبندی به قطعنامه شورای امنیت در حمایت از برجام و ادامه همکاری های متقابل سودمند و قانونی دو کشور با جمهوری اسلامی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۱    
سید علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال تلویزیونی ایل دا انتشار اخباری دال بر مصدومیت پوریا پورسرخ حین فیلمبرداری این مجموعه را تکذیب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۱    
پس از حاشیه های به وجود آمده در دیدار تراکتور تبریز - پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر و حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند به سمت هواداران تیم تراکتور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۵    
سرمربی اسبق سرخپوشان پایتخت در خصوص شایعه احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ اضافه کرد: اصلا این شایعات را باور ندارم. برانکو در پرسپولیس بود و خودش خواست که از این تیم برود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۲    
میزان مرگ و میر کودکان در کشور از 140در هزار تولد زنده در اوایل انقلاب به کمتر از 16 مورد رسیده است. 35 سال پیش اسهال و بیماریهای تنفسی دو عامل اول مرگ کودکان بودند ولی امروز به عنوان مثال میزان مرگ ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۲    
عامل تیراندازی شب گذشته در محله چال میرحسین خرم آباد توسط پلیس دستگیر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پرداخت 15 میلیارد دلار خط اعتباری در ازای خرید یا وثیقه نفت، بخشی از تلاش اروپا برای توقف کاهش تعهدات برجامی ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۶    
دادستان کل کشور در بخشنامه ای خطاب به دادستان های سراسر کشور اعلام کرد: هر گونه سوءاستفاده از حساب های مشتریان به دلیل آسیب پذیری های امنیتی (ناشی از عدم اجرای الزامات رمزهای پویا) در سرویس های بانکی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سوداگران مرگ مسیر ترانزیت مواد مخدر را تغییر دادند، گفت: مبارزه قاطع با کالای قاچاق و مواد مخدر افزایش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: گام سوم کاهش تعهدات ایران درست همان روز در موعد مقرر اعلام خواهد شد و منتظر هستیم وعده ای که برای خرید نفت در قبال پولی که در اختیار ما قرار می گیرد، محقق شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۷    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در جلسه هیات دولت رئیس بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه قول دادند تا هر چه زودتر طلب گندم کاران را بپردازند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۷    
دختر جوانی که در برابر دادسرا خودسوزی کرده بود جزو دختران آزادی بود که در استادیوم آزادی بازداشت شده بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۲    
سرپرست کلانتری 150 تهرانسر از حادثه تصادف رانندگی یک دستگاه بنز با عابران پیاده و جان باختن پسر دو ساله خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۴:۰۶    
طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که مربوط به ساز و کار و حدود شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در ایام تبلیغات است، بیش از 10 ماه است که در بلاتکلیفی به سر می برد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان به عنوان مستندی از اراده این شورا برای صیانت از حقوق مردم به ایرادات وارد شده به لایحه قانون انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۵۷    
گابریل کالدرون پس از بازی درون تیمی مشترک با حضور تعدادی از بازیکنان منتخب تیم جوانان پرسپولیس سه تن از سرخپوشان جوان را برای حضور در تمرین تیم بزرگسالان انتخاب کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۴۲    
نشست مشترک سران قوا امشب به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۳۶    
اکبر ایمانی بار دیگر به تمرینات گروهی تراکتور اضافه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با کاهش متوسط 300 هزار تومانی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
روند فیلمبرداری آخرین ساخته ی ابراهیم حاتمی تحت نام "خروج" در استان کهگیلویه و بویر احمد کلید خورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
مهاجم اسبق پرسپولیس در خصوص وضعیت خط حمله این تیم و انتقادهایی که به علی علیپور شده اظهار داشت: نظر پیشکسوتان کاملا محترم است اما کسی نمی تواند علیپور را مهاجم بی اثر یا خنثایی بداند و نباید با دو ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاریخ رونمایی و اعلام طرح معامله قرن را بعد از انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی دانست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۲    
شبکه پرس تی وی در پیامی توییتری خبر داد که دولت فرانسه در مجاب کردن آمریکا با پیشنهاد اعطای یک خط اعتباری 15 میلیارد دلاری به ایران به منظور حفظ برجام ناکام مانده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۷    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی خاطرات جالبی را از سرمربی سابق سرخپوشان پایتخت به زبان آورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۱    
ناو سالار یکم پاسدار تیمور پایداره گفت: در گشت شناورهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 7 شناور صیادی ترال به دلیل عدم رعایت فاصله به ساحل و تخلف صید آبزیان توقیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۱    
برخی تغییرات ظاهری در بدن ممکن است ساده به نظر برسند، اما زنگ خطری برای سلامتی شما هستند و باید به آن توجه کنید.
  • ۱