پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۰۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۱:۵۰    
مراسم عزاداری شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۵    
ماجرای دختر فوتبالی از پنج روز پیش، جنجال زیادی به پا کرده است. دختر 30 ساله ای که در مقابل دادگاه انقلاب خودسوزی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۶:۳۵    
حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده، کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سوالات، مطابق با فتاوای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پاسخ داده که در ادامه متن پاسخ به این سوالات ارائه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۰    
کمال پرهون روانشناس و مشاور درباره اختلال هراس از مدرسه اظهار کرد: اغلب شروع سال تحصیلی برای بیشتر کودکان، رویدادی هیجان انگیز و لذت بخش است و نشانه آشکاری از رشد و نمو آن ها محسوب می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: ماه محرم، صفر و رمضان برای جامعه ما ارزشمند است و در کشور ما مردم در ماه محرم به خصوص دهه اول آن به فکر خرید مسکن نیستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۱    
وزیر آموزش وپرورش گفت: استخدام معلمان حق التدریس تا پایان برنامه ششم توسعه متناسب با میزان مجوز استخدام و اعتبار مصوب انجام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۵    
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه السلام، با حضور هزاران نفر از مردم عزادار، جمعی از مسئولان کشور و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به رئیس قوه قضائیه با اشاره به انتشار خبر صدور احکام سنگین برای برخی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۵۶    
پس از اینکه صحبت های زیادی پیرامون جانشینی سعید آذری به جای امیر حسین فتحی (مدیرعامل باشگاه استقلال تهران) به گوش می رسید، چند روز قبل او به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی در یک یادداشت اینستاگرامی چند نکته درباره بازار ارز را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۰:۳۰    
در محرم امسال نیز شبکه های سیما همگام با گام دوم انقلاب و با رویکرد حسینی در عزاداری هم میهنان سهیم است و با پخش سخنرانی و مداحی های ویژه این ایام شور حسینی برای مخاطبان می آفریند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۰:۰۶    
سران روسیه و فرانسه در تماس تلفنی در خصوص تازه ترین تحولات ایران و برجام تبادل نظر و رایزنی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که در سفر اخیر خود به لندن با مقامات انگلیسی و وزیر دفاع آمریکا اغلب درباره موضوع ایران گفت وگو کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۱    
شبنم نعمت زاده دختر وزیر اسبق صنعت به اتهام احتکار دارو با قرار بازداشت موقت راهی زندان اوین شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری دوستانه سایپا را با دو گل شکست داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۵    
67 کیلوگرم تریاک در استان کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کشف شد. این همه تریاک به صورت ماهرانه ای در بار لیمو جاسازی شده بود اما با درایت ماموران جای آن لو رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۳۶    
استاد آی محمد یوسفی نوازنده دوتار سنتی در سبک ابریشم نوازی بر اثر کهولت سن و پس از تحمل 12 روز بیماری، در سن 88 سالگی درگذشت
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه اقدامات لازم برای رفع کامل تو قیف استنا ایمپرو در حال انجام است، گفت: محموله آدریان دریا را فروختیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشورهای متجاوز خارجی باید شکست را پذیرفته و افغانستان را ترک کنند، گفت تهران آماده است تا به دستیابی به صلحی پایدار در این کشور کمک کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۵۷    
سرپرست باشگاه استقلال گفت: دلم می خواهد در بهترین حالت ممکن به مصاف پرسپولیس برویم و البته تماشاگران هم در بهترین فرم خودشان باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۵    
علی بیرو هرچقدر در زمین روزبه روز بهتر می شود، بعضا حرکاتی را از خود بروز می دهد که تبعات آن تا مدت ها ادامه داشته و درنهایت به ضررش تمام می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۶    
نماینده دائم عراق در اتحادیه عرب ضمن تأکید بر بازنگری رویکرد دولت های عربی در برخورد با چالش های منطقه ای، گفت کرسی سوریه در اتحادیه عرب باید به دمشق بازگردانده شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۵    
عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) از کشور اسلامی ایران، در روز تاسوعا و عاشورا، برای زیارت بارگاه منور و ملکوتی امام حسین(ع) و زیارت مضجع شریف حضرت قمر بنی هاشم(ع)، خود را به شهر مقدس کربلا رسانده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۲    
یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا بار دیگر مشتریان نفت ایران را به تحریم تهدید کرد و گفت واشنگتن برای تحریم های نفتی ایران معافیتی صادر نمی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۲    
دختر 15 ساله توسط داعش ربوده شد و مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۰    
رسانه های ترکیه گزارش داده اند که وزیر خارجه این کشور در مورد سوریه با همتای ایرانی خود گفت وگو کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۵۱    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه خداوند حادثه عاشورا و امام حسین(ع) را به عنوان بالاترین نعمت ها و عزیزترین روزها به مسلمانان و بلکه جهانیان عنایت کرده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص احکام اخیر صادره در یکی از شعب دادگاه انقلاب، تصریح کرد: دستور امروز رئیس قوه قضائیه با یک تیر چند نشان را زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۲    
در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت تردد کامیون ها در سطح تهران اجرا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۱    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: رئیس قوه قضائیه پرونده کارگران را با حساسیت بیشتری رسیدگی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۱    
در حالی که تا پایان دور نخست جام جهانی، امید کسب سهمیه المپیک تیم ملی بسکتبال ایران خیلی کم بود اما ایران توانست با یک پایان خوش در جام جهانی راهی توکیو شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه ایران می تواند ظرف یک دقیقه از تعهدات برجامی خود عدول کند، مفاد توافق هسته ای با ایران را دیوانه وار توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۰    
سازمان هواشناسی از بارش باران، تگرگ، رعد و برق و وزش باد از امروز تا جمعه در 10 استان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۰    
آیا پاسخ حزب الله به حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به معنای آتش بس میان طرفین است؟ برای پاسخ گویی به این پرسش و بررسی آینده درگیری رژیم صهیونیستی و حزب الله در نوشتار حاضر به سه سناریوی احتمالی پرداخته ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۷    
مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه رسیدن به رکورد علی دایی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل موقت آژانس امروز در تهران بر علاقه مندی این سازمان برای تداوم همکاری با ایران در راستی آزمایی اجرای برجام، اجرای پروتکل الحاقی و موافقتنامه جامع پادمان به صورت حرفه ای و بی طرفانه تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۷    
اقتصاد امروز سوئد سوسیالیستی است؟ آیا دستاوردهای رفاهی این کشور در پرتو نزدیکی به این مکتب حاصل شده است؟ احتمالا برای برخی پاسخ این سوال به حدی بدیهی باشد که واکاوی را لازم نمی دانند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۷    
خرید و فروش در بازار خودرو در استانه فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا متوقف شد .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۱    
نیروهای موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، عصر روز یکشنبه شش فروند موشک بالستیک زلزال-1 به مواضع نظامیان سعودی در جازان در جنوب عربستان شلیک کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۰    
بازار دوم معاملات مسکن با حباب جدید در قیمت ها روبه رو شد. تحقیقات میدانی از مناسبات جدید در بازار پیش فروش واحدهای مسکونی در پایتخت نشان می دهد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۷    
عزاداران حسینی در یک حرکت ارزشمند و خداپسندانه با پرداخت بدهی 11 زندانی را در استان تهران آزاد کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز 4 میلیون و 135 هزار تومان و طلای 18عیار هم 415 هزار تومان شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۲    
دانشجویان رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد با تشکیل کمپین "نه به افزایش شهریه علوم پزشکی" نسبت به افزایش 22 درصدی شهریه این رشته ها برای سال جاری اعتراض کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۰    
صبح امروز 17 شهریور شهروندان افغانستان با خبر حیرت انگیزی از خواب بیدار شدند: "دونالد ترامپ مذاکرات صلح با طالبان را لغو کرد"!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۶    
شخصا با مصاحبه های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۷    
با توجه به حادثه تاسف باری که در فرودگاه جده اتفاق افتاد، حیثیت عمومی ملت ایران خدشه دار شد و حج عمره را تعطیل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۷    
تیبا صندوق دار رینگ آلومینیومی در بازار 51 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می شود و در کارخانه 46 میلیون و 443 هزار تومان قیمت گذاری می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۲    
محمد بن راشد معاون رئیس جمهور و حاکم دبی به همراه حمدان بن محمد فرزندش که ولیعهد حکومت دبی است در جلسه که دهها زن و مرد جوان داشتند شرکت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۰    
شرکت ایران خودرو طرح تبدیل خودرو های سمند EF7 دوگانه سوز و اچ سی کراس را ویژه شهریورماه 98 برای پیش خرید کنندگان این محصولات منتشر نمود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در نامه ای به رئیس این دانشگاه به مطالب هتاکانه معاون مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه فرهنگیان در فضای مجازی واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۶:۰۰    
رئیس پیشین تیم مذاکرات هسته ای واشنگتن با تهران، ضمن ابراز نگرانی از گام سوم کاهش محدودیت های برجامی گفت، ایران در دوره ترامپ، جسورتر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۱    
فرزانه شرفبافی با بیان این که براساس همکاری بانک مرکزی و سازمان هواپیمایی کشوری، نرخ گذاری انجام شده است؛ افرود: بلیت پروازهای نجف و بغداد در ایام اربعین از 2.4 تا 2.7 میلیون تومان تعیین شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲    
محسن رضایی در حاشیه بازدید از موسسه خیریه مهرانه زنجان، در جمع خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری را یک سند زیرساختی دانست و اظهار کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۶    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: من با آقای تاج امروز در مورد پرونده بیرانوند صحبت کردم و او گفت طبق ضوابط و قوانین در این پرونده هم مثل سایر پرونده ها عمل کنید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۷    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران ضمن انتقاد از لایحه قانون تجارت، از ارسال نامه ای توسط این اتاق به شورای نگهبان در اواخر هفته خبر داد و گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۲    
رئیس پلیس پایتخت گفت: به عنوان یک شهروند از خودرو سازی گله مند هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزئیات طرح ملی مسکن گفت: 200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید ساخته می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۵    
دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: طراحی مفهومی، پایه و تفصیلی راکتور IR40 اراک به اتمام رسیده و وارد فاز ساخت و تهیه تجهیزات بر اساس زمان بندی مشخص برای بهره برداری نهایی شده ایم و در آینده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۰    
بلومبرگ با اشاره به ناتوانی آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران نوشت: صادرات روزانه نفت ایران می تواند از چند صد هزار بشکه در روز تا یک میلیون بشکه متفاوت باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۷    
تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهارم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، دربی 90 پایتخت را برگزار می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۰    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: گزارش هایی از ناهماهنگی هایی در مرز خسروی به دست مان رسیده است و ما هم درصدد هستیم تا همه این مشکلات را مرتفع کنیم اما هم اکنون مرز خسروی باز است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۰    
شبنم نعمت زاده یکی از متهمان پرونده شرکت های دارویی دوشنبه هفته آینده محاکمه می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۷    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آقای رئیسی انرژی و نشاط خوبی دارد و قدم های نمادین خوبی هم برداشته، اما باید اینها تبدیل به یک رویه و اصلاح روند ها شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۲    
کورنل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح امروز یکشنبه 17 شهریورماه در محل سازمان انرژی اتمی ایران با علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و در خصوص ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۷    
مصطفی هاشمی طبا به روزنامه شرق گفت:اینکه گفته می شود سینه من صندوقچه اسرار است؛ یعنی می دانم چه کسانی دزدی و سوءاستفاده کرده اند و دنبالشان نمی روم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۷    
دهیار سنجر بخش مرکزی دزفول روز جمعه پس از انتشار کلیپی از وی در فضای مجازی، به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان بازداشت و روانه زندان شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۱    
وزیر خارجه فرانسه می گوید با وجود گام سوم کاهش تعهد ایران به توافق هسته ای، مسیر گفت وگو با تهران همچنان باز است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با پرونده کارگران هفت تپه و قرار بازداشت های طولانی برای این متهمان، گفت: قرار منع تعقیب برای همه 41 کارگر در تجمع غیرقانونی صادر شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۵    
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عاشورای حسینی تاکید کرد و گفت: اما دشمن با عوامل نفوذی و برنامه سازی خود سعی دارد عظمت عاشورا را مخدوش کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۱    
هیئت وزیران در جلسه امروز خود آیین نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۵    
بر اساس آمارهای منتشر شده در حوزه ی مسکن، بیشترین قراردادهای مربوط به خرید و فروش متعلق به آپارتمان های 300 تا 450 میلیونی می باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۰    
عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: این وزارتخانه باید با برنامه ریزی دقیق، اقدام به ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی جامع برای تعیین قیمت مسکن در سایت های اینترنتی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۱    
نمایندگان مجلس در نظر دارند تا با تصویب طرحی مشترکان خانگی که ماهیانه کمتر از 300 کیلووات برق مصرف می کنند را از پرداخت بهای برق مصرفی معاف کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵    
رسانه های ترکیه از آغاز گشت زنی مشترک نظامیان این کشور با نیروهای امریکایی در شمال سوریه خبر داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۲    
انصاری فرد در مورد تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند گفت: تمدید قرارداد او امضا نشده اما ما تفاهم کردیم مبلغ 700 هزار دلار بر سر جای خودش باقی است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۷    
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر هنگ کنگ از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر 2022 روز سه شنبه 19 شهریورماه ساعت 17 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واحدهای صنعتی و خودروسازان باید از فرصت تجدید ارزیابی دارایی استفاده کنند، گفت: مجوزی صادر شده که تمام واحدهای صنعتی از فرصت تجدید ارزیابی دارایی ها استفاده کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۵    
محمد سلامتی در این گفتگوی تفصیلی به تشریح راهبرد اصلاح طلبان در قبال انتخابات آتی پرداخته و با وضع هرگونه شرط و شروطی برای مشارکت در انتخابات مجلس مخالفت کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه فساد با بگیر و ببند از بین نمی رود گفت: آقای روحانی بر صلاحیت و استقلال قوای سه گانه تاکید دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۶    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به صحبت های اخیر برخی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۱    
کورنل فروتا مدیرکل موقت آژانس بین المللی انرژی اتمی با حضور در محل سازمان انرژی اتمی با علی اکبر صالحی دیدار کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۷    
آیت الله رئیسی دستور ویژه ای در خصوص تجدید نظر در برخی احکام صادره در پرونده های اخیر را صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۱    
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت وگو با العالم، پیرامون گام سوم کاهش تعهدات برجامی اظهارداشت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای احکام مالیاتی مراکز استخراج رمزارزها را برای اجرا ابلاغ کرد که بر اساس آن، در صورت بازگشت ارز حاصل از صادرات رمزارزها به چرخه اقتصادی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۵    
دختران نینجا با انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی از وضعیت سلامتی و عمل جراحی خود گفتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۶    
تقلای رسانه ای این روزها، شاید برای طرح مجدد افزایش سن قانونی ازدواج در کمیسیون قضایی مجلس است؛ شاید هم برای اجرای بندی از بندهای هدف پنجم سند توسعه پایدار 2030 باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۷    
پیشبینی می شود که با حذف قبض های کاغذی رقمی در حدود 1440 میلیارد تومان صرفه جویی شده و علاوه بر آن از قطع 12 هزار اصله درخت جلوگیری می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۱    
در حالی که صف طلبکاران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هنوز کوتاه نشده است اما مدیران دو باشگاه در مصاحبه های رسانه ای خود به هواداران قول می دهند که خیال شان بابت حضور در لیگ قهرمانان راحت باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی صنعت برق گفت: تأکید می کنم که هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبوض و یا نرخ ها اتفاق نیفتاده و تنها تغییری که صورت گرفته، صرفا نحوه صدور قبوض است که به جای صدور قبوض کاغذی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۲    
پادشاه عربستان طی حکمی وزیر انرژی این کشور را برکنار و یک فرزند خود را جایگزین وی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۶    
عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: الکترونیکی شدن انتخابات مجلس یازدهم به دلیل عدم زیر ساخت های کافی در همه نقاط کشور امکان پذیر نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۰    
نماینده روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی تأکید کرد: گام سوم ایران در کاهش تعهدات برجامی را نباید حادثه ای غم انگیز دانست و این تصمیم گیری علامت دوباره ای درباره لزوم توازن منافع در چارچوب توافق ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۵۱    
در حالی که محمد بن سلمان توامان ولایت عهدی و وزارت دفاع سعودی را عهده دار است، در جدیدترین تغییرات صورت پذیرفته در هرم قدرت در سعودی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۶    
سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در شرایط خاصی قرار گرفته و نیاز به حمایت همه جانبه از سوی هواداران دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به حملات اخیر طالبان در کابل گفت که این گروه نمی تواند بر روی آتش بس در طی مذاکرات صلح توافق کند بنابراین آنها قدرت مذاکره برای رسیدن به توافق را نیز ندارند و مذاکرت لغو می ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۷    
جنگنده ها و توپخانه های رژیم صهیونیستی، اهدافی را در شمال و مرکز نوار غزه هدف حملات خود قرار دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۸:۳۰    
حضرت مسلم بعد از اینکه از مردم بیعت گرفتند، با پشتوانه آن ها موفق شدند کاخ حاکم کوفه را محاصره کنند. اما در همین زمان بود که مردم ناگاه حضرت مسلم را رها کردند تا اینکه آن حضرت توسط حاکمان به شهادت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۸:۳۰    
"نوبخت" با زیرکی تمام سعی کرده ضمن پوشاندن خلف وعده دولت در پرداخت افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، این تخطی از قانون را تبدیل به منتی بر سر خانواده های بی بضاعت کند!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۷    
معاون رئیس جمهور با اشاره به کاهش سقف بودجه 98 بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی قوا تاکید کرد، جمع بندی لازم برای افزایش 50 درصدی فوق العاده کارمندان صورت نگرفته است.