پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۸:۲۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 شهریور 1398 راهبرد معاصر 2 شهریور 1398 راهبرد معاصر 3 شهریور 1398 راهبرد معاصر 4 شهریور 1398 راهبرد معاصر 5 شهریور 1398 راهبرد معاصر 6 شهریور 1398 راهبرد معاصر 7 شهریور 1398 راهبرد معاصر 8 شهریور 1398 راهبرد معاصر 9 شهریور 1398 راهبرد معاصر 10 شهریور 1398 راهبرد معاصر 11 شهریور 1398 راهبرد معاصر 12 شهریور 1398 راهبرد معاصر 13 شهریور 1398 راهبرد معاصر 14 شهریور 1398 راهبرد معاصر 15 شهریور 1398 راهبرد معاصر 16 شهریور 1398 راهبرد معاصر 17 شهریور 1398 راهبرد معاصر 18 شهریور 1398 راهبرد معاصر 19 شهریور 1398 راهبرد معاصر 20 شهریور 1398 راهبرد معاصر 21 شهریور 1398 راهبرد معاصر 22 شهریور 1398 راهبرد معاصر 23 شهریور 1398 راهبرد معاصر 24 شهریور 1398 راهبرد معاصر 25 شهریور 1398 راهبرد معاصر 26 شهریور 1398 راهبرد معاصر 27 شهریور 1398 راهبرد معاصر 28 شهریور 1398 راهبرد معاصر 29 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 شهریور 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۱۵    
وعده انتخاباتی نتانیاهو درباره تصرف منطقه غور اردن و شمال دریای بحرالمیت که با هدف جذب رأی صهیونیست ها مطرح شده عملاً به معنای نابودی معامله قرن است که ترامپ با ادعای بهبود وضعیت مردم فلسطین و منطقه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۱    
در روز های اخیر تعداد قابل توجه ای از داوطلبانی که در کنکور ارشد امسال شرکت و به نتیجه نهایی آن معترض بودند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۴۵    
البته لوپز لباس شب چین داری به رنگ گل همیشه بهار به تن داشت نه لباس خز، اما در صحنه ای از پیش نمایش تبلیغاتی فیلم شیادان انگار کت خز به تن دارد. البته مشخص نیست کت از جنس خز مصنوعی است یا واقعی.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۲۱    
مداحی محمود کریمی در حسینیه امام خمینی محضر رهبر انقلاب، سردار سلیمانی و سیدمقتدا صدر را ببینید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۹:۵۱    
امروز قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی 1502 دلار و 33 سنت و هر گرم طلای 18 عیار، 410 هزار و 230 تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۲    
در حالی که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید دارد که فروش بلیت هواپیما با نرخ های بالاتر از آذر سال 1397 تخلف است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۱    
اجرای طرح تنفس نیز موجب نشده تا میزان قاچاق چوب کمتر شود. قیمت بالای چوب و نبود قانون بازدارنده موجب شده تا جنگل های شمال و زاگرس رو به نابودی رود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷    
مرز چذابه به رغم اینکه در وقوع سیل ابتدای سال آسیب جدی دید، ولی با تلاش شبانه روزی آماده پذیرایی از زائران اربعین است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۱:۳۰    
رسانه های چینی در گزارش های متعددی به بررسی اهداف سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به چین پرداخته و آن را در راستای تقویت مناسبات نظامی دو طرف ارزیابی نموده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
در این روزها کفِ قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن حدود قیمت 41 هزار تومان است. این اوراق بسته به اینکه در چه تاریخی منتشر شده تا بیش از 42 هزار تومان هم داد و ستد می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۰:۱۱    
صبا کمالی با حذف یک پست اینستاگرامی اش، تاکید کرد از کسانی که او را بی اعتقاد و دشمن مذهب معرفی کرده اند، بسیار گله مند است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۵    
استراماچونی هنوز هم در پی جذب بازیکن است و دو بازیکن خارجی جدید می خواهد که باشگاه هم با این پیشنهاد موافقت کرده. استقلال تکذیب کرد!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۲    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که طرح مقامات ارشد رژیم صهیونیستی درباره الحاق بخش هایی از کرانه باختری و دره اردن به سرزمین های اشغالی باعث تشدید تنش ها در منطقه خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۵۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش خود به برکناری مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که سیاست های آمریکا در قبال ایران به رغم این برکناری سختگیرانه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۴۱    
تیپ 26 الحشد الشعبی عراق چهارشنبه شب اعلام کرد که موفق به انهدام یک پرنده مهاجم در آسمان استان دیاله شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۲    
آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با حضور هزاران نفر از مردم عزادار، جمعی از مسئولان کشور و رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۲    
علیرغم صحبت هایی که در این زمینه طی روزهای اخیر منتشر شد و حتی واکنش باشگاه پرسپولیس، مهدی تاج رییس فدراسیون و عذرخواهی این بازیکن را نیز به همراه داشت
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۲۰    
زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشتر حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۱    
نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه گفت که پیشرفت های قابل ملاحظه ای با اتحادیه اروپا درباره خروج انگلیس از این اتحادیه حاصل شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۶    
یک مبلغ معروف عربستانی که چندی پیش از ولیعهد سعودی انتقاد کرده بود بازداشت شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۰    
رسانه های اصلاح طلب با برجسته کردن مسأله ی استعفای جان بولتون به گونه ای خود را ذوق زده نشان می دهند که گویا سیاست های خصمانه ایالات متحده آمریکا به یک شبه دچار تغییرات عمیقی شده است
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۷    
با اخراج مشاور امنیت ملی آمریکا از کاخ سفید، سه معاون ارشد وی نیز دولت آمریکا را ترک کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور در گفت وگو با نخست وزیر عراق، امام حسین (ع) و خاندان رسالت و امامت را ریسمان وحدت و همبستگی 2 ملت توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد که این کشور به دنبال رسیدن به توافقی با ایران است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۱    
رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز جزئیات سانحه فوت دو دانشجوی دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۵۰    
پیشکسوت آبی پوشان گفت: در جلسه با وزیر هم به او گفتیم گرایشش به پرسپولیس بیشتر است که ایشان قبول نکردند با این حال ما هنوز هم بر این باور هستیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۷    
یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع مطلع مدعی شده رئیس جمهور آمریکا به منظور فراهم کردن زمینه های دیدار با رئیس جمهور ایران پیشنهاد کاستن از تحریم ها را مطرح کرده که با مخالفت شدید جان بولتون رو به رو ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۱    
در پی توئیت توهین آمیز بازیگر سینما و تلویزیون به ساحت مقدس امام حسین (ع)، قرار بازداشت وی صادر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۲    
ماجرای خودسوزی و مرگ دختر آبی تلخ است؛ ولی تلخی اش در حد یک حادثه خودسوزی نیست، زهرش بیش از این حرف هاست. ماجرایی داریم با روایتی بیمارگونه: دختر آبی خودسوزی کرد چون به استادیوم راهش ندادند !
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۲    
حسن روحانی در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور فرانسه استحکام برجام و امنیت در آبراه های جهان از جمله خلیج فارس و دریای عمان را 2 هدف عمده برشمرد و این را به نفع جهان و از جمله اتحادیه اروپا و حتی آمریکا ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیران انتخاب شده وزارت ورزش دردی از این تیم دوا نکردند، گفت: انصاریفرد از پیشکسوتان پرسپولیس است و حضور او می تواند راهگشا شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۱    
وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر به سالروز واقعه حادثه 11 سپتامبر و نقش تیم ب در تامین تروریست های 11 سپتامبر اشاره کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۲    
نماینده ایران در آژانس خاطرنشان کرد: مادامی که کشورهای دیگر به تعهدات برجامی خود برنگردند و مطالبات مشروع ایران تحت برجام و مصوبات کمیسیون مشترک برجام را محقق نکنند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۲    
وزیر خارجه قطر مسئله فلسطین را اصل و اساس همه مسائل جهان عرب برشمرد و بر حمایت از فلسطینیان تأکید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۶    
زمان پخش فصل سوم سریال تلویزیونی ستایش به کارگردانی سعید سلطانی مشخص شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۲    
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: تکلیف قانونی است که جایگاه دارحق الزحمه را از مردم بگیرد، جایگاه داران لیتری 200 تومان حق الزحمه را پیشنهاد کرده بودند و در حال حاضر متقاعد شدند که 150 تا 100 ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۰    
نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است و مختص به زمان خاصی نیست، اما با توجه به نوعدوستی مردم و طرح نذر خون که چندسالی است در ایام محرم برگزار می شود، جوانان عزادارحسینی از اهدای خون استقبال می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۱    
یک روزنامه فرانسوی گزارش داده که مایکل شوماخر از کما خارج شده و بعد از طی کردن یک دوره درمانی جدید با استفاده از سلول های بنیادی در فرانسه، به هوش آمده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۲    
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: براساس قوانین موجود خانمی که همسرش فوت شده است می تواند پس از ازدواج مجدد همچنان مستمری همسر فوت شده اش را دریافت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۷    
علیرضا زاکانی در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه با اشاره به پرونده تشکیل شده برای بعضی مدیران بانک مرکزی درباره بازار ارز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۵    
سفیر ایران در لندن گفت: نفتکش آدریان دریا نفتش را در دریا به شرکتی خصوصی فروخت و تعهدی را نقض نکرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۰    
بدیعه زکزاکی در جمع بانوان حسینیه اعظم زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبر شیعیان نیجریه هم محسوب می شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۲۶    
برخی از هیأت ها مساجد و اماکن متبرکه برای عزاداری روز سوم و هفتم شهادت امام حسین(ع) و همچنین عزاداری برای وقایع رخ داده برای اسرای کربلا، در دهه دوم محرم نیز به عزاداری می پردازند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۵    
جلسه 104کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۷    
مرکز پژوهش های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در اشاره به عملیات های پهپادی و موشکی ارتش یمن علیه مواضعی در عربستان سعودی گزارش داد، حوثی ها ثابت کردند عربستان سعودی ببر کاغذی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۷    
حضور نسبتا طولانی مقتدی صدر در ایران و نشستنش در کنار رهبر انقلاب، نشانه ای است از دایره وسیعی که جمهوری اسلامی ایران برای شرکا و متحدان منطقه ای خود تعریف می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۵    
متادون دارو منتخب پزشکان شد برای درمان بیماری اعتیاد. دارویی که چندسالی است در ایران به صورت قرص و شربت و آمپول تولید می شود و جزء برنامه های کاهش آسیب است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۳۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه باید رای نمایندگان به صورت شفاف منتشر شود، گفت: مردم باید بفهمند چه نمایندگانی زیر امضاهای شان می زنند و اگر مردم این را بفهمند دیگر به آنها رأی نمی دهد و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۰    
دخالت اطرافیان، بی احترامی و بی توجهی دلایلی بوده که متقاضیان طلاق خود در طرح دعوی مطرح می کردند که این مسئله ثابت می کند جنس طلاق هایی که درگذشته اتفاق می افتاد نسبت به بسیار شرایط کنونی متفاوت شده ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بحث اعلام شفاف و صریح رای نمایندگان مجلس و به اطلاع رساندن آن به مردم، حق عمومی ملت است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۷    
نه به حضور دولت در اقتصاد در نتیجه نه به سازماندهی دولت در اقتصاد و در نتیجه کلا نه به دولت! سوال این است که از این آنارشیسم مورد توصیه دنیای اقتصاد مگر توسعه حاصل میشود؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۵    
در محیط های اجتماعی نظیر مهد کودک، نهادهای دیگری به جز خانواده در آموزش هنجارها و ارزش ها به فرزندان دخالت دارند و با افزایش سن کودک به مرور از نقش خانواده ها کاسته و بر نقش این کانون ها در الگودهی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۲    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن تاکید بر همکاری نزدیک ایران و آژانس، در مورد برخی تلاش ها در جهت تخریب این همکاری سازنده، هشدار داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۶    
صرف سهام یکی از مفاهیم در حوزه بورس اوراق بهادار و افزایش شرکت های بورسی و فرابورسی است. در مطلب پیش رو تلاش خواهیم کرد تا در خصوص صرف سهام و کاربرد آن صحبت کنیم و توضیحات مختصری درباره کسر سهام نیز ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۰    
یزید در اواخر عمر دچار جنون شد، رفتار های بسیار زشت و ناروایی از خود نشان می داد، تعادل روانی نداشت و بعد سر به بیابان گذاشت و بالاخره با خفت و خواری و پستی مرد و در یک نقطه دفن شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۵    
بقای صندوق صندوق پس انداز مسکن یکم با توجه به رشد شدید بهای مسکن در یک سال اخیر و کاهش سهم این وام از بهای مسکن در معرض خطر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۲    
کریستیانو رونالدو با چهار گلی که دیشب در بازی پرتغال مقابل لیتوانی به ثمر رساند حالا رکورددار بیشترین گل ملی در میان بازیکنان اروپایی است و به علی دایی در صدر جدول گلزنان ملی دنیا نزدیک می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۵:۲۶    
مدتی است که پیامکی تحت عنوان سهمیه بندی بنزین برای برخی مشترکان ارسال می شود و علی رغم اطلاع رسانی های صورت گرفته همچنان افرادی هستند که فریب این پیام را می خورند و اقدام به واریز وجه برای افراد کلاه ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق خودروهای شهروندان در شرق تهران خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مسعود سلطانی فر و جلال حسینی در یک هیئت عزاداری حاضر شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۲    
هافبک پرحاشیۀ آبی ها متوجه اتفاقی عجیب از سوی کادر فنی استقلال شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۶    
اقدام خودخواهانه داماد آذربایجانی در شب عروسی مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۷    
در حالی تیرماه امسال انجمن شرکت های هواپیمایی با چراغ سبز سازمان هواپیمایی بی سر و صدا تا 800 هزار تومان قیمت بلیت هواپیما را افزایش داد که مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان حمایت این کار را تخلف اعلام و ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۷    
آقای رئیس جمهوری وقتی در میتینگ های انتخاباتیش وعده باز کردن گره های اقتصادی را می داد هیچگاه سخن از کم بودن اختیاراتش نکرد اما حالا که به فصلهای پایانی نزدیک می شود یادش از اختیاراتی افتاده که اگر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۴:۱۱    
حقوق ورودی انواع لوبیا، جوجه یک روزه و برخی اقلام دیگر به 5درصد کاهش یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۰    
بسیاری از مسلمانان در ایام محرم برای آنچه بر خاندان حسین بن علی(ع) گذشته است، عزاداری می کنند، اما عاشورا فراتر از آنچه در تاریخ روی داده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۴۱    
علی ربیعی سخنگوی دولت درباره کارت سوخت ها و سرنوشت آن و اینکه سهمیه بندی بنزین اعمال می شود؟ گفت: گام بعدی، کاهش زدن بنزین و استفاده از بنزین بدون کارت است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۵    
همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا هزاران زائر ایرانی در شهر کربلا به سوگ امام سوم شیعیان نشستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۵    
رسانه های عراقی از اعلام سه روز عزای عمومی در کربلای معلی در پی حادثه تاسف بار روز عاشورا خبر دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۳۲    
نیویورک تایمز در گزارش خود درباره گزینه های احتمالی جانشینی جان بولتون در مجموع به 10 نفر اشاره کرده و عضو ارشد جمهوری خواه کنگره هم از سه نفر نام برده است که دو تای آنها در گزارش نیویورک تایمز به ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۶    
معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: طی روزهای اخیر با رشد 36 درصدی استفاده پزشکان از کارتخوان مواجه بوده ایم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۰    
19 شهریور امسال چهلمین سالگرد درگذشت آیت الله طالقانی بود. به همین مناسبت گفت وگویی با وحیده علایی طالقانی دختر ایشان درباره منش فکری پدرش داشتیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۵    
حذف یارانه نقدی غیر نیازمندان در حالی صورت گرفت که در سال های اخیر به بهانه های مختلف اهم از سرک نکشیدن به حساب های بانکی و نبود اطلاعات کافی درباره دهک های بالای جامعه از آن بهره می بردند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۵    
کمیته انضباطی در خصوص اتفاق مهم دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس، اطلاعیه ای صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۶    
وزیر امور خارجه اسبق آمریکا با اشاره به اختلاف نظر ها در کاخ سفید به اخراج جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت ترامپ واکنش نشان داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۶    
باشگاه قشقایی پس از پیروزی خود در مرحلۀ مقدماتی جام حذفی، برای پرسپولیسی ها کری خوانی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور گفت: گام سوم کاهش تعهدات برجامی قابل مقایسه با 2 گام قبلی نیست و اگر ضرورت داشته باشد در آینده باز هم گام های دیگر را برخواهیم داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۷    
قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دوشنبه (17 شهریور) با ثبات نسبی همراه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۰۵    
سردبیر رای الیوم نوشت: ترامپ، بولتون را به عنوان یک ابزار وحشت به کار گرفت و وقتی این ترفند او جواب نداد، نقش او تمام شد و با ذلت و خواری بیرون انداخته شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه در انتخابات مجلس آینده باید اولین شرط کاندیداها بیان اعتقاد به شفافیت آرا و عمل به آن باشد گفت: شفافیت آرا نمایندگان می تواند نفاق و دورنگی را از بین ببرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۱    
برای هر کسی پیش آمده است که کار و یا عملی را فراموش کند. این اتفاق ممکن است به صورت متدوام تکرار شود اما این امر دلیلی بر ابتلا به آلزایمر نیست!
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۱    
صنایع لبنی نه تنها به قیمت های مصوبه خردادماه ستاد تنظیم بازار عمل نمی کنند بلکه با ترفندهایی نظیر آنکه محصول حاوی ویتامین D یا ESL است یا ماندگاری بالا و چربی زیاد دارد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور، اخراج جان بولتون از کاخ سفید را نشانه ای از شکست سیاست های رادیکال دانست و خاطرنشان کرد: جهان به واشنگتن نشان داد پذیرای اینگونه سیاست ها نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۶    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، رعد و برق و وزش باد طی امروز تا شنبه آینده در برخی استان ها خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی از پیشنهاد لاریجانی به متقاضیان استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۰۵    
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار مقابل لیتوانی 4 گل به ثمر برساند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مقامات بلندپایه سیاسی در روسیه امیدوارند که برکناری "جان بولتون" از سمت مشاور رئیس جمهوری آمریکا در مسائل امنیت ملی بتواند به تمدید پیمان "استارت-3" و حل و فصل مسائل مهم در عرصه بین المللی کمک کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۱    
اخراج جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا توسط دونالد ترامپ نشان دهنده شکست استراتژی حداکثر فشار واشنگتن علیه ایران است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۲    
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به دعوت رئیس ستاد ارتش جمهوری خلق چین به این کشور سفر کرده است ، صبح امروز (چهارشنبه) در فرودگاه پکن مورد استقبال مقامات نظامی قرار گرفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۶    
پایتخت طی سه روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود و فردا و پس فردا تهران اندکی کاهش دما خواهد داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با هشدار به کشورهای اروپایی درباره موافقت با استقرار موشک های برد متوسط آمریکایی در خاکشان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۷    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره وضعیت زائران ایرانی در حادثه روز گذشه در کربلا، با اعلام خبر فوت یک زائر ایرانی در این حادثه، توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۷    
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به آغاز حذف قبوض کاغذی آب در برخی از مناطق کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اخراج جان بولتون نشان از عدم موفقیت های سیاست فشار ترامپ دارد و اعتراف به اینکه بولتون جنگ طلب چشم بر واقعیت ها بسته بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۲    
فعالان بخش خصوصی معتقدند پرداخت ارز دولتی به منزله دادن رانت و ایجاد فساد اقتصادی در جامعه است بنابراین باید با روش های جایگزین جلوی این مساله گرفته شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۲    
صبا راد با انتشار این استوری به همسرش مانی رهنما برای درگذشت خاله اش تسلیت گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۲۶    
جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه اهدافی را در نوار غزه بمباران کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۱۱    
مهلت ثبت نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد امروز پایان می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری رسمی چین طی گزارشی نوشت: با افزایش تنش های بین ایران و آمریکا به خاطر خروج آمریکا از برجام و تحریم های شدیدتر علیه ایران، ثبات کل خاورمیانه به خطر افتاده است .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۶    
دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به پیامدهای اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی به الحاق بخش هایی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی هشدار داد و تأکید کرد که چنین تصمیمی می تواند عملیات صلح را نابود کند.
  • ۱