سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 خرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 خرداد 1395 شعار سال 2 خرداد 1395 شعار سال 3 خرداد 1395 شعار سال 4 خرداد 1395 شعار سال 5 خرداد 1395 شعار سال 6 خرداد 1395 شعار سال 8 خرداد 1395 شعار سال 9 خرداد 1395 شعار سال 10 خرداد 1395 شعار سال 11 خرداد 1395 شعار سال 12 خرداد 1395 شعار سال 13 خرداد 1395 شعار سال 14 خرداد 1395 شعار سال 15 خرداد 1395 شعار سال 16 خرداد 1395 شعار سال 17 خرداد 1395 شعار سال 18 خرداد 1395 شعار سال 19 خرداد 1395 شعار سال 20 خرداد 1395 شعار سال 21 خرداد 1395 شعار سال 22 خرداد 1395 شعار سال 23 خرداد 1395 شعار سال 24 خرداد 1395 شعار سال 25 خرداد 1395 شعار سال 26 خرداد 1395 شعار سال 27 خرداد 1395 شعار سال 28 خرداد 1395 شعار سال 29 خرداد 1395 شعار سال 30 خرداد 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۵    
ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره واگذاری تلفن ثابت با قیمت جدید خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که قیمتها را واقعی کنیم با این حال خبر قطعی در این باره را باید از سازمان تنظیم مقررات ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۴    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام واگذاری یک پروژه آبی پایتخت به فرانسوی ها، گفت: فعلا برنامه ای برای افت فشار آب در فصل گرما وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
امروز علی لاریجانی در کسوت رئیس مجلس نهم، آخرین نشست خبری خود را برگزار کرد. او بارها با سوالات خبرنگاران درباره احتمال ریاستش در مجلس دهم روبرو شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
سناتورهای آمریکا با ابراز نگرانی درباره این که توافق هند و ایران برای توسعه بندر چابهار ممکن است موجب نقض تحریم های بین المللی شود، گفتند که این موضوع را زیر نظر دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۱    
آینده جامعه ایران به دست یک میلیون و 13 هزار و 655 معلم در مقاطع مختلف است و به نظر می رسد وزارت آموزش و پرورش علاوه بر تامین نیازهای معیشتی معلمان باید به فکر سلامت روح و جسم معلمان خود باشد زیرا ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۸    
مهر نوشت: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی با بیان اینکه کشور در زمینه بهره وری آب از مرز بحران گذشته است،گفت:دولت باید بخشی از هزینه اجرای سیستم های نوین آبیاری را صرف آموزش کشاورزان کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۵    
ایرنا نوشت: امام جمعه موقت یزد گفت: راز توسعه سریع و شگفت آور اسلام را باید در حاکمیت روح خیرخواهی، مهربانی، جامع نگری، صلابت و متانت جستجو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۵    
امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به ضرورت آگاه سازی افکار عمومی در راستای معرفی نقاط مشترک ادیان کشورهای اسلامی، گفت: اجلاس مجمع اسلامی باید به پیام صلح و دوستی برای تمام کشورهای دنیا تبدیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۲    
کیهان نوشت:انتخاب حضرت آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان در همان ساعات اولیه پس از انتخاب ضمن ایجاد موج گسترده ای از خشنودی در میان مردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۲    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است که انحصار برای اقتصاد مانند سم خطرناک عمل می کند و برای این که جلوی رانت در اقتصاد را بگیریم، باید هر گونه انحصاری را از بین ببریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۲    
ایسنا نوشت:نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی کوتاه گفت که نمایندگان در روز آخر مجلس نهم زندگینامه مقام معظم رهبری را به عنوان هدیه دریافت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۹    
ایسنا نوشت: رییس مرکز تحقیقات ایدز ایران، اجرای برنامه مراکز ماده 16 را خودسرانه خواند و تاکید کرد: خدماتی که مراکز کاهش آسیب گذری ارائه می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۹    
عباس عبدی گفت:شورای نگهبان چه بخواهید یا نخواهید قادر به دفاع از عملکرد خودش نیست، در قضیه خانم خالقی ما دیدیم که شورای نگهبان چه موضعی گرفت یا سخنگوی شورای نگهبان در این قضایا کاملاً کنار کشید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶    
هیاتی متشکل از نمایندگان گروه کارگری، کارفرمایی و دولت برای شرکت در یکصد و پنجمین اجلاس سازمان بین المللی کار در روزهای آتی عازم ژنو خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۰    
شرق نوشت:دادخواست 17 مسئول لت دهممرتبط با بورسیه های غیرقانونی صادر شده است؛ با خواسته 52 میلیارد ریال ضرر؛ اما دراین بین شاید معروف ترین شخصی که دادخواست علیه او صادر شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۶    
داستان بر سر درآمد پزشکان است؛ پزشکانی که گفته می شود درآمدشان، حقوق ماهیانه شان خیلی بیشتر از پنج و 10 میلیون تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۶    
رییس اتاق بازرگانی ایالت کرنتن اتریش گفت: هم اکنون دو بانک اتریشی در حال همکاری و ارائه خدمات مالی در روابط تجاری با ایران هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۳    
17452 شکایت در عمر چهارساله مجلس نهم به کمیسیون اصل 90 ارجاع شده بود که بررسی 243 فقره آنها ناتمام مانده است و به همین کمیسیون در مجلس دهم واگذار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۰    
محمدمهدی بهکیش در سرمقاله دنیای اقتصاد نوشت:دکتر روحانی و دولتش در موضوع برجام خدمتی بزرگ به کشور کردند که نام نیکشان در تاریخ ثبت خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۰    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس نهم گفت: فشارهای سیاسی از بیرون و درون مجلس منجر به توقف قرائت گزارش شد و این بزرگترین ظلمی است که در حق ایثارگران صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز مسأله مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پایان نیافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۷    
مهم ترین سوالی که به ذهن بعد از ریاست آیت الله جنتی در مجلس خبرگان به ذهن می رسد این دو مسئله است که چرا هاشمی نامزد نشد و یا نامزد منتسب به او چرا پیروز نشد؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۷    
'برنی سندرز' یکی از نامزدهای ریاست جمهوری 2016 آمریکا از حزب دمکرات گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۷    
بینالی یلدریم نخست وزیر جدید ترکیه عصر سه شنبه در مجلس این کشور اعلام کرد که دولتش خواهان گسترش روابط در زمینه های تجاری، گردشگری، انرژی، و حمل و نقل با ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۴    
سیدمحمدعلی خطیبی نماینده سابق ایران در اوپک می گوید: اعضای اوپک برای منفعت اقتصادی دور هم جمع شده اند و اگر روزی این منفعت وجود نداشته باشد دیگر کاری به ساز و کار این سازمان ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۴    
رهبران اتاق فکر شورای روابط خارجی آمریکا مسائلی را که جهان در سال 2016 با آنها دست و پنجه نرم کرده را رتبه بندی کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۱    
تحولات سیاسی در ترکیه و کنار رفتن احمد داود اوغلو، از فصلی تازه در سپهر سیاسی این کشور حکایت دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۱    
نماینده مجلس نهم گفت: لاریجانی در مقابل برخی حرف ها و فشارها می ایستاد. وی مجلس را از شکل بسته و خلع ید شده خارج کرد و نمایندگان توانستند حرف هایشان را بزنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۱    
با ادامه رکود در صنعت ساخت و ساز کشور قیمت آهن در هفته های اخیر 400 تومان کاهش یافت و به 1400 تومان در هر کیلو رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۸    
با ابتکار بیمه ایران اعضای کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو، بیمه جامع می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۸    
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تصویب قانون دائمی تاسیس مدارس غیر دولتی و ارسال آن به شورای نگهبان برای تایید نهایی، گفت: با تایید نهایی این قانون ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۸    
برخلاف سال گذشته، طرح نگارخانه ای به وسعت یک شهر، با چالش های زیادی مواجه شده است. چالش هایی که با انتقاد برخی اعضای شورا به اجرای این طرح آغاز شد و در جلسه دیروز شورای شهر با واکنش های شدید طرفداران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۸    
طالبان در بیانیه ای رهبر جدیدشان را معرفی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۵    
مدیر کل زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سالانه 250میلیون قورباغه از هند و سری لانکا به فرانسه صادر می شود که این اقدام باعث بروز مشکلاتی در حوزه تنوع زیستی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۵    
مدیر روابط عمومی بیمارستان بعثت همدان خبر شهادت یکی از خلبانان سانحه جنگنده میگ 29 پایگاه هوایی شهید نوژه را تایید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۲    
رضا سیف اللهی معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، در نشست بین المللی مقامات عالیرتبه امنیتی در چچن روسیه، مواضع منطقه ای ایران را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۸:۰۰    
رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری برای دو حزب جمهوریخواه و دموکرات در ایالت واشنگتن به ترتیب با پیروزی ترامپ و کلینتون به پایان رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۷    
وزیر بهداشت از برنامه ایران برای کاهش 30 درصدی آمار مرگ و میر ناشی از بیماری های غیرواگیر تا سال 2030 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان گفت که این کشور وقایع داخلی ایران را از نزدیک دنبال می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۷    
بسته حمایت از صادرات غیرنفتی به عنوان مشوق صادراتی شامل مواردی است که می تواند به بهبود شرایط این بخش کمک شایانی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۴    
رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد شدید از اتحادیه اروپا به دلیل بد عهد در زمینه روادید، اعضای این اتحادیه را به سرپیچی از تعهداتش در خصوص پناهندگان تهدید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۴    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که دیدار رفت برابر النصر امارات را با شکستی سنگین پشت سرگذاشته بود با وجود پیروزی در دیدار برگشت از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۴    
همدان- فرماندار کبودرآهنگ گفت: یک فروند هواپیمای شکاری میگ 29 به دلیل بروز نقص فنی در باند پرواز پایگاه هوائی همدان دچار سانحه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۴    
وزیر بهداشت، اظهارداشت: گزارش اجرای طرح تحول سلامت به دبیر کل سازمان ملل متحد ارائه شده که از حمایت های سازمان بهداشت جهانی تقدیر کردم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۱    
صحن و بارگاه امام رضا(ع) در جهان اسلام، فقط یک زیارتگاه محسوب نمی شود، بلکه نماد تفکر شیعی خردگرا، تحول آفرین و امیدبخش در جهان است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۱    
حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی شامگاه سه شنبه 4 خرداد از جشنواره کن فرانسه به ایران برگشت و درباره موفقیت فیلم فروشنده سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۸    
نفیس ترین قرآن جهان اسلام پس از 18 سال تلاش بی وقفه در اصفهان کتابت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۶    
مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی از مشارکت آموزش و پرورش در برگزاری نمایشگاه پوشاک مدارس خبر داد و گفت: دانش آموزان، سال تحصیلی جدید را با طراحی لباس جدید تجربه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۶    
رئیس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای 14 پروژه پژوهشی در جهت بومی سازی فناوریهای راهبردی حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات و مراکز عملیات امنیت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۶    
مکتب اقتصاد اسلامی در ذات خود عنصر مقاومت را دارد، یعنی اگر مکتب به خوبی اجرا شود، نظامی که پیش خواهد آمد یک نظام اقتصادی مقاوم خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۶    
کمیسیون اقتصاد مقاومتی در این دوره از مجلس خبرگان ایجاد خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۳    
دبیر دبیران شورایاری منطقه 12 گفت:بیشترین مشکلات ما در قهوه خانه هاست. سالیانه 10 الی 15 نفر در این مکان ها با چاقو کشته می شوند و بالغ بر 500 نفر نیز به زندان ها می روند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۳    
مدیریت منابع سلامت از طریق نظام بیمه ای، از سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۰    
فاطمه دانشور عضو شورای اسلامی شهر تهران و بانوی کار آفرین نمونه گفت که متوجه کردن جوانان از آسیب های اجتماعی الزامی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۰    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر تهران با در نظر گرفتن شاخص های کیفیت زندگی جزء بدترین کلانشهرهای دنیا است وهنوز در رده سیاه چاله ای در قیاس با سایر کلانشهرهاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور، بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی را ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۷    
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه ضمن انتقاد از نحوه همکاری غرب در مبارزه مشترک علیه تروریسم گفت که غرب اراده لازم برای مبارزه علیه تروریسم را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۷    
به رغم استقبال مقامات چین از لغو تحریم تسلیحاتی ویتنام، مطبوعات این کشور هدف آمریکا از این اقدام را مقابله با رشد چین می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۷    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مساله هویت بیش از ازدواج و اشتغال برای جوانان اهمیت دارد گفت: جامعه ای که امید داشته باشد رفاه و تدین بیشتری خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۷    
معاون ارزی بانک مرکزی با بیان پیش نیازهای یکسان سازی نرخ ارز گفت: بخش عمده تقاضای سفته بازی از بازار ارز خارج شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۴    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم تولید کننده بخش برق در زمستان سال گذشته را منفی 8.16 درصد اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۴    
نخست وزیر هند در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: در سفر به ایران قرآن منسوب به حضرت علی (ع) را به رهبر ایران هدیه داده ام.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۴    
اگرچه انتخاب رئیس پنجمین دوره خبرگان رهبری حاشیه محسوب نمی شود اما واکنش سریع رسانه های اصلاح طلب به انتخاب خبرگان، امری تامل برانگیز و حاشیه ای به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۴    
برترین تصاویر جهان با موضوعات پیرامون سوزاندن محموله قاچاق در اندونزی، موزه پانوراما انگکور در کامبوج، خانه تاریخی در هند ، جشنواره گل و گیاه در انگلیس و...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۱    
معاون وزیر کار از وجود ظرفیت ایجاد 400 هزار شغل جدید در صنعت زنبورداری خبر داد و گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای با وزارت جهاد و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد امضا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۱    
رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه صنعت بیمه سهمی در تامین مالی کشور ندارد، گفت: سهم بیمه عمر در کشور ما بین 5 تا 6 درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1394 معادل 10.4 درصد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۸    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در مدت دو سال توانسته ایم بعد از بررسی هزار و 500 شرکت دانش بنیان، هزار شرکت را مورد حمایت مالی قرار دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۸    
رسانه های خارجی از کمک شش میلیارد دلاری ژاپن برای مقابله با بحران های خاورمیانه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۵    
چندی پیش ویدئویی منتشر شد از پشیمانی های یک زن جوان که پیش از این در برنامه تلویزیونی ماه عسل خود را پزر نامید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۵    
معاون وزیر صنعت گفت: چین برای باقیماندن به عنوان شریک نخست تجاری ایران باید موانع بانکی را از پیش رو بردارد، در افزایش کیفیت کالاهای خود بکوشد و در ایران سرمایه گذاری کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۵    
سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهوری برای رفع نیازهای اعتباری المپیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۲    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: جناح بندی در دانشگاه ها با کیان و مقام دانشگاه سازگاری ندارد و بنابراین نباید دانشگاه جناحی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۲    
وزیر بهداشت گفت: جمهوری اسلامی ایران چهارمین سالی است که در سازمان جهانی بهداشت، مسئولیت کشورهای جنبش عدم تعهد را که حدود 120 کشور هستند بر عهده دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۹    
رئیس جمهور مجلس خبرگان رهبری را مجلسی اطمینان بخش برای ایران اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد که مجلس خبرگان پنجم در ادای وظایفش و در کمیسیون هایی که پیش رو دارد فعال تر عمل کند
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۹    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، درباره ارتباط برخی پزشکان با شبکه قاچاق دارو، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۹    
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه و بسیج، همراه با مردم ایران، هرگز اجازه نخواهند داد جریان های نفوذی غرب گرا جهل نظری خود را بر حیات طیبه انقلاب مبارک اسلامی تحمیل و آن را آلوده سازند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۶    
رئیس انجمن کسب و کار ایران از آغاز آموزش مدیران بنگاه های اقتصادی برای معامله با خارجی ها خبرداد و گفت: هدف این است که در فضای جدید اقتصاد ایران، بنگاه ها دچار خلا و مشکل در قراردادها نشوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۶    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی در نظام بانکی، گفت: کاهش نرخ سود همچنان در اولویت بانک ها است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۶    
شرکت GS کره جنوبی پس از غیبتی حدود چهار ساله با امضای دو تفاهم نامه همکاری آماده بازگشت به طرح های در دست اجرای پارس جنوبی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۳    
اعضای تیم ملی والیبال ایران یک روز پیش از دیدار تدارکاتی خود مقابل لهستان، تمرین سنگینی را زیر نظر رائول لوزانو برگزار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۳    
خزانه دار کل کشور اقدامات راهبردی و عملیاتی دو ماهه این معاونت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۰    
قائم مقام بانک مرکزی از انجام مطالعات کارشناسی برای چگونگی ادغام و اصلاح ساختار بانک ها خبر داد و گفت: نرخ های مصوب شورای پول و اعتبار در شعب بانک ها اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۰    
سخنگوی کمیته هفت نفره از گام نهایی فراکسیون فراگیر برای تعیین گزینه های فراکسیون فراگیر برای هیات رئیسه مجلس خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۰    
قائم مقام بانک مرکزی از اجرای یکسان سازی نرخ ارز، اصلاح نظام بانکی کشور، شفاف سازی ترازنامه بانک ها در سال جاری در طرح اصلاح نظام بانکی خبر داد.