جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 31 اردیبهشت 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 اردیبهشت 1395 شعار سال 2 اردیبهشت 1395 شعار سال 3 اردیبهشت 1395 شعار سال 4 اردیبهشت 1395 شعار سال 5 اردیبهشت 1395 شعار سال 6 اردیبهشت 1395 شعار سال 7 اردیبهشت 1395 شعار سال 8 اردیبهشت 1395 شعار سال 9 اردیبهشت 1395 شعار سال 10 اردیبهشت 1395 شعار سال 11 اردیبهشت 1395 شعار سال 12 اردیبهشت 1395 شعار سال 13 اردیبهشت 1395 شعار سال 14 اردیبهشت 1395 شعار سال 15 اردیبهشت 1395 شعار سال 16 اردیبهشت 1395 شعار سال 17 اردیبهشت 1395 شعار سال 18 اردیبهشت 1395 شعار سال 19 اردیبهشت 1395 شعار سال 20 اردیبهشت 1395 شعار سال 21 اردیبهشت 1395 شعار سال 22 اردیبهشت 1395 شعار سال 23 اردیبهشت 1395 شعار سال 24 اردیبهشت 1395 شعار سال 25 اردیبهشت 1395 شعار سال 26 اردیبهشت 1395 شعار سال 27 اردیبهشت 1395 شعار سال 28 اردیبهشت 1395 شعار سال 29 اردیبهشت 1395 شعار سال 30 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۱    
واکنش و مداخله وزارت خارجه آمریکا و سایر نهادهای غربی در پی دستگیری مدل های مروج فساد اخلاقی و سبک زندگی غربی حاوی نکات مهمی است که در متن به مهمترین آنها اشاره شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش بینی کرد که تحریم های وضع شده توسط اروپا علیه روسیه پس از ماه جولای نیز تمدید خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۸    
کارشناس ارشد اتاق فکر مسکو مدعی است با وجود همکاری های گسترده هند و رژیم صهیونیستی در عرصه موشک های ضد بالستیک، در صورت بروز جنگ احتمالی بین هند و پاکستان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
کریم نجفی برزگر با حکم قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی، مشاور این مرکز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۹    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد که دو بازیکن سرباز تراکتورسازی حق همراهی تیم ملی فوتبال ایران را ندارند. او همچنین از فدراسیون خواست که از این بازیکنان حمایت نکند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۶    
خانواده نقش مهمی در ایجاد دانش استفاده از رسانه در کودکان دارد. کودکانی که در خانواده مسائل اعتقادی و ارزشی و خلق وخوی رفتاری خود را پیدا می کنند، دائماً در حال یادگیری و تجربه مسائل جدیدی هستنند .
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
این اولین بار نیست که وزارت خارجه آمریکا نسبت به ادای احترام ظریف به شهدای حزب الله لبنان واکنش منفی از خود بروز می دهد. جان کربی تسلیت ظریف به مناسبت شهادت مصطفی بدرالدین را مایوس کننده خوانده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۸    
معاون شرکت فولاد مبارکه اصفهان واردات بی رویه را بلای جان فولاد عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۲    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: باید زمینه شکل گیری مجلسی همگام و همراه با دولت را فراهم کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۹    
نتایج نظرسنجی یک روزنامه مشهور مصری نشان می دهد که اکثر مردم این کشور با واگذاری دو جزیره این کشور به عربستان سعودی مخالفند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
شهردار تهران عصر دیروز با حضور در جشنواره رویش و آیین اختتامیه هفته جوان که در محل مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی برگزار شد، به سوالات جوانان شهر تهران پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۶    
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: مجلس دهم باید بتواند دولت را مورد حمایت خود قرار دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۰    
هر چند در چند ماه اخیر اخبار متعددی درمورد نزدیک شدن روابط عربستان و اسرائیل منتشر شده است اما روابط دو طرف موضوع چندان جدیدی نیست بلکه ریشه های آن به دهه های گذشته باز می گردد که نمونه آن اقدام ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۸    
متخصص پزشکی ورزشی با اشاره به دلایل عود کمردرد گفت: میزان عود کمر درد به وضعیت عضلات کمر و نوع فعالیتی که فرد انجام می دهد بستگی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۸    
عضو هیئت ملی یمن در مذاکرات صلح کویت با بیان اینکه هیئت ریاض به دنبال شکست مذاکرات است گفت: اگر مشورتها نتیجه ندهد ما به صنعا بر می گردیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل امور دانشجویان غیرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 21 هزار و 500 نفر دانشجوی غیرایرانی در داخل کشور مشغول به تحصیل هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۱    
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سهم 2 درصدی ایران در تولیدات علمی گفت:ایران در تولیدات علمی جز 20 کشور برتر دنیاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری های شناختی کشور، از افتتاح آزمایشگاه ملی مغز کشور در آینده نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۶    
رئیس سازمان زندان ها از دیدار بابک زنجانی و تعدادی از مسئولان قضایی در زندان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۱    
مرکز آمار ایران رشد اقتصادی کل سال 94 را با احتساب نفت یک درصد و بدون آن را 0.9درصد محاسبه و اعلام کرد: نرخ رشد بخش صنعت منفی 2.2درصد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۱    
مفهوم جهاد تبیینی ، مفهومی است کاملا رسا و حاکی از یک ضرورت و وظیفه ای است سنگین بر دوش علمای جهان اسلام اعم از علمای اهل تسنن و علمای جهان تشیع.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۸    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن در مسائل سیاسی هم به دنبال ترویج مد های سیاسی است، برای او مهم نیست که چه کسی بر سر کار می آید، مهم این است که منافع استعماری او دنبال شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۳۸    
بحران در روابط ریاض - واشنگتن روندی صعودی به خود گرفته است. سنای آمریکا روز سه شنبه 28 اردیبهشت لایحه ای را تصویب کرد که بر اساس آن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۷    
حوزه شیعه در طول تاریخ یک حوزه انقلابی و همیشه درگیر با جبهه مقابل بوده است و در این درگیری جامعه مومنین را به پیش برده است؛ حوزه های علمیه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۱۵    
در روزهای اخیر گروه تروریستی داعش با نفوذ دادن تعدادی از عوامل انتحاری خود به مناطق غیرنظامی شامل بازارچه ها و مراکز خرید به رشته حملات انتحاری دست زده است...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۳    
درباره علت یا علل وقوع جنگ سوریه و زمانی که تصمیم به این جنگ گرفته شد، در ماه های اخیر مطالب جالبی مطرح شده است و همه آن ها از سوی اشخاص و منابعی است که در دنیا معتبر شناخته می شوند در این میان رابرت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۸:۰۰    
یک کاشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه بهائیت همان اسرائیل و صهیونیست است، گفت: رفتار فائزه هاشمی غیرمعقولانه و چالش برانگیز بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۵۱    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه نباید برای وضعیت فعلی کشور به دنبال مقصر بگردیم گفت: باید فضای مجلس آینده را به سمت کار و فعالیت پیش ببریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۶    
نخستین جلسه هیئت رئیسه موقت فراکسیون امید تشکیل شد و تابش و حضرتی نواب رئیس و وکیلی سخنگوی فراکسیون شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۰    
عضو فراکسیون فراگیر مجلس دهم از انتخاب اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون در روز 8 خرداد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۱۸    
مسئولان دولتی در حالی فیش حقوقی چند ده میلیونی مدیران ارشد بیمه را به معوقات آنها ربط می دهند که در این دوره 8 ساله، بیمه مرکزی سه رئیس به خود دیده است!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۹    
بر اساس اعلام پنتاگون دو فروند جنگنده چینی یک عملیات تعقیب و رهگیری ناامن را علیه یک فروند هواپیمای شناسایی آمریکایی بر فراز دریای جنوبی چین انجام داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۷:۰۳    
رئیس جمهور افغانستان در آستانه سفر به ایران بار دیگر بر موضوع آبهای این کشور تأکید کرده و گفته است که دولت کابل تمام تلاش خود را برای مهار آبهای افغانستان به کار خواهد بست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۵۱    
معاون اول رئیس جمهور در چابهار با بیان اینکه به دنبال بسترسازی برای سرمایه گذاری های جدید هستیم گفت: چابهار نقطه اتصال آسیای میانه به دریای آزاد است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۵    
رئیس شورای عالی استانها گفت: در برنامه ششم توسعه هیچ توجهی به شوراهای شهر و روستا نشده و برای شهرداری ها تنها دو ماده در نظر گرفته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۴۲    
در وضعیتی که حدود 75درصد از ظرفیت واگن سازان داخلی بلااستفاده است شرکتهای حمل و نقل ریلی با خیالی آسوده در حال خرید واگنهای دست دوم مستعمل خارجی هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۲۷    
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: منطق دولت عدم لزوم ارائه برنامه ششم توسعه برای تصویب به مجلس بود و فقط احکام اجرایی به مجلس تقدیم شد اما ما معتقدیم باید برنامه و بودجه توسط مجلس به تصویب ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۲۷    
جاثیَه یعنی به زانو افتاده و این سوره مکی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۲۱    
هیچ کشوری نمی تواند ادعا کند که عاری از هرگونه فساد اقتصادی است. اقتصاد ایران هم سال هاست با این پدیده ی شوم روبه روست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۰۰    
پروژه یک هزار و 500 هکتاری آبیاری تحت فشار با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی امروز به صورت همزمان در زنجان افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۰۰    
بمناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام نشستی با حضور جمعی از مادحین جوان برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۶:۰۰    
سختی ها را تحمل می کرد و برای انجام خدمتش از جانش مایه می گذاشت. همیشه کار بیرون برای بیرون بود و من را درگیر کارهای بیرون ازخانه اش نمی کرد. با هرسن و سالی رفاقت و دوستان زیادی هم داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۵۱    
وزیرجهاد کشاورزی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در برنامه 10 ساله 4 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری نوین مجهز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۴۸    
مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: آخرالزمان بخش پایانی دوره زندگی انسان است که می توان گفت از زمان پیامبر(ص) که آخرین فرستاده بوده آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۴۲    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: دولت سعودی با کارشکنی های خود قصد دارد با ایجاد تاخیر در راه مذاکرات و پذیرش شروط ایرانیان مانع از برگزاری فریضه حج برای زائران کشورمان شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۲۷    
وزیر کشور گفت: به طور یقین ما با یک اقتصاد وابسته و نفتی نمی توانیم استقلال را حفظ کنیم و نمی توانیم الگوی مناسب اقتصادی به دنیای اسلام ارائه دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۲۴    
جبهه اعتدالگرایان پیرامون مناقشات اخیر درباره انتخاب رئیس مجلس دهم بیانیه ای صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۲۱    
شعارسال : لایحه بودجه سال 1395 کل کشور در جلسه علنی روز یک شنبه 27 دی ماه سال 94 و با 42 روز تاخیر از سوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تقدیم مجلس شورای اسلامی شد . ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۵:۰۶    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش به هیچ عنوان غافلگیر نخواهد شد و اگر تهدیدی صورت گیرد بلافاصله از گردونه خارج خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۴:۵۷    
مدیرعامل بیمه ما گفت: هم اکنون نظام بیمه ای ما به گونه ای طراحی شده که اگر یک اتفاق بزرگ مانند زلزله در کلان شهرها رخ دهد نمی توانیم خسارت مردم را پرداخت کنیم آیین نامه های دقیقه 90 صورت های مالی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۴:۰۳    
رئیس مجلس قانون بودجه سال 1395 کل کشور را برای اجرا به رئیس جمهور کشورمان ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۸    
محسن رضایی در یادواره شهیدان نمکی و 66 خانواده دارای سه شهید و بیشتر در شهرستان سنندج گفت: کردستان پاره تن جمهوری اسلامی است و شهدای کردستان شهدای ناشناخته ایران اسلامی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۵۵    
معاون اول قوه قضائیه، با اشاره به بازداشت نبودن عامل دخیل در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی گفت: این به آن معنا نیست که او رها کرده و دنبال نکرده بلکه کماکان دستگاه های ذیربط پیگیر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۴۶    
سومین جلسه شورای عالی نظارت بر تدوین و نشر اسناد وزارت امور خارجه به ریاست وزیر امور خارجه برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: در جلسه امروز با بررسی گزارش های دریافتی با توجه به مخدوش بودن روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان و اثبات تخلفات صورت گرفته ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۵    
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز سه شنبه در مقاله ای با عنوان مقصد بزرگ بعدی برای مسافرت: ایران؟ به موضوع هتل داری و هتل سازی در ایران پس از پایان تحریم ها پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دو نرخی بودن بنزین زمینه رانت و فساد را فراهم می کند و در حاشیه جایگاه ها خرید و فروش راه می افتد لذا باید دولت راهکاری را اتخاذ کند که هم مصوبه مجلس ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۹    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه انباشتی از مشکلات دهه های گذشته در نظام بانکی کشور وجود دارد، گفت: بهره وری نظام بانکی به چند دلیل کاهش یافته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۹    
عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به نقش موثر جوانان در تمامی مقاطع مهم، حساس و سرنوشت ساز جامعه اشاره کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۹    
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی بر اراده جدی دولت های خود برای توسعه و تحکیم روابط دو جانبه و نیز همکاری های منطقه ای و بین المللی تهران – زاگرب بویژه در راستای مبارزه با تروریسم و افراط ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۲۶    
یکی از رهبران معارضان سوری مدعی شد در چند هفته اخیر 80 هزار نیروی نظامی ایرانی به وسیله خودروهای ترابری و کامیون خود را به فرودگاه های دمشق و حماه رسانده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۸    
شورای نگهبان طرح جرم سیاسی را با توجه به اصلاحات انجام شده در آن در مجلس شورای اسلامی، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۸    
معاون شهردار تهران گفت: طی 2 سال آینده (سال 95 و 96) قرار است تحولی عظیم در متروی تهران اتفاق بیفتد که به اندازه 10 ساله گذشته و یک ونیم برابر 22 سال قبل از آن خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۵    
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت گفت: مقرر شد توزیع شیر در مدارس از 15 مهر تا اواخر اسفند ماه و در زمانی فعالیت مدارس انجام شود و در این بازه زمانی 70 نوبت شیر در بین دانش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۵    
رهبر انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و دست اندرکاران این مسابقات، قرآن را محور وحدت امت اسلامی خواندند و افزودند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۱۲    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی برای تعمیق روابط و مناسبات خود، سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۳    
معاون ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر تلافی وقایع خان طومان، مبادله اسرای ایرانی با داعشی های اسیر در سوریه را وابسته به شرایط آینده دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۳    
رئیس جمهوری با اشاره به اراده جدی دو دولت ایران و کرواسی برای توسعه، تقویت و تحکیم روابط و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور ...