دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 4 اردیبهشت 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 اردیبهشت 1395 شعار سال 2 اردیبهشت 1395 شعار سال 3 اردیبهشت 1395 شعار سال 4 اردیبهشت 1395 شعار سال 5 اردیبهشت 1395 شعار سال 6 اردیبهشت 1395 شعار سال 7 اردیبهشت 1395 شعار سال 8 اردیبهشت 1395 شعار سال 9 اردیبهشت 1395 شعار سال 10 اردیبهشت 1395 شعار سال 11 اردیبهشت 1395 شعار سال 12 اردیبهشت 1395 شعار سال 13 اردیبهشت 1395 شعار سال 14 اردیبهشت 1395 شعار سال 15 اردیبهشت 1395 شعار سال 16 اردیبهشت 1395 شعار سال 17 اردیبهشت 1395 شعار سال 18 اردیبهشت 1395 شعار سال 19 اردیبهشت 1395 شعار سال 20 اردیبهشت 1395 شعار سال 21 اردیبهشت 1395 شعار سال 22 اردیبهشت 1395 شعار سال 23 اردیبهشت 1395 شعار سال 24 اردیبهشت 1395 شعار سال 25 اردیبهشت 1395 شعار سال 26 اردیبهشت 1395 شعار سال 27 اردیبهشت 1395 شعار سال 28 اردیبهشت 1395 شعار سال 29 اردیبهشت 1395 شعار سال 30 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
ایالات متحده آمریکا در سال 1996 قانون مصونیت دولتهای خارجی (مصوب 1976) را اصلاح کرد. بر اساس این قانون ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
اصغر فرهادی در جمع خبرنگاران در کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر در مورد حضور فیلم فروشنده در جشنواره کن توضیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
دارندگان دهک اول و دوم سهام عدالت با توجه به گذشت دوره 10 ساله و بهره مندی از تخفیف مقام معظم رهبری احتمال آزادسازی آن وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
نماینده مردم اردبیل مطالبه گروه های تندرو در راستای فیلترینگ شبکه های اجتماعی و ارتباط دادن آن با فسادهای اخلاقی را ناشی از بغض تندروها از نتیجه انتخابات اخیر و تلاش آنها برای کاهش نشاط در مردم ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
در پی فروش سهام 51 درصدی زنجانی از شرکت هواپیمایی اونرایر توسط قدرت تنجل به باگانا سهامدار اولیه این شرکت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۵    
یک متخصص گوش، حلق و بینی، با بیان اینکه احتمال ابتلای افراد دیابتیک به عفونت گوش داخلی بیش از سایر افراد است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت روز گذشته با تعدادی از علما و مراجع تقلید در قم دیدار کرد که همگی آنها از تلاش های دولت و رئیس جمهوری در حل مشکلات مردم و اجرای برجام تقدیر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
مدیر شبکه مستد در یادداشتی پیرو اظهارات اخیر رئیس سابق سازمان صداوسیما تأکید کرد: تعطیلی شبکه های کم مخاطب شاید حال بانیان آن را بد کند، ولی به خوب شدن حال مردم و صرفه جویی در بیت المال کمک خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۰    
حمید سوریان، نماینده وزن 59 کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی در دور اول رقابت های جهانی گزینشی کشتی فرنگی المپیک در دور دوم مغلوب شد که با توجه به شکست حریفش از گردونه مسابقات کنار رفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح امنیت اخلاقی فقط مربوط به پوشش نیست، گفت: نامحسوس بودن طرح اخیر امنیت اجتماعی خواسته مردم بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
سه نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر از برنامه های خود و نحوه اداره تشکیلات فوتبال در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون سخن گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی از کسانی که در مقام نظر منتقد سکولاریسم هستند اما در عمل ابایی در متهم کردن دیگران ندارند، انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
کلیات مربوط به یادداشت تفاهم همکاری های ایران و اوکراین برای مبارزه با مواد مخدر نهایی شده و در آینده ای نزدیک به امضا مسئولان مربوطه دو کشور می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس هیئت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو گفت که کسی حق ندارد روند گفتگوهای سوری سوری در ژنو را برای خود مصادره کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه بین 30 تا 60 درصد پرتقال هایی که در آستانه نوروز در انبارهای سنتی ذخیره شده بود، از بین رفت، گفت: این محصولات متعلق به بخش خصوصی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
میکائیل بارون فون اونگرن-اشترنبرگ سفیر آلمان در تهران با دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵    
رئیس امور انرژی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از افزایش سهم اعتبارات میادین مشترک نفتی در برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۰    
نایب رئیس ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی درباره وقوع جنگی حقیقی بین این رژیم و حزب الله که محدود به مرزهای لبنان نیست، هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم با بیان اینکه برای حل معضل اقتصادی جامعه برنامه ای با 128 بند ارائه کرده ایم، گفت: اصلاح ساختار اقتصادی، توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به رأی دیوان عالی این کشور برای پرداخت حدود 2میلیارد دلار از دارایی های ایران به خانواده های قربانیان بمب گذاری 1983 لبنان اعلام کرد که واشنگتن از پرداخت غرامت به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
جاکوب زوما، رئیس جمهوری آفریقای جنوبی فردا در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای اولین بار به تهران سفر می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تا پایان سال 96 تمام خانواده های دارای 2 معلول به بالا صاحب خانه می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در شرایطی قصد دارد به لندن سفر کند که ظاهرا مهمترین هدف وی در این سفر متقاعد کردن رای دهندگان انگلیسی برای باقی ماندن در اتحادیه اروپا خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز این ادعاها که ایران در حال حاضر به عنوان بخشی از توافق هسته ای، خواستار دست یابی به سیستم مالی آمریکاست، را رد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی از تشکیل دبیرخانه اجلاس اوراسیا به پیشنهاد ایران برای نهادمندتر شدن این نهاد خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۲    
یک دیپلمات ارشد غربی درباره به بن بست رسیدن مذاکرات سوری- سوری در ژنو هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
پیکر مرحوم مهرداد اولادی فوتبالیست با تعصب مازندرانی تیم ملوان انزلی پس از تشییع پرشور در قائم شهر در آرامستان آستانه سر محله دارخیل قادیکلا به خاک سپرده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
معاون پارلمانی وزیر ارشاد گفت: آثار سعدی ظرفیت بزرگی است تا به وسیله آن نسل امروز و فردای کشور با هویت ملی و سبک زندگی ایرانی _ اسلامی آشنا شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
دبیر ستاد انتخابات کشور از آغاز تبلیغات دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس از نخستین دقایق بامداد روزپنجشنبه خبر داد و گفت: 136 کاندیدا برای تصاحب 68 کرسی مجلس رقابت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در سفری کوتاه در رأس تعدادی از مسئولان سیاسی و امنیتی به مسکو پایتخت روسیه می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی با بیان این که بخش خصوصی با دولت همراه و همپا نیست به نابسامانی فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه از حصول پیشرفتی جزئی در پرونده اوضاع انسانی در سوریه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حکم اخیر دیوانعالی آمریکا ضد ایران را محکوم و آن را غیر منطبق با اصول و مبانی اولیه حقوق بین الملل دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی انصار الله یمن از آغاز مذاکرات صلح در کویت خبر داد و گفت: خواسته ما در این گفت وگوها توقف اقدامات تجاوزکاران علیه یمن و پس از آن، گفت وگوی سیاسی مستقیم با طرف مقابل خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
در پی تهدید عربستان سعودی مبنی بر خروج 750 میلیارد دلار از دارایی های خود در صورت انتشار گزارشی مبنی بر دخالت این کشور در حملات حادثه 11 سبتامبر، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی در ریاض ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
در بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا بر ضرورت حل سیاسی بحران سوریه بدون مشارکت رئیس جمهور این کشور تاکید شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در اجرای طرح های بنگاه های خرد و کوچک با پرداخت تسهیلات اعتباری ارزان قیمت امسال پیش بینی می شود 800 هزار شغل جدید ایجاد شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۸    
دفتر رئیس جمهور در پیامی از استقبال مردم سمنان از سفر هیئت دولت به این استان قدردانی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۳    
مشاور رئیس جمهور سوریه تنها راه حل بحران این کشور را گفتگو، توافقهای داخلی و از بین بردن تروریسم دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۸    
دومین بزرگترین معدن نمک خوراکی جهان در منطقه کهیوره در نزدیکی پایتخت پاکستان 326 سال فبل از مسیح زمان جنگ اسکندر مقدونی در کنار رودخانه جهلم با راجه پورس حاکم وقت منطقه کشف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
تعیین تکلیف افزایش 20هزار تومانی حق مسکن کارگران، اختصاص 1800میلیارد برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس اتاق بازرگانی منطقه اورال روسیه از آمادگی استان سووردلفسک روسیه برای واردات محصولات کشاورزی از استان همدان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدلیل حادثه سفارت عربستان در تهران نباید رژیم آل سعود طلبکار باشد و ضروری است مسئولان درباره فاجعه منا مطالبه گری کنند و اجازه ندهند سوء مدیریت سعودی ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
یک استاد دانشگاه به ضرورت تصویب قانون بیمه پژوهش تأکید و گفت: وقتی طرح تحقیقاتی تصویب می شود اگر نتیجه آن مشخص باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
رئیس جهاد کشاورزی مشهد گفت: از حدود 7 هزار هکتار اراضی مبتلا شده به سن گندم، در 6 هزار هکتار عملیات پاکسازی و مبارزه انجام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
تعداد 5 شرکت کارگزاری، 20 درصد کل ارزش معاملات بازار سرمایه را در اولین ماه امسال به خود اختصاص دادند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۴    
مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران با اشاره به صحبت های اخیر خانم دانشور عضو شورای شهر تهران مبنی بر گزارش های قتل کودکان توسط کارتن خواب ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
تفاهم نامه پیوستی ایران و سوریه برای پذیرش دانشجو از سوی هر دو کشور در در تمامی رشته ها و در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، امضا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۹    
امسال هدف دولت توسعه سطح گلخانه ای تا یک هزار و 770 هکتار است و این مهم را به عنوان یکی از اولویت های خود در بخش کشاورزی برای مقابله با کم آبی قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای گفت که به نظر من تمام شواهد و مدارک مرتبط با توافقنامه هسته ای، حرف مرا ثابت می کند که ایران به این توافقنامه عمل می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۴    
در قانون بین المللی چیزی به نام "هیئتی انتقالی"یا"انتقال قدرت" وجود ندارد بلکه توافق درباره مشارکتی است که به تغییری در قانون اساسی و تصویب قانون اساسی معینی منجر می شود که ملت سوریه درباره آن نظر می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان با اعلام اینکه درخواستی برای ثبت خودروی آمریکایی در ایران وجود ندارد گفت: در صورتی که استثنایی برای واردات کالای آمریکایی وجود داشته باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
پیام رسان موبایلی تلگرام این امکان را فراهم کرده تا با استفاده از چند راهکار ساده، امنیت و حریم خصوصی را در برقراری ارتباطات ارتقا داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۹    
محققان دریافتند افراد تنها و منزوی بیش از دیگران در معرض خطر ابتلا به سکته قلبی و مغزی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۹    
جنگ نیمکت های سرخابی در یک نگاه!
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۹    
رییس جمهور در گفت وگوی تلفنی با نخست وزیر عراق، مبارزه با تروریسم و گروه های تروریستی از جمله داعش را وظیفه مهم همه دولتهای مسوول در منطقه و جهان دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۹    
سازمان پزشکی قانونی با تکذیب ادعاهای خانواده متهم پرونده قتل ستایش اعلام کرد: هر گونه اعلام نظر در خصوص این پرونده به خانواده متهم، مردود است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۵    
دیوان عالی آمریکا اعلام کرد حدود دو میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران باید به خانواده های آمریکایی پرداخت شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۵    
نرخ تورم میانگین در فروردین 95 با 0.5 درصد کاهش نسبت به اسفند 94 به 10.8 درصد رسیده و نرخ تورم نقطه به نقطه نیز به 7.7 درصد کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از اختلاف نظر دولت و مجلس درباره قطع یارانه 24 میلیون ایرانی سخن گفت و از شورای نگهبان خواست تا این مصوبه را رد کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات در زمینه ساخت واحدهای جدید نیروگاهی هسته ای با روسیه در مرحله مطالعات مقدماتی است و هیچ اختلاف نظری نداریم و این توافق قطعی و در حال پیگیری است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۰    
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور متوسط رشد اقتصادی کشور در 10 سال گذشته را 2.4 درصد اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سوء استفاده از سخنان اخیر رئیس کل بانک مرکزی را نمونه ای از بی صفایی و برخورد جناحی و سیاسی بعضی ها نسبت به آینده کشور دانست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
اجرای قراردادهای IPC، محدودیت منابع اعتباری طرحهای ویژه صنعت نفت را برداشته و سبب می شود 50 درصد تولید هر میدان، به بازپرداخت هزینه های صرف شده در آن میدان اختصاص یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران در واکنش به اظهارات یکی از اعضای شورای شهر در خصوص انتخاب پیمانکار مرکز شفق، با تکذیب سخنان وی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۰    
20 نکته از سخنان جرج جرداق از کتاب امام علی صدای عدالت انسانی که در آن به توصیف شخصیت و بزرگی حضرت علی(ع) برای وجدان های بیدار انسانی پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطاعت مردم سیستان از ولی امر مسلمین امنیت بالایی را برای استان به ارمغان آورده است گفت: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
یک سیاستمدار عراقی تأکید کرد که شخصیت های دینی و ملی گرای عراق در برابر معضل سهم خواهی طایفه ای ایستاده اند و این مطالبه کل ملت عراق است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از پایان بررسی احکام برنامه ششم توسعه در هفته آینده در این کمیسیون خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان سازمان حج در مذاکرات با مسئولان عربستان کرامت مردم ایران را در نطر داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۷    
اقدام غیرمنتظره اردن در فراخواندن سفیر خود از تهران چند روز پس از دیدار شاهزاده جوان سعودی از امان پایتخت اردن و تعطیلی دفاتر اخوان المسلمین این سؤال را مطرح می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
یادداشت زیر به قلم حجت الاسلام محمدرضا زائری، دارای دکتری علوم ادیان در دانشگاه قدیس یوسف بیروت و کارشناس و نویسنده متون دینی است که می خوانید:
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه اشعار سعدی ارمغانی برای امروز ما است، گفت: عملگرایی در اندیشه سعدی سبب شده او از عصر خودش جدا شود به شخصیتی تاریخ ساز و ماندگار شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۲    
رضا اسماعیلی همزمان با سالروز میلاد مبارک امام علی(ع) 16 رباعی از تازه سروده های خود را تقدیم مقام ایشان کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۷    
استاندار زنجان گفت: با توجه به توسعه ای که در فعالیت های کشاورزی به ویژه کشاورزی مدرن اتفاق می افتد، ارزش دارد که مسئولان جهاد کشاورزی یک الگوی کشت خاص برای پایین دست سد مراش طراحی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۷    
کاریکاتوری با مضمون اختلال در تولید
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۷    
پیرو سفر معاون نخست وزیر روسیه، جناب آقای روگوزین به تهران و مذاکرات صورت گرفته بین مسئولین سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه در تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۹:۲۲    
پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، ماهی و پرندگان زینتی اصفهان با رونمایی طرح های مقابله با خشک سالی و حضور فعال بخش خصوصی از 1 الی 5 اردیبهشت دایر است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۸    
بحران آفرینی عربستان در کشورهای منطقه هیچ دستاورد سیاسی و نظامی را نصیب سردمداران این کشور نکرد تا آنان بتوانند شرط های خود را بر آمریکا تحمیل کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۸    
انفجار اتوبوس در قدس اشغالی و کشف یک تونل از نوار غزه به فلسطین اشغالی بنیامین نتانیاهو را که سودای جلوگیری از انتفاضه را در سر دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتقال تجربیات و انتشار فرهنگ متعالی پاسداران و جوانان موضوع بسیار مهمی است که امروز پاسداران دهه های اول و دوم مشغول انتقال نسلی در سپاه هستند و این انتقال با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
حال و هوای امسال روز پدر برای فرزندان قربانیان فاجعه منا و شهدای مدافع حرم اشکواره های اندوه و ماتم فراغ پدران آسمانی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۳    
کارگردان فیلم فرزند خاک گفت: ما باید برای شناساندن مدافعان حرم و اهدافشان از فیلم های گزارشی عبور کنیم و به ساخت فیلم های تحلیلی و پژوهشی روی بیاوریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۴۸    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مراسم گرامیداشت یادروز سعدی گفت: همزمانی بزرگ میلاد امام علی (ع) و یادروز سعدی در تاریخ ایرانی و اسلامی نشان از این دارد که برای اعتلای زندگی توجه بیشتری به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۸    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوادث فرهنگی و اجتماعی که بنیان خانواده ها را از بین می برد نباید نادیده گرفته شود، گفت: در تصویب بودجه مصلحت نظام و مردم مهم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
آزادی مردم به غیر از قانون با هیچ چیز دیگری محدود نمی شود و حتی دولت و قوه قضاییه هم نمی توانند مردم را محدود کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اعلام این که ستاد مدیریت سوخت منحل نشده و از ماموریت های آن کاسته می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به سفر هیئت اقتصادی ایران به روسیه گفت: در این سفر یکی از موضوعات اصلی مورد بحث موارد پولی – مالی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۳۳    
بچه که بودیم، سهم ما از جنگ، تماشای علی کوچولویی بود که پدرش رفته بود جبهه. در کتاب های درسی آن سالهای دبستان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۸    
با تعطیل شدن مراکز گروه اخوان المسلمین در اردن، این جریان اسلام گرا تهدید کرد به داعش ملحق خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۸    
رئیس فدراسیون فوتبال نامه ای را به سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص حق پخش تلویزیونی ارسال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۸    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی، دلیل گرانی پرتقال را تلفات 50 درصدی این میوه در اثر فساد و انبارداری سنتی دانست و گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم پرتقال از 25 هزار ریال به 45 هزار ریال افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۸    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: دبیر کل فدراسیون فوتبال عراق با ارسال نامه ای به وینزور جان اعلام کرد که بازی تیم ملی فوتبال عراق در ایران برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۳    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از برنامه ریزی برای اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای زیر 100 هزار نفر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۳    
رئیس جمهوری روسیه در سخنانی تاکید کرد که دخالت مسکو در بحران سوریه مانع از تجزیه این کشور و تلفات گسترده مردمی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۲۳    
مذاکره کننده ارشد پیشین هسته ای ایران در مورد نحوه ایستادن وزرای خارجه ایران و آمریکا پس از نشست دو جانبه دیروز گفت: احتمال این است که این کار غیرعمدی و اتفاقی بوده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۸    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: معامله بلوک 19.78 درصد سهام پتروشیمی کازرون و بلوک 19.87 درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت قطعی شد.