جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 29 اردیبهشت 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 اردیبهشت 1395 شعار سال 2 اردیبهشت 1395 شعار سال 3 اردیبهشت 1395 شعار سال 4 اردیبهشت 1395 شعار سال 5 اردیبهشت 1395 شعار سال 6 اردیبهشت 1395 شعار سال 7 اردیبهشت 1395 شعار سال 8 اردیبهشت 1395 شعار سال 9 اردیبهشت 1395 شعار سال 10 اردیبهشت 1395 شعار سال 11 اردیبهشت 1395 شعار سال 12 اردیبهشت 1395 شعار سال 13 اردیبهشت 1395 شعار سال 14 اردیبهشت 1395 شعار سال 15 اردیبهشت 1395 شعار سال 16 اردیبهشت 1395 شعار سال 17 اردیبهشت 1395 شعار سال 18 اردیبهشت 1395 شعار سال 19 اردیبهشت 1395 شعار سال 20 اردیبهشت 1395 شعار سال 21 اردیبهشت 1395 شعار سال 22 اردیبهشت 1395 شعار سال 23 اردیبهشت 1395 شعار سال 24 اردیبهشت 1395 شعار سال 25 اردیبهشت 1395 شعار سال 26 اردیبهشت 1395 شعار سال 27 اردیبهشت 1395 شعار سال 28 اردیبهشت 1395 شعار سال 29 اردیبهشت 1395 شعار سال 30 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا از تاکید کلیه بازیگران در درگیری سوریه از جمله ایران بر حفظ یکپارچگی و جلوگیری از تفرقه گرایی در این کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
وزیر خارجه آلمان پس از پایان نشست وین با محوریت سوریه و با حضور 17 کشور اعلام کرد که کارگروه حمایت از سوریه،نماینده سازمان ملل در سوریه را به دعوت از مشارکت کنندگان در مذاکرات ژنو مامور کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۷    
دبیرکل خانه پرستار در نامه سرگشاده به وزیر اقتصاد و دارایی، خواستار رسیدگی به دریافتی های چند ده میلیونی توسط برخی پزشکان در نظام سلامت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۲    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از ادامه تحصیل دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی تا دو سال دیگر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نحوه انعکاس اخبار در صدا و سیما انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۰    
نمایندگان مجلس با تصویب قانون دائمی تاسیس واداره مدارس غیردولتی ، تسهیلات تشویقی و مجازاتهای احتمالی مدیران این مدارس را تعیین کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۸    
عضو هیئت مدیره انجمن بین المللی خدمات سلامت از افزایش 30 تا 40 درصدی توریسم درمانی در کشور طی کمتر از پنج سال اخیر خبر داد
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس ستاد مرکزی برگزاری بزرگداشت سی وچهارمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر ضمن تشریح جزئیات برنامه های این ستاد تأکید کرد: کار تکراری همیشه هم بد نیست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهور گفت: فصل نوینی در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فرانسه آغاز شده و اجرای سریع توافقات مشترک، می تواند این روابط را بیش از پیش تعمیق بخشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش تمام اقدامات انجام شده در راستای المپیک را تشریح و تاکید کرد: قول هایی گرفتیم تا دو سوم بودجه امسال را در شش ماهه اول دریافت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی را با اصلاحاتی به تصویب رساندند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۲    
وزارت ورزش و جوانان پیش نویس آئین نامه مالی فدراسیون ها را تهیه کرده و به زودی تدوین آئین نامه اداری فدراسیون ها را هم در دستور کار قرار می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور در زمان دریافت استوارنامه سفیر جدید سفیر اسلواکی بر تقویت روابط میان اتاق بازرگانی دو کشور تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۳    
وزیر نفت با بیان اینکه ایران و الجزایر در سال های اخیر به دلیل کاهش قیمت نفت شرایط سختی را گذرانده اند، گفت: دوره سخت کاهش قیمت نفت در حال سپری شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۴    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه نگاه دولت به بنگاه های کوچک و متوسط تغییر یافته است، گفت: قرار است اعتبارات دولتی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط اختصاص یابد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۱    
وزیر اسبق کشاورزی با بیان اینکه 200 میلیون هکتار محصولات تراریخته در دنیا کشت می شود، گفت: 90 درصد محصولات وارداتی به کشور تراریخته هستند که ما آنها را استفاده می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نشست گروه حمایت از سوریه فرصتی برای تاکید بر ضرورت رعایت کامل آتش بس است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۲    
ابراهیم برزگر استاد دانشگاه گفت: در اندیشه سیدقطب صحبت از تکفیر نیست و قصد او این است که مسلمانان با یک نگاه انتقادی بتوانند به خود نگاه کنند. یکسان انگاری مفهوم جاهلیت و تکفیر سو تفاهم است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۶    
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور، در مورد روند انحلال انجمن علمی جراحان عمومی، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۶    
همه علوم، چه علوم انسانی و چه علوم طبیعی، مبتنی بر بعضی اصول عام هستند. این اصول در خود آن علوم قابل اثبات نیستند، بلکه از جایی دیگر (دین، فلسفه و...) گرفته شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷    
ثروت شور برانگیز است. اما ثروت از هیج به دست آمده چیزی است که شالوده ی رویاهای جدید را می سازد. در این نوشتار 25 برترین میلیاردر خودساخته ی جهان را می شناسیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸    
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، مشکل نقل و انتقالات پولی را از مهم ترین مشکلات تجار دانست و گفت: هنوز روابط بانکی ایران با دیگر کشورها به صورت رسمی نیست و باید از راه های غیررسمی انجام شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸    
با وجود اینکه دولت می گوید رشد هزینه خانوار را مهار کرده اما نمایندگان کارگری معتقدند با همین آهنگ رشد، مخارج امسال معیشت کم درآمدها 300 تا 400 هزار تومان در ماه افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸    
بانکداران بهانه تخطی از اجرای نرخ سود را عدم رعایت نرخ ها از سوی 6 هزار موسسه اعتباری می دانند در حالی که مسئولان بانک مرکزی می گویند این موسسات کوچک اثری بر عملکرد بانک ها ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده ای بانک مرکزی را به مکلف به ارائه تسهیلات اشتغال خرد و خانگی به مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۲    
وزرای امور خارجه ایران و استرالیا در وین دیدار و گفتگو کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۷    
سه صاحبنظر دانشگاهی، دیدگاه های علمی خود را درباره فرآیند سدسازی در ایران و دلایل شکست در برخی پروژه های سدسازی تشریح کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۷    
حجت الله ایوبی در جشن سینمای جوان اعلام کرد ما بودجه 300 فیلم کوتاه را تصویب کرده ایم تا در سراسر کشور ساخته شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۴    
رئیس جامعه تورگردانان معتقد است اگر زمان و مکان برگزاری نمایشگاه ها در شهرهای پرگردشگر تغییر کند تورگردانان، دیگر برای رزرو هتل دچار مشکل نمی شوند و هتل ها هم خالی نمی مانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
آیت الله تسخیری، مشاورعالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام گفت: گلشنی مرد علم و دین و یکی از سخنرانان برجسته چه در محافل های علمی و چه در اجلاس های جهانی است
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده ای از لایحه دائمی شدن احکام برنامه های توسعه که تکالیف جدیدی را برای شورای عالی فضای مجازی تعیین می کرد، حذف کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۰    
معاون شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل با اشاره به اینکه ظرفیت ریل گذاری هزار کیلومتر خط آهن در شبکه ریلی وجود دارد، گفت: تکمیل کریدور ریلی قزوین-رشت-انزلی-آستارا در دستور کار قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۹    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران، گفت: خرید میلیاردها تومان گل لاله برای تهران لازم است یا حفظ باغات پایتخت؟ تصمیم گیران شهری باید در عمل به این پرسش پاسخ دهند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۹    
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه شهادت فرماندهان انگیزه جریان مقاومت را بیشتر می کند گفت: مقاومت انتقام خود را قبل از هر گروهی از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
کارگروه مشترک وزارتخانه های نیرو و جهادکشاورزی درباره اجرای طرح احیا و نجات ذخایر زیرزمینی آب کشور تشکیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۳    
طی سالهای اخیر مرگ و مسمومیت با قرص برنج آمارهای فراوانی را به خود اختصاص داده است در این میان به نظر می رسد، متولیان امر از آگاه سازی و محدودسازی دسترسی به این قرص غفلت کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۰    
تازه ترین آمارهای استخراج شده توسط وزارت صنعت از اوضاع نگران کننده صنعت کشور در سال 94 خبر دارد به نحوی که اکثر بخش ها در این سال، رشد بالای منفی را تجربه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت از امضای قرارداد جدید فروش نفت خام و میعانات گازی با ساینوپک چین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های نفتی چین و جهان برای سال 2016 میلادی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۴    
یک مقام مسئول کارگری کشور گفت: نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت از دهم تا بیست و پنجم خردادماه به اجلاس سازمان جهانی کار اعزام می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
نمایندگان مجلس مقرر کردند؛حساب اندوخته احتیاطی به منظور تأمین منابع لازم برای انجام هزینه های مدیریت سوخت مصرف شده وپسماندهای حاصل ازفعالیت، برچینش وحوادث اضطراری درتأسیسات هسته ای ایجادشود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۸    
سازمان غذا و دارو به عنوان تنها مرجع نظارتی در حوزه فرآورده های دارویی، غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، باید از قدرت و اقتدار لازم برخوردار باشد تا بتواند، سلامت این محصولات را تضمین کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۰    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: مهمترین مولفه قدرت که همانا جمعیت به ویژه جمعیت تحصیل کرده است در کشور فراهم بوده و باید از این بستر به نحو مناسب و مطلوب بهره برداری کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۷    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، اظهارداشت: دندانپزشکان ما باید به دانش روز مسلح باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۴    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان روند صدور مجوز خوابگاه های خودگردان غیر دولتی را تشریح کرد و گفت: تعاونی خوابگاه داران غیردولتی صلاحیت نظارت بر خوابگاه های غیردولتی را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۴    
رئیس مرکزتحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به حضور قوی آمریکا در منطقه گفت:به طور مثال در افغانستان،پاکستان و یا سواحل دریای عمان، حضور فعال و پر رنگی دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۱    
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزیر آموزش وپرورش گفت: 300 هزار میلیارد ریال بودجه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال جاری برای آموزش و پرورش مصوب شده که 99 درصد برای حقوق پرسنل این وزارتخانه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
وزیر نفت با بیان اینکه همه فکر می کنند ما پولدار هستیم، گفت: ما نه تنها پولدار نیستم، حتی در مواردی، در پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل روبرو هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ما امسال سیاست خروج غیرتورمی مسکن از رکود را همگام با سیاست های اقتصاد مقاومتی به پیش می بریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در میادین میوه قاچاق نداریم اما فروشندگان این میوه ها در حاشیه میادین میوه هایشان را می فروشند که باید دستگاه های نظامی و انتظامی در این خصوص وارد عمل شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خبر داد: در سال گذشته سرقت، مطالبات مربوط به زوجیت کاهش داشته است، اما در حوزه طلاق توافقی کاهشی نداشته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه انتظار دارد هر چه زودتر ایرادات الگوی عدالت ترمیمی برطرف شده تا اجرای آن تسریع شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۰۷    
علی اصغر پورمحمدی معاون سیما در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید رسانه ملی به معرفی ویژگی های این دو نفر پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۸:۰۱    
علی لاریجانی در مراسم معارفه رییس جدید سازمان صداوسیما با اشاره به کارکرد امیدوارانه بیان کرد که برجسته کردن مناقشات فرصت را از کشور می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۶    
آیا می توان علوم انسانیِ اسلامی و به تعبیری دیگر، علوم انسانی بومی داشت؟ اساساً ضرورت شکل دادن چنین علومی چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۴۶    
وزیر امور خارجه ایران در وین با نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۲۴    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی از ساخت دستکاه جداسازی سلول در ایران خبر داد و گفت: پیش از این تنها آلمان دارای این دانش فنی بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۱۲    
دولت آمریکا در حالی تلاش می کند بر اجرای برجام خود را متعهد نشان دهد که وزیر خزانه داری آمریکا از ادامه تحریم های اقتصادی صحبت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۷:۰۰    
دولت عربستان در ادعایی مضحک اعلام کرد که مسئول اعزام نشدن حجاج ایرانی به حج، مقامات ایران هستند و آنها در این زمینه مسئول نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۵۲    
عبدالعلی علی عسگری رییس جدید سازمان صداوسیما اعلام کرد دشمنان برای انتقام از ملتی که این انقلاب را پدید آورده است از طریق رسانه ها اقدام می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۵:۵۰    
طبق یک مطالعه جدید، حضور مداوم و منظم در مراسم مذهبی سلامت بهتری برای زنان به همراه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۴۹    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که موضوع تشکیل دولت انتقالی در نشست روز سه شنبه گروه حمایت از سوریه که ایران نیز در آن حضور دارد مطرح نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۰۷    
مدیرکل امور موزه های کشور گفت: درهای موزه را روی مردم باز کرده و دیوارها را برمی داریم چرا که معتقدیم باید حفاظت از موزه ها به مثابه یک جایگاه نظامی حذف شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۶:۰۱    
معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در دومین همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی تاکید کرد: ما نباید آنقدر با جهان بیرون ارتباط برقرار کنیم که از ارتباط با خود و خدا غافل شویم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۵:۵۳    
یک مقام مسئول در سازمان شیلات با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال 18 هزار تن میگو تولید شود، گفت: براساس پیش بینی ها، میزان صادرات محصولات شیلاتی در سال جاری به حدود 90 هزار تن خواهد رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۵:۵۳    
به گفته پزشکان، آگاهی از پنج علامت هشداردهنده جدی و ناگهانی سکته مغزی می تواند به نجات جان و کاهش شمار افراد با ناتوانی های جسمی کمک کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۵:۰۱    
رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: شنوایی شناس کارش فقط سنجش شنوایی نیست در صورتی که این رشته توانمندی های زیادی دارد و خیلی از پزشکان چیزی غیر از پزشکی را نمی پسندند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۴:۵۵    
آیت الله قرهی دردرس اخلاق اخیر خود گفت:کسی که شهوتش را زیر پاهایش بگذارد، شیطان از سایه اش هم فرار می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۴:۵۲    
کلیات طرح الزام دولت به دریافت غرامت از آمریکا با رای قاطع نمایندگان و علی رغم مخالفت وزارت خارجه به دلیل وجود قوانین موازی تصویب شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۴:۱۰    
KHAMENEI.IR از مخاطبان خود خواسته است تا به این سؤال پاسخ دهند که اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت بارهبر انقلاب را داشتید، مهم ترین نکته ای را که با ایشان در میان می گذاشتید چه بود؟.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۴:۰۲    
سخنگوی دولت در واکنش به مصادره اموال ایران توسط آمریکا گفت: امروز دهها میلیارد دلار حکم دادگاه های ایرانی بر علیه طرف های آمریکایی وجود دارد که این احکام صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۳:۵۶    
رئیس سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه در سال گذشته 50 بنای تاریخی با مشارکت بخش خصوصی مرمت شد گفت: هدف گذاری امسال ما نجات بخشی و مرمت 150 بنا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۰    
مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه در طرح های تسهیلاتی جدید از منابع پر قدرت بانک های استفاده نخواهد شد گفت: در صورت ابلاغ قانون وام 10 میلیون تومانی ازدواج مکلف به اجرای آن هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
قائم مقام وزیر راه با اشاره به عدم استقبال مردم از خرید واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به رغم تعدیل شرایط ثبت نام گفت ...