دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۴May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 21 خرداد 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 خرداد 1395 شعار سال 2 خرداد 1395 شعار سال 3 خرداد 1395 شعار سال 4 خرداد 1395 شعار سال 5 خرداد 1395 شعار سال 6 خرداد 1395 شعار سال 8 خرداد 1395 شعار سال 9 خرداد 1395 شعار سال 10 خرداد 1395 شعار سال 11 خرداد 1395 شعار سال 12 خرداد 1395 شعار سال 13 خرداد 1395 شعار سال 14 خرداد 1395 شعار سال 15 خرداد 1395 شعار سال 16 خرداد 1395 شعار سال 17 خرداد 1395 شعار سال 18 خرداد 1395 شعار سال 19 خرداد 1395 شعار سال 20 خرداد 1395 شعار سال 21 خرداد 1395 شعار سال 22 خرداد 1395 شعار سال 23 خرداد 1395 شعار سال 24 خرداد 1395 شعار سال 25 خرداد 1395 شعار سال 26 خرداد 1395 شعار سال 27 خرداد 1395 شعار سال 28 خرداد 1395 شعار سال 29 خرداد 1395 شعار سال 30 خرداد 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۵۲    
سفیر آل سعود در سازمان ملل، با لحنی تهدیدآمیز خواستار حذف برگشت ناپذیر و بلاشرط نام ائتلاف سعودی از لیست ناقضان حقوق کودکان شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۹    
گفته های منابع تجاری و داده های ردگیری حرکت کشتی ها نشان می دهد که شرکت رویال داچ شل خرید نفت از ایران را آغاز کرده و به دومین شرکت بزرگ نفتی پس از توتال تبدیل شده که پس از لغو تحریم های غرب ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اسکورت سه هزار نفتکش و کشتی تجاری طی شش سال اخیر خبر داد و گفت: به دشمن اجازه دست درازی به منافع و منابع ایران را نمی دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۶    
پالایشگاه های هندی برای سرعت بخشیدن به تصفیه بدهی نفتی چند میلیارد دلاری خود به ایران، پس از بروز تاخیر در یک مسیر پولی، اکنون به استیت بانک هند و هندلزبانک آلمان (ای آی اچ) روی آورده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۶    
با انتخاب آیت الله سیدعلی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب این مسئله مطرح بود که ایشان در کجا مستقر شوند. یک پیشنهاد برای مقر رهبری جماران بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۶    
مهمترین بعد مبارزه شهید سعیدی، به موضوع وابستگی کشور به آمریکا و سرمایه گذاری این کشور در اقتصاد ایران، در اواخر دهه 40 بازمی گردد که همین موضوع نیز منجربه دستگیری او گردید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۴۶    
افت بهای نفت و ادامه قیمت های پایین، شرکت های نفتی بزرگ دنیا را با مشکلات مالی فراوانی مواجه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۳۴    
وزیر دادگستری گفت: پرونده شکایت فاجعه منا در مجامع بین المللی پیگیری می شود و در این زمینه، علیه عربستان اعلام جرم می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر دفاع سوریه شب گذشته وارد تهران شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۲:۴۲    
رهبر معظم انقلاب در حاشیه دیدار جمعی از حافظان و قاریان قرآن کریم توصیه های ارزشمندی به سید محمدحسین طباطبایی، نابغه و چهره مشهور قرآنی کشور بیان فرمودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۱    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی گفت که دونالد ترامپ هرگز صلاحیت لازم برای ریاست جمهوری و فرماندهی نیروهای مسلح آمریکا را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۱    
صندوق کودکان ملل متحد اعلام کرد: از هر 10 جوان 18 ساله هشت نفر معتقدند که افراد جوان با خطر سوء استفاده های جنسی آنلاین روبرو هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۸    
نظام مدیریتی کشور دچار اینرسی یا لَختی شده است و تا دیر نشده باید چاره ای اندیشید و مجلس آینده باید و می تواند و شاید یکی از آخرین شانس هایی است که در اختیار است تا نظام های اداری و مدیریتی کشور سر و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۲    
رییس مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون فرهنگی درخواهد آمد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۲    
رییس جمهوری در تماس تلفنی امیر قطر با وی، روابط جمهوری اسلامی ایران با قطر به عنوان یک کشور همسایه را برادرانه خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۹    
در حالی که گروه تکفیری صهیونیستی داعش فعالانه در تلاش برای دستیابی به سلاح های کشتار جمعی است ،یک اندیشکده معتبر بین المللی و فعال در زمینه گسترش سلاح های هسته ای اعلام کرد تهدید حمله تروریستی با ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۸    
سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای قرار است در روزهای سوم و چهارم تیرماه آینده( 23و 24 جون 2016) نشستی در تاشکند پایتخت ازبکستان داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۸    
پس از رفع نقایص پرونده علی اکبر جوانفکر و سه تن از همکارانش در این هفته، امروز دادگاه رای وی را صادر کرد. دو جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار و دفاعیات متهم و همکارانش در دادگاه ارائه شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۲    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت؛ در پی گسترش عملیات نظامی روسیه در سوریه دو ناو هواپیمابر آمریکایی در دریای مدیترانه مستقر خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۱۲    
رییس جمهوری، بهره گیری همه مردم و مسوولان از فرصت ها و گشایش های پس از برجام را برای پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران ضروری خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۹    
رییس جمهور بر تلاش مضاعف برای تحقق سریع اقتصاد مقاومتی که به عنوان شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده، تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۹    
عضو کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است که شرایط کشور باید به گونه ای باشد که بانک های خارجی بتوانند ورود کنند و از توان مالی آن بانک ها هم بتوانیم در سیستم تامین نقدینگی واحدهای تولیدی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰    
عضو هییت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: 30 درصد جامعه از لحاظ دریافت انرژی دچار سوء تغذیه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰    
پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir از مخاطبان خود خواسته که تصاویر و فیلم هایشان را از افطاری های ساده در محله یا شهرشان را به این پایگاه ارسال کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰    
رسول منتجب نیا گفت: زنان و دختران باید این باور را به خود داشته باشند که اثر گذار هستند و لیاقت و شایستگی لازم را دارند و نیز باید بدانند که از حقوق مساوی با مردان برخوردارند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۷    
جلسه امروز نایب رئیس مجلس با روسای شعب برای تعیین تکلیف کمیسیون های تخصصی به دلیل حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه لغو شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۴    
در یک بازار متعادل و منطقی این سندهای مالی هستند که حرف اخر را می زنند نه رفتارهای هیجانی و احساسی.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۴    
روز گذشته نماینده مردم آمل در مجلس با قائم مقام وزیر کشاورزی در صحن علنی مجلس درگیر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۴    
فراکسیون روحانیون مجلس دهم در تنها جلسه خود، به بحث هایی همچون هویت دینی، همسویی با انقلاب و تلاش ویژه برای ایجاد آرامش در فضای مجلس و کاهش درگیری میان نمایندگان پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۴    
رئیس دادگستری استان تهران گفت: اینکه کسی که همه چیز نظام را زیر سؤال برده، محکوم شده و محکومیتش تمام شده، حالا سیاسیون بروند با او عکس یادگاری بگیرند، این یعنی، دهن کجی به نظام، حکومت و حاکمیت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۴    
محمود گودرزی، وزیر ورزش شاید روزهای دشوار زیادی را سپری کرده و می رود تا دوران وزارتش را تکمیل کند. او موفقیت هایی داشته و ناکامی هایی، مثل هر مدیر دیگری. او اما کاش به این چند پرسش هم پاسخی دهد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دولتمردان، مسوولان قوه قضاییه، قوه مقننه، نهادهای مختلف و آحاد ملت باید در انقلابی ماندن هم پیمان و همدست باشند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد استفاده از ارز مبادله ای در ثبت سفارش ها در 70 روز نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
وزیر دادگستری گفت: کانادا برای بازگرداندن خاوری همکاری لازم را نمی کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
حجت الاسلام ناصرالدین کمره ای، اخبار منتشره درباره مراجعه پدرش به سفارت آمریکا را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد معتقد است که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 92، در 96 نامزد نمی شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۵۱    
پایگاه اینترنتی فارن پالیسی فاش کرد تصمیم سازمان ملل در حذف نام ائتلاف عربی از لیست سیاه متجاوزان، در پی تهدید ریاض به خروج صدها میلیون دلار اعتباراتش از برنامه های سازمان ملل اتخاذ شده است
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۸    
استاندار تهران از تشکیل کمیته نظارت بر عملکرد دستگاه های استان تهران در حوزه اقتصاد مقاومتی خبرداد و در خصوص کاهش ساعت کاری در ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۵    
سهم تسهیلات پرداختی در قالب سرمایه در گردش در تمام بخش های اقتصادی طی فروردین ماه سال جاری در مقایسه با ماه مشابه سال قبل مبلغ 56.2 هزار میلیارد ریال معادل 62 ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۵    
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه پیش از این درباره شبکه ملی اطلاعات آدرس های غلطی داده شده، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۴۵    
تاکنون در یازده دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 11 وزیر از کابینه های مختلف بعد از انقلاب بخت خود را برای رییس جمهور شدن آزموده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۶    
عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم بابیان اینکه اعضای شورای مرکزی فراکسیون ولایت هفته آینده تعیین می شوند، گفت: تدوین اساسنامه فراکسیون در مراحل پایانی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۶    
سعید حجاریان به ادعای یک شبکه بیگانه در خصوص پیام امام به دولت کندی پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۶    
در شرایط قطبی شده و شکننده موجود در منطقه، بعضاً رفتارهایی از خود نشان می دهیم که نه تنها به نفع ما نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۳    
تهدید عربستان به قطع کمک های مالی سبب عقب نشینی سازمان ملل شد.