دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۳۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 6 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۵    
نزدیکی نیروهای ایران و عراق، چالشی نگران کننده بر سر اهداف سیاست خارجی آمریکا در منطقه خاورمیانه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۷    
مصاحبه علمی متأخرین مصاحبه های دکتری داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی از امروز در استان های مختلف کشور آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۷    
دو روز قبل خبرگزاری ژاپن اعلام کرد کره شمالی اقدام به آزمایش موشکی کرده است. این موشک در آب های منطقه اقتصادی ژاپن فرود آمده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۲    
وزیر اسبق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران: در هیچ مقطعی از زمان، آمریکایی ها مایل نبوده اند، رابطه ای بر پایه احترام متقابل با ایران داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۷    
مدیر مالی شرکت نفتی توتال اعلام کرد که قبل از امضای توافق گازی بین ایران و این شرکت، عربستان در جریان این توافق بوده و با امضای آن موافق بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل سازمان انتقال خون از اهدای سالانه 2.1 میلیون واحد خون در کشور خبر داد و هرگونه صادرات و واردات خون را نیز تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۲    
دولت جدید آمریکا در دور تازه فضاسازی علیه کشورمان در نظر دارد به منظور بهانه تراشی برای برهم زدن توافق هسته ای با ایران، موضوع بازرسی از تاسیسات نظامی کشورمان را بار دیگر مطرح کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۵۲    
یک عضو شورای عالی بورس معتقد است که تغییر و تحولات در کابینه دولت چندان تأثیری روی بازار سرمایه نخواهد داشت چرا که آنچه روی بازار تأثیر می گذارد واقعیت اقتصاد است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کرد: شایعات اخیر مبنی بر اینکه تک تک اعضای کابینه با نظر رهبر انقلاب انتخاب می شوند، واقعیت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۷    
این روزها در کنار کیفیت پایین برخی خودروهای صفر، بعضی مشتریان خودروی جدید خود را با باک بنزین تقریباً خالی تحویل می گیرند و این در حالی است که سالانه خودروسازان سهمیه بنزین مشخصی دریافت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۷    
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس، گفت: با ورود شورای رقابت در حوزه دارو، رقابت هایی کاذب، قاچاق دارو و واردات داروهای کم کیفیت افزایش پیدا می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۴۲    
یک کارشناس هواشناسی گفت: از روز یکشنبه از گرمای هوا کاسته خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۸:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان از مجروح شدن 15 نفر در پی زلزله بامداد جمعه در نهاوند خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۲    
معاون همانگی توزیع شرکت توانیر گفت: با توجه به اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی از هفته آینده یک موج گرمای هماهنگ وارد کشور می شود، در استان های تهران، خوزستان، مازندران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۲    
این روزها صحبت از کابینه جدید است و گمانه زنی ها درباره وزرا و معاونان احتمالی آینده. در این میان به نظر می رسد یکی از پر سر و صداترین وزرات خانه ها که ظاهرا هواداران زیادی هم دارد وزارت امور اقتصادی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۱:۰۲    
با افتتاح رسمی پایگاه ملی فضایی امام خمینی (ره)، ایران صاحب سکو ثابت برای پرتاب ماهواره های بومی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۷    
رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به کاهش 10درصدی صادرات، گفت: تنها راهی که می تواند اهداف اقتصاد مقاومتی را فراهم کند، تولید صادرات محور است و حمایت دولت هم باید معطوف به همین بخش باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۷    
در حالی قائم مقام وزیر راه مدعی سکوت رسانه های منتقد دولت در قرارداد ایرلاین های خصوصی است، که وی خود در مورد تأمین مالی هواپیماهای هما بارها آدرس غلط به رسانه ها داد و در نهایت ادعای اجاره به شرط ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که :اعضای گروه 1+5 نباید در برابر اقدامات آمریکا سکوت کنند گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: رئیس یکی از بانک های استان کرمانشاه به اتهام قاچاق ارز، اخذ رشوه و پولشویی شناسایی و دستگیر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۲    
منابع خبری پاکستان از استعفای نخست وزیر پاکستان از سمت خود خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۷    
سناتور 'برنی سندرز' چهره برجسته مخالف دولت ترامپ در سنای آمریکا، از تصویب تحریم های ضد ایرانی در کنگره این کشور انتقاد کرد و رویکرد کاخ سفید را به ایران نگران کننده دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۷    
رییس پلیس فتای ناجا درباره رفع فیلتر توئئیتر، اظهار کرد: همچنین چیزی صحت ندارد و توئیتر رفع فیلتر نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
تهران یک شهر سوخته است؟ این سوال را در چندماه گذشته از چند مسئول و کارشناس مختلف پرسیده شده است، آنها البته نظرات مختلفی داشته اند؛ از احمد مسجدجامعی و محمدحقانی تا رحمت اله حافظی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
شرکت هواپیماسازی مسافربری سوخوی روسیه گزارش ها در مورد امضای موافقتنامه تحویل هواپیماهای سوخوی سوپرجت 100 به ایران را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر این که امروز علم و تکنولوژی فضایی برای ما بسیار حائز اهمیت است،گفت: هر چه توانمندی و قدرت ما در علوم مختلف بیشتر شود، اقتدار و عزت ما ارتقاء خواهد یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
طرح لغو نظام درمانی "اوباماکر" با رای منفی "جان مک کین" در سنای آمریکا به تصویب نرسید تا یک شکست بزرگ برای ترامپ باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
سنای آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی طرح تحریم های جدید علیه ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
درپی اظهارات دادستان تهران، سید علی اصغر حسینی وکیل حمید بقایی پاسخی منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه به یاری خداوند چون استخوانی در گلوی استکبار و خاری در چشمان آنهاست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۳:۲۲    
احمد توکلی گفت: اگر روحانی فکر می کند برای اخذ رای اعتماد وزرای پیشنهادی باید با مجلس مشورت کند، در اشتباه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۳    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عوامل اجرایی و ستادی حج امسال را به شهر مدینه منوره منتقل کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۸    
نماینده پیشین ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در خصوص اینکه بهترین واکنش ایران به تحریم های آمریکا چه باید باشد، بیان کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات ناشی از تحریم بر کشور مستولی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۳    
در همین چند ماهی که صالحی امیری سکان هدایت وزارت ارشاد را در دست گرفته اند شاهد تحولات مثبتی در این وزارت خانه بوده ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۸    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پیش دبستانی از شهریور ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۳    
احمدی نژاد تمام شده ؛ سال هاست . این چیزی است که می تواند مرهمی باشد برای آنهایی که همچنان دلشان برای آن آقای دکتر دهه 80 تنگ می شود .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۸    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رئیس جمهور در معرفی کابینه افرادی مومن، معتقد، ولایت مدار و بی تعصب به جناح را معرفی کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۸    
در سیزدهمین جلد از خاطرات روزنوشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به رخدادهای سال 1373 از جمله درگذشت ناگهانی یادگار امام (ره) اشاره شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: دادن یارانه به بنزین و گازوئیل در شرایطی که موجب آلودگی هوا و ترافیک شهرها می شود اصلا کار عاقلانه ای نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۳    
وزرای خارجه عرب در نشست فوق العاده خود که پنجشنبه شب برگزار شد، از نظارت بر پایبندی رژیم صهیونیستی برای عدم وخیم تر کردن اوضاع در مسجدالاقصی خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۸    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طرح اصلاح گذرنامه برای تسهیل در خروج زنان از کشور اکنون در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید پرتاب ماهواره بر ایرانی سیمرغ یک اقدام تحریک آمیز و مخل امنیت منطقه است و از نظر آمریکا، با این پرتاب، روح برجام نقض شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۳    
پاول دوروف موسس تلگرام در پیامی اعلام کرد سرورهای تحویل محتوی این شبکه پیام رسان یا سی دی ان ها به ایران و تعدادی از کشورهای خاورمیانه منتقل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز از جایگزینی 23 دستگاه آمبولانس جدید در ناوگان زمینی اورژانس استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، حسن محمدی به عنوان سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل سهم معدن در اقتصاد استان را تنها دو دهم درصد عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بر ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اهر تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
معاون وزیر ارتباطات گفت: فروش اینترنت نامحدود به جای حجمی، این هفته به ارائه دهندگان اینترنت ابلاغ می شود و به آنها حدود یک هفته مهلت برای اجرا داده خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه تاکید کرد: در تشخیص بهترین عکس العمل در قبال این شیطنت آمریکایی ها نباید دچار بزرگ نمایی یا کوچک نمایی موضوع شویم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی، عملکرد بودجه در نخستین ماه سال، شکل مطلوبی نداشته و با تحقق کسری بودجه 10هزار میلیارد تومانی، تنها 30 میلیارد تومان پرداخت عمرانی صورت گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: کمیته ای متشکل از قوه قضائیه و وزارت نفت در حال بررسی حقوقی قرارداد توتال هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
گمرک ایران و سازمان انرژی اتمی توافق کردند تا ایکس ری های کانتینری نسل پیشرفته در داخل کشور بومی سازی و تولید شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
بر اساس یک بررسی بین المللی، ایران با کسب نمره 3.949 از نظر تهدیدات تروریستی بعد از فرانسه، انگلیس و آمریکا و در رتبه 47 جهان قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس شورای رقابت با بیان اینکه شورای رقابت داستان کهنه ای نیست، گفت: کسانی که موافق انحصارگرایی هستند با رویکرد فعالیت شورای رقابت مخالفت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۸    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت که رئیس جمهور این کشور نمی تواند مصوبه کنگره آمریکا برای تحریم ایران و روسیه را وتو کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۸    
منابع یمنی از وارد آمدن خسارات سنگین به پایگاه هوایی ملک فهد در پی حمله بالستیکی ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۸    
وقتی یکی از آگاه ترین مسئولان کشور نسبت به تاثیر تحریم ها بر ساختار اقتصادی کشور، به همین راحتی از کنار تصویب سخت ترین و بی سابقه ترین تحریم ها علیه مردم ایران می گذرد و دغدغه کارشناسان برای جلوگیری ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
یک دکترای ارتباطات اجتماعی معتقد است: والدین باید از بحث و جدل در مقابل فرزند جلوگیری کنند، تصمیم بگیرند و حتی در برخی موارد درباره موضوعاتی تصمیم گیری را تقسیم کنند مثلا تعیین کنند در رابطه با مسائل ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
به منظور افزایش یارانه نقدی خانواده های نیازمند و همچنین بر اساس تکالیف قانونی در سال جاری نیز یارانه برخی از خانواده های غیرنیازمند حذف خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
برادر شهید احمدی گفت: یک هفته از رفتنش نگذشته بود که نامه ای از وی دریافت کردم و در آن نوشته بود که یک هفته بیشتر زنده نیست و در این یک هفته شهید می شود و از همه خداحافظی کرده بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار اعدام شهروندان فلسطینی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نقض برجام توسط آمریکایی ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کل برجام را زیر سوال می برد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: نتیجه نهایی تعداد رشته هایی که از وزارت علوم مجوز دریافت کرده اند بعد از بررسی تمام رشته ها اعلام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای بررسی وضعیت این صندوق وزرای آموزش و پرورش و پرورش و عوامل مربوطه مورد پرسش قرار می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:سازمان آب و فاضلاب و وزارت نیرو متولی احیای قنات ها هستند از این رو مدیریت شهری نمی تواند بدون هماهنگی به این موضوع ورود کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
به نظر می رسد حامیان توافق هسته ای ایران در دولت آمریکا، ترامپ را برای متعهد باقی ماندن به برجام فریب داده باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رفتار های اخیر آمریکا مبنی بر عهد شکنی های مکرر در برجام گفت: آمریکا از سکوت و خوشبینی مسئولین ما در حال سوء استفاده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آمریکا هیچگاه به تعهدات خود عمل نکرده است و در تلاش برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد تولید تخم مرغ در سال جاری به حدود 950 هزارتن برسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در کشور بیش از 50 هزار تن زباله به صورت روزانه تولید و فقط یک چهارم آن به صورت بهداشتی دفع و کنترل می شود و مابقی آن شرایط دفع بسیار نگران کننده ای دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
استاندار خوزستان از سازمان میراث فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست مراسم ورود نمادین کاروان امام رضا (ع) و جشنواره شعر عربی رضوی را به عنوان میراث ملی و معنوی ثبت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۳    
رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: باهدف افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاء سلامتی و تندرستی عامه مردم، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر بسطام برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۳    
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه چهار کاروان از شاهرود به سرزمین وحی اعزام می شوند، گفت: سرزمین وحی باید از افکار عقب مانده وهابیت پاک شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۳    
دبیر تشکل های زیست محیطی شاهرود بابیان اینکه شهر بدون آلودگی می تواند هدیه ای به نسل بعد باشد، گفت: زیرساخت شهر بدون آلودگی در شاهرود مانند مسیر دوچرخه و ... فراهم شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۷:۰۴    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 100 میلیارد ریال برای تعریض محور خورموج- دشت پلنگ خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۷:۰۴    
امام جمعه ایلام گفت: تحریم های جدید آمریکا اوج دشمنی و خصومت این رژیم فاسد علیه ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
امام جمعه طبس با اشاره به تحریم های جدید آمریکا و نقض برجام گفت: هرگز در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد و تقویت وحدت و انسجام ملی راهکار مبارزه با دشمن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات کوه بیرمی این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
امام جمعه شهریار گفت: وحدت و یک صدایی مسئولین در برابر استکبار حفظ شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
فرماندار دشتی از تأمین اعتبار بالغ بر 45 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های ورزشی این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر گفت: بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر قطب تولید لیمو ترش در استان ایلام است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۰۶:۵۹    
نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس از اختصاص 11 میلیارد ریال برای پروژه آب شرب بخش ماژین خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۶:۰۴    
مرغ و تخم مرغ کورس قیمتی گذاشتند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۰:۲۹    
استاندار مرکزی با بیان اینکه تنها بخشی از اعتبارات سفر هیئت دولت به استان مرکزی محقق شده است، گفت: 50 درصد اعتبارات مقرر شده سال گذشته برای استان مرکزی محقق شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در استان سمنان نسبت به سال های گذشته به دو برابر افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۹    
فرماندار سرخه با تأکید بر اینکه خانه های ورزش روستایی در سرخه تجهیز می شوند گفت: برنامه های ورزشی ویژه اوقات فراغت تابستانه در محل خانه های ورزش روستایی برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۹    
امام جمعه دامغان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ رضوی در بین جوامع مردمی گفت: دهه کرامت ظرفیتی برای انتقال فرهنگ مذهبی به جامعه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۳۴    
قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: توسعه و بازتوانی نیروگاه شهید رجایی در دستور کار بوده که با اجرای این طرح ظرفیت تولید 1700 مگاوات افزایش و میزان حرارت و آلاینده ها به حداقل می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس از مذاکره با جهانگیری به منظور افزایش اعتبارات پروژه راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره ملی آئین های نمایشی فرهنگ رضوی در این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۴    
با حضور وزیر نیرو، مجتمع نیروگاه های خورشیدی ماهان کرمان افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۸:۱۴    
میراث فرهنگی به همه آثار باقیمانده از گذشتگان اطلاق می شود که دارای ارزش فرهنگی باشد. میراث فرهنگی همه آثار ملموس از قبیل بناهای باستانی یا آثار ناملموس مانند آداب و رسوم یک منطقه را نیز شامل می شود ...