پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۴۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۵    
علی ربیعی با 62 سال سن و دکترای مدیریت با سابقه کاری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئول اجرائی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بار دیگر به عنوان وزیر پیشنهادی کابینه جدید دولت دوازدهم معرفی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۰    
اظهارات رئیس سازمان سنجش در خصوص بی نیازی کشور از پزشک و توصیه وی به داوطلبان علوم تجربی مبنی بر تحصیل در گروه های آموزشی دیگر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۵    
معاون دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو، هشت عامل اصلی ایجاد بحران آب در کشور را بر شمرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
فراکسیون زنان مجلس و طیف گسترده ای از نمایندگان در تلاشند که برای وزارت آموزش و پرورش یک زن معرفی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۰    
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموز بیرجندی موفق به کسب رتبه هشتم آزمون سراسری سال 96 در گروه آزمایشی علوم انسانی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۱۰    
امسال نیز همچون سنوات گذشته جشنواره ملی آش ایرانی با شور و حال خاصی برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۰    
رییس جمهور بر اساس اصل یکصدو بیست و چهارم قانون اساسی آقای علی اکبر صالحی را به عنوان "معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۱۰    
صراط مستقیم صراطی است که هیچ یک از ضلالت، شرک و ظلم در آن راه ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۰    
اعضاء هئیت دولت 17 مرداد ماه ، روزخبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۰    
معاون هلال احمر با اشاره به اینکه با مبلغی که در حوادث هزینه می شود، می توان تمام اتوبان های کشور را ساخت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
اولین فیلم لو رفته از سلفی حقارت نمایندگان با موگرینی در مراسم تحلیف رییس جمهور
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
حسین دهباشی مستندساز روحانی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
حجت الاسلام بهمن اکبری معتقد است که نباید همه بار عقب ماندگی فرهنگی را به دوش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی انداخت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نُرم کاوش شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به صورت میانگین بین 500 تا 600 شهید در طول سال است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
"شخصی که آیت الله منتظری در نوار معروف مربوط به اعدام منافقین در سال 67 از او نام برد، در اولین گفتگویش پس از 30 سال به ادعاهای مطرح شده در نوار منتظری پاسخ می دهد."
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی محمدمهدی طهرانچی را به عنوان رئیس واحد تهران مرکزی و دانشگاه های آزاد استان تهران معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۰    
مدتی است که موضوع تغییرات ساختاری و اساسی در وزارت خارجه در محافل رسانه ای مطرح و درباره آن گمانه زنی هایی صورت می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۰    
عضو شورای فقهی بورس گفت: در ایران برای حل معضل اعطای سود ثابت به سپرده گذاران؛ سودی به نام علی الحساب را نامگذاری کرده اند درحالی که سود علی الحساب مبنای شرعی ندارد و حتی همین قاعده نیز رعایت نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
جمعی از مردم شهر سفید دشت که از بوی مشمئز کننده تصفیه روغن گلایه دارند می گویند از مسئولین درخواست داریم تا فکری برای عوارض و بیماری های ناشی از وجود این کارخانه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی منتشر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: اختلاف برسر اراضی و آب چشمه توسعه منطقه نمونه گردشگری ایوب پیغمبر را کند کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا به داوطلبان کنکور هشدار داد در فضای مجازی به بهانه انتخاب رشته و مشاوره تحصیلی در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۰    
همکاری بخش خصوصی و دولت می تواند زمینه را برای تسهیل صادرات محصولات پتروشیمی تسهیل کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۰    
منابع خبری در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان مدعی شده اند یک فروند پهپاد ایرانی برای جنگنده ای که قصد فرود روی ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس داشته مزاحمت ایجاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عامل آتش سوزی در اداره تعزیرات این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: درباره سیستم بانکی باید گفت بسیاری از بانک های دولتی و خصوصی در تراز واقعی ورشکسته هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
حسن روحانی، رییس جمهور کشور در پستی اینستاگرامش روز خبرنگار را تبریک گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
رانش زمین در جنوب غربی چین 23 کشته و دو مفقود بر جا گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی دستگاه ارزی کشور را به سیداحمد عراقچی سپرد. وی برادرزاده عباس عراقچی -معاون وزارت امور خارجه- است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
یک عضو فراکسیون امید در پاسخ به سؤالی درباره اعتراضات به سِلفی انداختن با موگرینی گفت که فحش هایشان را بدهند و خالی شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
مسئولیت مدیریت دارایی ها و بدهی های موسسات البرز ایرانیان به بانک تجارت، افضل توس به بانک آینده و وحدت (آرمان) به موسسه اعتباری ملل محول شده و این موضوع به تصویب شورای پول و اعتبار رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۵    
سید محمد بطحایی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش وپرورش است، وی در کارنامه کاری خود فعالیت در پُست های مدیریتی آموزش وپرورش و سرپرستی این وزارتخانه را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۰    
رزومه و برنامه وزرای پیشنهادی روحانی برای تشکیل دولت دوازدهم در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۵    
یادداشت جدید مشاور سیاسی رییس جمهور، با وجود کوتاه بودن، به روشن تر شدن منشاء مباحثی چون FATF، سند 2030 و برجام های 2 و 3 کمک می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۰    
فهرست وزرای پیشنهادی حسن روحانی برای دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد. حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور این فهرست را به همراه برنامه ها و سوابق آنها تقدیم مجلس کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۰    
روزنامه نگارجماعت اگر انجمن صنفی می خواهد، اگر امنیت شغلی لازم دارد، اگر نمی خواهد غم نان داشته باشد، همه را برای یک مهم می خواهد؛ برای این می خواهد بنویسد؛ بنویسد از دردهای جامعه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
بر خلاف قانون سابق که خبری از درجه بندی تعزیرات نبود، قانون جدید آن را به هشت درجه تقسیم کرده است؛ مجازات های درجه یک سنگین ترین و مجازات های درجه هشت، حاوی سبک ترین میزان کیفر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
بررسی لیست وزیران پیشنهادی حاوی نکاتی قابل تأمل و خواندنی است که از جمله آن می توان به معرفی هفده وزیر پیشنهادی و عدم معرفی وزیر پیشنهادی علوم اشاره کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
در حالی که تا ساعاتی پیش همچنان محمد نهاوندیان گزینه دولت برای وزارت اقتصاد کابینه دوازدهم بود، منابع نزدیک به دولت خبر دادند که مسعود کرباسیان جایگزین او شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۵    
یک تحلیگر اصولگرا با اشاره به شدت رانش در جریان اصولگرایی به ویژه توسط جریانات فاقد اصالت است، گفت: این جریانات می کوشند با راندن السابقون و صاحبان اندیشه برای خود جا باز کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
صفحه مقام معظم رهبری در توییتر در توییتی عکسی از رهبر انقلاب در کنار خبرنگاران و قسمتی از سخنان ایشان را منتشر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
در رده بندی ماه بعدی تیم فوتبال برزیل مجدداً به رده اول دنیا بازگشته و تیم ملی آلمان به رده دوم سقوط خواهد کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
یک منبع آگاه ضمن افشاگری درباره راه های مبادلات مالی گروهک تروریستی داعش، اعلام کرد که حتی با آغاز عملیات آزادی سازی سمت چپ موصل بازهم داعش دریافتی های کلانی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۵    
سناتور جمهوریخواه در ادامه مواضع ضد ایرانی آمریکایی ها، طرحی برای بازگرداندن بی قید و شرط شهروندان زندانی آمریکا در ایران به کنگره ارائه داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۵    
سرانجام تکلیف وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم توسط رئیس جمهور مشخص و لیست اسامی این افراد به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسات بررسی رای اعتماد وزرای کابینه دوازدهم از سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۰    
کافی است در نظر بگیرید برای یک واحد صنفی چه مشکلاتی وجود دارد؟ دریافت پروانه کسب، تاییدیه اماکن نیروی انتظامی، تاییدیه تابلو از وزارت ارشاد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۵    
مدرسه که می رفتم تقریباً همه معلم های من می دانستند که پدر من کیست. این خیلی اذیت می کرد. تک وتوک می آمدند و سفارش دوست و آشنایی را برای کاری می کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص رسیدگی به نقض و عدم اجرای کامل قوانین ناظر بر فعالیت موسسه اعتباری کاسپین موافقت کردند لذا این تخلفات به قوه قضائیه ارجاع می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۰    
هر چه اهالی رسانه در سایر کشور های جهان دارای اجر و قرب هستند و مورد احترام مردم و مسئولان، اینجا هر شخصی اعم از بازیگر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۰    
عضو منتخبین شورای شهر پنجم تهران از رأی گیری نهایی برای مشخص شدن شهردار تهران در ظهر پنجشنبه خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۵    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مورد کابینه پیشنهادی روحانی گفت: کابینه معرفی شده از سوی روحانی رضایت بخش نیست و به نظر می رسد این افراد نتوانند مشکلات مردم را با توجه به وعده های ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد در صورتی که برجام توسط آمریکا نقض شود، ایران پاسخی متناسب با این اقدام خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۰    
صدور پیش پروانه یا دستورموقت برای طرح های ساختمانی ممنوع است، براین اساس هیچ شهرداری منطقه ای نمی تواند پیش پروانه صادر کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰    
مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: فعالیت رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با همکاری خبرگزاری مهر انعکاس بسیار خوبی پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰    
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: رسانه های استان فارس تمام تلاش خود را برای معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) به کار بگیرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰    
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: خبرگزاری مهر در استان رسانه ای ارزشی و متعهد است که به رسالت خود به خوبی عمل می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰    
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان قزوین گفت: رسانه ها و خبرنگاران در ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تضمین سلامت مردم نقش بی بدیلی دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جهرم از راه اندازی بانک اطلاعات کتاب و نویسندگان جهرمی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق حرفه ای و کشف 35 فقره انواع سرقت در قزوین خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰    
فرمانده کل سپاه تأکید کرد: بخش اعظم محبوبیت این نهاد انقلابی(سپاه) نزد مردم ایران و منطقه را مرهون مجاهدت های فعالان رسانه ای می دانم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۰    
معاون پارلمانی دولت درباره جای خالی وزیر زن در کابینه دوازدهم، زمان معرفی وزیر علوم، احتمال رای آوری کابینه پیشنهادی، زمان معرفی معاونان رئیس جمهور و میانگین سنی کابینه دوازدهم به خبرنگاران پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۰    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گزارش معاونت مالی شهرداری تهران گزارش کوری است، گفت: بر اساس اخبار غیررسمی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۵    
معاون پارلمانی سازمان محیط زیست با اعلام تائید لایحه هوای پاک از سوی شورای نگهبان گفت: تدقیق و شفاف سازی در تعریف آلودگی هوا ، برقراری همکاری بین المللی برای حل معضل گرد و غبار و ریزگردها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۵    
دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی درخصوص یاد نکردن از پدرش در مراسم تحلیف اظهار داشت: آقای هاشمی یک تفکر بود، یک جریان بود. با اسم بردن یا اسم نبردن، این جریان یا تفکر تحت تاثیر قرار نمی گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۵    
در پی بالا گرفتن انتقادات و گلایه های نمایندگان اهل سنت در جلسه علنی روز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۰    
در انتخابات دفتر سیاسی حماس ، 17 تن از عناصر مقاومت در برابر دو نماینده تکنوکرات انتخاب شدند. در این بین همه 12 عضوی که سهم غزه و کرانه باختری بوده اند، از نیروهای جهادی انتخاب شدند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۰    
عربستان که در طی نیم قرن گذشته اقتصادش متکی به نفت بوده، اکنون در تلاش است تا با اتکا به یک منبع طبیعی دیگر یعنی صحرا، دوران وابستگی به نفت را پشت سر بگذارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه پس از یزد با خروج 32.5 درصد مددجویان از چرخه حمایتی، رتبه دوم کشوری در زمینه توانمندسازی شغلی مددجویان را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به سرانه پایین کتابخوانی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان براساس وظیفه ذاتی خود از طریق مبلغان و روحانیون این مهم را ترویج می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از هفت میلیون و 200 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغ گوشتی استان طی چهار ماهه امسال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها استقلال خود را از دست نداده و برای اهداف فرد یا گروهی خاص قدم برندارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ محدودیتی برای آموزش خبرنگاران توسط فرهنگ و ارشاد وجود ندارد و کمک به ارتقای سطح توانایی خبرنگاران در دستور کار قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که به بهانه پرداخت سود بالا، 10 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
دادستان مرکز استان کرمان از پلمب و انهدام سه مرکز برپایی پارتی های شبانه و دستگیری 18 نفر از عوامل اصلی در حاشیه شهر کرمان در راستای اجرای طرح ویژه مبارزه با منکران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان خبرنگاران را مجاهدان عرصه رسانه و اطلاع رسانی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از حریق واحد مسکونی در بلوار هوانیروز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
فرماندار کرمان با اشاره به کلرزنی و انجام اقدامات حفاظتی از مخازن آب شرب گفت: آب شهداد از لحاظ کمی و کیفی هیچ گونه مشکلی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رسانه های جمعی و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در راستای توسعه استان کردستان دارند و باید از این ظرفیت به خوبی بهره برداری شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: هفت میلیارد و 500 میلیون تومان زکات هم در چهار ماهه امسال دراستان جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 50 درصدرشد داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: استان کردستان در سال گذشته600 رتبه زیر سه هزار را کسب کرده بود که در سال جاری با رشد مناسب به 900 نفر افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
قضیه سلفی با موگرینی، بهانه ای است که این روزها، جناح اصولگرا به دست آورده، تا به حمله علیه نمایندگان اصلاح طلب بپردازد، آن هم به خاطر آنکه تنی چند از این نمایندگان سلفی بگیر از فراکسیون امید هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۵    
فرماندار بیجار گفت: بی شک خبرنگاران در توسعه و پیشرفت کشور و به تبع استان و شهرستان مانقش مهم و تاثیرگذاری دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۰    
اعضای شورای اسلامی شهر گرگان ضمن تجلیل از خبرنگاران تاکید کردند که رسانه ها نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات شهری و هموار کردن مسیر توسعه شهر دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۰    
در مورد نگرانی مردم نسبت به جایگزینی پراید هم باید بگویم در سایپا مطالعات خوبی انجام شده و محصولاتی طراحی شده تا بتواند پاسخگوی نیازها باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۰۰    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: واژگونی خودرو در محور گرگان به کردکوی موجب کشته شدن سه نفر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۵    
قاضی مقیسه در دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات همدستان بابک زنجانی، به اهمیت و نقش و جزئیات جلسه وزرا و رئیس بانک مرکزی پرداخت
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۰    
ماجرای جدایی فتاح و احمدی نژاد، برنامه ریزی رئیس کمیته امداد برای انتخابات ریاست جمهوری 1400، زندگی فرزندان فتاح، ناتوانی رئیس کمیته امداد در حل مشکل دو خانواده و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۰    
لاریجانی با اشاره به عکس سلفی تعدادی از نمایندگان مجلس با خانم موگرینی، گفت: تصویربرداری چند نفر از نمایندگان با یکی از مهمانان گرچه نوعی سهل انگاری بود اما تبدیل آن به یک موضوع اساسی و ندیدن این همه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، گفت: یک دستگاه خودروی تخصصی ویژه کتابخانه سیار روستایی به این نهاد اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۰    
فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 127 نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شدند، گفت: 18 باند مواد مخدر با تلاش ماموران ناجا در این مدت متلاشی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۵۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین رفتار برخی نمایندگان مجلس در گرفتن عکس سلفی با موگرینی را دور از شأن نظام اسلامی دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۵    
براساس اعلام اتاق بازرگانی ایران و چین، ایرانیانی که در چین بدون مجوز با حساب شخصی شان فعالیت تجاری انجام می دهند از سوی چینی ها حساب شان بسته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره علت معرفی نشدن وزیر پیشنهادی علوم گفت: آقای خاکی صدیق ساعت 9:30 دیشب انصراف خود را برای معرفی به عنوان وزیر اعلام کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۵    
غلامرضا موسوی پیش از آنکه به عنوان تهیه کننده در سینما فعالیت کند، در مطبوعات مشغول به کار بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۰    
استاندار سمنان گفت: اهالی رسانه و خبرنگاران باید با آگاهی بخشی بیشتر به مردم در راه شکوفایی و توسعه هر چه بیشتر استان نقش آفرین باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ضمن اشاره به روز خبرنگار، گفت: اصحاب رسانه، فعالان حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ و همچنین خبرنگاران در راه اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) کوشش کنند .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۱:۱۵    
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی در امامزادگان فاقد درآمد به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۱:۱۵    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در سال 97 بیش از 3000 میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهیم داشت.
  • ۱