دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۰۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 28 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۴    
توزیع مویرگی محصولات پتروشیمی نیازی است که در بازار این محصولات احساس می شود و رفته رفته بیشتر از قبل در این بازارها ضرورت آن قابل درک است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
رعایت نکردن مقررات قانونی در گودبرداری، صدمه به ساختمان های اطراف و ایجاد حوادث ناگوار برای افراد، بخشی از مخاطراتی است که در گودبرداری های غیراصولی می تواند ایجاد شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۷    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ضمن مقایسه سند تحول بنیادین و طرح تحول سلامت گفت: طرح تحول سلامت پیوست مالی داشت، اما درباره سند تحول بنیادین این اتفاق نیفتاد چون در آن زمان غفلت کردیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۷    
شعار سال: علی رغم اعلام توقف تولید پراید در سال 97 ، کماکان این خودرو در حال افزایش قمیت و تولید انبوه و حذف آپشن های خود است . ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۷    
وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، فهرست چهار هزار و 552 رشته محل مجاز کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۵    
قائم مقام اداره کل منابع طبیعی خوزستان گفت: خوزستان از 10 صنعت بزرگ دنیا شش صنعت را دارد ولی حتی یک پایگاه اطفای هوایی مجهز ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۱    
ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز آغاز می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۵    
فدای سرت که سرم را می بری این جمله یعنی اینکه من اصلا کاری که تو می کنی (داعش) برام مهم نیست. من اینجا آمده ام تا در دفاع از حریم و حرمت خاندان پیامبرم سر بدهم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۹    
ستاد اقامه نماز کشور به اقدام نسنجیده یک مدیر کارخانه درباره اجباری کردن نماز و جریمه 120 هزار تومانی برای کارکنان واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۹    
رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اعلام کرد روحانی اکنون با پشتوانه رأی بالا که برخاسته از گفتمان اصلاح طلبی است باید با همراهی مجلس شورای اسلامی به مطالبات به حق مردم پاسخی در خورشان ملت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۶    
جایزه کتاب سال شعر جوان موسوم به جایزه قیصر امین پور در سال جاری بار دیگر اهدا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد: دولت نمی تواند در زمینه گردشگری منابع مالی بسیاری را تخصیص دهد و باید کار را به شکل مدیریت شده به بخش های خصوصی و علاقه مند واگذار و خود هدایت، حمایت و مدیریت کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۶    
در شرایطی که برجام باعث باز شدن درهای ایران شد و بسیاری از سرمایه گذاران را در حوزه های مختلف به ایران کشاند، اما دست کم در عرصه گردشگری هنوز اقدامات چشمگیری صورت نگرفته است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۶    
یکی از آفات و مشکلاتی اخلاقی و رفتاری، که ممکن است افراد انسانی و سیستم های سیاسی، حکومت ها و حرکات اجتماعی به آن دچار شوند، ارتکاب ظلم و ستم است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۶    
سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا الوانی از مدافعان حرم آل الله در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به دست تروریست های تکفیری داعشی به شهادت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۳    
رییس اتحادیه پیراهن دوزان از تعطیلی 40 درصد واحدهای تولیدی این صنف در سال گذشته خبر داد و گفت:حدود 90 درصد افرادی هم که در این بازار فعالیت می کنند مجبور به آن شده اند که کالای خود را به اسم کالای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۹    
به گفته معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مکانیزم درج قیمت کالاها توسط توزیع کننده ها در جهت ایجاد شفافیت در جریان گردش کالا و رقابتی تر شدن بازار کالایی بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۲۵    
سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ترکیه که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه خوانده شده است یک علامت مهم در رسیدن دو کشور به نقاط مشترک در پرونده های حساس به حساب می آید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۱۹    
شاید خیلی ها که اولین بار سیدعلیرضا میرعمادی را در استادیوم آزادی، بین بقیه تماشاچی ها دیدند تعجب کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۱۳    
اگر وزیر مربوطه رای اعتماد گرفت، می گویند موافق تو صحبت کردیم و اگر رای عدم اعتماد گرفت، به وزیر بعدی می گویند، دیدی مخالف او صحبت کردیم!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۳۸    
امیر نصیرزاده با با تصویب فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۳۸    
نوذر امامی عضو شواری پنجم شهر شیراز نیز در جلسه هفته گذشته خطاب به دیگر اعضا شورا گفته بود: مشخص است شهردار چه کسی می شود!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۳۸    
وزارت ورزش با ارسال نامه ای، فعالیت های مرتبط با رشته MMA را ممنوع اعلام کرد تا به جای برخورد مناسب با این نوع از ورزش حرفه ای، صورت مسئله را پاک کرده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۳۸    
مشاور کارفرمای پروژه راه آهن لرستان از پیشرفت 27٫7 درصدی این پروژه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۲۹    
این روزها و در جریان جلسات بررسی رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، شاهد اتفاق عجیب و غریبی هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۰۶    
مدیراداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: کمبود نیروی خدماتی و معلم از مشکلات عمده آموزش وپرورش در مدارس فردیس است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۰۳    
یک مقام مسئول در وزارت علوم گفت: دولت از معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برای دوماه سرپرستی وزارت علوم برنامه گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۰۳    
جلسه علنی نوبت صبح شنبه مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم دقایقی قبل آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۰۳    
وبسایت ve.cbi.ir که متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج باید به آن مراجعه کنند به دلیل ترافیک بالا از دسترس خارج شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۰۰    
مقاله حاضر را مرتضی نظری دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت درباره نگاه انتقادی و چگونه انتقاد کنیم، نوشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۸    
استاندار خوزستان با بیان اینکه هواشناسی خوزستان نیازمند تجهیز امکانات است، گفت: در خوزستان در حوزه هواشناسی یک رادار یک جهته داریم در صورتی که این رادار در بسیاری از استان ها دو جهته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: علیرضا کوهی نژاد دانش آموز دوره دبیرستان شهرستان نهبندان در ردیف 10 مخترع برتر ایران قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: مساجد و کانون های فرهنگی و هنری، پناهگاه و سنگر مستحکم برای صیانت از ارزش ها و فرهنگی ناب اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۰    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، مساجد را بستری مناسب برای کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: نقش و کارکرد مساجد بسیار متنوع است که باید احیا شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۱    
احتمال انصراف علی ربیعی برای حضور در جلسه مناظره با رئیس کمیسیون اقتصادی در فراکسیون شفاف سازی به ریاست محمود صادقی، نماینده تهران بسیار زیاد است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۱    
مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۴    
مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۷    
اداره محیط زیست مازندران از کشف لاشه دو قلاده پلنگ در بهشهر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۹    
امروز برابر با 19 آگوست (28 مرداد) در تقویم بسیاری از کشورهای جهان بعنوان روز جهانی عکاسی نامگذاری شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت که فهرست اموال وزرای پیشنهادی باید در اختیار نمایندگان قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
باستان شناسان سه آرامگاه جدید در شمال شرقی مصر پیدا کرده اند که بیش از 2000 سال قدمت دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 59 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری خبر داد و گفت: در سال جاری تعداد 744 هزار و 417 نفر وارد دانشگاه ها می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۴    
با دکتر [حسن] روحانی درباره وزارت دادگستری و سمت دیگری [دبیر شورای عالی امنیت ملی] صحبت شد. دومی را ترجیح می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۴    
عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: در مجموع معدل کابینه با کابینه قبلی تفاوت معناداری ندارد و در برخی جهات بهتر هم شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۱    
وزارت دفاع روسیه از پیوستن آخرین گروه از شورشیان حاضر در غوطه شرقی دمشق به روند صلح سوریه و مناطق عاری از خشونت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۱    
یک منتخب شورای پنجم گفت: روز چهارشنبه (اول شهریور ماه) پایان کار شهردار کنونی تهران خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۸    
نماینده مردم تهران با انتقاد از رویه رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین رییس فراکسیون شفافیت اعلام کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۵    
یکی از موضوعاتی که همواره در معرفی کتاب ها از آن غفلت می شود استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای تبلیغ کتاب است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد با ارائه گزارشی از فعالیت های دولت یازدهم در حوزه موسیقی از تدوین اساسنامه جشنواره موسیقی فجر توسط منتقدان و کارشناسان و ارائه آن به وزیر برای تصویب خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۵    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: وزارت خارجه آمریکا تحت فشار کنگره اعلام کرده بود که انتشار اسناد کودتای 28 مرداد در گفتگوهای هسته ای با ایران تأثیر منفی خواهد گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۲    
ترامپ پس از استعفای مدیران ارشد اجرایی به دنبال قضایای شارلوتزویل، انجمن مشاوران تجاری را منحل کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۳    
یک اقتصاددان می گوید اگر نگاهی به اقتصاد بعد جنگ بیندازیم می بینیم هرچه به جلوتر می آییم فساد افسانه ای تر می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۵۰    
دست اندرکاران بازار مسکن معتقدند افزایش کارگاه های ساختمانی به معنی خروج بازار از رکود نیست و در عین حال به اذعان مسئولان،آنچه به تدریج رونق خواهد گرفت، بازار مسکن مصرفی است، نه دلالی.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۴    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان آنکه حدود 7 تا 10 درصد زنان معتاد در خارج از نظام سلامت (مراکز بهداشتی و درمانی) و عمدتا در پاتوق ها زایمان می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۱    
طبق گزارش رسانه های غربی، ایران درخواست ژیو وانگ برای تجدید نظر در حکم 10 سال زندان را رد کرد؛ کسی که دادگاه بدوی او را به عنوان یکی از عوامل نفوذی آمریکا به زندان محکوم کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۳    
پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در سه ماه نخست امسال، 25 نفر در پایتخت بر اثر مسمومیت با قرص برنج، جان خود را از دست داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۰    
رئیس شبکه هپاتیت ایران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمینه غربالگری بیماری هپاتیت در زندان ها، گفت: سالانه 300 هزار نفر از زندانیان در کشور، واکسن هپاتیت دریافت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۸    
در طول چهار ماهه نخست امسال سه رکورد بالاترین میزان حجم تولید، صادرات و فروش داخلی محصولات پتروشیمی به ثبت رسیده و با تثبیت قیمت نفت پس از توافق وین ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۹    
رئیس شورای شهر پنجم تهران در خصوص اولویت های شهر و همچنین ارتباط با شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۰    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تأکید بر اینکه پذیرفتنی نیست تعداد خانوار در کشور از تعداد واحدهای مسکونی در کشور بیشتر باشد، گفت: در 5 سال گذشته تعداد مستأجران و اجاره نشینی 38 درصد رشد داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۴۴    
دستیارویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: جمعیت پیر ایران رو به افزایش است؛ این در حالی است که قوانین حقوقی هنوز برای این افزایش جمعیت و مسائل حقوقی حول این موضوع آماده نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۳۸    
اگرچه داعش و طالبان دارای اختلا ف های متعدد نگرشی در تئوری و عمل هستند، اما داده ها نشان می دهد که در عملیات میرزااولنگ یک پیمان تاکتیکی میان این دو جریان وجود داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۹    
تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان برابر آرژانتین تن به شکست داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۹    
همه اعضای کمیته هنری کاخ سفید موسوم به کمیته هنر و علوم انسانی ریاست جمهوری در اعتراض به حمایت دونالد ترامپ از گروه های نژادپرست، استعفا کرده و خواستار کناره گیری وی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۶    
نجم پور گفت که افغانستان به آب و همکاریهای آبی به عنوان عامل همکاری و تفاهم می نگرد و به تعهدات خود و اصول بین المللی در چارچوب تفاهمات دوجانبه با ایران عمل خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۸    
مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه این استان پنجمین استان دچار خشکسالی در کشور است، گفت: میزان اثرات خشکسالی در 51 درصد گستره خراسان شمالی شدید، 36 درصد متوسط و 9 درصد هم خفیف است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
مدیرکل گمرک استان یزد با اشاره به اینکه پیش از این صادرات از گمرک یزد حداقل هفت روز طول می کشید، گفت: با راه اندازی سامانه الکترونیکی جدید، صدور کالا در کمتر از سه ساعت میسر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
فرمانده پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی خودرو سمند در رزن 2 کشته و 3 مجروح بر جا گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار تولید محصولات کشاورزی ارگانیک در استان هرمزگان شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
مدیر دفتر فنی و خدمات آبفای هرمزگان از اجرایی شدن طرح پایلوت استفاده از ظرفیت آب خروجی کولر در آبیاری فضای سبز و سیستم بهداشتی ساختمان ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: جستجو برای پیدا کردن فرد مفقودشده در جنگل های قرآن آباد گرگان ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
این کارخانه پیش از هر چیز یک بنگاه تولیدی سرمایه دارانه است؛ یعنی بنگاهی است که جهت گیری اصلی فعالیت هایش، تصاحب ارزش اضافی تولیدشده به دست کارگران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
عضو فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به وضعیت رای آوری کابینه پیشنهادی گفت: رویکرد نمایندگان به گونه ای است که احتمال رای آوری اکثریت کابینه وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
محققان مرکز شتاب دهنده ملی آمریکا با ابداع تکنیکی تازه، لیزر قدرتمندی ساختند که با آن قلب سیارات فضایی را می توان بررسی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۶:۱۲    
در 14 سال گذشته همواره کسانی شهردار تهران بوده اند که به لحاظ فکری یا سیاسی در تضاد با رئیس جمهور و دولت بوده اند و همین مساله باعث شده تا دولت روی خوشی به شهردار تهران نداشته باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۶:۰۶    
قرار گرفتن بهبود معیشت در اولویت برنامه های اقتصادی دولت یکی از خواسته های جدی و اساسی مردم از دولت دوازدهم است ، نیازی که مسیر تحقق آن از رونق تولید و افزایش اشتغال می گذارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۵:۴۸    
دیوید کوهن معاون پیشین سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا گفت: حتی اگر ترامپ پایبندی ایران به برجام را رد کند، جامعه بین المللی با تحریم های آمریکا علیه ایران همراه نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۵:۴۲    
وزیر امور خارجه بدون آن که نامی از رییس جمهور آمریکا بیاورد از او بدلیل سرعت در اهانت به اسلام و تردید در محکومیت ترور ناشی از نژادپرستی در داخل کشورش انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۵:۳۳    
اندیشکده 'استراتفورد' آمریکا در گزارشی با اشاره به سفر سرلشکر محمد حسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ترکیه آن را بی سابقه و تاریخی توصیف کرد و آن را گشایش فصلی نوین در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۵:۲۷    
یک ضرب المثل فوتبالی هست که می گوید به ترکیب تیم برنده دست نمی زنند . اما حسن روحانی این کار را کرد؛ شهیندخت مولاوردی را که در چهار سال گذشته از موفق ترین و مقبول ترین چهره های دولت بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۵:۱۵    
این روزها فضای مجلس تحت تاثیر جلسات رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت است و از سویی به دلیل عدم رعایت نظم توسط نمایندگان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۴:۵۴    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس در جلسه علنی امروز نزد وزیر پیشنهادی امور خارجه رفت و از وی دلجویی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۴:۴۵    
تماس صوتی تلگرام به عنوان یکی از خدمات این پیام رسان از زمان ارائه مورد توجه کاربران قرار گرفت، اما از همان ابتدا با اختلال روبه رو شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۴:۳۰    
همواره کارگزارانی ها از مهم ترین اسپانسرهای لیست اصلاح طلبان در انتخابات محسوب می شوند. این انتخابات با تفاوت الگوی رفتاری آنان همراه شد؛ آنان برای چینش لیست شورای شهر تهران پیش شرط گذاشته بودند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۴:۲۴    
طبق آنچه رخ داده، شخص دستگیرشده، رئیس ایستگاه این شرکت هواپیمایی بوده؛ اما جالب است که این مدیرعامل در این ایرلاین ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۲:۴۵    
64 سال پیش در چنین روزی نیروهای کودتاگر با ورود به خانه شماره 109 در خیابان کاخ تهران آخرین قدم برای سرنگونی دولت قانونی دکتر مصدق را برداشتند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۱:۵۷    
آمریکا خواهان گفت وگو با پیونگ یانگ است اما تنها در صورتی که این گفت وگو معنادار باشد. تلاش ما این است که آنها را وادار به ورود به مذاکرات کنیم اما ورود به مذاکرات با این درک که اینبار مذاکرات نتیجه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۱:۴۸    
شاید اگر هر دو جناح سیاسی در شرایطی برابر به زیست سیاسی می پرداختند، شاهد توسعه درون جریانی دو جناح حاکم بر فضای سیاسی ایران بودیم. امروز این وضعیت حداقل در جناح اصولگرا حاکم نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۱:۴۲    
این ایمیل ها از طریق گروه هکر گلوبال لیکس به دست آمده اند. در یکی از ایمیل ها عطیبه عربستان سعودی را مسخره می کند و به همسر مصری اش می گوید که پلیس عربستان سعودی در سال 2008 میلادی استفاده و هدیه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۱:۰۹    
یکی دو جمله امام خمینی درباره مرحوم کاشانی نفی کننده نام و یاد مصدق در انقلابی نیست که به رهبری او به پیروزی رسید و اولین های جمهوری اسلامی غالبا مصدقی بودند...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۱:۰۳    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد ممکن است این کشور در یک ماه آینده واردات نفت از ایران را آغاز کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۰:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۳۶    
تارنمای یی سی چین روز شنبه اعلام کرد که دعاوی و منازعات اینترنتی در چین رو به افزایش است و برای رسیدگی به آن چنین دادگاه اینترنتی راه اندازی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۳۰    
در پایان رسیدگی به برخی شکایات، بخشی از حکم این است که یک طرف باید خسارتی را که به دیگری وارد کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۲۱    
طرح تغییر قانون ازدواج بعد از رأی اعتماد مجلسی ها به وزیران دولت روحانی از سوی فراکسیون زنان مجلس دوباره در دستور کار قرار خواهد گرفت تا آن طور که فاطمه ذوالقدر عضو این فراکسیون به روزنامه ایران می ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۵    
مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس آب و فاضلاب شهری املش گفت: 150 خانوار ساکن بالادست شهر املش از افت فشار و گاه قطع آب شرب رنج می برند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۰    
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهدمقدس گفت: ایستگاه شریعتی قطار شهری مشهد مقدس آماده شده و به زودی به بهره برداری می رسد.
  • ۱