دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۲:۱۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 22 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۰:۲۵    
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل قزاقستان، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی 2018 جهان را از آن خود کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۱    
حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران توسط یکی از نیروهای خدماتی این باشگاه صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۱    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه، کلیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا را با 240 رای موافق و بدون هیچ رای مخالفی به تصویب رساندند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۵    
فهرست بانک ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن ها در پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۰    
محمد جواد آذری جهرمی، که تاکنون به عنوان معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت برای فعالان حوزه ICT نامی آشنا بود حالا و در یک ماه اخیر نامش به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۰    
وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی با تشریح جزئیات راهبرد و برنامه وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم گفت: شرایط خاصی بر اقتصاد حاکم است و ما به هتل 5 ستاره دعوت نشده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
آب، این مایه حیات که اهمیت آن برکسی پوشیده نیست، این روزها تحت تأثیر عوامل طبیعی و انسانی حال و روز خوشی نداشته و در شرایط نامناسبی به سر می برد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
سازمان ملل متحد درباره اوضاع وخیم انسانی و بهداشتی غزه هشدار داد و خواهان رفع محاصره رژیم صهیونیستی از این منطقه شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۰    
رئیس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه دولت به بازار بدهی به عنوان یک منبع درآمد نگاه می کند، گفت: متأسفانه دولت وارد بازی خطرناک نرخ سود موهومی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت در سالهای قبل مطرح شده بود اما وزرای قبلی جسارت کافی برای اجرایی کردن آن را نداشتند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
ارقام گزارش مشخص خواهد کرد دارایی شهرداری تهران 5/2 برابر شده یا این نهاد 20هزار میلیارد تومان بدهی دارد؟ فراهانی: قرار شد تا به محض شروع کار شورای پنجم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۰    
ما در تبلیغات و تبیین های ضد آمریکایی، ضعیف و عقب مانده ایم. حداقل برخی جملات مقامات آمریکایی را در یک بنر سه در چهار ساده و بدون هیچ کار گرافیکی، چاپ کنیم و آن را توی خیابان های این شهر بکوبیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۰    
حسین شیخ الاسلام، سفیر پیشین ایران در سوریه و کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرآنلاین دلایل نزدیکی دوباره حماس به ایران و دور شدن این گروه از عربستان را مورد بررسی قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
در سه و سومین روز از جنگ تابستان 2006 اسرائیل علیه لبنان، رژیم صهیونیستی در جبران ناکامی های خود به تشدید بمباران مناطق مسکونی و ادامه سیاست زمین سوخته متوسل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه از سه شنبه گذشته درباره احتمال سیل در منطقه کلات و استان های شمالی هشدارهای لازم داده شد اما مردم به این هشدارها توجه نکردند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۰    
ظریف: در برجام به اهدافمان رسیده ایم و میلیاردها دلار سرمایه وارد کشور شده است!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۵    
با توجه به کودک آزاری ها و کودک ربایی های اخیر باید به کودکان آموخت که در صورت بروز تهدید و تعرض می توانند با اورژانس اجتماعی شماره تماس 123تماس بگیرند و از مددکاران اجتماعی درخواست کمک کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۰    
وزیر حج و عمره عربستان ضمن اعلام مخالفت با آنچه این کشور "سیاسی سازی حج" می خواند، بر آمادگی کشورش برای استقبال از تمامی حجاج بدون هیچ گونه استثنائی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۲۵    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه وزارت آموزش و پرورش را که اجرای مصوبه دولت در خصوص افزایش مرخصی زایمان را از ابتدای آذر سال 93 مجاز دانسته بود، ابطال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۰    
شهرداد روحانی گفت: به نظرم اگر خواروبارفروشی هم در تالار دایر شود دیگر تکمیل می شود. واقعیت این است که تفکیک نشدن برنامه ها در تالار وحدت غم انگیز است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۰    
با حکم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، دکتر عیسی کلانتری به سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۵    
چندی پیش رییس فرهنگستان هنر در نامه سرگشاده به اهالی هنر و مسئولان خواستار رسیدگی به وضعیت 500 اثر هنری از هنرمندان ایرانی شد که به گفته وی شرکتی ادعای مالکیت این آثار را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس کمیته امداد گفت: دولت در پرداخت مستمری 3برابر شده مددجویان خلاق قانون رفتار کرده چراکه باید به حساب مستمری پول را واریز می کرد نه به حساب یارانه شان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۱۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سر شهید حججی چون پرچمی در اهتزاز است که شور انقلابی نسل سوم انقلاب اسلامی را در صیانت از آرمانهای الهی امام خمینی فریاد می زند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هیچ یک از وزرا به دولت تحمیل نشده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت را موظف کردند مبلغ ک هزار میلیارد تومان به نیروی قدس برای مقابله با تروریسم اختصاص دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
در سالهای اخیر اجاره نشینی و خوش نشینی از اصطلاحاتی است که غیر واقعی شده ، چراکه نرخ اجاره آن چنان بی حساب افزایش یافته که بدون تردید به جدی ترین دغدغه اقتصادی مستأجران مُبدل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
فدراسیون فوتبال پاسخ نامه فیفا درباره محرومیت دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس را داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۰    
پروانه مافی از رضایت نمایندگان فراکسیون امید نسبت به پاسخ های جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
خاورمیانه نه تنها بی نظم و آشفته است بلکه چند سالی است درگیر گسترش هرج و مرج ناشی از سیاست آمریکا در این منطقه است، انگار که ایالات متحده آمریکا هنوز تکلیف خود را با این منطقه روشن نکرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
رئیس جمهور منتخب می گوید اهمیت ویژه ای برای این حوزه قائل است. به طوری که نشست های منظمی را با مسئولین امر برگزار می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
ترامپ توافق هسته ای را بدترین توافق تاریخ خوانده بود و اکنون رییس جمهوری امریکاست و قدرت پایان دادن به آن را دارد. اما ایا در این مسیر موفق خواهد شد؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
سازمان بنادر دریایی نیز در حال برنامه ریزی برای برگزاری مناقصه به منظور خرید سه بالگرد جستجو و نجات و عملیات امداد است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۵    
اوایل سال گذشته بود که برای اولین بار مطرح شد که براساس آیین نامه مصوب وزارت صنایع و معادن وقت، ادامه تولید دو خودروی پراید و پژو 405 از ابتدای سال 1395 ممنوع بوده و تولید این خودروها باید متوقف شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
متأسفانه با وجود تمام اخطارها نسبت به خرید خودرو از نمایندگی های غیرمجاز همچنان تبلیغات رنگانگ شرکت های فاقد مجوز در سطح روزنامه ها و سایت های مختلف باعث شده تا مردم بدون هیچ اطلاعی اقدام به پیش خرید ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۵۰    
محمد هاشمی می گوید انتخاب کابینه کمتر به فاکتور تخصص دقت شده است و وزرای اقتصاد و صنعت جزء نقاط منفی کابینه محسوب می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
این روزها موضوع انتخاب رئیس سازمان محیط زیست به یکی از جدی ترین دغدغه های گروه ها و متخصصان محیط زیست کشور تبدیل شده به طوریکه تحلیل ها و موافقت ها و مخالفت ها با گزینه های پیشنهادی ریاست این سازمان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان بعد از برجام آمده اند به سراغ تحریم های دفاعی و موشکی و قصد دارند که نیروهای مسلح کشور را تضعیف کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی فراکسیون امید سخنان نقل قول شده از رئیس دولت اصلاحات در حمایت از ادامه فعالیت ربیعی را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۰    
داستان منطقی کردن نرخ ارز درحالی این روزها باز هم روایت می شود که از نگاه بسیاری از کارشناسان هنوز اقتصاد ایران آمادگی این تحول اساسی را ندارد و درگیر اما و اگرهای زیادی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل آب منطقه ای استان البرز گفت: در دو ونیم سال گذشته یک هزار و 400 حلقه چاه غیرمجاز شناسایی و 340 دستگاه غیرمجاز حفاری چاه کشف و ضبط شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، تجارت استان ایلام از بهره مندی معادن ایلام از تسهیلات رونق تولید خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: شورای معتمد پلیس در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: باید در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برنامه های اقتصاد مقاومتی به شکلی عملیاتی تدوین و اجرایی شود که در این زمینه اشتغال در اولویت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
امام جمعه اصفهان گفت: خون حلقوم بریده شهید حججی پیام پیروزی های بزرگ توسط جبهه حق برای مسلمین جهان و نزدیک شدن نابودی جبهه باطل و قطع شجره ملعونه وهابیت را به همراه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: بررسی کتاب در ارشاد سلیقه ای عمل نمی شود و همه براساس قوانین تعریف شده از سوی وزارت ارشاد است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
استاندار البرز گفت: در حال حاضر 17 شرکت خارجی سرمایه گذار در استان در حال فعالیت است و استان در حوزه خدمات الکترونیک رشد 91 درصدی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: استان البرز در سال جاری پتانسیل تولید بیش از 93 هزار تن، در قالب برنامه تولید محصول تخم مرغ را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چهاردهمین دوره اردوی دانش آموزی مناطق مرزی غرب کشور با حضور 265 دانش آموز از هشت استان مرزی کشور برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان با تشکیل خانه جوان در استان ها و شهرستان ها و برنامه ریزی برای اوقات فراغت این قشر قدم هایی برداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
شهردار خوی گفت: مدیریت هزینه یکی از مهم ترین سیاست های شهرداری خوی است و در غیر این صورت مشکلات گوناگونی سر راه مدیریت شهری قرار می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: میزان وصولی درآمدهای استان در چهار ماهه منتهی به تیرماه سال 1396 به 2.520 میلیارد ریال رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۰    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در ایامی که دشمن جوانان ما را هدف قرار داده نقش ایثارگران ما در این مقطع بسیار مهم است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل فرودگاه خراسان جنوبی از لغو پرواز بیرجند به عتبات عالیات بعد از 13 ساعت تاخیر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
خشکسالی های 20 ساله در روستای خورزاد شهرستان سرایان ادامه حیات در این روستا را دچار مشکل کرده و احیای دوباره قنات روستا نور امید را در دل کشاورزان روشن کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا گفت: عمده مشکلات کشاورزان پیشوا فروش محصولات به کشورهای همسایه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی 24 ساعت گذشته نه سارق با 12 فقره سرقت در استان دستگیر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وحشی گری و کشتارهای امروز جوامع به علت خارج شدن از دین و انسانیت است گفت: اندیشه عدالت خواهی باید در جامعه گسترش یابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر اساس ظرفیت های اشتغال زایی و تولیدی استان بوشهر کارگاه های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران در جمع پیشکسوتان ورزشی گفت: پیشکسوتان ورزشی سرمایه های با ارزش کشور هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از اجرا طرح پایش پسماندهای پزشکی در مراکز درمانی بهارستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، از سه شنبه در دستور کار صحن مجلس قرار می گیرد. نتیجه ارزیابی تحلیلگران سیاسی هر دو جریان چپ و راست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: 650 تن عسل در استان ایلام برداشت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۵    
دور دوم مذاکره با چین در خصوص مسدود شدن حساب ایرانیان در حالی آغاز می شود که سفیر این کشور خواستار صبر و تحمل از جانب ما شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۰    
رحمانی فضلی از بررسی حضور احتمالی زنان در مسئولیت "استانداری" در دولت دوازدهم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۰    
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت دوازدهم گفت: عمده ترین سیاستی که وزارت راه وشهرسازی دنبال می کند استفاده از منابع بین المللی و بخش خصوصی برای تأمین مالی طرح های زیربنایی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۵    
وزیر پیشنهادی صنعت: واگذاری ها باید به نحو صحیح ادامه یابد و اگر مشکلی در واگذاری ها به چشم می خورد باید به مسیر صحیح بازگردد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۵    
روزنامه نیویورک تایمز آمریکا مقاله ای را از تام ویلسون منتشر کرد که وی در این مقاله به شدت عربستان صعودی را مورد انتقاد قرار داده و نوشته است، این کشور از رادیکالیسم حمایت غیرمستقیم می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوع جنایات تروریست ها نشان می دهد که چقدر از فرهنگ اسلامی فاصله دارند و هدفی جز تفرقه مسلمانان ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
تیمی از دانشمندان با همکاری محقق ایرانی برای نخستین بار روشی را برای هم تافتن داده ها روی امواج تراهرتز ارائه داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تعدادی از وزرای دولت یازدهم که از کارآمدترین ها هستند و کارنامه های درخشانی دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
روحانی برای تایید صلاحیت وزرای پیشنهادی اش به مجلس شورای اسلامی نیاز به رای مثبت نمایندگان دارد، حال زمزمه هایی به گوش می رسد که اعضای فراکسیون امید به برخی از وزرای پیشنهادی به دلیل محافظ کار بودن ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام شهید حججی را ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: درحال حاضر ثبت نام جدیدی در سامانه سهام عدالت نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی به اظهارات اخیر ترامپ درباره عدم پایبندی ایران به برجام واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
در پی ابلاغ بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص افزایش شهریه دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه، دغدغه هایی در خصوص میزان افزایش شهریه، عدم تناسب کیفیت آموزش با میزان شهریه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به علل و عوامل بروز قتل های خانوادگی گفت: براساس مطالعاتی که در سال های 85 و 86 انجام شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
نایب رئیس مجلس نوشت: شهادت مجاهد عزیز و مدافع سرزمین های اسلامی، محسن حججی خون جدیدی است که به پیکر جامعه اسلامی وارد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
در حالی که ادعا شده بود طیب نیا به خاطر مشکل قلبی برای تصدی مجدد وزارت اقتصاد معرفی نشده، منابع آگاه می گویند که وی به خاطر زدن برخی حرف ها حذف شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
رییس جمهور آرامش در اقتصاد، پیشرفت اقتصادی و حرکت در جهت عدالت اجتماعی را افتخار دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: دولت دوازدهم راه خود را با کمک مردم و در راستای سیاست آزادی، امنیت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: تمرکز بر همسایگان، یک سیاست جدیدی است که تعریف خواهیم کرد و سیاست همسایگی را به عنوان گفتمان جدید جمهوری اسلامی در دولت دوازدهم مطرح می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
رسانه های اصلاح طلب هم نتوانستند دلواپسی این جریان درباره ائتلاف با اعتدالگرایان را پنهان کنند و از دوراهی میان این دو جریان سخن می گویند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
هفدهمین جشن حافظ در غیاب علی معلم، در تالار وزارت کشور برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
اولین فرمانده سپاه گفت: نگاه به سپاه از تفکرات ماکیاولیستی حاکم بر دستگاه های دولتی ما نشات می گیرد؛ یعنی فقط منافع، تعیین کننده مواضع شان است نه اخلاق، شرع، مصالح مردم و ممکلت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
نماینده مردم زابل با بیان اینکه دولت روی احیای هامون مطالعه جدی انجام دهد گفت: احیای هامون شدنی است اما بایستی از نقشه راهی استفاده شود و بدانیم که در کوتاه مدت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران در مورد تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خوشحالیم که با پیگیری ها و درخواست بخش خصوصی قرار شد که این وزارتخانه به همین شکل کنونی باقی بماند و دولت از تفکیک آن منصرف شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سفری سه روزه، عازم ترکیه خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
معاون وزیر خارجه: مجلس قانون الزام دولت به اقدام متقابل و متناسب در اجرای برجام را به تصویب رسانده است که اگر نقض آشکار برجام مشاهده شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
یکی از وعده های مهم گزینه نهایی شهرداری تهران تصمیم گیری های شهری به دور از سیاست بوده اما مرور تاریخ بلدیه نشان می دهد سیاستمداران در تصمیم گیری های این شهر نقش دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
وزیر پیشنهادی دفاع گفت: دشمن برای خنثی کردن توان موشکی ایران به شدت در تلاش است و وزارت دفاع با شناخت دقیق از تهدیدات اقدامات مهمی را در دستور کار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز شنبه (21 مراد) به خبرنگاران گفت دختران در سال جاری میلادی برای نخستین بار در تاریخ مدرن روسیه، در مدرسه هوانوردی کراسنودار برای آموزش خلبانی پذیرفته خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
در کابینه معرفی شده توسط رئیس جمهور به مجلس فعلا جای پست وزارت علوم تحقیقات و فن آوری خالی است، اینکه چرا این وزیر معرفی نشده و بر سر انتخاب فردی برای این پست احتمالا در پشت پرده کش مکش هایی وجود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه بعد از بازداشت حسین فریدون، روحانی محافظه کار شده است، گفت: به نظر می رسد که روحانی از پوست اصلاح طلبی خود درآمده و روح اصولگرایی به خود می گیرد که بسیار خطرناک ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
167 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار اعلام جزئیات اموال و دارایی وزرای پیشنهادی با هدف شفافیت و تقویت اعتماد عمومی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۴۰    
شماری از کشورهای آمریکای لاتین حتی آنهایی که آشکارا از دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا انتقاد می کنند، تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به مداخله نظامی در ونزوئلا محکوم کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۸:۳۵    
به رای امتیاز وزیر مزیر ها هم خیلی کاری ندارم ساده و سر به راهم ... هر چی خودشان بخواهند همان! فقط حیف است از تیر و طایفه مان چند نفری نباشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۵    
دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: برخی وزرای پیشنهادی روحانی مناسب با برنامه های دولت نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۵    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با تشریح برنامه های روز جهانی دریای خزر در استان های ساحلی شمال کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۰    
ساختمان 34 هزار متری بورس تهران در سعادت آباد که به پیشرفت 80 درصدی و ارزش 1000 میلیارد تومانی رسیده، دو مشتری شامل بانک رفاه و سازمان بورس دارد اما چند مانع در این میان وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۰    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: الان که زمان رای اعتماد است مشخص می شود که فلان روز فلان درخواست از وزیر مطرح شده که ممکن است قانونی هم نباشد و چون این درخواست توسط وزیر مورداستجابت قرار نگرفته ...
  • ۱