دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۴۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 30 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۵    
رئیس کل دادگستری فارس گفت: برگزاری برخی پارتی های غیراخلاقی و ترویج و تبلیغ آن در فضای مجازی و همچنین عدم توجه به جلوگیری از این بی بندوباری ها، نشان از یک بحران اخلاقی در جامعه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۳۶    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید برتوجه به محرومیت های اجتماعی به جای انتقال مجرم به زندان،گفت: افراد در زندان ها به لحاظ تنوع جمعیتی اقدامات خلاف قانون دیگری نیز آموزش می بینند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۹    
با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران و فعالان عرصه پوشاک و مد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندارد ملی سایز لباس تدوین و تجدید نظر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۸    
شهری کوچک و یک آبادی حتی کوچک تر وابسته به آن، با ابتکار شهردار و حمایت هنرمندانی چون انیو موریکونه و برناردو برتولوچی، با پیشرفتی معجزه آسا ثابت کردند فرهنگ می تواند درآمدزا باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۵    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت، 4 پروژه گردشگری در این استان افتتاح می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۸    
رییس کل دادگستری خراسان رضوی یکی از دلایل افزایش قاچاق مواد مخدر به کشور را اقدام مجلس شورای اسلامی در اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و خواستار تجدیدنظر مجلس در اصلاح این قانون شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۵    
منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تبریز در آخرین جلسه خود برای تعیین گزینه های تصدی شهرداری تبریز هشت نفر را معرفی کردند که هر یک سوابق کاری گوناگونی دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۵    
ابراهیم نوروزی درونکلا کار دار سابق جمهوری اسلامی در عربستان سعودی به سمت رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۰    
در پی انتصاب آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید این انتصاب را به وی تبریک گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۰    
اعتراض اصلاح طلبان به ترکیب کابینه ای که خود از اعضای اصلی آن هستند غیرقابل قبول تلقی می شود و قبل از آن که واقعی باشد، مصنوعی به نظر می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۷    
فرمانده کل سپاه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای انتصاب سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به سمت فرماندهی کل ارتش را به وی تبریک گفتند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۱    
یک منبع آگاه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: با هر گونه اقدام گروهک های تروریستی معاند در مرز های شمال غرب کشور قاطعانه برخورد می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
مشاور امور زنان وزارت علوم با تاکید بر اینکه قوانین برای اشتغال زنان در پست های مدیریتی دست و پا گیر است، گفت: گروه های آموزشی دانشگاه ها برای جذب بانوان در چارچوب هیات علمی مقاومت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۲    
باید بدانیم که محصولات کشاورزی در دنیا به سه دسته مختلف تقسیم بندی می شوند: دسته اول محصولاتی که به واسطه سموم و کود شیمیایی پرورش یافته اند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۳    
با وجود ممنوعیت فعالیت پارکبان ها و اخذ مبلغ از شهروندان، همچنان تعداد زیادی از پارکبان ها با قدرت به کارشان ادامه می دهند و از این راه درآمد دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ان شاءالله با کسب سه امتیاز بازی با پدیده بتوانیم روند خوبی را آغاز کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۵    
کارگاه آموزشی اصول و مبانی طراحی سیستم های تهویه صنعتی با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل پتروشیمی مهاباد از آغاز صادرات محصولات پلی اتیلنی پتروشیمی مهاباد به بلژیک در سال 96 خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون پس از تامین نیاز صنایع داخلی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۱    
'محمود حسن' رئیس اتحادیه داروسازان سوریه از همکاری میان دمشق و شرکت های ایرانی برای تامین کننده کمبود داروهای کیفی در کشورش خبر داد و افزود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۵    
در یک اتفاق عجیب افراد سودجود با انگیزه تصرف زمین ، بخشی از اراضی چراغ پشتان انزلی را به آتش کشیدند.مشابه این اتفاق قبل از این در تهران و برخی شهرهای دیگر اتفاق افتاده بود که عوامل سودجو با همدستی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح 395 پروژه بخش کشاورزی استان در هفته دولت خبرداد و گفت: برای بهره برداری از این تعداد پروژه حدود 55 میلیاردتومان اعتبار هزینه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۸    
خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان از 25 مرداد در استان آغاز شده است.بیش از 840 تن دانه روغنی آفتابگردان با شروع فصل خرید در گلستان خریداری شد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۸    
با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر توسعه زیرساخت ها و ایجاد ظرفیت های جدید در بنادر استان، به صورت مستقیم برای بیش از 550 نفراشتغال زایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۸    
دبیر هیأت دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان گفت: مهدی علمایی دوچرخه سوار چابهاری قهرمان لیگ دسته یک دوچرخه سواری جاده کشور شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان به اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل از مساجد در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز مدافعان حرم در سوریه تربیت شدگان مساجد هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۲    
علیرغم لفاظی های پرسروصدا، دولت ترامپ اقدامات اندکی در جهت مقابله با ایران داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۳    
مرکز شهر پراگ ساختمان هایی با نماهایی هنری با شیروانی های آجری رنگ و کوچه پسکوچه های سنگفرش دارد که بافت شهری زیبایی را خلق کرده و هویت خاصی به این شهر داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۰    
وزیرجدید ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین گام طی حکمی حسین فلاح جوشقانی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۰    
جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان بیطرف از آرژانتین رای نیاورد، نه از بهارستان! نوشت:
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۴    
رسانه های خارجی در میان اخبار مربوط به رای اعتماد مجلس به کابینه دوازدهم حواشی این موضوع را مورد توجه قرار دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۶    
منِ متاهل بورسیه بیکار دانشگاه نفت که الان دارم در بازارهای هفتگی، رب گوجه می فروشم، خدا را شکر می کنم چشم به راه عنایت وزیر نفت در مجلس نیستم، من خدا را شکر می کنم که با دستفروشی ام ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۴    
پروانه مافی از قول مساعد رییس جمهور برای تاکید به وزرا برای انتصاب معاونان زن خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۴    
با حکم مسعود کرباسیان، وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی، فرود عسگری، سرپرست گمرک ایران شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۸    
روزنامه اسرائیلی هاآرتص در مطلبی به ورود غافلگیرکننده بازیگر جدیدی در عرصه تحولات سوریه پرداخته است. این بازیگر جدید مصر به رهبری عبدالفتاح السیسی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۸    
تصویر صورت جلسه ای با امضای بیژن زنگنه وزیر نفت دولت یازدهم و دوازدهم و محمدحسین قربانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که از برگزاری جلسه مجمع ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۸    
بدون شک سرنوشت اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در سال 1400 در گرو عملکرد دولت آقای روحانی در طول چهار سال آینده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۶    
-مجلس به محمد شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسعود کرباسیان به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی اعتماد کرد. شریعتمداری تجربه بسیار و عملکرد موفقی در وزارت بازرگانی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۲۰    
اداره کل نظارت بر صلاحیت های حرفه ای بیمه مرکزی از تعطیلی 24 دفتر غیرمجاز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۵    
شریعتمداری در اولین روز وزارت خود با ارسال نامه ای به جهانگیری خواستار لغو مصوبه دولت و لغو اسقاط خودرو توسط خودروسازان داخلی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۵    
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب تهران علیه مدیرعامل تعاونی اعتبار ثامن الحجج ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۵    
براساس برخی گمانه زنی ها نعمت زاده وزیر صنعت دولت یازدهم در پست جدید خود راهی شرکت شستا خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۵    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتخاب امیر حاتمی بعنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۶    
لحظه عکس گرفتن نماینده مجلس از برگه رای به وزرای پیشنهادی.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
یکی از چهره های اصلاح طلب تصریح کرد: رای نیاوردن آقای بیطرف و ناپلئونی رای آوردن آقای حجتی از یک سو و رای آوری رحمانی فضلی و آقای جهرمی از سوی دیگر یک شکست برای ما بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
وزیر بهداشت به منظور افتتاح فاز اول شهرک سلامت و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، وارد اصفهان شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
درحال حاضر هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت انتخاب برتر، با درایت و تدبیر متولیان تعلیم وتربیت در مدارس در حال اجراست و امید می رود از پیامدهای آن در سالیان آینده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
برخی اخبار غیررسمی و تائید نشده از احتمال بالای انتصاب دکتر غلامرضا اصغری رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو حکایت دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
کارشناسان پیش بینی کرده اند که به مرور زمان و طی چند دهه بعد چندین شهر کم ارتفاع کاملا به زیر آب می روند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش گفت: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 96 جمعه سوم شهریورماه 96 با حضور 402 هزار و 430 داوطلب برگزار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۳    
بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی شناسایی و تعیین تکلیف حساب های مطالبه نشده و مازاد ریالی را با هدف صیانت از حقوق صاحبان وجوه، کاهش احتمال سوء استفاده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۰    
58 ساله است و می توان او را از نسل دوم امیران ارتش جمهوری اسلامی دانست. 18 ساله بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. یکسال بعد سیدعبدالرحیم موسوی انتخاب خود را کرد و ترجیح داد لباس نظامی بر تن کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه ی سرلشکری به ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۰    
فاطمه معتمدآریا که مجموعه آشپزباشی آخرین حضور او در تلویزیون محسوب می شود، پس از یک دوره ممنوع التصویری دوباره به تلویزیون برمی گردد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۳    
در حالی که در پایان تیرماه به طور کامل امکان واردات خودرو مسدود می شود که بر اساس اسناد موجود 38 خودروی لوکس با ترک تشریفات به کشور رسیده اند و 13 خودروی لوکس هم بدون ثبت سفارش وارد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۱    
حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب در پیامی به حجت الاسلام والمسلمین علوی، انتخاب وی به عنوان وزیر اطلاعات دولت دوازدهم را تبریک گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۳    
رئیس اتحادیه پوشاک گفت: طی 2 هفته گذشته 400 واحد صنفی عرضه کننده پوشاک متعارف پلمپ شده است و فروشندگان آن متعهد به عرضه پوشاک مناسب شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۰    
معاونت اقتصادی ریاست جمهوری پس از دودهه احیا شد و سازو کار این معاونت بزودی اطلاع رسانی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۱    
برخی از کارشناسان معتقدند یکی از عوامل مهم در ایجاد اشتغال سرمایه گذاری است که با ابزار کاهش نرخ مالیات، تمایل به سرمایه گذاری افزایش می یابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۹    
رئیس ائتلاف ملی عراق: مبارزه با تروریسم نباید به بخش نظامی محدود شود و باید مسیرهای تدارکاتی قطع و با تفکرها و اندیشه های افراطی آن مبارزه شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
بحران آب مقوله ای است که همگان بر آن اذعان دارند اما درحد حرف باقی مانده و چاره ای برای آن اندیشیده نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۶    
تیم ملی بسکتبال ایران که همه حریفان آسیایی خود را شکست داده بود؛ در دیدار فینال کاپ آسیا برابر تیم استرالیای مدعی مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی کاپ آسیا رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بسیج تمرکز فعالیت های خویش را در مسجد گذاشته است، گفت: جوانان مسجد را پایگاه دوستی، کانون آموختن و آمادگاه رزم بدانند و به مساجد رو کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
یگان های پلیس فدرال عراق با پشتیبانی نیروهای الحشد الشعبی در دومین روز نبرد خود برای آزادسازی تلعفر در استان نینوای این کشور، شبکه تونل های این گروه را کشف کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۴    
دولت الکترونیک یکی از آن مقوله هایی است که علاوه بر کاهش هزینه های جاری و پرسنلی جوامع به تغییر شکل و ساختار حاکمیت و دولت نیز می انجامد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۵    
وزیر جدید اقتصاد بعد از جلسه عصر دیروز هیات دولت، 6 محور تحقق هدف تولید و اشتغال و مهمترین اقدامات مد نظر را اعلام کرد که در آن بازار سرمایه و بورس یکی از این محورها و اقدامات است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۲    
ماجرای انتخاب شهردار تهران توسط اصلاح طلبان هم حکایت نسخه پیچی برای دولت است که چرا وزیر زن نداریم و ... نسخه ای که خود قبول ندارند چراکه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۹    
وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی درحالی این پُست را ترک می کند که همچنان پرونده ی فیلم های توقیفی به سرانجام رسمی نرسیده و باز است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۶    
مهاجرت نخبگان ایرانی نه تنها معکوس نشده بلکه ابعاد تازه تری پیدا کرده و آن هم سرایت این پدیده به مقطع دانش آموزی است که باعث گسترده شدن دایره خروج استعدادهای برتر ایرانی به خارج از کشور شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۳    
جمعیت 3 میلیون و 200 هزار نفری بیکاران به عنوان مهمترین معضل اقتصادی کشور موجب شده تا اشتغال ضرب الاجل روحانی برای دولت دوازدهم باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۳    
ایران با احداث پایانه نفتی جاسک در شرق تنگه هرمز می تواند وابستگی خود را برای صادارت نفت به پایانه نفتی خارک کم کند .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
خشکی زاینده رود سال هاست همچون بغضی سنگین در گلوی اصفهان نشسته و حالا ساخت وسازهایی که حیات درختان حاشیه رودخانه را تهدید می کند نمک بر زخم این خشکه رود می ریزد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
اگر مسجد رسانه اسلام است آیا واقعاً ما از این رسانه به خوبی بهره برده ایم؟ چه ابزارهای رسانه ای در مسجد وجود دارد؟ تفاوت رسانه مسجد با سایر رسانه ها در چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در واکنش به انتقاد کاربران از کیفیت اینترنت این شرکت وعده داد کیفیت اینترنت شرکت مخابرات ایران تا پایان امسال متحول خواهد شد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
منابع خبری از بروز اختلافات داخلی در امارات و بازداشت یکی از اعضای خاندان حاکم امارت راس الخمیه این کشور خبر دادند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۸    
چرا برای آنها که زمینه فتنه را فراهم کردند و آنها که عکس العمل مناسب نشان ندادند چنین تصمیماتی گرفته نشده است؟ ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۶    
کارشناسان بازار کار عوامل متعددی را در خالی ماندن بعضی از فرصتهای شغلی موثر می دانند که دستمزد اندک، عدم برخورداری از مزایای بیمه و رعایت نکردن حقوق و قوانین کار از مهمترین آنها به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۰    
مهدی چمران در حالی تاکید کرده که شورای چهارم شهر تهران تنها 4 جلسه غیرعلنی داشته که برگزاری جلسات غیرعلنی یکشنبه های شورا صدای اعتراض اعضا را نیز بلند کرده بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۴    
سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد و فرانسه در خصوص نحوه واکنش رئیس جمهور به دستگیری حسین فریدون توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
نشست وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد. مهدی تاج،عصر امروز با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان،ساعتی با دکتر سلطانی فر دیدار و گفت و گو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۹    
پس از کش و قوس های فراوان، جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم، به پایان رسید و از میان همه وزرای پیشنهادی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۶    
دوران عباس صالحی، با انتظارات معوقه و متورم شده ی طرفداران دولت روحانی -به ویژه سینماگران و اهالی موسیقی - همراه است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۳    
کارشناسان فهرستی از جانشینان احتمالی "ولادیمیر پوتین" تهیه کرده اند که نخست وزیر روسیه و شهردار مسکو در راس این رده بندی قرار دارند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده از توقف یک هفته ای صدور حکم طلاق و ارائه تخفیف برای مشاوره ازدواج از یکم تا هفتم شهریورماه، مصادف با هفته ازدواج خبر داد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۷    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، در بیانیه ای هم به دولتمردان جدید هشدارهایی درباره موضوعاتی همچون حقوق های نجومی داد و هم از نیروهای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
ایران تا سال 2030 متعهد به کاهش 12 درصدی گازهای گلخانه ای شده است، در غیر این صورت مشمول برنامه جریمه ای کربن خواهد شد که به گفته محققان زنگ خطر اجرای این برنامه برای ایران به صدا درآمده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۴    
معاون اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: سامانه جدیدی برای هماهنگ سازی در سیاست ها و اقدامات طراحی شده است که ان شاالله با هم افزایی در سیاست های پولی، مالی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور در رابطه با پیام رای روز گذشته نمایندگان به وزرا هم تصریح کرد: این رای این پیام را به جامعه می دهد که دولت و مجلس درک مشترکی از مسائل و مشکلات کشور دارند و مصمم هستند با ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۸    
مردم محلی آلودگی و شوری کارون را به خاطر سد گتوند می دانند. کارون هویت منطقه است و سد هر حُسنی هم داشته باشد در قبال شور شدن کارون رنگ می بازد و وعده تخلیه نمک کف مخزن هم کارگر نیفتاد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۵    
مسئول بانک خون بندناف جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از انعقاد نخستین قرارداد دوقلویی در دفتر بانک خون بندناف جهاددانشگاهی استان شعبه بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۹    
مسعود سلطانی فر در حالی با رای اعتماد نمایندگان مجلس بار دیگر بر کرسی وزارت ورزش و جوانان تکیه زد که یکی از مهمترین وعده های او از نخستین روزهای وزارتش هنوز محقق نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۶    
مهندس ذوالفقار یزدان مهر، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: دانشجویان می توانند دغدغه ها و خواسته های رفاهی و صنفی خود را از طریق خبرگزاری دانشجویان ایران که یک خبرگزاری دانشجویی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۸    
وقتی وزیر برنامه کلی می دهد نمی شود از او انتظار پاسخ گویی داشت. اما وقتی او مجبور بیان جزئیات می شود، می توان بعدها از او حساب کشی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۷    
بانک مهر در مجمع نوبت دوم دیروز به خواسته بانک مرکزی تمکین نکرد و برخلاف مجوز صادره ، اقدام به تقسیم سود کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۶    
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۷    
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از احتمال تغییر در ترکیب هیأت رئیسه شورای پنجم خبر داد و گفت: شاید برخی افراد انصراف داده و برخی دیگر کاندیدا شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
43 ایرانی از آغاز اجرای طرح دریا از سوم خرداد تاکنون در دریای مازندران غرق شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
مانور 15 گروه از اکیپ های تست لوازم اندازه گیری عادی و دیمادی، کنترل بار، تعمیرات و اتفاقات از مدیریت توزیع برق شهرستان اراک، تابلوهای اندازه گیری در مسیر جاده تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
در بارش های رگباری تابستانه 15 میلیون مترمکعب سیلاب در مخازن سازه های آبخیزداری هرمزگان ذخیره شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان استان در کنکور سراسری سال جاری 953 رتبه برتر در گروه های مختلف آزمایشی کسب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۲    
مسجد جامع عتیق متعلق به دوران حکومت عمرولیث صفاری قدیمی ترین مسجد شیراز است که عبادتگاه حافظ لسان الغیب شناخته شده است.
  • ۱