دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۰۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 19 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۵    
سید حسن هاشمی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح 100 پروژه بهداشتی در استان مازندران، گفت: امیدواریم این پروژه ها باعث فراهم کردن اسباب آرامش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۵    
وکیل احمدی نژاد به اظهارات شجاعی دادستان دیوان محاسبات درباره هفت پرونده تخلف احمدی نژاد واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۵    
عضو کمیسیون عمران دلیل خود را برای تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه های کشور تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۰    
شهروندان هشتاد کشور جهان می توانند بدون نیاز به روادید (ویزا) به قطر سفر کنند که البته این شامل ایران نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۱۵    
پس از پایان انتخابات، گمانه زنی ها در خصوص ترکیب کابینه ی دوازدهم آغاز شد. از همان ابتدا و با توجه به همسویی مجلس شورای اسلامی با دولت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ساخت تخصصی ترین بیمارستان ویژه بانوان در استان فارس خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: 72 پروژه بهداشتی و درمانی در استان سمنان در حال ساخت است که بهره برداری از آن ها سبب ایجاد تحولی عظیم در نظام سلامت مردم می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طوفان و گرد و خاک تا یکشنبه هفته آینده در منطقه سیستان تداوم دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۰    
فرماندار ویژه چابهار گفت: مشکل تامین آب و کمبود فضای بیمارستانی از موارد بحرانی چابهار است که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و حساب شده و همکاری همه دستگاه های ذیربط برطرف شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: طرح تکاپو با اولویت بندی 15 رسته شغلی در صنایع خرد و کوچک در استان قزوین عملیاتی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۵    
دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر کردستان گفت: خبرنگاران و روزنامه نگاران در رسالت خود مصلحت جامعه را در نظر بگیرند در بین مردم اعتماد ایجاد کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۵    
فرماندار زاهدان گفت: خط ریلی مسیر زاهدان اصفهان هفته دولت به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری از حضور دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی در روز 24 مردادماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۲۰    
استاندار کردستان از سفر معاون اول رئیس جمهور به همراه اعضای جدید کابینه، در آینده نه چندان دور، به کردستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۵    
متن طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا که روز گذشته (چهارشنبه) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۵    
زائران حج تمتع از کشورهای مختلف وارد مدینه می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۰    
در فضای مجازی تصویری جالب و دیدنی از تفاوت اسیر شدن یک ایرانی و یک آمریکایی در حال دست به دست شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۰    
یکسان سازی نرخ ارز طرحی که سه سال از وعده دولت یازدهم برای اجرایی شدن آن می گذرد، قصه پرغصه ای که هرچند مدتی است از تب و تاب افتاده اما این به معنای حل مشکلات بازار ارز نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: نقدینگی صندوقهای پولی و مالی 130 هزار میلیارد تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
مدیر کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: باید فرهنگ کار به لحاظ نگرشی در بین جوانان تغییر کند و بجای اینکه کارگر در مقابل کارفرما قرار گیرد در کنار هم و شریک اقتصادی هم باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
مدیرکل حج و زیارت خراسان شمالی از اعزام نخستین گروه زائران این استان به حج تمتع خبرداد و گفت: 1085 نفر از خراسان شمالی در قالب هشت کاروان به سرزمین وحی اعزام می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
دانش آموزان بجنوردی سه رتبه دو رقمی و 40 رتبه سه رقمی در کنکور سراسری 96 کسب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت نیرو با افزایش اعتبار آبرسانی به شهرستان ملکشاهی به 70 میلیارد ریال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
خانواده شهید حاج حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران در جریان سفر به تبریز برای دیدار با همرزمان این شهید بزرگوار با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: 200 اثر از هنرمندان 23 استان کشور به دبیرخانه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر ارسال شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از مردم خواست برای مراقبت و پرستاری از بیماران خود از مراکز خدماتی و تنظیفی درخواست پرستار نکنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۰    
آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید محمد تاج بخش نخستین شهید مدافع حرم گتوند با حضور حدود 20 هزار نفر از مردم برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۰    
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت: یارانه مطبوعات ناعادلانه توزیع می شود و این تخصیص میان شهرستان ها خیلی کمتر است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۰    
معاون اقتصادی شهردار مشهد از تسویه بخشی از بدهی شهرداری مشهد به بانک ها از طریق واگذاری پروانه ساختمانی با رعایت طرح تفصیلی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۰    
معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه 222 نفر آزاده در قید حیات در استان داریم گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۰    
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعطیلی شرکت "اشی مشی" در شلمزار گفت: علت تعطیلی این واحد صددرصد به مدیران آن شرکت برمی گردد که پول را جای دیگر هزینه کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۰    
دوبار با تیپ فاطمیون به سوریه اعزام شده. یک بار سر نبرد مهم رفع محاصره نبل و الزهرا ، دو شهر شیعه نشین سوریه، و بار دیگر برای نبردی در اطراف حلب ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۱۰    
فرمانده سپاه قدس در پیامی شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم اهل بیت (ع) را تسلیت گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۱۰    
این هفته در بازار خودرو کشور دو اتفاق متفاوت رخ داد؛ به نحوی که قیمت برخی محصولات داخلی افزایش یافت و در مقابل، وارداتی ها با ثبات نسبی مواجه شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۱۰    
نامزد تصدی شهرداری تهران مدعی شد که به خاطر برخی فشارها مجبور به استعفا شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۵    
گزینه نهایی منتخبان شورای شهر پنجم برای تصدی پست شهرداری تهران در نخستین اظهاراتش گفت: در همین اولین لحظات مسئولیتم به شهروندان تهرانی تعهد می دهم که تمام تلاش و قدرتم را برای ایجاد شرایطی مطلوب تر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از صدور احکام اعضای جدید مجمع تا پایان ماه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام یافته 143 میلیارد تومان تسهیلات به 133 واحد تولیدی و صنعتی استان اردبیل ارائه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه در این شرایط اگر این نظام ارزی به ناگهان تغییر کند، می تواند شوکی را در بازار ایجاد کند گفت: مثلا امکان دارد نرخ دلار به صورت مقطعی دو برابر شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
استاندار اردبیل گفت: سال گذشته 16 میلیارد تومان تسهیلات در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل ارائه شد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی تعلل وزارت خزانه داری آمریکا را عاملی در مسیر فروش هواپیماهای مسافربری روسیه به ایران اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
یک مقام آگاه با رد اظهارات ترکان مبنی بر مشکل قلبی طیب نیا برای عدم حضور در دولت دوازدهم گفت: یکی از خواسته های وی وجود تیم هماهنگ اقتصادی بود که محقق نشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانشگاه آزاد را نمی توان طایفه ای اداره کرد چون در این صورت هرکسی راه خودش را خواهد رفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۰    
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه تعریف و تعهدی نسبت به احزاب وجود ندارد گفت: جایگاه احزاب در ساختار قدرت مشخص نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به روسای مجالس پاکستان حوادث تروریستی در مرز پاکستان و افغانستان را محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۵    
با توجه به اینکه شاخص اجاره بهای مسکن در بهار امسال 9.4 درصد نسبت به بهار 95 رشد داشته،کارشناسان از احتمال افزایش این شاخص مؤثر بر تورم در تابستان امسال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست عراق برای برگزاری بازی با امارات در اردن به جای ایران موافقت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۵    
در پی ابلاغ بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نرخ شهریه سال تحصیلی 97-96 برای رشته های پزشکی و غیرپزشکی، دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه در تماس های مکرر با ایسنا ضمن اعتراض به این موضوع ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۰    
فیلم کفش باران کردن زائران ایرانی در فضای مجازی می چرخد، حدود 10 سال پیش همین فیلم با زیرنویس مشابهی دست به دست شده بود؛ فیلمی که واقعیت دیگری را روایت می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۰    
یوسف نژاد: در دولت یازدهم شاهد بودیم که زیرساخت های بهداشتی مانند خانه های بهداشت در سطح روستاها ساخته، تجهیز و تعمیر شد و شاخص های حوزه سلامت، رشد مناسبی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۰    
مراسم بازدید و معرفی زیر ساخت های درمانی و هتلینگ بیمارستان فارابی مشهد با حضور مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۵    
معاون حقوقی رییس جمهور با رد اینکه رییس جمهور بخاطر فشارهای جامعه معاونان خود را از میان زنان انتخاب کرده است، گفت: اصولا برای کار نمادین دنبال افرادی که خیلی کار علمی کرده اند، نمی روند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۵    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به حضور مجدد بیژن زنگنه به عنوان وزیر نفت در مورد مهم ترین اولویت های وزارت نفت در دولت دوازدهم گفت: پیگیری اجرای قراردادهای جدید نفتی، رسیدگی بیشتر به وضعیت منابع انسانی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۰    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار خانواده شهدای مشهد فرمودند: قضیه ی حلب این قدر مهم بود که همه ی محاسبات آمریکا، سعودی و غیره را در سوریه و در منطقه 180 درجه به هم زد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۰    
مسعود کرباسیان گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد می گوید: اگر بگویید کرباسیان متخصص اقتصاد کلان نیست، درست گفته اید اما اگر بگویید اقتصاد نمی فهمد حتماً ارزیابی درستی از او نداشته اید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۰    
داروهای مسکن می توانند با خطرات و عوارض جانبی بسیاری همراه باشند. خطر این عوارض جانبی در افرادی که روزانه و به مدت طولانی از این داروها استفاده می کنند و همچنین برای آنهایی که داروهای تجویزی مصرف می ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۰    
دین این افراد نه بر اساس "معنویت" بلکه حول محور شکاف بین آنچه که عدالت و بی عدالتی می دانند، شکل گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۰    
تشکیل دادن کابینه ای که مخالفان قدرتمند را چندان تحریک نکند، نشان می دهد که روحانی در دولت دوازدهم نیز راهبرد خود را "نجات اقتصاد کشور" قرار داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز فرایند انتخاب رشته کنکور 96 از امروز توصیه ها و هشدارهایی را در این زمینه ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
رویترز از قول یک مقام دولت ایالات متحده نوشت، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد به زودی برای رایزنی با مقام های آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های هسته ای ایران، به اتریش سفر خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
16 سال است که خاک افغانستان بوی خون می دهد. طی سال های پس از سقوط حکومت طالبان بیش از 31 هزار نفر از مردم بیگناه افغان قربانی جنگ و ترور شده اند تا سرنوشت شان با اقدامات تروریستی گروه طالبان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
جنگ قیمت نفتی که آمریکا و عربستان برای تضعیف ایران و روسیه به راه انداختند برای این کشورها تاثیر نگذاشت اما بسیاری کشورهای ضعیف را گرفتار می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۰    
روحانی بنا ندارد، به رئیس جمهوری تبدیل شود که پس از پایان دوره ریاست جمهوری اش، در چهره یک اپوزیسیون نظام فعالیتش را ادامه بدهد، بلکه او می خواهد این زنجیره اشتباه را قطع کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۰    
رئیس منطقه کردستان عراق که بر اجرای همه پرسی جدایی از بغداد تأکید دارد، دولت های عراق را در شراکت با اربیل شکست خورده دانست و تأکید کرد که گزینه همه پرسی در کرستان عراق ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۵    
او درباره اینکه کی روش چه واکنشی به دعوت نشدن از این دو بازیکن به تیم ملی فوتبال دارد گفت: مراجع تصمصیم گیری به این موضوع نظام جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۵    
جرایم از بعد حقوقی به دو دسته جرایم قابل گذشت و جرایم غیرقابل گذشت تقسیم می شوند، فرق ملموس این دو از نگاه عامیانه این است که در جرائم قابل گذشت اگر شاکی گذشت کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۵    
قرار است، شهردار تهران با برنامه تعیین شود؛ این آرزویی است که منتخبان شورای شهر تهران وعده تحققش را در روزهای آتی می دهند، ولی نیم نگاهی به اوضاع، نشان می دهد، چیزی جز شعار نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،گفت: بر اساس صحبت های انجام شده با آقای محمود واعظی مقرر شد که نفر پیشنهادی کابینه دوازدهم برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یکشنبه هفته آینده به مجلس معرفی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۵    
رییس سازمان انرژی اتمی تأکید کردند در وهله اول نباید واکنش فنی به نقض برجام داشته باشیم ولی اگر بخواهیم واکنشی نشان دهیم، آمریکا و حامیانش غافل گیر خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۵    
وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد که وضعیت بهداشتی و سلامت حجاج در وضعیتی اطمینان بخش قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۵    
برخی منابع از پرواز هواپیمای نظامی روسیه بر فراز کاخ سفید خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۰    
قطر دست به اصلاحاتی زده است. این کشور روابط خود با ترکیه و ایران را نیز بهتر کرده است که این امر شاید زمینه را برای تشکیل ائتلاف هائی در منطقه فراهم کند
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
بعد از معرفی کابینه دولت روحانی واکنش ها نسبت به آن بسیار متفاوت بود و گویا نه کابینه پیشنهادی همان بود که نماینده ها انتظار داشتند و نه واکنش مجلس همان بود که دولت پیشبینی می کرد
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا پس از جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهای دولت دوازدهم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۰    
خُب اگر در بین جمعیت میلیونی زنان ایرانی یک یا چند زن شایسته برای تصدی یکی از وزارتخانه های مملکت پیدا نمی شود چرا دشوارترین و مهمترین امور مملکت که امور مربوط به حقوق شهرندی است را بر عهده یک زن می ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۵    
شیطان خرابه ها به جرم آزار و اذیت چند پسر دانش آموز در خرابه های شرق تهران و سرقت اموال آنها در مجموع به 134 سال حبس و 794 ضربه شلاق محکوم شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۵    
در پنجمین روز هفته، دلار در انتهای محدوده 3 هزار و 800 تومان تقلا کرد؛ ولی سکه تمام بهار آزادی با ثبت سومین افزایش متوالی گامی به سوی تثبیت در کانال یک میلیون و 220 هزار تومان برداشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۵    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: اکنون شرایط کشور به گونه ای است که شاید برای ایجاد رونق اقتصادی دولت از مهار تورم کوتاه بیاید و با آزاد گذاشتن آن شرایط را برای رونق در اقتصاد کشور مهیا کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
فرم تعهد همسر/ پدر ؛ دیروز در شبکه های اجتماعی، فرمی با این عنوان به سرعت دست به دست شد. فرمی که نشان می داد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۰    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری افزایش 10 درصدی نرخ حق التحریر دفاتر اسناد رسمی را که از 15 مرداد ماه جاری اجرایی شده است، ابطال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
روزنامه روسی پراودا در تحلیلی مبسوط به اختلاف میان ایران و عربستان پرداخته و احتمال اینکه یک کشور میان این دو میانجیگری کند را بررسی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: افرادای که در ازدواج اول از وام استفاده نکرده باشند و از زمان عقدنامه آنها کمتر از 2 سال شمسی گذشته باشد، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
عضو هیات علمی پژوهشگاه زلزله شناسی درباره خطر زلزله تهران می گوید: وقتی شهرداران تهران افراد علمی نبوده اند و سیاست توسعه را بدون توجه به زلزله انجام می دادند باید قبول کرد که این شهر در حال حاضر ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
محمود حجتی درحالی برای سومین بار تصدی وزارت جهادکشاورزی را برعهده می گیرد که در چهارسال دولت یازدهم موفق شد،با برنامه ریزی و اصلاح ساختار برای دومین بار ایران را در تولید گندم خودکفا کند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
مقام ارشد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در یادداشتی با یادآوری اینکه ایران صاحب نیروهای نظامی پیشرفته و متعهد است نوشته که جنگ با ایران برای آمریکا ساده نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
ترکیه نمی تواند جلوگیری از نفوذ تروریست را بهانه ای برای دیوارکشی قلمداد کند. شاید بهتر باشد مقامات آنکارا بجای دیوارکشی مرزی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
حسین مرعشی برنامه های خود را برای اداره شهر تهران اعلام کرد و پس از آن انصراف داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
عکس زیر بنر اعتراضی خطاب به یکی از نمایندگان مجلس را نشان می دهد که برای سلفی گرفتن با خانم موگرینی زیارت قبول گفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۵    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه 1000میلیارد تومان را برای اجرای طرح پیشران و پدافند هسته ای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۵    
در حال حاضر حدود 3400 میلیارد تومان مجموع اسکناس و سکه ای است که در دست مردم بوده و در حال گردش است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۵    
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به اعلام آمار پیرترین از کارافتادگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی پرداخت و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۵    
دومین جلسه ارائه برنامه های کاندیداهای شهرداری تهران در محل شورای اسلامی شهر تهران و با حضور منتخبان شورای پنحم آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
آذر منصوری گفت: معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی در شرایط فعلی نسبت به شرایط قبلی خود ارتقا پیدا نکردند که این با اصل شایسته سالاری در تعارض و تناقض قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای تصریح کرد: انتشار اخباری مبنی بر دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون امید با برخی از وزرا صحت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
سود سهام عدالت در شهریور ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و تغییر شرایط خانوادگی چون طلاق، ازدواج، فوت و ... تاثیری بر روند دریافت سود نخواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
پس از ارائه برنامه توسط نامزدهای شهرداری تهران، منتخبان شورای پنجم، محمدعلی نجفی را به عنوان شهردار آینده پایتخت انتخاب کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور گفت: منتخبین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در سراسر کشور، اول شهریورماه سالجاری، فعالیت رسمی خود را آغاز می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
کمتر از 200 مگاوات از رسیدن سطح مصرف تا سقف تولید عملی برق در کشور فاصله داریم و در ساعت های پیک ذخیره نیروگاه ها به زیر 1000 مگاوات می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
دادستان کل کشور گفت: برخورد دوگانه با یک موضوع در زمینه مقولات فرهنگی و اجتماعی از جمله برگزاری کنسرت ها مناسب و زیبنده دستگاه قضایی نیست و دادستان های محترم پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
ضرورت ارائه خدمات سلامت به بیماران مبتلا به بیماری هایی که خطر انتقال دارند مانند سایر بیماران، ممنوعیت ارائه خدمت به بیماران با انگیزه های مالی یا غیر مالی ...
  • ۱