دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۵۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 27 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۴    
ربا از یک سو مستلزم نابودی طبقه فقیر است ، و از سوی دیگر جمع شدن اموال نزد طبقه سرمایه دار، و معلوم است که یکی از نتایج این وضع همانا حکومت و فرمانروائی ثروتمند رباخوار بر جان و مال و ناموس مردم است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: بلوچستان از منطقه خط قرمز برای گردشگران خارج شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۳۸    
در سال جاری تا پایان چهارماهه اول عمده واردات کشور مربوط به برنج و ذرت دامی بوده که ذرت دامی از نظر وزنی در صدر جدول واردات قرار می گیرد و برنج از نظر ارزش بیشترین حجم واردات را به خود اختصاص می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۰۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: با تعیین تکلیف طرح اصلاح قانون تابعیت، 70 درصد مشکلات هویتی فرزندان ناشی از ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی رفع می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۱    
دولت یکی از بخش هایی است که نظام تصمیم گیری اساسی در کشور از آن متاثر است. درنتیجه تحولات کابینه را باید از این منظر دید ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
267 زائر مازندرانی ساعت 12 ظهر جمعه 27 مرداد توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه ساری را به مقصد جده ترک کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۵    
در غذاهای ارزان قیمت از مواد غذایی بی کیفیت، فاسد و فضولات گوشت استفاده می شود و ارائه آن بدون بسته بندی مجهز به علامت های استاندارد، غیرقانونی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۷    
حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر با تاکید براینکه عملیات حج هم در مکه و هم مدینه خوب و روان در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد حجاج ایرانی با حجی مقبول و سعیی مشکور به کشور بازگردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۱    
شعار سال: در جدول زیر، 10 بازار بزرگ غذای اسلامی دنیا را می بینید. اندونزی در صدر و ایران در رده ششم قرار دارند. نکته قابل توجه بازار 37 میلیارد دلاری روسیه است . ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۱    
معاون شرکت مخابرات ایران از حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با این طرح ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۱    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به شکل گیری آشفته بازار پیش فروش خودروهای خارجی در ایران، این سؤال را مطرح کرد که چرا خودروهای خارجی در ایران با شرایط جهانی عرضه نمی شوند؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۴۱    
ارتباط میان تخصص رشته تحصیلی وزرای پیشنهادی و حوزه ای که برای آن معرفی شده اند، در نوع خود جالب است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۴۱    
براساس آمار گمرک در چهار ماهه نخست سال جاری کشور چین در صدر بازار های هدف صادرات کالا از ایران قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۳۸    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود 150 خودرو های اختصاصی سرویس مدارس در مرحله نخست به چرخه خدمات رسانی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۶    
وزیر اسبق کشاورزی با بیان اینکه با حذف وزارت بازرگانی دولت اطلاع کمی از نحوه زندگی مردم دارد، گفت: در حقیقت سازمان حمایت از مصرف کنندگان هم حضور جدی در بازار ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۶    
براساس مصوبه جدید هیات دولت، خودروسازان داخلی موظف شدند به ازای شماره گذاری و فروش هر دستگاه سواری پرمصرف تولیدی یک خودروی فرسوده اسقاط کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: 13 طرح عمرانی در دادگستری های استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۵:۰۶    
مدیر مسئول روزنامه اطلاعات خواستار تغییر نام خیابان "نفت" به "دکتر مصدق" شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۴:۱۵    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مورد آمار زائران فوت شده ایرانی در مناسک حج امسال گفت: تاکنون 4 زائر از استان های هرمزگان، خراسان رضوی و البرز بر اثر ایست قلبی جان باخته اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۴:۰۰    
به گفته یک منبع امنیتی در کرکوک، تشکیلات تروریستی داعش با اشاره به تشکیل گروهی با عنوان "اسب های نشان دار"، ماموریت این گروه را زیر گرفتن غیرنظامیان با خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۳:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه آمریکا درصدد بیچاره کردن ملت ها و جدا کردن آن ها از هویت شان است، گفت: هدایت و ارشاد مستکبر از نگاه خداوند متعال در قرآن امری محال است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۳:۰۳    
قالیباف اظهار داشت: هر کجای تاریخ ایران در بعد از انقلاب را ببینیم حتما رد پایی از حضور موثر آیت الله در آن دیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۲:۳۳    
احمدی نژاد مدعی شد: واقعا چه اشکالی دارد 5 رفراندوم برگزار شود و نظر مردم راجع به فلان کار اقتصادی یا فلان رفتار دیپلماتیک گرفته شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۱:۳۳    
در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 با پیوستن اصلاح طلبان به اعتدالیون و بازگشت جناح چپ به دامان آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۷    
نباید داعش را از بین برد چرا که این گروه تروریستی می تواند آمریکا را به اهدافش در منطقه برساند. این جمله، بخشی از مقاله هنری کیسینجر است که به نوشته روزنامه انگلیسی ایندیپندنت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۳۳    
رحمت الله حافظی عضو شورای چهارم شهر تهران گفت: خیلی از اخبار و اتفاقات تحریف شده و به مردم منتقل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۷    
ساعدی گفت: رأی بالای نمایندگان به زنگنه برای کابینه دولت دوازدهم نشان از همبستگی بین قوا در قبال تحریم ها و تهدیدات بین المللی است و صنعت نفت را ضدضربه خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۴    
شرکت خطوط هوایی عربستان بنا به دستور پادشاه این کشور هفت پرواز را در اوت جاری به حجاج قطری اختصاص داد و اعلام کرد ظرف چند روز آتی آنها از دوحه به جده منتقل خواهند شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۴    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای ایالات متحده آمریکا با انتقاد از رئیس جمهوری این کشور، او را فاقد ثبات و کارآمدی برای حضور در سمت ریاست جمهوری خواند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۵۱    
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که ما می گوییم کابینه فراجناحی هستیم، باید براساس برنامه به آن عمل کنیم، نه اینکه صرفا بگوییم ما فراجناحی هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۸    
اگر ولی الله سیف به وعده خود عمل کند، حداکثر 7ماه دیگر باید پرونده غیرمجازها بسته شود؛ حال فصل گشایش برای موسسات مجاز است که بتوانند اطمینان سپرده گذاران را جلب کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۲    
حسن پور گفت: اولویت کار کرباسیان احترام به قانون است و تمام دستورها و بخشنامه هایی که در طول ریاست خود در گمرک صادر کرده در راستای اجرای بهتر قانون، تکریم ارباب رجوع ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۴۲    
معاون سابق بانک مرکزی با هشدار نسبت به وابستگی کشورمان به سوئیفت از تلاش آمریکا برای به راه انداختن جنگ سایبری مالی خبر داد و طراحی پول دیجیتال داخلی را به عنوان راهی برای مقابله با سلطه دلار پیشنهاد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۳۳    
سفر گردشگران آمریکایی به ایران متوقف نشده و وزارت خارجه کشورمان روند پیشین خود را در صدور ویزا برای اتباع این کشور تغییر نداده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۴    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: خبرنگاران متعهد هرگز قلم و حریت خود را نمی فروشند و آن را در خدمت ظالمان و مستکبران قرار نمی دهند و از رسانه در مسیر روشنگری استفاده می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۴    
شهردار قزوین گفت: به منظور پاسخگویی به نیاز رسانه ها و ساماندهی فعالیت خانه مطبوعات فضای مناسبی برای استقرار خانه مطبوعات قزوین اختصاص داده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۱۲    
نماینده کره شمالی در سازمان ملل از مخالفت این کشور با مذاکره بر سر برنامه هسته ایش خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۶    
هیئت دولت، شرایط جدید شماره گذاری خودروهای وارداتی و تولید داخل به ازای اسقاط خودروهای فرسوده را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۳    
حمله روز پنج شنبه در بارسلون اسپانیا که پلیس آن را تروریستی ارزیابی کرده، واکنش های مختلفی را در کشورهای مختلف به دنبال داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۰    
نویسنده مشترک کتاب دونالد ترامپ گفته است که او دوره ریاست جمهوری را به پایان نخواهد رساند. همزمان، تردید در مورد اجرای برنامه های اقتصادی ترامپ از رونق بازار سهام آمریکا کاسته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۰    
آمریکا دو رهبر ارشد داعش را در فهرست "تروریست های جهانی" خود قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۷:۵۴    
مجلس شورای اسلامی سه شنبه هفته ای که گذشت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بررسی کلیات کابینه دوازدهم و برنامه های دولت را آغاز کرد و پس از آن جلسات مجلس با بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی تا ظهر روز پنجشنبه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۷:۵۱    
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بازنگری بیش از 80 درصد برنامه های آموزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: 20 درصد برنامه های آموزشی باقی مانده نیز تا مهر 97 بازنگری خواهند شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۷:۴۸    
معاون زنان و امور خانواده در دولت دوازدهم گفت: راه مولاوردی را در این معاونت ادامه می دهم و قصدمان این است که در حوزه زنان و خانواده ساختار ها را تقویت کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۷:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدامات تروریستی و ضد انسانی شب گذشته در بارسلونای اسپانیا با دولت، ملت و خانواده قربانیان و مجروحان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۲:۳۶    
نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر کارآمد بودن افراد برای پست وزارت دولت گفت: از مهم ترین ویژگی های فردی که برای وزارت معرفی می شود پاک دست بودن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۲:۳۰    
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم از محافظت از صهیونیست ها در برابر شلیک موشک های حزب الله لبنان به عمق فلسطین اشغالی ناتوان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۲:۱۵    
روابط ایران و ترکیه در مسیر خوبی قرار دارد و افزایش روابط و تعاملات مقامات سیاسی، اقتصادی دو کشور کمک موثری به توسعه مبادلات میان دو کشور خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۸    
مضجع علی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرماندار کاشان و سایر مسئولان منطقه ای غبارروبی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۸    
معاون استاندار خراسان شمالی از برگزاری جشنواره پنیر محلی استان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با برگزاری جشنواره های بومی و ملی در استان می توانیم ظرفیت های بالای خراسان شمالی را معرفی کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۸    
استاندار لرستان گفت: 900 پروژه با اعتباری معادل 950 میلیارد تومان در شهرستان های استان لرستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۵    
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بی هنری است که نتوانیم از عنصر دین در پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی استفاده کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهد و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 مستند ایثار و شهادت در چهارمحال و بختیاری تهیه شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۵    
رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: میزان حجم سرمایه گذاری برای اجرای 22 طرح در شهرک صنعتی شهرستان سامان 34.5 میلیارد تومان برآورد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۵    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر حمایت بیشتر دولت از صاحبان تولید و صادرکنندگان، گفت: کاهش حجم صادرات محصولات مازندران نگران کننده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۱:۴۵    
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به ظرفیت مواهب طبیعی بکر ساحلی در استان از دولتمردان خواست تا توریسم ورزشی در مازندران تقویت شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۰:۴۰    
مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در مقابله با تهدید کره شمالی و برنامه هسته ای این کشور هیچ گونه راه حل نظامی وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۶    
رئیس جمهوری آمریکا رئیس جمهوری آمریکا ساعاتی پس از حملات تروریستی بارسلون، دولت های اروپایی را به اعمال سیاست مشت آهنین علیه مسلمانان دعوت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۳:۴۰    
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: سامانه ثبت نام افرادی که می خواهند در ایام اربعین حسینی به عراق عزیمت کنند از 11 شهریور بازگشایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۳:۲۲    
پنتاگون اعلام کرد که با موافقت دولت مرکزی عراق از سال 2014 تاکنون آمریکا صدها میلیون دلار به نیروهای پیشمرگه کُرد کمک تسلیحاتی کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۲:۲۵    
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ارتش سوریه شمار زیادی از داعشی ها را در حومه حماه به محاصره درآورده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۳۲    
رانیا السلطی در دهه سوم عمر خود به شورای عالی ستاد فرماندهی دفاع وطنی (بسیج مردمی سوریه) راه یافته است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۲۰    
وزیر سابق اطلاعات گفت: وقتی اقدام موشکی سپاه علیه داعش انجام گرفت تا 48 ساعت سرویس های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس گیج بودند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۱:۱۱    
در حالی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دو روز پیش از ورود 11.8 میلیارد دلار "سرمایه خارجی" در دولت یازدهم خبر داده بود که بانک مرکزی در خبری اعلام کرد: در دولت یازدهم 11 ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۲۰:۵۳    
نایب رئیس فراکسیون امید از جمع بندی نهایی فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی در روز شنبه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۰:۱۵    
شعار سال: ظرفیت پذیرش اعلام شده از طرف کانون های وکلای دادگستری در سال 96 اا به این لحظه سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تاریخ - ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۵۴    
این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی داغ است و جدای اینکه با پیشرفت های خوبی که در زمینه ساخت دوربین های مخفی که تشخیص آنها هم چندان آسان نیست میسر شده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۹    
بحث تردی گوشت به عوامل متعددی چون نژاد دام، سن، جنس، تغذیه و محل قرارگیری ماهیچه ها بستگی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۳۰    
هر قسمت از عضلات حیوان که فعالیت بیشتری دارد، خوش طعم تر است. ولی هر قسمت که کمتر به حرکت افتاده باشد، نرم تر است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۲۱    
حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار به عنوان نماینده دبیران کل احزاب در کمیسیون ماده 10انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۵    
بازگشت آزادگان سلحشور ایران پس از سال ها اسارت در اردوگاه های رژیم بعث عراق به میهن اسلامی
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۶    
پیشرفت های به دست آمده در زمینه جراحی های رفع عیوب انکساری روش های مختلفی را به بیماران ارائه می دهد که وابستگی آنها به عینک و لنزها را از بین می برد یا کاهش می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۳    
پنج دلیل عمده سوزش چشم شامل عوامل محیط زیستی، بیماری، عفونت، عوامل سوزش آور و جراحت در چشم می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۳    
رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به فعالیت های مثبت انجام شده در این حوزه، به بیان برنامه های آتی برای بهبود روند آموزشی و پرورشی در این بخش پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۳    
لنزهای داخل چشمی اصلاح کننده عیوب انکسار برای شماره های بالا و غیرقابل عمل با لیزر
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۷    
بررسی مدارک دانشگاهی در سایر کشورها
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۷    
اگر شکایت شما این است که افراد تان کم انرژی هستند، تمام تلاش شان را نمی کنند، به اهداف تعیین شده دست نمی یابند یا به کار علاقه نشان نمی دهند، باید بگویم که مشکل خود شما هستید نه دیگران.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۴    
محمدجواد آذری جهرمی گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک پیام توییتری به طرح برخی شبهات و اتهامات نسبت به وی پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
پرسش اصلی پژوهش، راهکارهای مبارزه با فساد اداری بر اساس ارزش های اسلامی است که برای ارائة پاسخ، رویکرد ارزش های اسلامی با تأکید بر نظریة محدودیت ها مبتنی بر مدیریت گلوگاه های فساد اداری ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
زنی در حال روشن کردن اجاق خوراک پزی خود با اسکناس، چون سوزاندن پول به صرفه تر از خرید سوخت بود!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
اگر از مدیران سازمان ها بپرسیم که نسل جدید در فضای سازمانی چگونه هستند، به احتمال زیاد میگویند مدیریت نسل جدید دشوار است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
شوربختانه باز می بینیم که قرار است با وزیر شدن یکی از مدیران پیشین و امتحان پس داده اش همان راه و همان اندیشه و همان رویکرد برای چهار سال دیگر فرمانفرمای نهاد آموزش کشور باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
با معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، حال و احوال جراید حامی دولت به همین شکل شده و ترجیح داده شده از نقد و زیر سوال بردن دوری شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
نقدی بر برنامه محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کابینه دوازدهم
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
اینفوگرافیک گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان دولت دوازدهم