دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۳:۴۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 18 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان از مهاجرت چهار درصدی روستائیان خوزستان بر مبنای آخرین سرشماری انجام شده، خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۰۰    
وزیر صنعت، معدن وتجارت با حمایت از معرفی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه در دولت دوازدهم اعلام کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۵    
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید این تفکر ایجاد شود که شروع سال تحصیلی به معنای آغاز تفکر، اندیشه و خودیابی است، بنابر این در هر فعالیتی که انجام می گیرد باید با این هدف گام برداریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۰    
از چهارشنبه قیمت بیمه نامه شخص ثالث در شرکت های بیمه آسیا و بیمه ایران حدود 10 درصد افزایش یافته و این در حالی است که بیمه مرکزی از این افزایش قیمت اطلاعی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
یک منبع آگاه از احضار دو مقام عالی رتبه در اتاق اصناف ایران و تودیع وثیقه چند صد میلیارد تومانی برای آزادی آنها بر سر پروژه صندوق های فروشگاهی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۵    
اگر بخواهیم منصفانه و غیر سیاسی و صرفاً بر مبنای "امنیت شهری" درباره کارنامه ساجدی نیا قضاوت کنیم، باید بگوییم که ضریب امنیت در تهران امروز، بسیار بالاتر از تهران 90 ماه پیش است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس میراث فرهنگی سرعین گفت: در گذشته صنایع دستی در شهرستان سرعین مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته بود که با هدف ایجاد فرصت اشتغال و درآمد خانواده ها این بخش را فعال کرده و فعالان این عرصه را زیر پوشش ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۹:۰۵    
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: مهران به عنوان مهمترین مسیر ارتباطی زائران اربعین در حال چهار بانده شدن است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از تصویب چهار طرح تأسیس منطقه نمونه گردشگری در کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
در سنگی تاریخی به سرقت رفته از مقبره آستراخاتون کشف شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰    
داوطلبان کنکور سراسری که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می توانند در دو گروه تمام وقت و نیمه وقت این دانشگاه انتخاب رشته کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: با وجود رشد مثبت در بخش کشاورزی اما هنوز در این بخش با پیش بینی های برنامه ششم فاصله بسیاری داریم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۵    
سرپرست دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: صلاحیت عمومی حدود 8 هزار نفر بررسی شده است و بالغ بر 97 درصد افراد پذیرفته شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت:رییس جمهور در انتخاب وزرا می توانست بهتر عمل کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۰    
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با بیان اینکه امروزه تهران با هشت میلیون نفر جمعیت، بیست و هشتمین کلان شهر پرجمعیت جهان است، گفت: تهران همچنین در رده سی و ششمین شهر آلوده جهان قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با مزاح به عکاسی قشقاوی در مراسم تحلیف واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۵    
سفارت ایران در دوشنبه پایتخت تاجیکستان در پاسخ به اتهامات مطرح شده علیه ایران در فیلم نشان داده شده از تلویزیون این کشور بیانیه مطبوعاتی صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰    
برخی از شرکت های پتروشیمی کالا را از ایران می فرستادند و بارنامه را از کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل دوبی یا عمان ارسال می کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰    
در اقتصاد ایران، از منابع (انرژی) یارانه داده می شود تا بخشی دیگر از منابع حیاتی و کمیاب (آب) کشور به بهای ارزان و با ارزش افزوده پایین صادر شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰    
عبدالحمید محتشم دبیر کل انصار حزب الله و سردبیر نشریه یالثارات الحسین در گفتگویی به سوالی خاص درباره منابع مالی این گروه پاسخ داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰    
گویا صدای مردم شیعه و مظلوم این منطقه به گوش کسی از مسئولان دولت افغانستان نمی رسید تا جایی که حتی پس از قتل و سلاخی مردم در کوه های اطراف روستای میرزا اولنگ هم هیچ پیام و تماسی درباره آن ارسال نمی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰    
دادستان های رژیم صهیونیستی یک وزیر سابق و 9 تن دیگر را در یک رسوایی فساد با محوریت حزب افراطی آویگدور لیبرمن متهم کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰    
چند نماینده مجلس در جلسه علنی امروز، از رئیس جمهور به دلیل توجه نکردن به استان خوزستان و مردم ترک زبان در چینش کابینه، گلایه کرده و تذکر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۵    
کاندیدای شهرداری تهران ارائه خدمات به مناطق پرآسیب و ساماندهی این مناطق را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۵    
فرهاد کشوری در یادداشتی از سیدعباس صالحی که ازسوی حسن روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد دولت دوازدهم پیشنهاد شده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۰    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیشترین سال های عمر بربادرفته در کشور را مربوط به حوادث جاده ای دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان توسعه روابط با کشورها به ویژه همسایگان را از اولویت های ایران عنوان کرد و بهبود روابط ایران و عربستان نیازمند احترام متقابل و احترام به منافع مشترک است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۵    
فقط معاینه گروهی تو مطب پزشک زنان نیست، حتی کسی نمی خواد حرف هاش رو به جز دکترش، کس دیگه ای بشنوه در حالی که اتفاقاتی می افته که حریم خصوصی به هیچ گرفته می شه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۰    
اولین جلسه هیات مدیره تهران بزرگ ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 18 تیر برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه طرح تحول سلامت از اولویت های حسن روحانی در دولت دوازدهم است، اظهار کرد: در دولت دوازدهم قطعا طرح تحول سلامت باید ارتقا یابد و کاستی های آن برطرف شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۰    
جریان اصلاحات به لحاظ سیاسی جریان مستقلی از روحانی است و تنها در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته از روحانی حمایت کرده است، در نتیجه تنها خوش عهدی و بدعهدی از روحانی باقی خواهد ماند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۰    
روزنامه جمهوری اسلامی امروز صبح در سرمقاله خود از معرفی مجدد رحمانی فضلی برای وزارت کشور انتقاد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۰    
ترافیک و پیامد های منفی آن یکی از مهم ترین مسائلی است که مدیران شهری با آن دست وپنجه نرم می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
معرفی کابینه جدید روحانی برای 4 سال آینده و ترکیب مردانه وی با بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی همراه بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس جزئیات نشست این فراکسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
منابع اسرائیلی و اروپایی گفته اند که اسرائیل، روسیه و آمریکا چندین دور مذاکره مخفی درباره آتش بس و ایجاد مناطق تنش زدایی در سوریه برگزار کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
به گفته مقامات افغان، شیوخ و بزرگان این کشور تلاش می کنند زمینه آزادی دستکم 150 خانواری را که گروهک طالبان در ایالت سرپل در شمال افغانستان به گروگان گرفتند، فراهم کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۰    
در حاشیه طرح استیضاح قالیباف از سوی جدیدی، روزنامه ابتکار این کاریکاتور را با عنوان ضربه فنی در وقت اضافه منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۵    
پرسش این است که تبعیت یعنی چه و حدود و ثغور آن کدام است؟ بازی با الفاظ که مشکلی را حل نمی کند. مثلا اگر آقای احمدی نژاد به آقای مشایی بگویند در انتخابات کاندیدا نشو و به صلاح تو نیست اما برود کاندیدا ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
برادرزاده مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان ابتدا در سال 89 چند ماهی به عنوان کارشناس وارد سرمایه گذاری خارجی شد، ولی ضعف عملکردی او باعث شد که از این سازمان زیر مجموعه وزارت اقتصاد کنار گذاشته شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
ماکت فدریکا موگرینی در شیراز ساخته شده که گفته می شود جهت گرفتن عکس سلفی برای اقشارکم درآمد است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۰    
استاندار در دیدار رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت :گیلان نخستین استان کشور است که طرح تنفس جنگل در آن اجرا می شود .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
کلنگ ساخت نخستین مسجد روی آب کشور در بخش غربی جزیره کیش به عنوان یک جاذبه گردشگری مذهبی به زمین زده شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
بانک مرکزی، فعالیت صندوق قرض الحسنه آینده سازان میهن استان لرستان را غیرمجاز اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از علل انتقال آب سد زولای شهرستان سلماس به قره باغ ارومیه موافقت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت تروریست ها در استان سرپل افغانستان را به شدت محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۰    
یک پژوهشگر ریسک با تأکید بر اینکه دولت فاقد استراتژیست ارشد است، به بررسی آینده کابینه جدید روحانی پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی از آماده بودن طرح جامع رسانه در مجلس خبر داد و در عین حال گفت: دولت گفت که برای رسانه ها لایحه ای را آماده کرده است؛ به همین دلیل ما ترجیح دادیم لایحه دولت به مجلس آورده شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
بررسی تحولات جهانی، نکته ای کانونی را به ذهن متبادر می سازد: بسیاری از کشورها قفل شده اند؛ خیلی فرصت برای تغییر وجود ندارد؛ منافع گسترده در درون کشورها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
عباس پاپی زاده گفت: حضور علیرضا آوایی در کابینه پیشنهادی خوب است اما کماکان این گلایه وجود دارد که چرا در وزارت خانه های تأثیرگذاری مثل نیرو ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
سازمان گردشگری قطر از لغو روادید سفر به این کشور برای شهروندان هشتاد کشور جهان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
شرکت سایپا پس از گران کردن چندین باره پراید، برخی لوازم داخل این خودرو از قبیل ضبط صوت ساده،کیف آچار و بنزین اولیه را هم از مدل96 خود حذف کرد!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: شبکه سراسری فاضلاب استان تهران تا 4 سال آینده تکمیل خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۵    
چه ارتباطی بین سفر مقتدی صدر به سعودی و احوال پرسی وزیر خارجه عربستان از وزیر خارجه ایران وجود دارد؟ شاید عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در هنگام دست دادن با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در حاشیه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۰    
کابینه دوازدهم از حیث سیاسی، نه تن ها بنا بر ادبیات متعارف، اصلاح طلبانه نیست، حتی حداقل های این جریان را نیز پوشش نمی دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۰    
لعیا جنیدی امروز با حکم رئیس جمهور جایگزین مجید انصاری در معاونت حقوقی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: از امشب ایستگاه فرودگاه امام(ره)، شهر آفتاب و دروازه دولت شبانه روزی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۱۰    
نزدیک شدن یک پهپاد ایرانی به یک جنگنده اف-18 -ای نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس، این جنگنده را مجبور به مانور اضطراری برای فرود بر ناو هواپیمابر نیمیتس کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۵    
رییس کل بانک مرکزی معتقد است با اقدامات صورت گرفته، بازار غیرمتشکل پولی به طور کلی ساماندهی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۰۰    
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 20 برنامه مختلف برای ادامه طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم تدوین شده است که اجرای برنامه پزشک خانواده، نظام ارجاع، راهنماهای بالینی، اجرای برنامه DRG ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مدیر جهاد کشاورزی سربیشه گفت: طی چهار ماهه نخست امسال، میزان 6665 تن گندم از مزارع شهرستان سربیشه تولید شد و درآمدی بالغ بر 87 میلیارد ریال نصیب کشاورزان شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
استاندار خراسان شمالی ایجاد فضای آرامش، رفاقت میان نمایندگان، فراهم کردن بسترهای لازم برای ایجاد سخنرانی مسئولان مختلف به خصوص در زمان انتخابات و حضور تعداد زیادی از وزار و یا معاونان آنان در استان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در شهرستان لردگان روزانه 150 هزار لیتر آب شرب برای مردم و دام توزیع می شود که تا پایان فصل کوچ ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 842 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های اشتغال فراگیر از محل صندوق توسعه ملی به استان اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اخذ مجوز بیمارستان 530 تخت خوابی در منطقه رحمتیه شهرکرد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون از تجهیز 100 میلیون ریالی مدارس منطقه به کیت های آزمایشگاهی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص پروژه های نیمه تمام ورزش و جوانان در استان بوشهر گفت: تا پایان سال 19 پروژه به اتمام می رسد و 21 پروژه نیز آغاز خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از استفاده از ظرفیت سمن های بوشهر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
صبح امروز (چهارشنبه 18 مرداد ماه) زمین لرزه ای به بزرگی 2.3 ریشتر ایلام را لرزاند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مراسم بزرگداشت آیت الله علی اصغر مروارید از مبارزان نهضت انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان استان ایلام در مسجد جامع برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، گفت: تا کنون در طرح کارورزی22 هزار نفر ثبت نام کرده اند که سهمیه اصفهان چهار هزار و 723 نفر در سال جاری در نظر گرفته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: با وجودی که کابینه پیشنهادی رییس جمهور نظر اصلاح طلبان را تأمین نکرده است، اما این جناح سیاسی در هر شرایطی از حسن روحانی حمایت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرزگفت: آزمون سراسری قرآن در نیمه دوم سال برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: 23 روستای استان به اینترنت پرسرعت مجهز هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در سه ماهه نخست سال 96 تعداد 119هزار پرونده ورودی و 117 هزار پرونده مختومه به محاکم استان البرز ثبت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آخرین وضعیت شبکه های برق استان را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مسئولان استان اردبیل در حوزه های اقتصادی و صنعتی با معاون سفیر استرالیا در کشورمان در محل اتاق بازرگانی اردبیل دیدار و رایزنی های دوجانبه ای را انجام دادند .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
استاندار آذربایجان غربی به تشکیل شورای معادن و صنایع معدنی را در استان تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی هدف از عرضه محصولات فرهنگی در نمایشگاه های دائمی را هدایت و تقویت یک زیرساخت فرهنگی صحیح در جامعه دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۰    
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ گفت: بعد از وقایع 88 در تهران با افزایش شرارت و سرقت و دارای مشکلات سیاسی و صنفی مواجه بودیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۰    
یک عضو ارشد مجلس نمایندگان آمریکا وجود همبستگی در کنگره این کشور را برای وضع تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران، مورد تاکید قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: اگر در نظام جمهوری اسلامی یک دستگاه قضایی سریع العملِ مستقلِ مقتدر و کارآمد داشته باشیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی فراکسیون امید می گوید: روحانی در قبال وعده های انتخاباتی که داد توانست 24 میلیون رای را جذب کند و ما خواهان معرفی کابینه ای گفتمانی در قبال رای که روحانی کسب کرد بودیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۵    
شبکه خبری سی ان ان نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور ایران با معرفی نکردن نامزد زن برای وزارت در کابینه جدیدش به یکی دیگر از وعده های انتخاباتی خود عمل نکرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۵    
دبیر شورای نگهبان، رای ملت به ریاست جمهوری و تنفیذ آن توسط رهبر معظم انقلاب را موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم اسلام و انقلاب دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۰    
مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت کار و رفاه اجتماعی از بازگشت 46 درصد از زندانیان آزاد شده به زندان به دلیل تکرار وقوع جرم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۵    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور از درگیری 94 درصد مساحت کشور با پدیده خشکسالی هواشناسی بلند مدت خبر داد و گفت: خشکسالی هواشناسی بلند مدت در استان های خوزستان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۰    
مهدی و مسعود کرباسیان دو بردار شناخته شده در اقتصاد ایران هستند. حضور این دو برادر در پست ها مدیریتی اقتصاد ایران موجب شد تا برخی روزنامه ها تصویر مهدی کرباسیان، را به جای مسعود کرباسیان منتشر کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۵    
رئیس جمهور در احکام جداگانه ای مسئولیت دو معاونت ریاست جمهوری و دستیار خود در امور حقوق شهروندی را به زنان واگذار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۰    
همایون یوسفی عضو فراکسیون امید و نماینده سلفی بگیر با موگرینی، گفت: هیچ تقاضایی برای گرفتن عکس وجود نداشت. این یک عکس همچون صد ها عکسی بود که روز تحلیف گرفته شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۰    
هنوز هم مشخص نیست سرانجام یارانه های نقدی در کشور به کجا ختم خواهد شد. ازسویی دولت رای خود را پاسخ "نه" مردم به یارانه های نقدی عنوان میکند و از سوی دیگر افزایش قیمت حامل های انرژی مورد تاکید جدی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۷:۵۵    
دولت ترکیه عملیات احداث و نصب دیوار مرزی 144 کیلومتری در مرز مشترک با ایران را از روی گذشته آغاز کرده است. این دومین دیوار مرزی ترکیه با یک کشور همسایه است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۷:۵۵    
ساعاتی پس از تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه کره شمالی این کشور می گوید مشغول بررسی حمله موشکی در نزدیکی گوام متعلق به آمریکاست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۷:۵۵    
فرزندان معنوی آیت الله هاشمی در حزب کارگزاران، پرتلاش تر از قبل به دنبال لیدری و رهبری جریان اصلاحات هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۷:۵۵    
به نظر می رسد که عربستان رویه خود را در منطقه با حمایت ترامپ تغییر داده است و با ابزار گفت وگو به دنبال گسترش اتحاد قدرتمند خود علیه ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۰    
رییس مرکز آمار ایران از برچیده شدن بساط سرشماری به شیوه سنتی خبر داد و گفت: به سمت نظام آماری ثبتی مبنا حرکت خواهیم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۰    
وزیر پیشنهادی اطلاعات چهارشنبه با حضور در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی برنامه ها و مواضع خود را بیان کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۰    
گزینه پیشنهادی وزارت علوم غایب لیست اعلامی رئیس جمهور به مجلس بود که این امر موجب نگرانی هایی مبنی بر تکرار عدم بی ثباتی مدیریتی مانند سال های گذشته در این وزارتخانه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۰    
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق برخی شنیده ها "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی از گزینه های مطرح شده از سوی دولت است.
  • ۱