دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۵۹May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 24 مرداد 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مرداد 1396 شعار سال 2 مرداد 1396 شعار سال 3 مرداد 1396 شعار سال 4 مرداد 1396 شعار سال 5 مرداد 1396 شعار سال 6 مرداد 1396 شعار سال 7 مرداد 1396 شعار سال 8 مرداد 1396 شعار سال 9 مرداد 1396 شعار سال 10 مرداد 1396 شعار سال 11 مرداد 1396 شعار سال 12 مرداد 1396 شعار سال 13 مرداد 1396 شعار سال 14 مرداد 1396 شعار سال 15 مرداد 1396 شعار سال 16 مرداد 1396 شعار سال 17 مرداد 1396 شعار سال 18 مرداد 1396 شعار سال 19 مرداد 1396 شعار سال 20 مرداد 1396 شعار سال 21 مرداد 1396 شعار سال 22 مرداد 1396 شعار سال 23 مرداد 1396 شعار سال 24 مرداد 1396 شعار سال 25 مرداد 1396 شعار سال 26 مرداد 1396 شعار سال 27 مرداد 1396 شعار سال 28 مرداد 1396 شعار سال 29 مرداد 1396 شعار سال 30 مرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۱    
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت : درسال جاری نزدیک به 600 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی اجرا شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۸    
رئیس دهمین کنگره سراسری انجمن خون و سرطان کودکان ایران "هماتولوژی نوزادان" با اشاره به علل مهم کم خونی در نوزادان گفت: شناسایی این علل و اقدام به موقع برای پیشگیری و درمان مناسب بسیار حائز اهمیت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی گفت: با وجود مسئولیت داشتن یازده دستگاه اجرایی در رابطه با ساماندهی وضعیت کودکان خیابانی، همکاری سازمان ها با بهزیستی در این امر بسیار ضعیف است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۹    
در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، عکاس باشگاه خبرنگاران جوان سوژه ای را شکار کرده که در فضای مجازی بازتاب جالبی داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۳    
چندی قبل قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در 7 ماده و 4 تبصره از سوی شورای نگهبان تأیید و برای اجرا به رئیس جمهوری ابلاغ شد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۷    
نشانی اینجا را وقتی پیدا می کنیم که نام صالح آباد از زبان یکی از اعضای شورای شهر تهران، فاش می شود، پیش از این بارها و بارها شنیده بودیم که مزارع جنوب تهران با آب فاضلاب آبیاری می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۷    
پیش از انتشار مجموعه داستان آه ای مامان ، احمد حسن زاده با چاپ مجموعه داستان مستر جیکاک موفق به دریافت جایزه بهترین مجموعه داستان کوتاه سال از سوی جایزه هفت اقلیم شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۲۷    
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گفت: اقتصاد آموزش و پرورش تحت تاثیر ساماندهی نیروی انسانی است و بدون آن مشکل نظام آموزشی رفع نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۹:۰۳    
پلیس آگاهی تهران بزرگ از محل اختفای یک دزد دفترچه آرزوهایش را کشف کرد؛ آرزوهایی خواندنی که با دست خودش نوشته بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۶    
قطع ارتباط تجاری کشورهای جنوبی حوزه خلیج فارس با کشور قطر می تواند فرصتی برای بهره برداری از ظرفیتها و سرمایه گذاری های ایجاد شده در بنادر کشور را مهیا نماید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تکذیب خبر کشته شدن عبدالستار ریگی گفت: عبدالستار ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش النصر بر خلاف ادعای مطرح شده هم اکنون زنده است و در اختیار نیروهای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۳    
جزییات جدیدی از پرونده فوتبالیست هایی که قرص روانگردان مصرف کرده اند فاش شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۲:۱۰    
رئیس مرکز تحقیقات ارتقای ایمنی و پیشگیری از مصدومیت از شیوع رفتارهای ضداجتماعی وخشونت بار در حوزه ترافیکی در بین کاربران راه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۱    
محمد ایمانی در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: درباره کابینه دوازدهم چگونه باید قضاوت کرد؟ افراد مهم ترند یا تیم و ترکیب آن؟ این کابینه چقدر متفاوت با دولت یازدهم است و نمایندگان مجلس با چه فرمولی رای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۸    
مصطفی منتظرالمهدی درباره تذکر رحمت الله حافظی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و خروج 28 میلیارد تومان از این حساب اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۰۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری تهران از برگزاری مراسم نامگذاری اتوبانی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز جمعه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۳    
بر اساس گزارش نشریه گاردین جزئیات جدید منتشر شده درباره ناپدید شدن سه شاهزاده صعودی نشان می دهد که این افراد در قالب پروژه دولت عربستان برای ربودن مخالفان خارج از کشور ربوده شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۱    
در منطقه دزاشیب تهران هتل 25 طبقه ای در حال ساخت است که مجوزهای لازم را ندارد و حتی زور شهردار نیز به سازنده آن نرسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۱    
سرپرست پایگاه استنادی جهان اسلام بر اساس آخرین به روزرسانی نظام رتبه بندی دانشگاه های شانگهای گفت: 8 دانشگاه ایران در رتبه بندی 2017 این نظام بین 800 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفتند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۱    
ششمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران در موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، روز بیست و دوم مرداد ماه سال جاری با حضور تعدادی از معاونان دادستان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۳۸    
به شخصی گفتند که پدرت از گرسنگی مرد؛ گفت داشت و نخورد؟ آقای عارف در انتخابات مجلس دهم کاندیدا به اندازه کافی در عرصه اصلاح طلبی کشور برایش مانده بود که حق انتخاب داشته باشد؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
از فرودین ماه امسال توزیع دو برند آب معدنی فرانسوی به نام های آب معدنی "پرییر" و "اویان" با قیمت های هفت تا 40 هزار تومانی در بازار آغاز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
حجاریان نوشت: در جریان معرفی گزینه های شهرداری تهران نیز بعضی برای کسب منصب چنین تقلایی می کنند و می خواهند با تعرفه مشخص رأی شورای شهر یا رابطین با اعضا را بخرند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در واقع علیه خاکی صدیق فشار سنگینی به راه افتاد به گونه ای که مجبور شد انصراف دهد و این فشار ها هم از طرف کسانی بود که به دنبال سهم خواهی از دولت بودند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
وزیر نفت به تمام نماینده های مجلسی که در دوره گذشته از او حمایت کرده بودند، پست داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: حساب های صندوق بازنشستگی شهرداری تهران خالی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۷    
بیزنس اینسایدر در گزارشی به مدت زمانی که طول می کشد تا موشک های کره شمالی قلب آمریکا را هدف قرار دهند، پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۴    
تهدید نظامی ترامپ علیه کره شمالی و ونزوئلا برای وال استریت خوب بود، سهام سازندگان اسلحه و تولیدکنندگان صنایع نظامی سر به فلک گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۴    
طرح های پیشنهادی برخی کشورها جهت ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی، فشار مضاعفی را بر صنعت نفت جهانی وارد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۸    
ناصر امانی از ارسال 1170 نامه توسط عباس جدیدی به شهرداری تهران طی چهار سال گذشته خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۸    
رانندگان متخلف در هر زمان و هرمکان به دنبال چاره ای برای فرار از جریمه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۱    
صفحات فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام به نام لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور جعلی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۱    
از وسایل دو فوتبالیست کشور ترامادول و شیشه پیدا شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۱    
شعار سال: در نشست بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم در مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی کار ورفاه اجتماعی حضور نداشت . ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۱    
معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: مطابق با مطالعات مرکز ملی مدیریت بجران؛ 65درصد استان از خشکسالی شدید و 25درصد در خشکسالی متوسط و خفیف رنج می برند و به طور کلی چهارمحال و ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۱    
بر اساس نتایج 'نخستین پایش فصلی فضای کسب و کار' از سوی اتاق ایران، محیط کسب و کار کشور با 11 صدم واحد رشد اندکی مساعدتر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۸    
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ایران و قائم مقام وزیر خارجه ترکیه در آستانه سفر رئیس جمهور ترکیه به تهران درباره روابط دوکشور و وضعیت سوریه و منطقه رایزنی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۵    
قاسم تقی زاده خامسی به عنوان شهردار جدید مشهد مقدس انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۵    
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: با اجرای طرح مشاوره ژنتیکی از تولد 997 کودک معلول در کشور جلوگیری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۲    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان گفت: سقوط هواپیما در گلستان صحت ندارد و هیچ مشکلی در پروازهای گرگان- تهران و یا بالعکس وجود نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۲    
استاندار ایلام گفت: با برنامه های متنوع و نوآوری های جدید زمینه های لازم برای گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان فراهم کرد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۲    
محاکمه مدیران کانال های تلگرامی، دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی پایان یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۲    
پس از آنکه مدیریت تمپ بانک روسیه اقدام به برقراری روابط کارگزاری با بانک مرکزی و سایر بانک های بزرگ ایرانی کرده، ارتباط این بانک با سوئیفت قطع شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۱:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید زمینه ای فراهم شود که فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در سطح جامعه ترویج و تبیین شود .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۳۶    
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: در راستای تسریع در ساماندهی امامزاده حسین(ع) قزوین از آستان قدس رضوی می خواهیم تا در طرح توسعه این امامزاده که فرزند بلافصل امام رضا(ع) است مشارکت کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۳۳    
روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد که شبکه بی بی سی از ایران به دلیل مسدود کردن اموال کارکنان بخش فارسی این شبکه خبری انتقاد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۳    
مرتضی حاجی مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در دیدار روز سه شنبه با مسئولان برخی شرکت های گردشگری پیشگام جمهوری آذربایجان راهکارهای گسترش همکاری های دو کشور در حوزه های ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۳    
صادرات صنایع دستی به کشورهای اروپایی، آسیایی و منطقه خاورمیانه، از کمتر از 100 میلیون دلار به بیش از 250 میلیون دلار رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران بر نظارت هرچه بیشتر در تفویض اختیار به مناطق تصریح کرد و گفت: تفویض اختیار باید از کف مدرسه در تمامی سطوح آموزش و پرورش تحقق یابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۳۸    
گرامی در خصوص آمار مسافران ورودی به کشور گفت: از کشور عراق 246 هزار و 700 نفر، از کشور آذربایجان، 227 هزار و 500 نفر، از کشور افغانستان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۱۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی یازدهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی را در جنگ 33 روزه به ملت، دولت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۸    
در حالی دولت روحانی و وزیر مربوطه بارها گلایه هایی را در خصوص مسکن مهر مطرح کرده اند که هنوز هم پس از بسته شدن پرونده دولت یازدهم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۸    
رسانه های خارجی سفر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران به ترکیه را بی سابقه و تلاش تهران و آنکارا برای یافتن نقاط تفاهم نام نهادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۳    
هر کشوری با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط بومی در جستجوی فرصت های مناسب برای درآمدزایی است. کشور ایران نیز باید از راه های مختلف به این مهم دست یابد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۴:۴۳    
معماری شهرستان دهدشت این منطقه را در خطر وقوع سیلاب های ویران کننده قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۹    
مجلس پس از بررسی کلیات کابینه وارد بررسی صلاحیت وزیران شد و در ابتدا صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۹    
با جرأت می توان گفت که کره شمالی در این زمینه از مذاکرات بی نتیجه و فاجعه آمیز ایران با آمریکا الگو گرفته و از این روی حاضر نشده است خود را مانند ما به چنبره فریب آمریکا گرفتار کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۴    
برخی منابع خبری پاکستان از هلاکت عبدالستار ریگی برادر عبدالمالک ریگی خبر می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۴    
مهمتر اینکه نقش حاکمیت، حمایت از دستفروشی با رعایت قوانین مرتبط است. فراموش نکنیم که وظیفه اصلی حاکمیت حفظ کرامت انسانی از طریق رفع فقر و ایجاد اشتغال است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۹    
کیم جونگ اون فرمان آماده باش ارتش برای هر گونه حمله موشکی احتمالی را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی در پی شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به دست تروریست ها گفت: بی تردید انتقام جمهوری اسلامی ایران از تکفیری های صهیونیست و حامیان آنها که مرتکب این جنایت شدند بسیار ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۹    
تحلیلگران اقتصادی بر این باور هستند که با شروع جنگ میان واشنگتن و پیونگ یانگ ، قیمت هر بشکه نفت به 150 دلار افزایش یافته و اقتصاد جهان به سمت هرج و مرج پیش می رود
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۴    
با معرفی کابینه دوازدهم از سوی دولت به مجلس که احتمالا اکثریت وزرا رای اعتماد خواهند گرفت؛ اما به راستی چنین کابینه محافظه کاری قادر به برآورده کردن مطالباتی که ملت در حضور شخص حسن روحانی در گردهمایی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۴    
شرکت ها و کارگزاری های زیرمجموعه بانک ها، اسناد خزانه ای که سررسید آنها مربوط به 6 ماه دیگر است را با 15 درصد تخفیف از ما خریداری می کنند و در واقع اسناد یک ساله را با 30 درصد کاهش قیمت از پیمانکار ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۴    
عماد افروغ جامعه شناس، درباره علل گرایش جوانان به کتاب هایی با موضوع موفقیت گفت: نسل جدید در جمهوری اسلامی ایران چه می بیند؟ از چه بهره مند می شود؟ آن ابعاد عرفانی و ملکوتی و اخلاق کجاست و باید کجا ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۴۹    
در 3 ماهه نخست سال درآمد مالیات اشخاص حقوقی به رکود خورد و 17.8 درصد کاهش یافته است؛ در عین حال مالیات بخش خصوصی جور دیگر بخش ها را کشیده و با رشد 14.8 درصدی روبرو شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۳۹    
صبح امروز جلسه رای اعتماد به کابینه دوازدهم در صحن مجلس آغاز و با حواشی همراه بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۴    
به نوشته نیویورک تایمز، ایران برای نادیده گرفتن بیش از حد بزرگ است و اگر واشنگتن بخواهد آن طور که برخی مقامات می گویند ، به دنبال تغییر نظام در این کشور باشد، خطراتش بسیار بزرگ خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان لیگ از لغو قرارداد با شرکت برهان مبین در خصوص بلیت فروشی مسابقات لیگ برتر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۹    
روزنامه آمریکایی می نویسد که ایران بدون شک در حال گسترش نفوذ خود در سراسر منطقه است و این در نتیجه حمله آمریکا به عراق در سال 2003 و سقوط صدام حسین است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۹    
لیست ارائه شده به مجلس نه تنها انتظارات رای دهندگان به حسن روحانی را برآورده نکرده و نمی کند بلکه برخی معتقدند که باعث خوشحالی محافظه کاران و اصولگرایان نیز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۹    
فرمانده سابق نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 28 نفر از عوامل گروهک های معاند در 3 سال اخیر در استان به درک واصل شده اند، گفت: امروز شهرهای سطح استان دیگر چهره امنیتی ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۹    
روابط عمومی یگان پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در خلیج فارس اعلام کرد که گشت های پهپادی در محدوده کنترل پدافند هوایی کشور با دقت و بدون توجه به فضاسازی روانی نیروهای بیگانه ادامه خواهد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۴    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه با بیان اینکه همسر یک وزیر پیشنهادی خارجی است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۴    
یک کارشناس سیاسی گفت: در حالی رئیس جمهور در وعده های انتخاباتیش از انتخاب وزرای جوان و همچنین وزیر زن سخن گفت که اکنون خلاف آن عمل کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۴    
در جلسه مشترک کمیسیون آموزش مجلس و گزینه پیشنهادی وزارت آموزش وپرورش بر ضرورت حمایت دولت از آموزش وپرورش تأکید شد و طبق اعلام سخنگوی کمیسیون، برآیند نظر اعضا تقریباً مثبت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۴    
از حدود چند روز پیش مسأله ای با عنوان کشتار شیعیان در منطقه میرزاولنگ در شمال افغانستان به خبر اول در رسانه های دنیا به ویژه رسانه های جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۴    
پیامبر گرامی اسلام(ص) در روایتی شرورترین مردم را معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۹    
رئیس شورای شهر قم با انتقاد از برخی برخوردهای تند و زننده مأموران شهرداری در برخورد با کسبه گفت: مأموران شهرداری باید با ملایمت و ملاطفت بیشتری با مردم رفتار کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۴    
24 میلیارد و 353 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی به 233 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شد تا آنان بتوانند شغل های مورد نظر خود را ایجاد کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۴    
روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: زائران ایرانی در صحت و سلامت کامل هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۴    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشیه صحن علنی امروز مجلس درباره وضعیت وزرای پیشنهادی اظهارنظر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۴    
مدیر کل دفتر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت گفت: به طور میانگین نرخ جمعیت در خانواده های ایرانی یک الی دو فرزند است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
عضو فراکسیون مستقلین بر این عقیده است که وزرای پیشنهادی کابینه تاکنون توانسته اند نمایندگان را اقناع کنند و خوشبختانه جو مجلس به نفع دولت و وزرا است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
رئیس مجلس گفت: طبق تفسیری از آئین نامه داخلی مجلس و قانون اساسی، رئیس جمهور می توانست برخی از وزرا را به مجلس معرفی نکند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
آیین نامه انتخابات فدراسیون های ورزشی در حالی ابلاغ شده که رعایت نمی شود و وزارت ورزش و جوانان هم توجهی به این موضوع ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
نگرانی نسبت به آینده دانشگاه آزاد در میان اهل اندیشه و مطلعین از امور فزاینده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای هوشمندسازی بندر تجاری و مجتمع بندری نگین بوشهر آمادگی های لازم برای ایجاد زیرساخت های لازم فراهم است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند تحرک و پویایی است بنابراین باید برای ایجاد اشتغال از هر روزنه ای که وجود دارد استفاده کرد و شرایط ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به افزایش میزان صادرات از استان سمنان گفت: 144 هزار تن کالا در چهار ماهه نخست امسال از استان سمنان صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
شرکت آب و فاضلاب همدان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی متأسفانه به دلیل حادثه اتفاق افتاده بر روی خط اصلی انتقال آب شهر همدان ناشی از اجرای عملیات راه آهن همدان به سنندج بخش های پرجمعیت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
در این جلسه علاوه بر تاکید بر لزوم جذب، نگهداری نیروی انسانی نخبه در دستگاه های اجرایی مطرح شد که خوزستان رتبه پنجم توزیع استعداد های برتر را در کشور دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مدیریت در بحران در روستاها، بخش ها، دهیاری ها تعمیم پیدا کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۴    
حضور حجاج ایرانی در حج امسال، دیدار و مصافحه ظریف و عادل الجبیر وزرای خارجه دو کشور نشانه های این تغییر در سیاست های عربستان در قبال ایران است که پس از انتصاب محمدبن سلمان به عنوان ولیعهد جدید سعودی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایش تخصصی جنگ الکترونیک (جنگال) در چند روز آینده در سواحل مکران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۴    
فرمانده پلیس ولایت کنر افغانستان اعلام کرد که افزایش همکاری سازمان اطلاعات ارتش پاکستان و افراد وابسته به داعش در این ولایت نگران کننده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۹    
بررسی اسناد نقش دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای در گرمایش زمین و مبانی علمی این نظریه، پیامدهای امضای توافق نامه پاریس برای کشورمان، میزان اتکای علمی دلایلی که منجر به تدوین این توافق نامه شد و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۹    
رئیس جمهور در مراسم رأی اعتماد به وزرا، ولی الله سیف را در اجرای برنامه های دولت به ویژه سیاست های راه و مسکن، کمک دهنده آخوندی اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۴    
محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق ایران و حلقه درونی یاران او در هفته های اخیر در مرکز طوفان های سیاسی در ایران بوده اند. حمید بقایی معاون او از سوی قوه قضاییه متهم شده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۸:۴۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح وارد آنکارا پایتخت ترکیه شد.
  • ۱