یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 2 تیر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 تیر 1396 تابش کوثر 2 تیر 1396 تابش کوثر 3 تیر 1396 تابش کوثر 4 تیر 1396 تابش کوثر 5 تیر 1396 تابش کوثر 6 تیر 1396 تابش کوثر 7 تیر 1396 تابش کوثر 8 تیر 1396 تابش کوثر 9 تیر 1396 تابش کوثر 10 تیر 1396 تابش کوثر 11 تیر 1396 تابش کوثر 12 تیر 1396 تابش کوثر 13 تیر 1396 تابش کوثر 14 تیر 1396 تابش کوثر 15 تیر 1396 تابش کوثر 16 تیر 1396 تابش کوثر 17 تیر 1396 تابش کوثر 18 تیر 1396 تابش کوثر 19 تیر 1396 تابش کوثر 20 تیر 1396 تابش کوثر 21 تیر 1396 تابش کوثر 22 تیر 1396 تابش کوثر 23 تیر 1396 تابش کوثر 24 تیر 1396 تابش کوثر 25 تیر 1396 تابش کوثر 26 تیر 1396 تابش کوثر 27 تیر 1396 تابش کوثر 28 تیر 1396 تابش کوثر 29 تیر 1396 تابش کوثر 30 تیر 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر کشوری، دشمنی قصد تعرض به این ملت را داشته باشد با پاسخ محکم و کوبنده ما مواجه خواهد شد، این بلوف سیاسی نیست، این روزها، هم مردم ما دیدند، و هم همه جهان.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۹    
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۵۶    
نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که به فرموده معمار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز جهانی قدس نامگذاری شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به نزدیکی بنادر استان بوشهر با بنادر کشور قطر، صادرات مواد غذایی از بنادر دیر، بوالخیر، تنگستان و گناوه به قطر افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۲    
فدراسیون کشتی ایران بعد از اولتیماتوم جدی و بدون شرط اتحادیه جهانی و کمیته بین المللی المپیک مبنی بر اصلاح فوری اساسنامه این فدراسیون، نسبت به این مساله واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۲    
به کمک یک معجون و یک نوشیدنی مقوی و خوشمزه روزهای پیایانی ماه رمضان را به آسانی سپری کرده و انرژی از دست رفته خود را باز یابید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۲    
افسردگی پس از زایمان یک مشکل شایع در برخی از نومادران است که در صورت عدم درمان می تواند به یک مشکل مزمن و مقاوم به درمان تبدیل شود و برای جلوگیری از ایجاد این اختلال نومادران می توانند از یک راهکار ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۷:۳۲    
با فرارسیدن تابستان فصل سفر نیز آغاز شد و از طرفی نیز با توجه به اشتیاق مردم برای گشت و گذار، متعاقباً برخی ها نیز از این فرصت سوءاستفاده می کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۶:۳۲    
در این خبر از علائم رمزی که داعش بر روی دیوار های منازل در موصل می نویسد پرده برداری می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۴:۳۲    
حدود 17 سال است که مجوز خرید و فروش و پرواز با هواپیمای شخصی به ایرانیان داده شده که با توجه به نسبتا مناسب بودن قیمت آنها، استقبال از این صنعت روبه رشد بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۴:۰۲    
مهندسان هلندی یک قفل هوشمند برای دوچرخه ساختند که به منظور افزایش ایمنی دوچرخه سوار، گوشی هوشمند وی را هنگام حرکت قفل می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۳:۳۲    
فلش مموری 8 گیگابایت مدل TOUCH 835 سیلیکون پاور، با قیمت 26 هزار و 600 تومان به فروش می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۳:۰۲    
شاید ناامیدکننده باشد، اما فراموش کردن مسائل مختلف نقش مهمی در حافظه انسان بازی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۲:۰۲    
به کمک این اسموتی طبیعی می توانید به سرعت در عرض 2 هفته لاغر شوید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۱:۳۲    
یک دانشمند ایرانی در راس یک گروه تحقیقاتی دوربین بدون لنزی روی تراشه رایانه ای با ابعاد یک در یک میلی متر ساخته است که با استفاده از الگوریتم های مختلف عکس می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۱:۰۲    
به جای صرف هزینه های هنگفت کلاس های بدنسازی و انجام تمرینات سخت و سنگین که به بدن آسیب می رساند، می توانید با استفاده از یک وسیله ورزشی ساده و ارزان سلامت خود را ارتقاء دهید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۳۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی ترکیب عصاره به لیمو به همراه آب فاتر، شکر قهوه ای و چند قطره لیموترش تازه را از موثرترین شربت ها برای رفع عطش دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۶    
شعار عده ای علیه رئیس جمهور در روز قدس دل هر نیروی مؤمن به انقلاب و زمان شناس را به درد می آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۳    
آنچه امروز رخ داد نیز از زاویه ای دیگر، به حاشیه بردن مراسم روز قدس بود؛ همین بس که شکوه و عظمت قیام مردم روزه دار ایران را جمعی محدود خدشه دار کردند و به حاشیه بردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۵۰    
رهبر انقلاب درباره برهم زدن سخنرانی های مسوولان نظام و شعار دادن علیه این و آن در تجمعات مختلف تذکرات و هشدارهایی داده اند که مرور آن ها قابل تأمل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اقداماتی که در عربستان درحال شکل گیری است، بسیار مشابه تحولات عراق قبل از حمله به ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۳۵    
شبکه المیادین از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در جنوب شرق پایتخت بغداد خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۲۹    
روز شنبه شهاب سنگی به قطر 230 متر از کنار زمین می گذرد که در صورت برخورد با سیاره خاکی، حیات زمین را با مشکل مواجه می کند. البته ناسا اعلام کرده شهاب سنگ مذکور خطری برای زمین نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۴    
فرماندهی پلیس فدرال عراق از آزادسازی کلیسای شمعون در کرانه راست موصل خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۱۱    
رسانه ها از وقوع 4 انفجار در شهر پاراچنار پاکستان گزارش می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۲:۰۲    
یکی از عناصر تروریستی داعش خود را در یکی از محله های شهر مکه مکرمه منفجر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۰:۴۴    
شهروندان یمنی با برگزاری راهپیمایی پرشور در صنعا، روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۲    
سلاح انفرادی جدید ایرانی با نام ذوالفقار توسط گروه فرهنگی مصاف رونمایی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۳    
وزیر کشور از معاون امنیتی و انتظامی خود خواست که با هماهنگی و مساعدت وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی حواشی راهپیمایی روز قدس را پیگیری کند و به موجب قانون خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضدداعش بار دیگر به خبر کشته شدن مقامات روسیه واکنش نشان داد و گفت که هیچ مدرکی مبنی بر کشته شدن سرکرده داعش وجود ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۲    
رئیس پلیس راه استان البرز ترافیک در آزادراه کرج را سنگین اعلام کرد و از یک طرفه شدن محور چالوس خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۹    
دومین گروه از نظامیان ترکیه ای از زمان آغاز بحران سیاسی میان دوحه و کشورهای عربی، وارد قطر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۳    
کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت کشورمان، فهرست مسافران کاپ ژاپن را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۴۱    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا برای اینکه آرمان فلسطین در جهان به فراموشی سپرده شود، از رویدادهای منطقه استفاده می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
وزارت خارجه قطر در واکنش به اتهام تازه امارات علیه این کشور اعلام کرد: این کشورهای تحریم کننده قطر هستند که شروط عادی سازی روابط خود با قطر را فاش کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۳۲    
منابع امنیتی عراق امروز از محاصره سه تن از به اصطلاح "وزرای" گروه تروریستی داعش در شهر موصل در شمال این کشور خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۶    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد که رژیم عربستان از طلایه داران خیانت به آرمان فلسطین است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح مقابله با زیاده خواهی آمریکا به مجلس خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، موضوع مظلومیت مردم فلسطین را دغدغه جهانی عنوان کرد و گفت: آمریکا داعش بین المللی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۳    
نیروهای راتش سوریه امروز جمعه عملیات خود را به سوی شهر راهبردی بوکمال از سرگرفتند و موفق شدند چند منطقه را آزاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۶    
سازمان ملل متحد پیش بینی کرد که موارد ابتلا به بیماری وبا در یمن از 300 هزار نفر فراتر رود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۳    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسلمانان روز به روز منسجم تر با تروریست ها و صهیونیست ها مبارزه خواهند کرد و سقوط رژیم صهیونیستی قطعی است و این اتفاق حتما خواهد افتاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۴    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1257.3 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به روز گذشته 7.3 دلار افزایش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۱۱    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در رنکینگ اخیر فدراسیون جهانی فوتبال در رده 55 جهان قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۷    
به گزارش تابش کوثر، امروز همه آزادگان و مسلمانان جهان به ویژه ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت شان از آزادی قدس شریف ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۸    
به گزارش تابش کوثر، شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس با قرائت قطعنامه ای مواضع خود را اعلام کردند. متن کامل این قطعنامه به شرح زیر است: قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال 1396 ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۵    
به گزارش تابش کوثر، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به انتقام موشکی سپاه پاسداران از گروه تروریستی داعش در سوریه، اذعان کرد این حملات ضربه سختی به این گروه وارد آورده است. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۲    
به گزارش تابش کوثر، آخرین تحولات میدانی از مرزهای مشترک عراق و سوریه حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت از شب گذشته عملیات جدیدی را به سمت گذرگاه البوکمال در شرق استان دیرالزور آغاز کردند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
به گزارش تابش کوثر، علی آقا محمدی در آئین روز ملی اصناف در استان همدان اظهار داشت: با نگاهی بر عملکرد 10 ساله چشم انداز در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی پیشرفت داشته ایم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۱    
به گزارش تابش کوثر، محمدنجار: حامیان تروریست به یاری خدا نابود خواهند شدمصطفی محمد نجار وزیر کشور دولت نهم در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۵    
به گزارش تابش کوثر، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران و رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰    
به گزارش تابش کوثر، به نقل از العالم، گروهک تروریستی داعش در قالب یک گزارش کوتاه به حمله موشکی ایران به دیرالزور واکنش نشان داد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰    
به گزارش تابش کوثر، واردات کالا از طریق شهرهای مرزی و ساکنان این شهرها دارای قوانین خاص خود است، اما طی سال های گذشته اجرای نادرست قوانین شرایطی ایجاد کرده که انتقادهای زیادی نسبت به این موضوع پیش ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰    
به گزارش تابش کوثر، مدتی پس از درخواست رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا از چین مبنی بر افزایش فشار دیپلماتیک و اقتصادی بر کره شمالی پیرامون مسائل هسته ای ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۰    
به گزارش تابش کوثر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله مظاهری عیادت کرد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت. منبع: فارس ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۹    
به گزارش تابش کوثر، شبکه خبری الجزیره روز جمعه گزارش داد این نامه که دو هفته پیش به ولیعهد امارات ارسال شده نشان می دهد که سازمان دیده بان حقوق بشر از مقامات امارات خواسته اجازه بازدید از مراکز ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۹    
به گزارش تابش کوثر، سیدحسین هاشمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس اظهار کرد که ملت ایران در همه صحنه ها از انتخابات تا راهپیمایی ها و سایر عرصه های انقلاب ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۵۹    
به گزارش تابش کوثر، عراق 2 قرارداد واردات گاز از ایران امضا کرده است که با اجرای آنها گاز ایران به شهرهای بغداد و بصره صادر می شود. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۷    
به گزارش تابش کوثر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: نظام جمهوری اسلامی یعنی ترکیبی از جمهوریت و اسلامیت که البته هر دو نیز از اسلام گرفته شده اند نه از غرب و شرق ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۷    
به گزارش تابش کوثر، به نقل از پایگاه یمن پرس، این شروط توسط کویت تحویل مسئولان دوحه شده و به قطر 10 روز فرصت داده شده تا آنها را اجرایی کند تا سطح تحریم های کشورهای مذکور و محاصره قطر پایان یابد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۷    
به گزارش تابش کوثر، چک از اوراق تجاری و ابزاری برای پرداخت محسوب می شود که اهمیت آن از امتیازاتی که قانون تجارت و قانون صدور چک برای آن قائل شده، نشأت می گیرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۲    
به گزارش تابش کوثر، آیت الله آملی لاریجانی در راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا نظام سلطه تلاش دارد تا مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود؟ گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۹    
به گزارش تابش کوثر، آیت الله احمد خاتمی به پیام حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی و ازناب دولت آمریکا در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۶    
به گزارش تابش کوثر، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۶    
به گزارش تابش کوثر، به نقل از شبکه المنار، تروریست های تکفیری در سوریه تلاش کردند تا بر پایگاه های نظامی ارتش در حومه شمالی حمص مسلط شوند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۶    
به گزارش تابش کوثر، کیلیان امباپه، ستاره 18 ساله تیم فوتبال موناکو که با درخشش در رقابت های فصل گذشته توجه تیم های معتبر اروپایی را به خود جلب کرده، یکی از بازیکنانی است که مد نظر یورگن کلوپ ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۰۵    
به گزارش تابش کوثر، جواد نکونام سرمربی تیم ملی جوانان شد؛ این خبری بود که هفته گذشته در فوتبال ایران منتشر شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۹    
به گزارش تابش کوثر، انتخابات انگلیس به پایان رسید اما همچنان گمانه زنی ها در خصوص نخست وزیری خانم می در هاله ای از ابهام است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۵۰    
به گزارش تابش کوثر،فرشاد حیدری با اشاره به اینکه سیستم بانکی کشور از سلامت نسبی برخوردار است، افزود: به عنوان نماینده بانک مرکزی این اطمینان را به هموطنان می دهم که بانک ها و موسسات تحت نظارت بانک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۸    
به گزارش تابش کوثر، پژمان منتظری بعد از چند فصل دوری از تیم استقلال و بازی در تیم های ام الصلال و الاهلی قطر در نهایت نیمه شب گذشته با قراردادی 2 ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۸    
به گزارش تابش کوثر، به نقل از نیکی ژاپن، افزایش تقاضای واردات برنج توسط ایران به افزایش قیمت برنج به خصوص برنج تایلندی در بازار جهانی منجر شده است. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۹    
به گزارش تابش کوثر، روزنامه انگلیسی تایمز گزارش داده است به اطلاعاتی دست یافته که بر اساس آن معلوم می شود هکرهای روسی گذرواژه های شخصیت های مهم انگلیسی را معامله کرده اند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۶    
به گزارش تابش کوثر، گروه های مختلف فلسطینی بر اهمیت روز جهانی قدس و وحدت عربی-اسلامی با توجه به خطرهای کنونی علیه این شهر تأکید کردند. جهاد اسلامی فلسطین ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۳    
به گزارش تابش کوثر، انتخاب شهردار آینده پایتخت این روزها تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی شورای پنجم شهر تهران شده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۷    
به گزارش تابش کوثر، خبرگزاری رویترز در خبری فوری گزارش داد وزیر دفاع ترکیه گفت قصد ندارد در توافق مربوط به پایگاه نظامی ترکیه در قطر، بازنگری کند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۱۱    
به گزارش تابش کوثر، شاگردان اکبر میثاقیان قرار است پنج شنبه هفته آینده برای برپایی اردویی 10روزه راهی گرین پارک ترکیه شوند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۸    
به گزارش تابش کوثر، سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان، جام یادگار امام (ره) روز 7 تیرماه در به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار می شود. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۶    
به گزارش تابش کوثر، فرشید جعفری گفت:حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مواضع داعش در منطقه دیر الزور سوریه که با دقت عمل و سرعت چشمگیری انجام گرفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۰    
به گزارش تابش کوثر،سیدعبدالجواد موسوی؛ بیژن عبدالکریمی در این سال ها به تفکّر، بسیار مدد رسانده. نوشته های او جزو معدود نوشته هایی بوده که از سیاست و سیاست زدگی فاصله گرفته و مارا به اندیشیدن دعوت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۴    
به گزارش تابش کوثر، در انتقال سروش رفیعی به قطر، رد پای بازیکن سابق الشحانیه دیده می شود! این بازیکن از دوستان کودکی سروش رفیعی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۴۱    
به گزارش تابش کوثر و به نقل از اسکای، آرسن ونگر با سران آرسنال توافق کرد و این مربی برای دو سال دیگر نیز روی نیمکت این تیم لندنی خواهد بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۲    
به گزارش تابش کوثر، استاد سطوح عالی حوزه و امام جمعه مشهد اردهال کاشان، ضمن اشاره به مخالفت های عده ای در داخل کشور با توانمندسازی در حوزه صنعت موشکی، اظهار کرد: این اقتدار و پرتاب موشک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۲    
به گزارش تابش کوثر، محسن صالحی نیا در پاسخ به این سوال که با توجه به مصوبه وزارت صنعت، تولید خودروهای خارجی در کشور باید با داخلی سازی حداقل 40 درصد آغاز شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۶    
به گزارش تابش کوثر، حملات و اقدامات آمریکا که حزب الله را هدف قرار می دهد و در ظاهر، قضایی و در مضمون، سیاسی به نظر می رسد، موضوع جدیدی نیست. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۵۰    
به گزارش تابش کوثر، بهار 96 بالاخره پس از گذشت 93 روز پرخبر به کار خود پایان داد؛ از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا حملات تروریستی به مجلس و حرم امام خمینی(ره) ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۸    
به گزارش تابش کوثر، اقتصاددان و رییس اسبق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در پاسخ به این سئوال که تئوری که تاکید می کند پول می تواند شغل ایجاد کند،آیا امروز هم می تواند بحران بیکاری را حل کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۹    
به گزارش تابش کوثر، مرکز آمار ایران گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای روستایی کشور در خردادماه سال 1396 را منتشر کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۳    
به گزارش تابش کوثر، محمدرضا بختیاری با اشاره به اینکه 33 هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران داریم که دو پیمانکار با سابقه برای انسداد و بستن این چاه های غیر مجاز فعالیت می کنند گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۱:۱۴    
به گزارش تابش کوثر، وزارت آموزش و پرورش در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که در شهریورماه برگزار خواهد شد، 23 هزار و 282 نیرو جذب می کند. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۳    
به گزارش تابش کوثر، کاظم میکاییلی با بیان اینکه تعرفه های پرستاری در منزل مصوب شصت و پنجمین جلسه شورای عالی بیمه است اظهار کرد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۸    
به گزارش تابش کوثر، جلال ملکی افزود : حدود یک هزار متر مربع از فضای سبز گردشگری شمال شرق تهران، پنجشنبه شب دچار آتش سوزی شده که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۰    
به گزارش تابش کوثر، سرهنگ فریدون مکرمی اصل گفت: در پی گزارش آدم ربایی در استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهریار قرار گرفت. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۹    
پنجره اتاق شما فقط برای نوررسانی و زیبایی نیست و کاربردهای دیگری چون حفظ سلامتی دارد .