یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۴۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 20 تیر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 تیر 1396 تابش کوثر 2 تیر 1396 تابش کوثر 3 تیر 1396 تابش کوثر 4 تیر 1396 تابش کوثر 5 تیر 1396 تابش کوثر 6 تیر 1396 تابش کوثر 7 تیر 1396 تابش کوثر 8 تیر 1396 تابش کوثر 9 تیر 1396 تابش کوثر 10 تیر 1396 تابش کوثر 11 تیر 1396 تابش کوثر 12 تیر 1396 تابش کوثر 13 تیر 1396 تابش کوثر 14 تیر 1396 تابش کوثر 15 تیر 1396 تابش کوثر 16 تیر 1396 تابش کوثر 17 تیر 1396 تابش کوثر 18 تیر 1396 تابش کوثر 19 تیر 1396 تابش کوثر 20 تیر 1396 تابش کوثر 21 تیر 1396 تابش کوثر 22 تیر 1396 تابش کوثر 23 تیر 1396 تابش کوثر 24 تیر 1396 تابش کوثر 25 تیر 1396 تابش کوثر 26 تیر 1396 تابش کوثر 27 تیر 1396 تابش کوثر 28 تیر 1396 تابش کوثر 29 تیر 1396 تابش کوثر 30 تیر 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۱:۰۲    
مطالعه جدید نشان می دهد مصرف پری بیوتیک ها به بهبود خواب کمک کرده و از تاثی رات فیزیولوژیکی استرس می کاهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۰    
داشتن تغذیه ی سالم و متعادل برای اعصاب و روح و جسم مفید است. هر چه تغذیه ی شما سالم تر باشد توجه و دقت بیشتری روی سلامت جسمی و روحیتان خواهید داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۹    
ناسا تصاویر ارسالی فضاپیمای جونو از محل بزرگترین طوفان های گازی سیاره مشتری را منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۱    
یک متخصص زنان و زایمان گفت: زنان سیگاری زودتر یائسه می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۲    
یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به آمار نگران کننده ای که در زمینه میزان تعطیلی شرکت های کوچک و متوسط وجود دارد بررسی دلایلی که باعث حذف شرکت های کوچک و متوسط از بازار می شود ضروری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۲    
محققان و دانشمندان عصب شناس بسیاری روی استراحت بین بازه های زمانی در ساعات کاری تاکید دارند آنرا چرخه ی فعالیت_استراحت مینامند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۲    
سردرد دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. از سویی درمان آن هم در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. با تشخیص نوع سردرد به راحتی آن را درمان کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۰۴:۱۴    
خانواده های چهار جوان شیعه اعدام شده در عربستان سعودی با صدور بیانیه ای خواستار تحویل گرفتن پیکرهای پاک شهدای خود از سعودی ها شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۳۰    
به گزارش تابش کوثر، جاسن تودوروف، عکاس آمریکایی تصاویری هوایی از بزرگترین پل های جهان تهیه کرده است . ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۶    
تکلیف بازی دوستانه بین استقلال و پرسپولیس که قرار است در آلمان برگزار شود چهارشنبه مشخص می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۰    
تصویری از آخرین نسل پراید در کره جنوبی و اولین نسل پراید که همچنان پر قدرت در ایران به قوت خود باقی است را مشاهده می کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۰    
چند نفر به عنوان موکل می توانند به یک نفر وکالت دهند و یا اینکه یک نفر به چند وکیل وکالت دهد. این در حالی است که با توجه به جایز بودن عقد وکالت و نیز مستند به ماده 679قانون مدنی موکل می تواند هروقت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۰    
پایان دوسالگی بهترین زمان برای از شیر گرفتن کودکان است اما نکته مهم نحوه و چگونگی آن است و اگر به شیوه درستی صورت نگیرد، تجربه بسیار تلخی برای کودک رقم می خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۰    
سکته قلبی (انفارکتوس) یکی از مهم ترین اورژانس های سلامت است. انفارکتوس وضعیتی است که در آن خونرسانی به بخشی از عضله قلب متوقف و بافت آن ناحیه دچار مرگ می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۶:۳۰    
پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به کار برده می شوند و از این رو بیشتر مدل های موجود در بازار به صورت تک رنگ و سیاه وسفید عرضه می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۵:۳۰    
دانشمندان ناسا نشان داده اند که قارچها در اقامتگاههای فضایی آینده دچار تغییراتی شده و می توانند برای سلامت فضانوردان مضر باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۵:۰۰    
محققان دریافته اند از موی انسان می توان به عنوان ابزاری سودمند برای جمع آوری انبوه نفت نشت کرده از چاههای نفت استفاده کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۴:۰۰    
یکی از ویژگی های اندروید 7.1 فاش شده است. این ویژگی به کاربر کمک می کند پس از مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در یک اپلیکیشن با فشاردکمه بازگشت ، از آن خارج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۳۰    
براساس تحقیقات انجام شده برخی از موادغذایی باعث بهبود حالات روحی می شوند. بنابراین برای خلق و خوی بهتر و پیشگیری از بروز افسردگی انتخاب موادغذایی مفید می تواند موثر باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۰    
رئیس انجمن جراحان ارتوپدی شاخه مازندران گفت: عوامل متعددی در بروز مشکل ارتوپدی پاچنبری (کلاب فوت) در نوزادان و کودکان نقش دارند که مهمترین آنها عوامل ژنتیکی و آلودگی هوا در دوران بارداری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۲:۳۰    
کیست مویی یا سینوس پیلونیدال به طور شایع در قسمت تحتانی ستون فقرات در ناحیه دنبالچه است که بیماران با شکایت ترشح و درد در این ناحیه مراجعه می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۲:۰۰    
یک دستگاه مازراتی گرن توریسمو با بدنه طلایی رنگ به تازگی از کشور انگلستان وارد ایران شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۰    
پس از آزمایش اخیر موشک بالستیک و قاره پیمای کره شمالی بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که باید آمادگی یک حمله هسته ای تمام عیار در سطح جهان داشته باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۱:۰۰    
پژوهش جدید نشان می دهد مصرف بیش از معمول شکر توسط مادر در دوران بارداری موجب افزایش احتمال ابتلای کودک به آسم و آلرژی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۰:۳۰    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی در مورد زیاده روی در مصرف مواد غذایی سرد مانند بستنی هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۶    
وزیر اقتصاد ترکیه از ارسال کالاهای مختلف کشورش به قطر به ارزش 20 میلیون دلار خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۶    
مثل همیشه حرف های شیرین و سازنده زد و از دغدغه هایش در مورد هدر رفتن ظرفیت های عظیم کشور و ضرورت تحول بنیادین و نه شعاری در دستگاههای تبلیغی به ویژه در سازمان روحانیت گفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۴۰    
مقام های آمریکایی و قطری امروز (سه شنبه) یادداشت تفاهمی را پیرامون مبارزه با تروریسم و مقابله با حمایت مالی از گروه های تروریستی امضا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۷    
بولتون در مقاله ای در روزنامه دیلی تلگراف از مدیریت دولت ترامپ در خصوص موضوعات سیاسی حساس انتقاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش 6 تا 9 درجه ای دمای هوای پایتخت طی 48 ساعت آینده خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۲۵    
سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه به مواردی از بدعهدی آمریکا در اجرای برجام پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۹    
یک فرمانده آمریکایی گفت که اخبار منتشر شده درباره کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش قابل تأیید نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۶    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت آزادسازی موصل اعلام کرد که پیروزی عراق در آزادسازی موصل فقط به سرنوشت عراق و ملت آن مربوط نمی شود، بلکه با سرنوشت امت و ملت های منطقه نیز ارتباط دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۳    
طبق آخرین شاخص دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست، ساکنان مراکز 6 استان کشور طی 24 ساعت گذشته هوای ناسالم استنشاق کرده اند و اهواز در این میان آلوده ترین کیفیت هوا را داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۰    
سرکردگان گروه تروریستی داعش از دیرالزور و حومه آن، به شهر "اعزاز" در شمال حلب گریختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۷    
چهار نماینده جمهوری خواه آمریکایی در مجلس سنای آمریکا در نامه ای به وزیر خارجه کشورشان از وی خواسته اند پایبندی ایران به توافق هسته ای را تأیید نکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۶    
بارها شنیده ایم که برای خنک شدن در هوای گرم تابستان شربت خاکشیر بنوشیم. دیگر فایده ای که این ماده برای انسان دارد، معالجه کبد چرب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون خبر داد که بر اساس آن، فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی می توانند تابعیت ایران را دریافت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۲    
امیر کویت با تاکید بر بی سابقه بودن اختلافات و بحران کنونی شورای همکاری خلیج فارس اعلام کرد که به تلاش های خود برای حل بحران قطر ادامه خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۹    
دلیل خروج قطار مسافری خرمشهر تهران,فرار خط به دلیل گرمای است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به زندگی اجتماعی امروز، تفاوت در ارتباطات اجتماعی و نگرش های مختلف تأکید کرد: امروز محدود کردن و تحمیل کیفیت حجاب، جواب نمی دهد و اصرار بر آن غلط است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۰    
آژانس دفاع موشکی آمریکا از آزمایش موفق سامانه دفاع موشکی تاد در آلاسکا برای مقابله محتمل با موشک های کره شمالی خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی از کشورهای اسلامی با اسراییل رابطه برقرار کرده اند، اصلا پسندیده نیست و بطور قطع درآینده به ضرر آنان تمام خواهد شدزیرا اسراییل جز دشمنی هیچ تعلق خاطری به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۲    
متخصص ایرانی سرطان که برای تحقیق به آمریکا رفته بود، در پی اجرای فرمان ضدمهاجرتی ترامپ، در فرودگاه بوستن به همراه همسر و 3 فرزندش دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: رئیس بانک مرکزی در جلسه کمیسیون وعده داد که طی 3 ماه آینده مشکل کلیه موسسات مالی حل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
وزارت کشور عربستان به صدور بیانیه ای اعلام کرد که 4 نفر از شهروندان ساکن منطقه شیعه نشین قطیف را به بهانه ارتکاب اقدامات تروریسی اعدام کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه ایران نظام آمریکا و شخص وزیر دفاع کنونی آن را مظهر تروریسم و نقض حقوق بشر خواند و گفت: مردم منطقه و جهان نقششان را در قتل عام مردم بی گناه عراق در فلوجه و حدیثه از یاد نبرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۴    
معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با عراقچی با تقبیح رویکرد یکجانبه گرایانه آمریکا در موضوعات بین المللی خصوصا برجام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۱    
رویترز اعلام کرد:ایران قیمت نفت خام سبک خود را برای فروش در منطقه آسیا 18 تا 20 سنت کاهش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۸    
مسئول مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: برنامه 30 هفته رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر اوایل هفته آینده اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت درخواست های نقل و انتقالات دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز، 20 تیرماه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۱    
125 تن از عناصر گروه های تروریستی جیش الاسود، احمد العبدو، جیش العشائر و مغاویر الثوره که به صورت مستقیم توسط دولت آمریکا حمایت می شوند در جریان این درگیری ها کشته و زخمی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۵    
وزرای امور خارجه قطر و آمریکا در کنفرانس خبری مشترکی که در دوحه داشتند از امضای تفاهم نامه ای در خصوص عدم حمایت مالی از تروریسم خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۵    
فرمانده کل سپاه با قید فوریت معاون بهداشت و درمان سپاه را برای رسیدگی و حل مشکلات بیمارستانی و درمانی کودکان مبتلا به بیماری ای بی مامور کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مخالفت کمیسیون متبوعش با کلیات لایحه تفکیک وزارتخانه ها خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۰    
یک نظامی آمریکا به جرم تلاش در انتقال اطلاعات طبقه بندی شده نظامی به داعش در هاوایی دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۲    
تصویری جالب از اولین تلفن همراهی که اختراع شد را مشاهده می کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۶    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در پی حادثه خروج از ریل سه واگن قطار مسافربری در مسیر خرمشهر - تهران هیچ صدمه ای به مسافران وارد نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۶    
محققان دانشگاه وندربیلت موفق به طراحی مدار نانویی شدند که در دمای بدن کار می کند و در اتاق تخریب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۳    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به دستورالعمل اعلام شده به پزشکان معاینه کننده، گفت: افرادی که دارای نارسایی های قلبی پیشرفتهٔ کلاس 3 و4 سرطان درمان نشده، بیماری های روانی پیشرفته ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۰    
این گوشی های هوشمند بخاطر شکل ظاهری و سیستم عامل خود به عنوان یکی از عجیب ترین گوشی های جهان بدل شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۴    
یکی از مراجع تقلید به مسئله خصوصی بودن حریم ماشین اشاره کرد و گفت: از نظر فقهی روشن است که اگر چیزی آشکار و عیان باشد فضای خصوصی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۸    
نشریه آمریکایی از شبکه جاسوسی گسترده چین در ایالات متحده و بکارگیری هزاران آمریکایی در نقش جاسوس برای پکن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۸    
وزیر دفاع کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا گفت: اینگونه اظهار نظرها، عقلانیت افرادی مثل ایشان را سلب کرده و اینگونه اظهارات شبیه هذیان گویی افراد بیمار و تب دار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۵    
سازمان ملل اعلام کرد: تعداد محاصره شدگان در رقه احتمالا به حدود 50 هزار تن می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۲    
هافبک کلمبیایی دو فصل به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا که به قطر سفر کرده است، تأکید کرد که مواضع دوحه روشن و منطقی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: در نشستی که به همراه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم، به بررسی و مشکلات حق پخش تلویزیونی پرداختیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۴    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده که آماده فروش هزاران خودروی زرهی به انگلیس در قراردادی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۱    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: درصدی از پیام آوران بهداشتی که استعداد درخشان نیز هستند به صورت سرباز هیات علمی جذب می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۸    
به دلیل اغتشاشاتی که در چند وقت اخیر در شهر هامبورگ آلمان رخ داده، پلیس فدرال این کشور هنوز پاسخ مثبت قطعی به برگزاری دربی 85 در این کشور نداده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در موضوع تامین اعتبار برای اختصاص 2000 میلیارد تومان در طرح مقابله با قادامات خصمانه آمریکا، رئیس مجلس با دولت صحبت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۲    
مصرف برق در کشور به دلیل افزایش دمای هوا بار دیگر رکورد زد و میزان مصرف در ساعت اوج به 53هزار و 847 مگاوات رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ دستورالعمل پذیرش دانشجوی خارجی توسط استادان ممتاز خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۲    
سازمان بهداشت جهانی امروز اعلام کرد تعداد قربانیان وبا در یمن به 1732 نفر افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با پیگیری کمیسیون و اصرار اعضا بر غیرقانونی بودن مصوبه دولت در خروج شرکت های سودده از سهام عدالت، هیات تطبیق مصوبات با قوانین، این مصوبه را لغو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۱    
دبیر انجمن علمی فیزیوتراپی ایران باقی ماندن در یک وضعیت کاری یکنواخت مانند نشستن را سبب آرتروز زودرس مفاصل دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: حضور ایران در عراق و سوریه مزاحمت برای آمریکا است چرا که آمریکا می خواهد در منطقه حاکم شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۵    
در پی عملیات منحصر به فرد نیروهای یمنی در تعز، شماری از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی این کشور به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۲    
شاخص کل هم وزن اما با افزایش 20 واحدی عدد 17 هزار و 343 واحد را به نمایش گذاشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: از 11 شهریورماه سفارت و کنسولگری های عراق در ایران صدور روادید برای زائران کشورمان را آغاز می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۲    
آسوشیتدپرس نقشه های داعش برای ادامه بقا پس از شکست های اخیر را فاش کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۶    
دیپلمات های اروپایی در حالی که بازبینی توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 توسط دولت کنونی آمریکا ادامه دارد، بر نگرانی های بیش از پیش اروپا از این بازبینی تاکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۳    
معاون اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی گفت، مصارف این سازمان پارسال 62 هزار و 800 میلیارد تومان ولی درآمد آن 51 هزار میلیارد تومان بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰    
رییس دیوان عدالت اداری گفت که درباره سند 2030 شکایتی در این دیوان مطرح شده و در حال بررسی مقدماتی هستیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰    
در تازه ترین تصمیم برای رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران فرشتگان، به طور خودکار برای سپرده گذاران حساب هایی نزد موسسه کاسپین گشایش یافته و مبلغی به صورت علی الحساب در حساب آنها واریز می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۰    
کارشناسان حیات وحش هشدار دادند که ششمین انقراض زمین در حال رخ دادن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۷    
دادستان تهران در اولین نشست شورای معاونین دادستانی تهران با موضوع تحقیقات پرونده های قضایی، از بازداشت یکی از متهمان مرتبط با جریان انحرافی خبر داد و اعلام کرد که تحقیقات در پرونده دکل های نفتی پایان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۴    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش های خدمات( بر مبنای 100=1390) در سال 1394برابر است با204.6 که نسبت به سال قبل، 13.4 درصد افزایش یافته است
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۱    
پرونده های حقوقی پرسپولیس درباره مایکل اومانیا و آندره پانادیج از دستور کار فیفا خارج شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۳    
یکی از مراجع تقلید بر لزوم عمل نیروی انتظامی به وظایف محوله خود در عرصه های مختلف تاکید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۰    
مدیر سیاست گذاری کاخ سفید گفت: دونالد ترامپ در گفت و گوهایش با سران کشورهای حاضر در نشست گروه 20، توقف تعاملات تجاری این گروه با ایران را خواستار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۷    
وزارت کشور بحرین مدعی شد که ایران در عملیات تروریستی ماه گذشته در منطقه "دراز" دست داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۶    
شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان موافقت خود را با برگزاری دیدار استقلال تهران و پرسپولیس در آلمان اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۶    
سایت AFC در یک گزارش به علی دایی و دوران ورزشی اش پرداخت و از او به عنوان یکی از ستاره های قاره آسیا نام برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۳    
معاون وزیر خارجه کشورمان صبح روز سه شنبه پیش از دیدار با سرگی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: کمیسیون مشترک برجام 30 تیرماه در وین برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۱    
رئیس سازمان حج و زیارت جزئیاتی از پروازهای حج را تشریح کرد و گفت: پروازهای حج امسال از 8 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۵    
غیبت عربستان یا خشونت در خیابان های هامبورگ شاید جالب باشد، اما این بار نشست گروه بیست همزمان با آزمایش های پیاپی موشکی از سوی پیونگ یانگ دو معنای کلیدی داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۵    
در فصل تابستان بیشترین مراجعه کنندگان به مطب ها در رابطه با درگیری با عارضه گرمازدگی است که بیشتر در اطفال رخ می دهد. علت آن هم به دلیل آموزش ناصحیح و اعتقادات سنتی اشتباه در خانواده هاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی دولت گفت: قرار نیست برنامه را کپی کنیم و در پاکت قرار دهیم و به تک تک وزرا بدهیم بلکه این برنامه از سوی رییس مجلس ابلاغ شده و در سایت قرار داده شده و قانون است و دولت در حال اجرای آن است.
  • ۱