یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۰۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 9 تیر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 تیر 1396 تابش کوثر 2 تیر 1396 تابش کوثر 3 تیر 1396 تابش کوثر 4 تیر 1396 تابش کوثر 5 تیر 1396 تابش کوثر 6 تیر 1396 تابش کوثر 7 تیر 1396 تابش کوثر 8 تیر 1396 تابش کوثر 9 تیر 1396 تابش کوثر 10 تیر 1396 تابش کوثر 11 تیر 1396 تابش کوثر 12 تیر 1396 تابش کوثر 13 تیر 1396 تابش کوثر 14 تیر 1396 تابش کوثر 15 تیر 1396 تابش کوثر 16 تیر 1396 تابش کوثر 17 تیر 1396 تابش کوثر 18 تیر 1396 تابش کوثر 19 تیر 1396 تابش کوثر 20 تیر 1396 تابش کوثر 21 تیر 1396 تابش کوثر 22 تیر 1396 تابش کوثر 23 تیر 1396 تابش کوثر 24 تیر 1396 تابش کوثر 25 تیر 1396 تابش کوثر 26 تیر 1396 تابش کوثر 27 تیر 1396 تابش کوثر 28 تیر 1396 تابش کوثر 29 تیر 1396 تابش کوثر 30 تیر 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۰    
معاون وزیر راه با بیان اینکه از امکانات پایانه مرزی خسروی به دلیل ناامنی داخل عراق به خوبی بهره برداری نشده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۵    
آلمان ها با از سرگیری مجدد فعالیت شان در حوزه لجستیک در ایران، تلاش دارند بازار را به دست گیرند. در این راستا شرکت لینده دوباره در بازار ایران فعالیت خود را بعد از یک وقفه چند ساله آغاز کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۸    
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از معافیت این سازمان از پرداخت هزینه دادرسی در دعاوی مرتبط با زمین خواری، آلودگی هوا، آلودگی و تخریب تالاب ها خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه درصد بالای بیکاری علت امضای قراردادهای سفید است، گفت: کارگران علی رغم دریافتی پایین و عدم تامین امنیت شغلی امضای این قراردادها را به بیکاری ترجیح می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۲    
بررسی بازار جهانی نفت نشان میدهد تیر اوپک به سنگ خورده و پس از تمدید توافق کاهش تولید اعضای اوپک و غیراوپک نه تنها شاهد تثبیت یا افزایش قیمت ها نبودیم بلکه قیمت جهانی نفت به طور متمادی درحال کاهش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن تبریک شکست سنگین داعش در موصل خواستار تداوم مبارزه جمعی برای خشکاندن ریشه های فکری و تامین مالی تروریسم شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۴    
پرسش اساسی مردم ایران و زائرانی که با اعتماد به مسئولان بعثه و سازمان حج، در سال جاری قصد تشرف به حج را دارند از مقامات بعثه و دولت این است که تضمین سلامت جان و ناموس حجاج ایرانی در حج سال جاری چیست؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۳    
اتحادیه اروپا فهرست افراد و نهادهای ایرانی مورد تحریم خود را به روز رسانی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۹    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در یک ماهه نخست سال 96 قریب به 739 تن مربا، ژله، مارمالاد، پوره و خمیر میوه، از کشور صادر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۹    
محققان دریافتند مصرف بعضی از موادغذایی مانند گردو در کنترل اشتها موثر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۶    
فروش خیار پوست کنده در افغانستان یک نوع شغل محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۶    
فشار خون از شایع ترین اختلال های متابولیک و از گروه بیماری هایی است که از آنها با نام قاتل خاموش یاد می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۷    
صدر اعظم آلمان بعد از رای پارلمان به قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در کشورش که وی از مخالفان آن بود، ازدواج را از نظر قانون اساسی ارتباطی بین زن و مرد دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
نماینده پارلمان سوریه تهدیدات جدید آمریکا مبنی برحمله نظامی به سوریه به بهانه آمادگی ارتش این کشور جهت استفاده از سلاح های شیمیانی علیه غیرنظامیان را لاف زنی رسانه ای دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۵    
لیتوانی و فرانسه با میانگین قدی دو متر بلندترین تیم های جام جهانی بسکتبال جوانان هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان دوره گذشته با شکست سنگینی که در کره جنوبی داشت، عنوان قهرمانی سال 2015 را با سکوی سوم عوض کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۰    
اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای فیلتر کردن کامنت های توهین آمیز زیر عکس ها و ویدئو های زنده خود ایجاد کرده است. این ویژگی از امروز فعال می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۰    
برنامه زمانی و جزئیات مصاحبه و سایر مراحل گزینش برای کدرشته های بورسیه و دارای شرایط خاص در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۷    
ارتش سوریه با تسلط بر جاده الرصافه-أثریا موجب فرار داعش از حومه حلب شد و بدین ترتیب آخرین نقطه حضور تروریست ها در استان حلب نیز به کنترل نیروهای امنیتی درآمد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۷    
ناسا پس از 12 تلاش بالاخره توانست موشکی را برای ایجاد ابرهای رنگی به فضا بفرستد. هدف از ارسال این ابرهای رنگی امکان ردیابی ذرات اتمسفر توسط دانشمندان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۴    
رئیس شورای تامین دام زنده گفت: قرار بود بخشی از گوشت های وارداتی که کیلویی 29 هزار تومان تحویل داده می شود را کیلویی 31 هزار و 500 تومان بفروشند که متاسفانه شاهدیم تا کیلویی 39 هزار تومان عرضه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
تجاوز، ضرب و شتم وحشیانه و شکنجه های روانی اعمال روزمره ای بود که در این زندان ها انجام می شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۸    
هم اکنون نزدیک به 300 تن از عناصر تروریستی در مناطق اشغالی محله موصل قدیم حضور دارند و حدود 40 درصد از محله موصل قدیم در اشغال عناصر داعش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵    
کش و قوس ها در کنگره آمریکا بر سر طرح تحریم های ایران و روسیه ادامه دارد اما طبق گزارش رسانه غربی، رای گیری درباره آن در مجلس نمایندگان بعد از نشست 16 تیر گروه 20 انجام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۰    
نگاهی داریم به 10 رکورد مهمی که ستاره آرژانتینی هنوز نتوانسته است به نام خود ثبت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۷    
خطیب موقت نمازجمعه تهران ضمن تاکید بر لزوم و ضرورت حفظ وحدت در کشور، گفت: همه باید همگام با مقام معظم رهبری حرکت کنند و هر دسته و گروهی که بخواهد شعار و نوشته ای بر ضد انسجام اتحاد بدهد و بنویسد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۷    
قیمت جهانی نفت در معاملات روز جمعه (9 تیر 1396) در بازارهای آسیا در واکنش به کاهش تولید نفت آمریکا به پنج هفته کاهش پایان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۱    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: بنا به تجارب گذشته با توجه به تخریب هایی که علیه سپاه، بسیج و دستگاه قضا می شود، فکر می کنم فتنه جدیدی در پیش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۳    
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: طرح های ضعیف، بی خاصیت و آبکی در مورد برجام، امکان یک اقدام انقلابی دقیق را سلب می کند و فقط وقت مجلس را می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۳    
این روزها که اغلب بازارها با رکود و کسادی مواجه هستند، بازاری به نام حواله های خودروهای پیش فروش شده بسیار پررونق به کار خود ادامه می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۰    
جبار المعموری اعلام کرد که جانشین سرکرده خودخوانده داعش از کشورهای حوزه خلیج فارس است و یورش آینده داعش نیز در شبه جزیره عربی خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۷    
با وجود اینکه پرداخت وام های مسکن عمدتا در دو قالب وام از محل اوراق ممتاز و صندوق پس انداز یکم انجام می شود اما در این بین متقاضیان با ابهاماتی در رابطه با نحوه دریافت هر یک از این تسهیلات و حتی هر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۱    
دادگاهی در آمریکا اعلام کرد دولت این کشور می تواند یک برج بلند مرتبه را که زیر نظر ایران اداره می شود، ضبط کرده و پس از فروش پول آن را به قربانیان تروریسم در آمریکا پرداخت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۱    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که تا کنون تعداد آنها به 92 امضا رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۸    
اکثریت پارلمان آلمان روز جمعه به قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در این کشور رای مثبت داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵    
کیمیا علیزاده، تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی با شکست نماینده کرواسی مدال برنز خود را قطعی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۲    
نفوذ چینی ها در کالاهای چاپی به قدری است که قرآن و نهج البلاغه نیز در آن کشور چاپ و در بازار ایران عرضه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۲    
علی کریمی که با مسوولان باشگاه نفت برای قبول سمت سرمربی گری این تیم به توافق رسیده است، امشب جلسه ای برای تعیین وضعیت آماده سازی و یارگیری این تیم در محل باشگاه نفت با منصور عرفانیان داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۹    
یکی از اعضای نیروهای نظامی عراقی پس از به هلاکت رساندن یکی از تروریستهای داعشی در موصل، ساعتی را از دست او باز کرد که آرم گروه تروریستی داعش روی آن حک شده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۹    
مهاجم تیم پرسپولیس در هفته پیش رو با سرپرست این باشگاه جلسه دارد تا تکلیف نهایی اش را مشخص کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۶    
نیکی هیلی اعلام کرد ما از داشتن روابط عادی با ایران و همچنان روابط عادی تهران با جهان جلوگیری می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۳    
مرحله جدیدی در تاریخ معاصر عربی به وجود آمده، مرحله ای که در آن رقابت و درگیری با اسرائیل دیگر معنایی ندارد و رقابت بین رژیم های عربی برای جلب توجه و نزدیک شدن به اسرائیل و خدمت رسانی به آمریکا است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۰    
متن اولین گزارش دبیرکل جدید سازمان ملل از بررسی میزان پایبندی ایران به برجام منتشر شد که در آن با توجه به اختلاف بر سر تفسیر بند موشکی این سند، از ایران خواسته شده که برای جلوگیری از تنش ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: مسافرانی که برای بازگشت از سفر هنوز وارد جاده ها نشده اند، بازگشت خود را به شنبه موکول کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما به دولت و ملت عراق کمک نمی کردیم، بغداد مورد اشغال داعش قرار می گرفت، این کمک ایران بود که داعش آخرین نفس هایش را می کشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۹    
پیش بینی می شود بعد از پشت سر گذاشتن دوره انتخابات و ماه مبارک رمضان، معاملات مسکن شهر تهران در فصل تابستان تکانی بخورد.