شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۵۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 30 تیر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 تیر 1396 تابش کوثر 2 تیر 1396 تابش کوثر 3 تیر 1396 تابش کوثر 4 تیر 1396 تابش کوثر 5 تیر 1396 تابش کوثر 6 تیر 1396 تابش کوثر 7 تیر 1396 تابش کوثر 8 تیر 1396 تابش کوثر 9 تیر 1396 تابش کوثر 10 تیر 1396 تابش کوثر 11 تیر 1396 تابش کوثر 12 تیر 1396 تابش کوثر 13 تیر 1396 تابش کوثر 14 تیر 1396 تابش کوثر 15 تیر 1396 تابش کوثر 16 تیر 1396 تابش کوثر 17 تیر 1396 تابش کوثر 18 تیر 1396 تابش کوثر 19 تیر 1396 تابش کوثر 20 تیر 1396 تابش کوثر 21 تیر 1396 تابش کوثر 22 تیر 1396 تابش کوثر 23 تیر 1396 تابش کوثر 24 تیر 1396 تابش کوثر 25 تیر 1396 تابش کوثر 26 تیر 1396 تابش کوثر 27 تیر 1396 تابش کوثر 28 تیر 1396 تابش کوثر 29 تیر 1396 تابش کوثر 30 تیر 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۵:۰۲    
در سال آبی جاری (از ابتدای مهر ماه 95 تاکنون) متوسط بارش های کشور 227 میلی متر بوده اما در این بین برخی نقاط کشور بسیار کمتر از این رقم و برخی نقاط بسیار بیشتر از این رقم بارش داشته اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۰    
دانش آموزان کشورمان در قالب دو گروه از خانه ریاضی و آموزشگاه راضیه در مسابقات جهانی ریاضی، موفق به کسب 26 مدال و 21 دیپلم افتخار شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۷    
با وجود این که طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 96، قیمت بنزین و حامل های انرژی در سال جاری نباید افزایش پیدا کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
پرسپولیس با شکست نفت تهران به اولین جام خود در فصل جدید رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
عکس هایی که چشم را دچار خطای دید می کنند، قرن هاست نسل های جوان و پیر را با خود درگیر کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۲    
کوشکی گفت: وقتی که می شود نیاز جنسی را به سادگی در کوچه و خیابان برطرف کرد، این توهم به وجود می آید که دلیلی وجود ندارد که انسان به سمت ازدواج برود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۶    
فدراسیون فوتبال تایلند از میزبانی جام ملتهای 2023 کناره گیری کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۹    
یک رسانه آمریکایی مدعی شد بنیاد علوی برای اشتغال اساتید حامی ایران در دانشگاه های آمریکا، بخشی از هزینه های آنها را تقبل می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۳    
معاون فرماندار ویژه دزفول گفت: با اعزام نیروهای امدادی 3گردشگر دیگر حادثه روز گذشته در دزفول نجات یافتند و در مجموع 17 نفر نجات یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۳    
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و ناصرعلی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور امروز افتتاح شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۸    
وزیر خارجه ترکیه با غیر مهم تلقی کردن اظهارات وزیر خارجه آلمان گفت کشورش اجازه مداخله به احدی در امور قضایی ترکیه را نمی دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۸    
روزنامه الاخبار لبنان تاسیس دستگاه امنیت کشور سعودی را در ادامه تلاش ولیعهد سعودی برای پاکسازی وزارت کشور عربستان از بقایای حامیان محمد بن نایف ولیعهد معزول این کشور دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۵    
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران قهرمان زود هنگام رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۶    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: بعضی نمی فهمند اگر شهدا سینه سپر نمی کردند، امروز تهران و خوزستان دست چه کسی بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۳    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از دستگیری 72 متجاوز مرزی توسط مرزداران هنگ تایباد در یک هفته خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس فراکسیون حج مجلس با بیان اینکه سعودیها گفتند نمی توانند امنیت مراسم دعای کمیل را تضمین کنند، گفت: پیش بینی می کنیم با توجه به ورود شورای امنیت ملی کشورمان، اتفاقی برای حجاج پیش نیاید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رژیم صهیونیستی امروز همزمان با جمعه خشم به اندازه ای نیرو و موانع مختلف در قدس و اطراف مسجدالاقصی مستقر کرده که این شهر شبیه به پادگان نظامی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۰    
در حالی که 3 ماه از انتشار آخرین آمار تجارت خارجی کشور می گذرد، برخی شواهد از حبس آمارهای واردات و صادرات به دلیل کاهش چشم گیر صادرات محصولات پتروشیمی خبر می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تأکید براینکه اصلی ترین شاخص تعیین اجاره بها، قیمت مسکن است، گفت: بهترین راهکار برای مقابله با افزایش بیش از حد اجاره بها احداث و افزایش عرضه واحدهای مسکونی متوسط و کوچک
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۷    
سرمربی استقلال امشب بعد از حرف و حدیث های فراوان لیست خروجی تیم خود را رسما اعلام می کند تا این معمای پیچیده بالاخره حل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۲    
معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: شهروندان از خرید و فروش خودروهای وکالتی و مبایعه نامه ای خودداری و صرفا در مراکز شماره گذاری نسبت به انجام معامله اقدام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا اواسط هفته شاهد استمرار گرمای در سراسر کشور خواهیم بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۳    
سهم صادرات گاز روسیه در سه ماه نخست سال جاری میلادی به اتحادیه اروپا، به 41 درصد رسید و این کشور توانست، عنوان بزرگترین تامین کننده گاز اروپا را از آن خود کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۰    
وزیر امور اقتصاد ودارایی نسبت به موضوع حذف یارانه های نقدی در دولت دوازدهم واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۷    
وزیر خارجه قطر ابراز امیدواری کرد که بحران در روابط این کشور و چهار کشور عربی از طریق گفت وگوهای کافی حل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۷    
گزارش های مردمی از کلانشهر تهران حاکی از این است که حدود نیمی از دارندگان خودروهای دوگانه سوز تمایلی به استفاده از سوخت CNG ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۴    
مایک پومپئو گفت ایران و روسیه به دنبال نقش دراز مدت در سوریه هستند و هر دوی این کشورها منافع آمریکا را تهدید می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۴    
با رد کلیات طرح تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در کمیسیون آموزش مجلس، 40 هزار معلم حق التدریس در انتظار تعیین وضعیت استخدامی خود هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۶    
معاون اتاق بازرگانی ایران از ابطال دو هزار کارت بازرگانی یکبار مصرف از سوی وزارت صنعت و گمرک ایران خبر داد و گفت: کارتهای بازرگانی یکبار مصرف، تنها یک درصد از کارتهای موجود را تشکیل می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۶    
شاگردان ژوزه مورینیو با شکست همشهری خود به سومین پیروزی شان در تور پیش فصل خود در آمریکا رسیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۳    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مدل پیشنهادی سرویس اینترنت نامحدود برای کاربران نهایی شده است، گفت: در این مدل قرار نیست مصرف اینترنت بی نهایت باشد، بلکه برای مصرف سقف گذاشته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۳    
ارتش لبنان برای جلوگیری از فرار افراد مسلح از درگیریها در اطراف شهرک عرسال به داخل این شهرک به حال آماده باش درآمده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۰    
رویترز اعلام کرد: قیمت نفت با کاهش تولید نفت در آمریکا و افزایش تقاضا بشکه ای 50 دلار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه امارات در سال 2012 بصورت محرمانه علیه برنامه هسته ای ایران دیدار و گفت وگو داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۸    
مسعود و احسان قطعا مقابل نماینده رژیم صهیونیستی بازی نمی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۵    
نام یک داور سرشناس ایتالیایی به عنوان قاضی بازی سوپرجام اروپا اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک 2016 ریو با تمام توان در حال طی مراحل درمانی خود است تا هر چه زودتر به روی تشک بازگردد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۲    
مشمولان استان ایلام با ثبت 84 درصد شماره شبا بانکی در سامانه سهام عدالت، رکورد بیشترین آمار تعداد شماره شبای بانکی وارد شده در این سامانه را برای دریافت سود سهام عدالت در اختیار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۹    
بیش از هفتاد تن از نیروهای عبدربه منصور هادی از جمله هفده نظامی سودانی کشته و زخمی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۹    
مرکز زلزله نگاری آمریکا بامداد جمعه از وقوع زمین لرزه ای به قدرت 6.9 ریشتر در سواحل ترکیه خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۹    
اگر 5 تا 10 گرم آویشن را در یک لیتر آبجوش دم کرده و با کمی عسل به بیماران مبتلا به تنگی نفس و کلیه و مثانه و درد مفاصل و سیاتیک داده شود موثر واقع خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۶    
وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که ممنوعیت وضع شده بر حمل لپ تاپ به داخل پروازهای ورودی به آمریکا که مبدأ آنها فرودگاههای ده کشور عمدتاً مسلمان است، به پایان رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۱    
پدر کودک معروف حادثه تروریستی مجلس گفت: از رییس و نمایندگان مجلس تقاضا دارم به فریاد ما برسند، امید من و خانواده ام برای درمان عماد به دستان شما دوخته شده است و از آنها تقاضا دارم به ما کمک کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۸    
ترکیه قصد دارد 22 سد جدید در منطقه آناتولی جنوبی احداث کند. احداث این تعداد سد منجر به خشک شدن دو منبع آبی مهمی که به داخل خاک ایران سرازیر می شوند خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۵    
قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از هلاکت و زخمی شدن 7 تروریست در درگیری دیشب رزمندگان اسلام با تروریست ها در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۰    
یکی از عناصر ارتش آمریکا به قتل 2 هزار و 746 عراقی در طول خدمتش در عراق اعتراف کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از معرفی فرهاد رهبر برای ریاست دانشگاه آزاد به این شورا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: پس از حادثه عصر پنجشنبه و غرق شدن 20 گردشگر منطقه کول خرسان دزفول هنوز از سر نوشت چهار نفر خبری نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۲    
مجلس و سنای آمریکا در پی اعمال دور تازه ای از تحریم ها علیه حزب الله لبنان با هدف قطع منابع مالی خارجی این گروه مقاومت هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۹    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت اقدام سه شهروند ساکن سرزمین های اشغالی 48 در کشتار 2 نظامی اسرائیل یک اقدام تروریستی نبوده و برخاسته از اعتراض جامعه فلسطینیان به اشغالگری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۹    
در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 25 هزار خودرو، معادل 40 درصد کل واردات این محصول در سال95 ، خودرو خارجی از طریق گمرکات سراسر کشور ترخیص شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۹    
"حافظ اسد" پسر رئیس جمهوری سوریه معتقد است، کسانی که پدرش را دیکتاتور می نامند، بسیار کوته بین بوده و از واقعیات در سوریه خبر ندارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۱۸    
پس از قطعی شدن جدایی علی کریمی از نفت، سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس جانشین او در این تیم شد.