یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۲:۲۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 27 تیر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 تیر 1396 تابش کوثر 2 تیر 1396 تابش کوثر 3 تیر 1396 تابش کوثر 4 تیر 1396 تابش کوثر 5 تیر 1396 تابش کوثر 6 تیر 1396 تابش کوثر 7 تیر 1396 تابش کوثر 8 تیر 1396 تابش کوثر 9 تیر 1396 تابش کوثر 10 تیر 1396 تابش کوثر 11 تیر 1396 تابش کوثر 12 تیر 1396 تابش کوثر 13 تیر 1396 تابش کوثر 14 تیر 1396 تابش کوثر 15 تیر 1396 تابش کوثر 16 تیر 1396 تابش کوثر 17 تیر 1396 تابش کوثر 18 تیر 1396 تابش کوثر 19 تیر 1396 تابش کوثر 20 تیر 1396 تابش کوثر 21 تیر 1396 تابش کوثر 22 تیر 1396 تابش کوثر 23 تیر 1396 تابش کوثر 24 تیر 1396 تابش کوثر 25 تیر 1396 تابش کوثر 26 تیر 1396 تابش کوثر 27 تیر 1396 تابش کوثر 28 تیر 1396 تابش کوثر 29 تیر 1396 تابش کوثر 30 تیر 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۱    
با بحث اضافه شدن امکان پرداخت در پیام رسان ها، به نظر می رسد هکرها و کلاهبرداران اینترنتی هم وارد عرصه شده تا با ایجاد فروشگاه های مجازی در جهت منافع خود استفاده کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۰    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: ارزش سرمایه گذاری در معادن در حال بهره برداری 1394 نسبت به سال 93 رشد 48 درصدی را ثبت کرد و ارزش افزوده معادن در حال بهره برداری در این دوره 13.9 درصد کاهش داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۱    
قبل از این که برای بلع دارویتان سراغ هر نوع نوشیدنی بروید، مراقب باشید: نوشیدنی های معمولی از آب میوه ها گرفته تا نوشیدنی های کافئین دار ممکن است وضعیتی ایجاد کننده که تهدید کننده سلامت است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۰    
بسیاری از مردم عادت دارند چای خود را با افزودن چند قطره آب لیمو یا لیموترش میل کنند اما این کار از نظر سلامتی مضر است و بخصوص اثر تخریبی بر دندان ها به جا می گذارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۰    
عواملی زیادی در ابتلا و پیشگیری از سرطان نقش دارند که یکی از آنها سبک زندگی و رژیم غذایی مناسب است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۳۰    
این امکان وجود دارد که یک ژن معیوب به ارث رسیده از والدین به شکل گیری نارسایی حاد کبد یا مزمن منجر شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۰۰    
مهمترین نکته در هنگام وقوع چنین حوادثی حفظ خونسردی راننده خودرو برای چیره شدن بر مشکل پیش آمده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۶:۳۰    
قانونگذار اجازه داده علی رغم توافق طرفین برخلاف مصلحت طفل یا خودداری مسئول حضانت از انجام تکالیف توافق شده، دادگاه دخالت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۶:۰۰    
طبیعت قلوه، معتدل است و به خشکی گرایش دارد،دیر هضم است و اخلاط بد پدید می آورد؛ مغز گوسفند سرد و تر است، هضمش دشوار و برای معده زیان آور است .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۵:۳۰    
در این مطلب چند مورد از کارهایی که هر روز انجام می دهیم و باعث آسیب رسیدن به ماشینمان می شود را توضیح داده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۵:۰۰    
برای خرید دستگاه فشار سنج دیجیتالی در بازار باید از 40 هزار تومان تا 370 هزار تومان باید هزینه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۴:۰۰    
علائم بیماری ایدز در زنان و مردان اندکی تفاوت دارد و با انجام آزمایش و غربالگری می توان در مراحل اولیه بیماری را شناسایی و کنترل کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۳:۴۲    
سخنگوی کاخ سفید با متهم کردن ایران به بی ثبات کردن منطقه، گفت واشنگتن در حال تدوین راهبردی جامع در قبال ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۳:۳۶    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تا روز شنبه 31 تیر ماه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۳:۳۰    
صد هنرمند گرافیتی دعوت شدند تا به مدت سه هفته فضای داخلی یک خوابگاه دانشجویی در پاریس را به بوم خود تبدیل کنند و آن را آزادانه نقاشی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۳:۰۰    
شرکت دکلاتر برخلاف شرکت های دیگر، بلافاصله پس از خرید موبایل های دست دوم، وجه آن را پرداخت می کند. فروش موبایل های خود به این شرکت از فروش آن به صورت خصوصی هم به صرفه تر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۲:۳۰    
امسال خرید تلویزیون نسبت به سال های گذشته بسیار سخت تر شده است. قابلیت های زیاد در کنار گستردگی مدل ها و سایزها باعث شده بسیاری از خریداران در بازار گیج شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۲:۰۰    
به طور کلی، امکان تجمع سموم در بدن افرادی که عادت به مصرف مداوم غذاهای بیش از اندازه چرب، دودی، نمک سود، سرخ کردنی، کنسروها، محصولات دارای مواد نگهدارنده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۱:۳۱    
معاون سلامت وزارت بهداشت گفت: با کاهش میزان مصرف نمک در مواد اولیه نان بسیاری از بیماری های قلبی در بین مردم کم می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۱:۰۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل چاق ترین مردم کشور هستند و مردم گیلان و بابل در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و این رقم به نسبت 30 درصد جمعیت می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۱    
اگر بتوانیم علائم سردرد را به دقت در دفتری ثبت کنیم برآورد خوبی راجع به این که معمولاً چه موقع درد صورت یا پوست سر شروع می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۰۴    
معاونت اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری 11 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی عرفان حلقه در نجف آباد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۵    
وب سایت باشگاه آرمینا بیله فلد رسما اعلام کرد دیدار دوستانه استقلال و پرسپولیس برگزار نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۱    
رییس کمیته انضباطی گفت: اگر مشخص شود مقامات مسئول در باشگاه ها از حضور بازیکنان در تیم ملی ممانعت کرده اند، باید جوابگو باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۳    
وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که دمشق هیچ گونه سلاح شیمیایی در اختیار ندارد و هرگز از چنین سلاحی استفاده نکرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۴۳    
نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: پرسپولیس و هوادارانش در آسیا معروف هستند و ما دوست داریم یک بازی را با حضور 100 هزار تماشاگر از نزدیک ببینیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۷    
شرکت صنایع دفاعی و فضایی ریتون از آزمایش موشکی جدید آمریکا در خلیج مکزیک خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۴    
وزارت امور خارجه در خصوص اجرای تعهد آمریکا بر اساس برجام بیانیه ای را صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۳    
گروه های مسلح و مخالف دولت سوریه با هماهنگی و حمایت ائتلاف آمریکا قصد دارند به بهانه مقابله با داعش، استان دیرالزور و شهر محاصره شده آن را اشغال کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۴۰    
وزارت دفاع آمریکا در گزارش اخیر خود اعلام کرد که نیروهای هوایی این کشور در شش ماه نخست سال جاری میلادی بیش از یک هزارو 634 بار مواضع گروه طالبان را در افغانستان بمباران کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۳۷    
اهالی یک روستای روسی ورزشگاه جام جهانی 2018 در سن پترزبورگ را در روستای خود با کاه بنا و تابلوی معناداری را در ورودی آن نصب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۳۴    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: هر آدم عاقلی باید درک کند که شکست در جنگ های منطقه شکست برای ما محسوب می شود که به لطف خدا جبهه مقاومت در این مناطق بر مستکبرین پیروز شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۲۵    
دانشگاه آزاد مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان کارشناسی ارشد را تا 31 تیرماه تمدید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۱۹    
منابع یمنی از کشته و زخمی شدن 20 غیرنظامی در حمله هوایی عربستان به منطقه موزع در تعز خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۱۳    
نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در محور کازیه سنبل هم موفق به پیشروی شدند و توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را در این منطقه آزاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۷    
کاظمی به عنوان سرمربی تیم ملی جودوی جوانان انتخاب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۳    
چند نماینده جمهوری خواه مجلس سنا از اقدام دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در تأیید پایبندی ایران به برجام انتقاد کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۰    
شرکت هواوی از دو مدل از دستبندهای هوشمند سلامتی جدید خود رونمایی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۵    
نخست وزیر عراق شکست خوردگان و همه کسانی که از پیروزی در موصل عصبانی هستند را فتنه انگیز خوانده و آنها را به کاسبان جنگ تشبیه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با بیان اینکه پیگیری ها در رابطه با وضعیت سرباز ربوده شده مرزبانی ناجا در مرز پاکستان با جدیت ادامه دارد گفت: کمیته امنیتی ایران و پاکستان به زودی برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۶    
در ادامه سیاست های خصمانه و ضد ایرانی، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه از اعمال تحریم های جدیدی علیه ایران در رابطه با برنامه موشکی و آنچه آن را کمک به تنش های منطقه خوانده است، خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۳    
درگیری بین گروه های مسلح در جنوب یمن و حوادث امنیتی در این منطقه نشان از طرح مشترک عربستان و امارات برای نهادینه کردن ناامنی و بی ثباتی در جنوب یمن دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۲    
طبق گفته سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، این کشور و روسیه برای کاستن از تنش ها و جلوگیری از درگیری های ناخواسته، هماهنگی روزانه ای برای انجام عملیات و حملات هوایی در سوریه دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همزمان با ارسال گردش کار محضر فرماندهی معظم کل قوا برای اخذ مجوز ضربات موشکی به تروریستها، در ابتدا 60 هدف توسط نیروی قدس سپاه در اختیار نیروی هوا فضا قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۱    
تیمور غیاثی از اعزام 4 ملی پوش به رقابت های جهانی لندن خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۸    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اقتدار و قدرت ما اعتباری جهانی یافته است، گفت: دشمنان امروز این توانمندی را به رسمیت می شناسند و برای آن حساب ویژه ای معادل نگاه به یک ابرقدرت باز کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۶    
وزیر خارجه ایران در پی تهدیدات اخیر دولت آمریکا درباره اعمال تحریم های جدید علیه ایران اعلام کرد که در صورت عدم پایبندی واشنگتن به توافق هسته ای، ایران هم سناریوهایی دارد که به آن عمل خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۳    
حقیقتی که ترامپ تاب پذیرش آن را ندارد، برچیده شدن بساط آمریکا در سوریه به موازات بسته شدن پرونده داعش در این کشور است و این به معنای شکست در برابر ایران و روسیه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۳    
محمد النمر بیان کرد که مردم العوامیه به دلیل اقدامات نظامیان سعودی در شرایط بسیار سختی به سر می برند و تمام خواسته مردم در این منطقه عدم حمایت کشورهای منطقه از سعودی ها است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۸    
شبکه ملی اینترنت اشیاء به عنوان یکی از پارامترهای اصلی شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات راه اندازی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی برگزار نمی شود و ما به طور قطع ساعت 9 شب در سوپرجام بازی خواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۸    
جاعل تراول چک و مدرک تحصیلی در محل کارش توسط پلیس سمنان شناسایی و دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۰    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از عدم واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به این اداره کل خبر داد و گفت: خود من نیز اعلام کرده ام که دیگر نمی توانم عضو هیات مدیره باشگاه باشم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۷    
وزیر ارتباطات، برنامه مدنظر برای تدوین نحوه محاسبه اینترنت نامحدود و توقف اینترنت حجمی را برای کاربران تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۷    
قاضی مقیسه با بیان اینکه فقط بابک زنجانی و آن هم برای روشن شدن موضوع مورد ادعای متهمان احضار شده بود، گفت: با این فرد هیچ کاری در رابطه با پرونده نداریم مگر ادعایی که افراد مطرح می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۴    
خانواده مریم میرزاخانی در پی درگذشت وی، بیانیه ای در خصوص مراسم ختم و یادبود این نابغه ریاضی منتشر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۰    
قیمت هر پوند انگلستان در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با تغییراتی همراه بوده و در مجموع 400 تومان کاهش قیمت را پشت سر گذاشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۷    
طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، به بالاترین قیمت در دو هفته گذشته صعود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۴    
جدیدترین فرودگاه ایران که در جزیره هندورابی ساخته شده صبح امروز به طور رسمی آغاز به کار کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۴    
رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تاکید دارد بر خلاف تصور مردم،حمل و نقل کالا درون شهر تهران توافقی نبوده و از تعرفه های مصوب اتحادیه پیروی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۵    
لابلای اخباری که طی 24 ساعت گذشته روی خط خبری رسانه های آسیایی و غیره منتشر شد خبری مربوط به "فرار مالیاتی" دو باشگاه پرطرفدار کشورمان جلب توجه می کرد!
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۵    
چارلز اورییر در سال 1996 در مسیری که به دیدن همسرش میرفت عکسی را ثبت کرد که پربازدیدترین عکس تاریخ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: رأی بسیار بالای طرح مقابله با آمریکا با وجود عقاید سیاسی متفاوت نشان می دهد که در مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا همه یک صدا هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۲    
با احتساب جمعیت 80 میلیونی کشور باید گفت که تعداد کل کارتهای صادره شبکه بانکی 3.5 برابر جمعیت ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۸    
نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر دورنمای مصرف قوی مورد حمایت قرار گرفت اما ادامه عرضه بالا از سوی تولیدکنندگان اوپک و همچنین آمریکا مانع رشد بیشتر قیمت ها شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۶    
وزارت دادگستری آمریکا از صدور کیفرخواست برای دو تبعه ایران، به اتهام ادعایی سرقت اطلاعات و نقض قوانین تحریم های آمریکا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۳    
با وجود آنکه قیمت هر کیلوگرم انواع میوه های تابستانه در میادین میوه و تره بار تهران بین 3 تا 4 هزار تومان است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۰    
کارت بازرگانی از اصلی ترین روش های شناسایی تاجر است که در سال های اخیر افراد سودجو اقدام به دور زدن این کارت ها و ضررهای میلیاردی به سیستم مالیاتی و مالی کشور شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۲    
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه بازی دو تیم پرطرفدار کشور در خارج از ایران حساسیت های خاصی دارد تا این لحظه احتمال برگزاری این دربی در آلمان خیلی کم است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۲    
کمیسیون اتحادیه اروپا بر روی واردات شرکت فولاد مبارکه ایران تعرفه 23 درصدی اعمال می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۹    
پایگاه اینترنتی ایلاف در افشاگری جدیدی مدعی شده است، پادشاه عربستان شخصا برای بازگشایی درهای مسجد الاقصی بعد از عملیات شهادت طلبانه و تصمیم اسرائیل برای بستن بی سابقه مسجد الاقصی به روی نمازگزاران ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی با یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه موافقت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۶    
مدیر کل طرح های عمرانی وزارت علوم با تاکید بر اینکه 60 درصد ساختمان های دانشگاه ها مقاوم نیستند، از اختصاص اعتبار 10 میلیارد تومانی به منظور مقاوم سازی ساختمان های دارای ماهیت میراثی دانشگاه ها خبر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۶    
سرمربی آرسنال توانست رکورد سرمربی پیشین منچستریونایتد را در لیگ برتر بشکند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۶    
شورای روابط اسلامی آمریکایی اعلام کرد، تعداد جرائم مربوط به نفرت از مسلمانان در شش ماه نخست سال 2016 میلادی در مقایسه با شش ماه دوم همان سال، 91 درصد افزایش داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۶    
پارلمان ترکیه تمدید وضعیت فوق العاده در این کشور برای سه ماه دیگر را تصویب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۶    
دستورالعمل نحوه ادامه اشتراک در صندوق بازنشستگی کشوری در حالات بازخرید، استعفاء، اخراج، مرخصی بدون حقوق و انتقال از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ابلاغ شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۶    
فدراسیون دوچرخه سواری ایران با وجود اینکه اعلام کرده بود اگر رکابزنی تست سلامت ندهد در هیچ رویداد داخلی و خارجی حق شرکت ندارد اما یک رکابزن قرار است پس از بازگشت از تور آسیایی در تست سلامت شرکت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۸    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که طرح تعویض کارت های کاغذی معافیت و پایان خدمت همچنان ادامه دارد و کارت های قدیمی فاقد اعتبارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی دولت اعلام کرد: کسانی که فکر می کنند در قرارداد نفتی رفتار غیرقانونی انجام شده به جای تشویش اذهان عمومی، اسناد خود را به دستگاه قضا ارائه کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج از اول مردادماه خبر داد و گفت: در قالب این طرح 500هزار نفر وام ازدواج دریافت خواهند کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها موافقت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۱    
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال از برگزاری جشن صعود تیم ملی به جام جهانی در روز 14 شهریور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۱    
زمان افتتاح واحدهای فاز 5 در هفته سوم و چهارم مردادماه، فاز 8 هفته اول مرداد تا پایان شهریورماه، فاز 9 در هفته دوم مردادماه و فاز 11 در هفته اول تا چهارم مردادماه اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۱    
افراد مجرد در مقایسه با افراد متاهل بیشتر در معرض ریسک زوال عقل قرار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی گفت: انتخابات هیات رئیسه شورای نگهبان فردا برگزار شده و اعضای آن مشخص خواهند شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۲    
یک رسانه غربی با اشاره به تائید مجدد پایبندی ایران به برجام از سوی دولت آمریکا، این تائیدیه را نشانه عقب نشینی ترامپ از شعارهای انتخاباتی خود دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۹    
وزیر دفاع قطر با ارزیابی کودتای نافرجام در ترکیه اعلام کرد که احتمالا تلاش هایی برای کودتا در قطر نیز مانند آنچه که در ترکیه اتفاق افتاد وجود داشته باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۶    
متوسط تولید نفت خام و صادرات نفت خام کشور در سال 1395 نسبت به پنج ماهه نخست سال 1392 به ترتیب بیش از 40 و 140درصد رشد داشته است و طبق اخرین اخبار اعلام شده از سوی مسئولان قرار است تولید نفت خام کشور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۶    
آمریکا، برای مقابله با پهپادهای ایران، کره شمالی، چین و روسیه سلاح لیزری خود با نام LaWS را در آب های خلیج فارس آزمایش کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۳    
سخنگوی سازمان ثبت احوال تاکید کرد که برای درخواست تعویض کارت هوشمند ملی نیازی به مراجعه حضوری نیست و می توان پاز طریق سایت ثبت احوال به نشانی www.ncr.ir پیش ثبت نام انجام داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۳    
خرداد ماه امسال تولید چند مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۷    
محاسبه کمیسیون بنگاه های املاک یک فرمول ساده دارد که برای تمامی معاملات اجرا می شود و رعایت نکردن این فرمول از سوی بنگاه های املاک تخلف محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۴    
تیلرسون گفته است ایران همچنان به شرایط برجام پایبند است. همزمان یک مقام ارشد دولت آمریکا گفته است تائیدیه فعلی همراه با سوءنیت به تهران است و تحریم های غیرهسته ای در راه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۴    
فایننشال تریبون در گزارشی به موضوع فرار مالیاتی سرخابی ها و ورود بازرسان AFC به این پرونده پرداخته و تاکید کرده که این موضوع می تواند دردسرهای فراوانی برای فوتبال باشگاهی ایران و این دو تیم ایجاد کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۱    
در حالی که عملیات کُردها با حمایت آمریکا در شهر رقه به خوبی پیش نمی رود، ارتش سوریه به سمت دیرالزور در حرکت است و در ریف جنوب غربی رقه پیشروی های چشمگیری داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۵    
مرکز لرزه نگاری آمریکا در اقیانوس آرام در خصوص وقوع سونامی به دنبال زمین لرزه 7.7 ریشتری در روسیه هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۵    
یک هیأت کارشناسی سازمان ملل، اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و همچنین گسترش شهرک سازی این رژیم در اراضی فلسطینیان را محکوم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا تأکید کرد: سیاست های آمریکا برای تغییر نظام ایران جواب نخواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۲:۴۸    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی سه شنبه 27 تیر 96 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
  • ۱