یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۵۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 28 تیر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 تیر 1396 تابش کوثر 2 تیر 1396 تابش کوثر 3 تیر 1396 تابش کوثر 4 تیر 1396 تابش کوثر 5 تیر 1396 تابش کوثر 6 تیر 1396 تابش کوثر 7 تیر 1396 تابش کوثر 8 تیر 1396 تابش کوثر 9 تیر 1396 تابش کوثر 10 تیر 1396 تابش کوثر 11 تیر 1396 تابش کوثر 12 تیر 1396 تابش کوثر 13 تیر 1396 تابش کوثر 14 تیر 1396 تابش کوثر 15 تیر 1396 تابش کوثر 16 تیر 1396 تابش کوثر 17 تیر 1396 تابش کوثر 18 تیر 1396 تابش کوثر 19 تیر 1396 تابش کوثر 20 تیر 1396 تابش کوثر 21 تیر 1396 تابش کوثر 22 تیر 1396 تابش کوثر 23 تیر 1396 تابش کوثر 24 تیر 1396 تابش کوثر 25 تیر 1396 تابش کوثر 26 تیر 1396 تابش کوثر 27 تیر 1396 تابش کوثر 28 تیر 1396 تابش کوثر 29 تیر 1396 تابش کوثر 30 تیر 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۸    
مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا با تحریم ایران، کره شمالی و روسیه اعلام موافقت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۴    
مجله کهنه سربازان (veterans today ) آمریکا نوشت که 24 ماه پیش نیروی دریای ارتش سوریه یک فروند زیردریایی جاسوسی رژیم صهیونیستی را در سواحل این کشور منهدم کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۰    
به گزارش رسانه تابش کوثر محمود واعظی در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه های اپراتور ایرانسل مرتبط با فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر رفع فیلتر شده صفحات ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۷    
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ، عمل به کلام و فرمایشات گهربار امام جعفر صادق(ع) را نسخه شفابخش گرفتاری ها و معضلاتی دانست که بشر امروز به شدت به آنها دچار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۱    
برای خرید کیف و سبد پیک نیک باید از 11 هزار تا 156 هزار تومان هزینه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۲    
محققان با برسی وضعیت قرارگیری 3.6 میلیون ستاره در کهکشان راه شیری به ساختاری مواج پی برده اند که در صفحه مرکز این کهکشان وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۲    
لیست قیمت جدیدترین گوشی های موبایل موجود در بازار برای شما آماده شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۷:۳۲    
منبع:برترین ها ک/555
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۷:۰۲    
کلک ها و نکات زیادی در این باره هست که می شود خودروی رنگ شده را از سالم تشخیص داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۶:۰۲    
اکثر موارد التهاب لوزه به علت عفونت در اثر ویروس ایجاد می شود، اما عفونت های باکتریایی نیز می توانند سبب بروز التهاب لوزه شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۵:۳۲    
همیشه شاهد تصادف هایی در جهان هستیم که دیدن برخی از آن ها ما را تحت تأثیر قرار می دهند. تحقیقاتی انجام شده است تا همه بدانند با چه خودرویی کمتر تصادف رخ می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۵:۰۲    
به گزارش تابش کوثر ، پزشکان عنوان می کنند 5 بیماری در بین افراد گروه سنی بالای 65 سال بسیار شایع است که در ادامه به آنها اشاره می شود. آرتروز ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۳۲    
هر احتراقی که درون موتور اتفاق می افتد نیاز به هوا دارد. بدون هوا سوخت نمی سوزد و در نتیجه نیروی مورد نیاز تولید نمی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۰۰    
تصاویری از میوه ای ببینید که به عنوان گران ترین میوه در جهان شناخته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۳:۳۰    
درمان های خانگی می توانند به بهبود تغییرات در ضربان قلب (تپش قلب شدید یا آرام شدن پمپاژ قلب) کمک کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۳:۰۰    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد: مصرف دوز بالایی از ویتامین D نمی تواند کودکان را از خطر ابتلا به سرماخوردگی در زمستان حفظ کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۲:۳۰    
عرق سرد معمولاً به علت واکنش بدن به استرس رخ می دهد. عرق سرد همچنین می تواند نشانه یک بیماری یا آسیب دیدگی جدی باشد که باید تشخیص و درمان لازم انجام گیرد تا علائم از بین برود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۲:۰۰    
سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات کرده اند، اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۳۰    
محققان دریافتند: جنین می تواند تفاوت میان زبان مادری و یک زبان خارجی را از یک ماه قبل از تولد تشخیص دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۰۰    
لحظه ای دلهره آوری را ببینید که در نمایی متفاوت ثبت شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۳۶    
معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند، 6 روش کاربردی برای جلوگیری از تولید شیرابه حاصل از پسماند مواد غذایی را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۹    
داوطلبان شرکت در آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری فرصت دارند از یکم تا هفتم مردادماه در سامانه جامع آموزش گردشگری این سازمان ثبت نام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۰    
یک متخصص ارتوپدی در خصوص حرکات ورزشی موثر برای رفع گودی کمر توضیحاتی داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۸    
بیماری ام اس یک اختلال درگیر کننده سیستم اعصاب مرکزی است که تا کنون هیچ درمان قطعی جهت برای این بیماری شناخته نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۲۸    
هیأت هماهنگ کننده ترکمن های عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای جلب حمایت ایران و ترکیه از مواضع خود در ارتباط با همه پرسی منطقه کردستان به این دو کشور سفر خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۰۲    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از غرق شدن یک مرد 35 ساله و فرزند 10 ساله اش و همچنین یک کودک 10 ساله دیگر در رودخانه کارون خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۹    
بسکتبالیست های ایران به بردی دیگر در تورنمنت اطلس چین دست پیدا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه تصریح کرد که مسائل پیرامون ذخائر آب سنگین ایران از طریق رایزنی هایی در چارچوب کمیسیون برجام حل شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۵۰    
رئیس شیلات بندر عسلویه استان بوشهر گفت: گارد ساحلی کشور قطر 3 صیاد اهالی این بندر را که با یک فروند قایق درحال ماهیگیری در نزدیکی سکوهای نفتی در آبهای قطر بودند، بازداشت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۴۲    
بمب هدایت شونده سدید را می توان گل سرسبد غرفه ایران در نمایشگاه مهم ماکس 2017 دانست؛ سلاحی مخصوص پهپادهای ایرانی که تکفیری ها در سوریه و عراق هراسی عجیب از آن دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۹    
یک مجله آمریکایی از غرق شدن یک زیر دریایی رژیم صهیونیستی توسط نیروی دریایی سوریه در نزدیکی سواحل این کشور پرده برداشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۵    
وزیر خارجه اسبق ایران دولت ریاض را عامل بی ثباتی منطقه خواند و گفت: همه کشورها از جمله اروپاییها باید سپاسگزار مشاوران نظامی و رزمندگان ایرانی به فرماندهی سردار سلیمانی باشند که به کمک دولتهای منطقه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۲    
وزیر خارجه ایرانی در مصاحبه ای که روز چهارشنبه منتشر شده گفت در صورتی که دولت آمریکا حسن نیت نشان دهد، ایران آماده همکاری با این کشور در حوزه های غیر از توافق هسته ای است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۹    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای وزیر خارجه آمریکا در مورد نقض برجام از سوی ایران یک شارلاتانیسم سیاسی است و حکایت امروز آمریکا حکایت آن روزی است که برای باز کردن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۲:۰۰    
هنوز چند ساعت از درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای بررسی برداشتن گیت های الکترونی مسجد الاقصی نمی گذرد که نظامیان صهیونیست همه درهای این مسجد را به طور کامل پلمپ کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۴۲    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی از سوء استفاده برخی افراد از طریق سایت های خرید و فروشی همچون سایت دیوار و شیپور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۶    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه از احتمال کنار رفتن سلمان از پادشاهی عربستان به نفع پسرش خبر داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۰    
اظهارات خطیری از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدار غیرعلنی وی در بوداپست پیرامون سیاست تل آویو در قبال سوریه فاش شده است که این امر به دلیل اشتباهی از سوی برگزار کنندگان این نشست بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۱    
تمامی نقاط مرزی برای یافتن مفقودین مورد جستجو قرار گرفته، اما هیچ نشانه ای از حضور آنها به دست نیامده. اطلاعاتی که پیگیری کنندگان این پرونده به دست آورده اند، نشان می دهد که این افراد در ترکیه هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۳    
نائب رئیس پارلمانی دوستی سوریه و ایران، با معاون دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۷    
آخرین آمارسرشماری عمومی نفوس و مسکن از تعداد پیرمردها و پیرزنان کشور اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۲    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به اقدام واشنگتن برای تحریم چند فرد و نهاد ایرانی بلافاصله پس از تائید پایبندی تهران به توافق هسته ای نوشت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۴۹    
شاگردان امیرحسین پیروانی با حساب دو بر یک توانستند قرقیزستان میزبان گروه A مرحله مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا را شکست دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۱    
اسپانسر مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با ارسال نامه ای به این 2 باشگاه از آنها خواست تا موضع نهایی خود را در خصوص دربی اعلام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۰    
ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با ازبکستان اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۷    
مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت: تل آویو باید با ایالات متحده همکاری کند تا محدویت های تحمیل شده بر ایران رفع نشوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۱۱    
نایب قهرمان رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین گفت: اینکه 3 سکوی ماده پرتاب نیزه به ایران رسید، اتفاقی کم نظیر و ارزشمند است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۸    
فرمانده کل سپاه گفت: اگر آمریکا بخواهد موضوع تحریم دفاعی و تحریم سپاه را دنبال کند، باید پایگاه های منطقه ای خود را تا عمق هزار کیلومتر در اطراف ایران جمع آوری کرده و اشتباه محاسباتی خود را با هزینه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران قراردادش با این تیم را امضا نکرد تا این تیم که دچار بحران های فراوانی است، تکلیفش برای سوپرجام مشخص نشود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۰۵    
ارتش سوریه در عملیات امروز خود، 1 شهرک و بیش از 10 حلقه چاه نفت و گاز را در ریف جنوب غربی استان رقه آزاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۱    
معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: افتتاح سه فاز شبکه ملی اطلاعات، بهینه سازی شبکه موجود در کشور است تا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بتواند طرح اصلی شبکه ملی اطلاعات را ارایه و اجرایی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۱    
به تازگی انگشتری ساخته شده که کاربر می تواند با کمک آن به تماس های تلفنی خود پاسخ دهد و نوتیفیکیشن های موبایل خود را کنترل کند. برای این کار کافی است کاربر انگشتش را کنار گوش قرار دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۸    
در بیست و هشتمین روز از تابستان برق برخی از مناطق اهواز قطع شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۴    
فتح الله گولن روحانی مخالف دولت اردوغان در گفتگویی اختصاصی با یک خبرگزاری فرانسوی اعتراف کرد با برخی عوامل کودتای سال گذشته ترکیه دیدار داشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۸    
ماکت جنگنده ایرانی کوثر که توسط متخصصان داخلی کشورمان طراحی و تولید شده است برای اولین بار در یک نمایشگاه خارجی به نمایش درآمد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به مچ بندهای الکترونیکی مورد استفاده در حج امسال گفت: این مچ بندها در ایران ساخته می شود و به منظور پیدا کردن زائرانی که براثر ازدحام جمعیت گم شده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۴    
بنا به گزارش نیویورک تایمز، دولت دونالد ترامپ با در پیش گرفتن برخی اقدامات ضدایرانی به دنبال آن است ایران را وادار به عقب نشینی از برجام کنند تا از این طریق، آمریکا در موضع قدرتمندتر قرار گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۸    
بر اساس مصوبه هیات وزیران ، صلاحیت شرکت های دانش بینان برای اجرای پروژه های پژوهشی تایید شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۰    
رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت دوازدهم دولتی فراجناحی خواهد بود، گفت: شیوه و تفکری که از مردم رای گرفته باید در اولویت و سرلوحه دستگاه های اجرایی در سراسر کشور باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به اعتقاد جمهوری اسلامی ایران تهدید جدی و واقعی برای امنیت، ثبات و توسعه منطقه ما مداخلات آمریکا در امور کشورها به منظور بی ثبات سازی و ناامنی با اهداف خاص است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۳    
خرداد ماه امسال تولید بیشتر سواری های دوگانه سوز کاهش و برخی هم افزایش یافته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۳    
رییس اتحادیه پیراهن دوزان اعلام کرد: تاکنون هیچ یک از کسبه ساختمان پلاسکو برای دریافت وام بانکی مراجعه نکرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۰    
آمریکا در استان های رقه، حسکه و حلب برای نیروهای کُرد پایگاه های نظامی ایجاد کرده که تعداد آن به 10 پایگاه رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۰    
رکورد فروش اسپینر در اینترنت، این اسباب بازی ساده را در رده پرفروشترین اسباب بازی های جهان قرار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۷    
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برجام را به لباس پر وصله تشبیه کرد و گفت: درحالی که به غرور ملت در برجام لطمه خورده اما فضای خفقان و هولوکاست گفت وگو با موضع برجام در جامعه حاکم شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۷    
نشریه آمریکایی فارن پالیسی در تحلیلی نوشته دولت آمریکا از ابزارهای لازم برای تغییر حکومت ایران برخوردار نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۴    
تعداد 214 نفر از نمایندگان در نامه ای خطاب به رئیس جمهور از عملکرد 4 ساله وزیر نفت تقدیر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۱    
امروز در بازارهای جهانی قیمت انواع محصولات کشاورزی افزایش قیمت تا 4.5 دلار را تجربه کردند و در این میان تنها محصولات دامی کاهش قیمت داشتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برنامه ششم توسعه ابلاغ شده و برخی گزارش ها درباره اجرایی نشدن آن نادرست است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۰    
اعضای شورای نگهبان آیت الله احمد جنتی را به عنوان دبیر و عباسعلی کدخدایی را به عنوان سخنگوی این شورا انتخاب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۷    
داعش یک متر مربع از محلات بازارهای عمومی استان موصل را به ارزش 150 هزار دینار اجاره می داد، این در حالی بود که حتی فروشندگان دوره گرد نیز باید ماهیانه 10 هزار دینار به داعش پول می دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۴    
شرکت ملی نفت ایران بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی مکلف شده است، 10 قرارداد توسعه ای میدان های نفت و گاز را تا پایان امسال به نتیجه برساند و مقدمات این کار در قالب مناقصه و مذاکرات به صورت موازی در ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۱    
هفت گزینه شهرداری تهران معرفی شدند که در بین این هفت تن نجفی و مرعشی بیشترین رای را نسبت به سایر نامزدها کسب کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۱    
طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر بهبود ارزش دلار ثابت ماند، اما همچنان نزدیک به بالاترین قیمت سه هفته گذشته قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۶    
به گزارش تابش کوثر، اولین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی عسگری با سخنرانی حاج اکبر محمدخانی و نوای سید امیر حسینی برگزار می شود. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۳    
معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی کوئیک در مدل های مختلف آن به قیمت بین 33 تا 40 میلیون تومان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۳    
حسین المسلم، نایب رییس فیفا و دبیر کل شورای المپیک آسیا متهم به درخواست کارمزد چند میلیون دلاری در قراردادهای اسپانسرینگ بازی های آسیایی شد. گفته می شود که این کارمزد حدود 10 درصد قراردادها بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۰    
از پیراهن سرخپوشان برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر رسماً رونمایی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۰    
رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به به اعتراف های قاتل آتنا به جرائم دیگر گفت: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است،
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا در نامه ای که به کنگره ارسال کرده، نوشته است که واشنگتن در حال کار با متحدانش برای رفع نواقص برجام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۷    
عصر دیروز وقوع انفجاری مهیب در منطقه بسیار مهم و اقتصادی سوسمان ، آژیر خطر را در این منطقه به صدا درآورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۰    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی با تاکید بر رعایت ارائه صورت های مالی بانک ها در قالب نمونه ابلاغی بانک مرکزی ، الزامات صدور مجوز برگزاری مجامع عمومی را ابلاغ کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۳۰    
رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، به تشریح جزئیات نشست مشترک نمایندگان پرستاری و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پرداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۸    
امان الله پاپی، محمد خالوندی و عبدالله حیدری تیل به ترتیب به مدال های طلا، نقره و برنز پرتاب نیزه رقابت های جهانی پارا دو و میدانی دست پیدا کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۸    
دبیرستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: ما در حوزه تولید علم و فناوری مجموعه هوا و فضا، در مقالات و ارجاعات رتبه 15 را در جهان داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۵    
فهرست دانشگاههای معتبر خارج از کشور برای ورودی های 2018-2017 جهت ادامه تحصیل در رشته های علوم پزشکی اعلام و تاکید شد، شعبات این دانشگاهها در سایر کشورها قابل ارزشیابی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۶    
گزارش رفت و آمد جاده های کشور حاکی است، تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 12 روز جمعه هفته جاری تا یک بامداد شنبه 31 تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳    
عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران نام 24 نامزد پیشنهادی برای شهرداری تهران را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳    
یک وبگاه آمریکایی گزارش داد، مطالعات و بررسیهای تازه پنتاگون نشان می دهد که امپراطوری آمریکا درحال سقوط است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
یک روانشناس با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان نباید به شکل مستقیم در معرض اخبار مربوط به قتل و تجاوز قرار بگیرند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
مدیر کل بررسی آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه پرچم گذاری در شناگاه های شهرهای شمال کشور در حال تکمیل است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۷    
عملیات فتح 8 که عمیق ترین عملیات کماندویی ایران در خاک دشمن شناخته می شود، در روز 28 تیر ماه 1366 در منطقه شمالی استان موصل عراق که عقبه محور شمالی جبهه دشمن شناخته می شد و با هدف انهدام اماکن ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۷    
مراسم تشییع حبیب الله کاسه ساز جمعه 30 تیر ماه از مقابل ساختمان شماره 2 خانه سینما واقع در خیابان وصال برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۴    
ترامپ در گفت وگویی تلفنی با سلطان قابوس از او خواست تا با آن چه آن را فعالیت های بی ثبات کننده ایران خواند، مقابله کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۳    
پایگاه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داده که انتظار می رود نمایندگان آمریکا و ایران در حاشیه نشست 30 تیر کمیسیون مشترک برجام دیدار دوجانبه ترتیب دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجازات های مربوط به اساتید، دانشجویان و کارکنان اداری و طلاب را در موضوع تقلب و سرقت علمی تعیین کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۷    
معاون وزیر راه گفت: بانک مسکن هفته قبل توانست موافقت بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار را با پرداخت یک نوع وام جدید تحت عنوان وام تبعی مسکن اخذ کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۴    
محققان شرکت های دانش بنیان همواره در تلاش هستند تا در حوزه زیست فناوری داروهایی تولید کنند تا کشور از این منظر بی نیاز شود هم اکنون نیز فهرست 29 داروی در حال تولید ایرانی منتشر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۱    
مردی که در دزدی و اخاذی از مردی در غرب تهران و فرار از دست پلیس باعث مرگ دختر زورگیر شده بود، سرقت را گردن دوست زخمی اش انداخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۸    
به گزارش تابش کوثر، گران ترین میوه جهان، یوباری نام دارد که شبیه به همان "ملون"خودمان است و محصول کشور ژاپن است؛ هر عدد از آن نزدیک به صد دلار به فروش می رسد. منبع: مشرق ت/444
  • ۱