یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۳۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 23 تیر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 تیر 1396 تابش کوثر 2 تیر 1396 تابش کوثر 3 تیر 1396 تابش کوثر 4 تیر 1396 تابش کوثر 5 تیر 1396 تابش کوثر 6 تیر 1396 تابش کوثر 7 تیر 1396 تابش کوثر 8 تیر 1396 تابش کوثر 9 تیر 1396 تابش کوثر 10 تیر 1396 تابش کوثر 11 تیر 1396 تابش کوثر 12 تیر 1396 تابش کوثر 13 تیر 1396 تابش کوثر 14 تیر 1396 تابش کوثر 15 تیر 1396 تابش کوثر 16 تیر 1396 تابش کوثر 17 تیر 1396 تابش کوثر 18 تیر 1396 تابش کوثر 19 تیر 1396 تابش کوثر 20 تیر 1396 تابش کوثر 21 تیر 1396 تابش کوثر 22 تیر 1396 تابش کوثر 23 تیر 1396 تابش کوثر 24 تیر 1396 تابش کوثر 25 تیر 1396 تابش کوثر 26 تیر 1396 تابش کوثر 27 تیر 1396 تابش کوثر 28 تیر 1396 تابش کوثر 29 تیر 1396 تابش کوثر 30 تیر 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۳    
آمریکا به شهروندان این کشور درباره سفر به مصر هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۸    
دانشمندان دانشگاه آکسفورد بار دیگر تائید کرده اند که موجود مشهور به خرس آبی جان سخت ترین موجود جهان است که می تواند تا ابد روی زمین زنده باقی بماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از تاخیرهای طولانی در پرداخت بدهی ها به سیستم درمانی کشور، نسبت به وجود بحران درحوزه داروهای داخلی هشدار داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۳    
برای نخستین بار در تاریخ فضایی جهان، روسیه موفق شد 73 ماهواره را با یک موشک ماهواره بر سایوز به فضا پرتاب کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۲    
تیم المپیاد شیمی دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در چهل و نهمین دوره المپیاد جهانی شیمی که در تایلند برگزار شد با کسب 3 مدال طلا و یک نقره، به مقام سوم رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۳    
نیروهای امنیتی عراق امروز جمعه موفق شدند تروریست موسوم به (ت.ع)، را که به عنوان وزیر تربیت گروهک تروریستی داعش در شهر حویجه در "ولایت کرکوک" فعالیت می کرد، بازداشت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۳۸    
حامی مالی بارسلونا در کمتر از یک هفته تغییر می کند و قطر در سایه فرو می رود، هر چند گفته می شود این قراردادها قبلا منعقد شده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۳۵    
وزارت دفاع آمریکا روز جمعه مدعی شد سرکرده گروه تروریستی داعش در افغانستان کشته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۳۵    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز از شنبه تا سه شنبه در برخی از ساعات روز به دلیل ایمن سازی مسدود می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۳۲    
ورتو، سازنده گوشی های لوکس چند هزار دلاری اعلام کرد کارخانه اصلی خود در انگلیس را تعطیل می کند چرا که قادر به تامین کسری بودجه 128 میلیون پوندی نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۴:۲۹    
خبرگزاری بلومبرگ آمریکا از اقدام پلیس مذهبی عربستان از تحقیقات محرمانه برای پیگرد بی حجاب ها و بی نمازها خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۱    
فوتبال انگلیس روز به روز بیشتر از قبل به محلی برای قدرت نمایی میلیادرهای برجسته ی جهان تبدیل می شود. باشگاه های متمول و معروف انگلیسی مانند منچستر یونایتد، منچستر سیتی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۸    
در آستانه انتشار آمارهای مهم از اقتصاد آمریکا و در حالی که ارزش دلار تغییر اندکی را شاهد بوده، قیمت طلا امروز اندکی افزایش یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۸    
با میوه سرخی آشنا شوید که تنها در برخی از کشورهای جهان یافت می شود و به دلیل شکل عجیبش آن را میوه اژدها می نامند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۳۲    
تغییر رنگ دندان به دو عامل خارجی و داخلی بستگی دارد. عوامل خارجی که موجب زردی دندان می شوند ناشی از رسوب مواد شیمیایی روی سطح دندان است اما عوامل داخلی علل دیگری دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۶    
سرپرست معاونت حج سازمان حج و زیارت اعلام کرد: عربستان از روز گذشته صدور ویزای حج ایرانی ها را آغاز کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۳    
سناتور تندروی آمریکایی در بیانیه ای به مناسبت سالگرد برجام تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا نباید تایید کند که ایران به تعهداتش مطابق با برجام عمل کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۲۳    
ملی پوش کشومان با عقد قرارداد یکساله به تیم فوتبال روبین کازان روسیه بازگشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی زمان مراسم تحلیف حسن روحانی را ساعت 17 شنبه چهاردهم مردادماه اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۰    
نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی با شعار جوانان، صلح و توسعه در جهان به هم پیوسته در ابیجان برگزار شد، اما به دلیل اختلاف اعضا نتوانست بیانیه پایانی را صادر کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۴    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه دولت باید هر چه زودتر ارز را تک نرخی کند، گفت: رقابتی شدن صادرات، ورود سرمایه گذا ر خارجی، کاهش قاچاق ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۴۴    
یک مقام آمریکایی روز جمعه گفته که اقدام احتمالی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در روزهای آینده برای تأیید پایبندی ایران به توافق هسته ای به معنی این نیست که او بعداً از این توافق خارج نخواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۸    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به بخشنامه ابلاغی به بانک های چینی برای احراز هویت مضاعف در مبادلات مالی با کشورهای پرریسک ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۸    
مدیر روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به حادثه جان باختن همراه یک بیمار در این بیمارستان به دلیل سقوط آسانسور، گفت: تلاش 6 ساعته تیم پزشکی برای نجات این فرد بدون نتیجه ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۳۵    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه عملیات خود در منطقه بادیه، موفق شدند مناطق رجم الارنب، بئر محروثه، أرض جلیغم و سد أبو خشبة را آزاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۶    
یک قاضی در آمریکا در حکمی متفاوت با تفسیر وزارت خارجه آمریکا موارد استثناء فرمان ضد مهاجرتی ترامپ علیه اتباع شش کشور مسلمان از جمله ایران را گسترده تر کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۶    
یحیی آل اسحاق با بیان اینکه عراق بعد از آزادسازی موصل، فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد گفت: با برقراری امنیت در کشور عراق امکان حضور رقبای ما از سایر کشورها نیز فراهم خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل حراست سازمان حج و زیارت گفت: زائران ایرانی در قبرستان بقیع از بحث و جدل با ماموران امر به معروف پرهیز کنند، چرا که گاها عوامل تندرو به دنبال سوء استفاده از این فضاها هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۵    
درحالی که سازمان لیگ به پرسپولیس فشار می آورد که در فینال سوپر جام شرکت کند این تیم به همراه استقلال می توانند در یک دیدار دوستانه درآمد قابل توجهی داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۰۵    
یک رسانه غربی با اشاره به رویکرد خصمانه دولتمردان آمریکایی علیه ایران و اظهارات آنها در خصوص تغییر حکومت در تهران عنوان داشت که واشنگتن در حال آزمودن آزموده ها در خاورمیانه است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۵    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نرخ اجاره بهای ماهانه خوابگاه های ملکی متاهلی را در سطوح یک، دو، سه، چهار و پنج برای سال تحصیلی جدید 97-96 اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۲    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در چهار نوبت برگزار می شود که آزمون از نوبت صبح پنجشنبه 22 تیر آغاز شده و با برگزاری نوبت عصر جمعه 23 تیر به پایان می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۹    
در حالی در قانون برنامه ششم توسعه بند الزام تهیه بیمه نامه تضمین کیفیت ساختمان برای صدور پایان کار حذف شد که دولت آیین نامه های مربوطه را طی یک دهه گذشته تهیه نکرده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۹    
ساخت یکی از گران قیمت ترین داروهای شیمیایی درمان سرطان پروستات، در کشور محقق شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۶    
بر اساس رنکینگ جدید برترین کشتی گیران فرنگی جهان، جایگاه چهارمی سعید عبدولی و رامین طاهری بهترین جایگاه فرنگی کاران کشورمان به حساب می آید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۰    
دومای روسیه پروتکل الحاقی به موافقتنامه استقرار نیروی هوایی این کشور در سوریه را به تصویب رساند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۷    
اپراتورهای تلفن همراه با ارائه سیم کارت های دائمی و اعتباری، هزینه های متفاوتی را برای برقراری هر دقیقه مکالمه دریافت می کنند که از 299 ریال تا 937 ریال را شامل می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۷    
پیتر رسکام عضو مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در مدت 2 سال از امضای برجام، ایران جسورتر و بیشتر از قبل برای آسیب زدن به منافع آمریکا و متحدانمان، مصمم تر شده است .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۴    
سرانجام بعد از مدت ها حواشی موسسه اعتباری غیرمجاز آرمان و مسائلی که برای سپرده گذاران آن پیش آمد، ظاهرا قرار است بر اساس توافقات انجام شده یکی از بانک های مجاز متولی پرداخت وجوه سپرده گذاران این ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۴    
دلار آمریکا با روند افزایشی نرخ از بهار سال گذشته تا بهار امسال، حدود 340 تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۴    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: براساس آخرین برنامه ریزی های صورت گرفته قرار نیست که مشترکان پرمصرف آبی جریمه شوند و آنچه مورد تصویب قرار گرفته این است که تنها برای مشترکان اخطارنامه ای صادر ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۱۱    
تیم ملی "الف" والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران با پیروزی دو بر یک برابر ایتالیا برای نخستین بار در تاریخ به جمع شانزده تیم پایانی قهرمانی جهان راه یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۲    
معاون آموزشی وزیر علوم با بیان این که توجه به کیفیت مهم ترین رویکرد این وزارتخانه در برخورد با زیرنظام های آموزشی است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۲    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی از دریافت 9200 میلیارد تومان از مطالبات این سازمان خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه مایه تعجب است این است که برخی ضعیفان بیمار دل می گویند آمریکا قوی است و ایران قدرت مقابله ندارد و دست از مقاومت بردارد و سازش و مذاکره کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۵۹    
تیم کاراته نوجوانان و جوانان ایران با کسب 10 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز فاتحانه بر سکوی اول قاره کهن ایستاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی عملیات شهادت طلبانه امروز در مسجدالاقصی دستور بسته شدن این مسجد را صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۹    
رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی در خصوص زمزمه های کاهش نرخ سود به 12 درصد، گفت: نرخ بهره بانکی به طور قطع به کمتر از 15 درصد کاهش خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۶    
بدون شک اگر فتوای تاریخی مرجعیت عراق نبود، عناصر تروریستی داعش تا عمق شهر بغداد پیشروی می کردند اما با تشکیل بسیج مردمی وضعیت میدانی در بازه زمانی 6 ماهه تغییر کرد و از نفوذ تروریست ها جلوگیری شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۶    
در حالی که پاکستانی ها اعلام کرده اند برای واردات گاز از ایران پول ندارند، شواهد نشان می دهد حاضرند LNG قطر را که نسبت به واردات گاز از خط لوله قیمت بیشتری دارد را 35 درصد گران تر خریداری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۳    
20 نفر از نمایندگان طی نامه ای به هیأت رئیسه مجلس خواستار اعمال ماده 236 آیین نامه داخلی خانه ملت برای بررسی تصمیم وزارت علوم در مورد تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۳    
وزارت خارجه کره شمالی هشدار داده که در صورت تصویب تحریم های تازه توسط شورای امنیت سازمان ملل، پیونگ یانگ با اقدامات مقتضی به این کار پاسخ خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان درباره آخرین جزئیات حادثه تیراندازی دیشب در این شهرستان گفت: با حضور پلیس در محل حادثه متهمان متواری شدند و اقدامات برای دستگیری آنها ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۷    
سهمیه داروهای حیاتی برخی از بیماران خاص در انبارهای دارویی به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی از سوی سازمان های بیمه گر دپو شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۷    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در 5 استان کشور گفت: یک نفر به دلیل این حادثه در ساوجبلاغ مفقود شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل سابق استقلال گفت: استقلال نقاط ضعف فصل گذشته را پوشانده و در همه پست ها 2 بازیکن و حتی بیشتر دارد و به نظرم این تیم امسال مدعی اصلی قهرمانی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۴    
پژوهشگر حوزه جمعیت گفت: براساس گزارش ها زنان 17 تا 40 ساله در اوج آمادگی باروری قرار دارند، اما پس از سه سال از ابلاغ سیاست های کلی جمعیت همچنان درباره سن باروری و سنین پرخطر اطلاعات غلط به مردم داده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۴    
وزیر خارجه گفت: آمریکا با اجازه ندادن به ایران در بهره بردن از منافع کامل برجام در عمل کردن به روح این توافق شکست خورده و ما بر این باوریم که آنان در موضع خودشان بازنگری کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۱۱    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ابلاغ نشدن قانون برنامه ششم از سوی رئیس جمهور را مصداق بداخلاقی سیاسی و تخلف قانونی برشمرد و گفت: رئیس مجلس یا هیأت رئیسه باید به این موضوع ورود کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۰۷:۳۲    
کاغذ تحریر سایز 60 در 90 با گرماژ 100 با قیمت 89 هزار تومان به فروش می رسد.