جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۱    
تیم ملی والیبال نشسته ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در دور مقدماتی لیگ جهانی به مصاف آمریکا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
عضو شورای شهر اردبیل گفت: طرح پیشنهادی بی.آر.تی در حل مشکلات ترافیکی شهر اردبیل برای هسته مرکزی شهر نمی تواند جوابگوی حل مشکلات باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت الله مهمان نواز را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۶    
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بررسی آمار صادرات و واردات استان حکایت از تراز تجاری متعادل استان از لحاظ ارزشی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۵    
سرلشکر جعفری با حضور در ستاد ارتش با سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دیدار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۰    
سیستم فرماندهی واحد (I.C.S) برای نخستین بار در سازمان آتش نشانی تهران پیاده سازی و در عملیاتهای حوادث بزرگ اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۸    
ترور ذات رژیم صهیونیستی است. تنها اهداف و شیوه آنها متفاوت است. زدن دانشمندان محور مقاومت مشخصاً یکی از راهبردی ترین اهداف ترورهای هدفمند سیستم اطلاعاتی این رژیم بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۶    
حتی اگر مجرم باشند باز هم زن هستند و همین زن بودن ایجاب می کند تا کرامتشان حفظ شود. یکی از مصادیق این حفظ کرامت هم این است که اگر بناست دستگیر شده و مجازات شوند مأمور دستگیری آنها زن باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف انبار دپوی لوازم آرایشی خارجی قاچاق و کشف محموله ای به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۶    
پدر بر پیکر شهید مهدی لطفی نیاسر روضه می خواند و می گفت: مهدی دوست داشت اگر می کشد صهیونیست بکشد و اگرکشته می شود به دست صهیونیست ها کشته شود. می گفت مادرش برایش دعای شهادت می کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۹    
در حالی که کمتر از 20 روز دیگر دونالد ترامپ، تصمیم امریکا در خصوص برجام را اعلام خواهد کرد، به نظر می رسد پالس هایی از سوی ایران برای ایجاد تغییر در نظر ایالات متحده فرستاده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۶    
محسن هاشمی: اگر فرد مطلوبی برای شهرداری پیدا نشود و بار دیگر به من رجوع کنند، مخالفت نمی کنم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
بحران اخیر ارزی و برخی شواهد واضح نشان می دهد که برای مهار برخی مشکلات اقتصادی علاوه بر نهادهای اقتصادی دستگاه های امنیتی نیز برای مقابله با توطئه های خارجی در این حوزه باید به صورت جدی وارد عمل شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تسهیلات ویژه برای تجهیز واحدهای مرغداری و دامداری در استان اردبیل ارائه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۷    
مسابقه نقاشی شهر،کودک، سلامت به مناسبت هفته سلامت با همکاری شهر کتاب و مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۴    
جمعیت اصلی ترین سرمایه هر کشور بوده و با توجه به منابع زیرزمینی و توانمندی های صنعتی و اقتصادی میزان آن باید با حجم جغرافیایی کشور تطابق عینی داشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۹    
رئیس حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: یکی از ویژگی های بارز آیت الله مهمان نواز روحیه انقلابی و ولایی ایشان از ابتدای حضورشان قبل از انقلاب تا زمان حاضر در استان بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۷    
ماجرای انجام وظیفه پلیس ناجا در برخورد با دختر متظاهر به فسق، هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد و هرچه بیشتر پیش می رویم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی وحید تاج در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
شرکت کنندگان و مسئولان برگزاری سی وپنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۳    
فواد ابراهیم، فعال سیاسی و مخالف عربستانی گفت: اصلاحاتی که توسط بن سلمان صورت گرفت چیزی شبیه به انقلاب بود و موجب شد که یک گروه مخالف و ناراضی علیه بن سلمان در داخل کشور ایجاد شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر و آبادان گفت: شهدا به سلام و دیدار ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۴    
جلسه دیدار و گفت و گو میان "کونراد ریگو" معاون وزیر فرهنگ اسلواکی و سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۳    
هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا از امروز سوم اردیبهشت ماه به مدت دو روز در وزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۴    
همایش توسعه روابط آموزش عالی ایران و افغانستان با حضور وزیر علوم جمهوری اسلامی و وزیر تحصیلات عالیه افغانستان در رفسنجان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهادی برای سرپرستی سرخپوشان از سوی مسئولان دریافت نکردم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۳    
در ادامه دومین روز از مسابقات تیراندازی کاپ جهانی کره ، 3 ملی پوش کشورمان در رشته تپانچه 25 متر بانوان از راهیابی به فینال بازماندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۹    
الهام غفوری گفت: شب گذشته ما در جشنواره مردمی صدا و سیما جایزه بهترین سریال نوروزی را با آرای بالای مردمی دریافت کردیم و حالا انتشار مطالب کذب بازتاب همان جایزه ای است که دیشب گرفتیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۳    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری 13 نفر فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از یک پرونده کودک آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۸    
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تجاوز به چپ خودرو 206 در محور میانراهان بیستون جان دو نفر را گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: متأسفانه واژه خودروی ملی را یک فردی بر سر زبان انداخت و مدتهاست که استفاده می شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۳۱    
موضوع بحران آب و اشتغال به عنوان 2 مسئله اصلی کشور در نشست روز گذشته مسئولان ارشد سه قوه مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۵    
رصد فضای سیاسی و رسانه ای، از پروژه و هجمه ای سازمان یافته برای اعتبارزدایی از نهادهای راهبردی حافظ قانون و امنیت و اقتدار ملی حکایت می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۷:۱۲    
یکی از بحث های جدی در کاخ سفید در کنار حمله به اهداف ارتش سوریه، حمله به مراکز استقراری ایران در این کشور و با هدف مهار نفوذ ایران در این منطقه بود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۳:۳۰    
در این لایحه حمایت هایی همتراز نیروهای مسلح برای محیط بانان و جنگل بانان درنظر گرفته شده و همچنین موضوع پوشش بیمه ای مرتبط با شغل آنها به طور کامل انجام خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۲:۳۰    
سرمربی منچسترسیتی از نمایش شاگردانش رضایت کاملی داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۸    
خزانه داری کل کشور در حالی اقدام به انتشار جداولی از پرداختهای خود در فروردین ماه برای عمل به دستور رئیس جمهور برای شفاف سازی هزینه های بودجه برای مردم کرده است که انتشار این جدول با عنوان "هزینه های ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۶    
کارشناس مسائل استراتژیک گفت: طراحان پنهان سناریوی "القاء جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است" کاری کردند که علاوه بر رسانه های غربی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۴۰    
در پی برگزاری جشن و پایکویی در برج سلمان مشهد، حجت الاسلام فاطمی در یادداشتی به بررسی این موضوع پرداخته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۴    
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه کشورش برنامه جایگزینی برای برجام ندارد، از آمریکا خواست که در توافق هسته ای با ایران باقی بماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۴    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ترافیک پیک تلگرام تا 10 درصد کاهش یافت، گفت: به همین میزان براساس گزارش وزارت ارتباطات به جنب وجوش در پیام رسانهای داخلی افزوده شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۶    
تیم الغرافه با وجود گلزنی ملی پوش ایرانی شکست تحقیر آمیزی در بازی نیمه نهایی جام حذفی قطر پذیرا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۳۱    
تیم های لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ یونان امشب به میدان رفتند که یک پیروزی و یک شکست در کارنامه آنها ثبت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۹    
مدافع تیم ذوب آهن گفت که از تیمی پیشنهاد دریافت نکرده و اهل بازارگرمی نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۶    
مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال به خداحافظی دروازه بان جوان آبی پوشان واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۳    
یاران علیرضا جهانبخش از رسیدن به جام قهرمانی حذفی هلند بازماندند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۲    
تیم شالکه در خانه رقیبش پیروزی را از دست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
از اسامی 22 بازیکن حاضر در حساس ترین بازی فصل سری A رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۱۷    
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روند افزایش دمای هوا در شهرهای استان شروع شده و پیش بینی می شود دمای هوا نسبت به روز جمعه بین 8 تا 10 درجه افزایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۴    
کاپیتان ذوب آهن معتقد است که این تیم با شکست پرسپولیس، حداقل می تواند به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۴    
عضو شورای اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بخش کورین زاهدان فقط دو پروژه آبرسانی فعال دارد و 700 روستای آن فاقد آب آشامیدنی هستند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۲:۰۲    
صدراعظم آلمان با بیان اینکه کشورش در نحوه مواجهه با ایران با رژیم صهیونیستی اختلاف نظر دارد، گفت که برجام هرچند کامل نیست، اما این توافق به نبود هیچ توافقی ارجحیت دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مدافعان حرم با حضور، برنامه ریزی و طرح های خود عراق و سوریه را از شر دشمن پاک کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
قهرمان مقتدر لیگ برتر انگلیس یک پیروزی پرگل دیگر کسب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت که نمایش وفاق ملی در عرصه بین المللی باعث قدرت نظام جمهوری اسلامی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
روابط عمومی شورای نگهبان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
هنرمندان نام آور و صاحب عنوان ملی سال 96 در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مصاحبه وزیر امور خارجه ایران با یک شبکه خبری آمریکایی واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۴    
اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در جلسه امروز این دادگاه روزنامه قانون را با اکثریت آرا مجرم شناختند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۸    
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی سختی مقابل استقلال داریم و انشالله که برنده شویم و صعود کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۸    
تیم سن اتین در خانه به پیروزی دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۷    
مهاجم ذوب آهن گفت: چند پیشنهاد خوب از تیم های داخلی و خارجی و حتی اروپایی دارم، اما در پایان فصل شرایط را بررسی می کنم تا یک تصمیم خوب بگیرم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه ارتباط بین کشور مصر و ایران، در سطح بسیار پایینی قرار دارد که به نفع عالم اسلام نیست، جمهوری اسلامی باید با تمام کشورهای اسلامی بخصوص مصر با حفظ منافع و عزت خود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
عضو مجمع ملی فرانسه با اشاره به مواضع تند برخی از سیاستمداران آمریکایی علیه برجام گفت که کنگره و دولت آمریکا طرح جایگزینی برای برجام ندارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۴    
در نخستین جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اعلام شد که امسال میزان بارندگی در کردستان 4 درصد افزایش داشته و تأمین آب شرب روستایی نیز با مشکل روبه رو است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: روز چهارم اردیبهشت با سرمربی تیم جلسه خواهیم داشت و او اولویت اول و آخر ما برای هدایت تیم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
مالک باشگاه سپیدرود رشت با وجود قطعی شدن بقای تیمش در لیگ برتر به رختکن این تیم در پایان دیدار با فولاد نرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
چهار کشور عربی شرط جدیدی برای از سرگیری روابط با دوحه مطرح کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مسئولان تنها با ارائه آماری از آهن، تناژ و متراژ خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح می کنند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: امروزه به تمام مردم، به ویژه مردم طبقه پایین اقتصادی خدمات ارزنده پزشکی و سلامتی ارائه می شود تا فاصله مردم در بهره مندی از خدمات ارائه شده به کمترین حد خود برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۹    
به گفته رسانه های انگلیسی در یک حادثه رانندگی در عربستان سعودی، 4 شهروند انگلیس کشته و 12 نفر نیز زخمی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۹    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که بازیکنان ذوب آهن از موقعیت هایشان بهتر استفاده کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: در بخش نظارت بر آب مصرفی مردم قم زحمات ارزشمندی کشیده شده اما نظارت بر عرضه آرد و نان مناسب، ضعیف بوده و باید این ضعف برطرف شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
نخست وزیر عراق بار دیگر تأکید کرد که جنگنده های این کشور تروریست ها را در خارج از مرزها هدف قرار می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور گفت: توجهی به ظرفیت های دینی در حوزه نشاط و شادی کشور نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که داور دیدار با ذوب آهن یک ضربه پنالتی برای سرخپوشان نگرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: مراسم جشن ازدواج آسان 26 زوج جوان در دانشگاه منابع طبیعی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه اردبیل گفت: نگاه مدیریتی لازمه تامین امنیت است و باید روشن و واضح باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۵    
امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه مسئولان و اندیشمندان این شهرستان باید دغدغه فرهنگی داشته باشند گفت: مردم زمانی بدانند کسانی هستند که در زمینه فرهنگی دغدغه دارند آرامش پیدا می کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۱    
مدافع-هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: قرار است باشگاه استقلال پول مرا در هر ماه از سال بدهد اما نمی دانم چرا وعده داده شده نمی رسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
هافبک پرسپولیس مذاکره با تیم سپاهان را تکذیب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۸    
استاندار فارس با اشاره به رتبه نخست فارس در تولید و صادرات شیرین بیان، گفت: ظرفیت تولید و صادرات شیرین بیان باید در این استان افزایش یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: این درست نیست که بازیکنان استقلال نسبت به هر تصمیم داور واکنش نشان می دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
جلسه شورای اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد به ریاست سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل و با حضور برخی مسئولان شهرستانی و نیز مسئولان در حوزه ورزش این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
در پایان دیدار سایپا و گسترش فولاد چهار بازیکن از دو تیم تست دوپینگ دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
نهمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله بهجت(ره) با حضور علما و خانواده و دوستدارانش در فومن برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان گفت: یکی از محورهای حرکت رسانه ملی و استانی را انعکاس توانمندی های بالقوه و امکانات و بهره مندی های مناطق مختلف به منظور توسعه متوازن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر کردستان گفت: لباس کردی سنتی یکی از محجب ترین لباس های کشور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۴    
6 اثر تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۳    
مدافع تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که هنوز هیچ پیشنهادی از سوی این باشگاه برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز دوست داشتم خودم بازی کنم آنقدر که بازی با سپیدرود جذاب بود و حساسیت داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۶    
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: به هواداران تیممان تبریک می گویم چرا که نمی توانستیم نتیجه ای بهتر از این تصور کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۲    
تیم جزایر قناری در خانه خودش 3 امتیاز به دست آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۱    
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است که قرارداد فدراسیون با شرکت آدیداس مشکلی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
پس از تساوی تیم سپیدرود در مقابل تیم فولاد خوزستان ماندن این تیم در لیگ برتر تثبیت شد و هواداران به شدت بازیکنان را تشویق کردند تا به نوعی جشن بقای سپیدرود را جشن بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه تا پایان سال 97 افتتاح می شود.