دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۵

کاهش هشت درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور

تهران - ایرنا - سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: طی هفت ماهه سال جاری 171 تن در کشور بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات آن 186 تن بود،1 / 8 درصد کاهش نشان می دهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)