دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسکانیوز ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۴

نظر تند کامکار درباره ارکستر سمفونیک عراق و صهبایی

جمعه - 1393/12/01 - 13:40:11 مایه شرمساری است عراق ارکستر سمفونیک دارد و ما نه! تهران- ایسکانیوز: ارکستر سمفونیک عراق به رهبری آرش امینی شب گذشته در سی امین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت به صحنه رفت. هوشنگ کامکار و لوریس چکناواریان اظهار نظرهای جالبی بعد از دیدن این ارکستر داشته اند. هوشنگ کامکار در پاسخ خبرنگار موسیقی ایسکانیوزمبنی بر ارزیابی رهبری آرش امینی گفت: بی هیچ شکی او رهبری توانمند تر و بهتر از صهبایی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)