پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۶

علی ضیاء مجری برنامه تحویل سال شد

اجری ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه اول، به علی ضیاء سپرده می شود. به گزارش ایسنا، محمد احسانی - مدیر شبکه اول - که صبح امروز در پشت صحنه ی سریال نوروزی فوق سری فخیم زاده حاضر شده بود، از نام علی ضیاء به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما یاد کرد. شبکه های سیما مدتی است که فعالیت های خود را برای ساخت برنامه های نوروزی آغاز کرده اند؛ فعالیت هایی که در رأس آنها تولید برنامه های تحویل سال و انتخاب تهیه کننده و مجری برای این برنامه ها و همچنین ساخت سریال های نوروزی قرار دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)